Výluka električiek na nábreží (14.3. – 1.5.2020)

Namiesto linky 4 na nábreží premáva náhradná autobusová linka X6.

Od 14. marca 2020 sa bude rekonštruovať časť koľajového triangla na nábreží pri zastávke Chatam Sófer, čo si vyžiada odklon električkovej linky 4 z nábrežia. Náhradnú dopravu na nábreží zabezpečí autobusová linka X6. Ide o ďalšiu etapu modernizácie Karlovesko-dúbravskej radiály, ktorá by mala trvať do začiatku mája tohto roka.

  • Linka 4 bude premávať obojsmerne medzi zastávkami Kráľovské údolie a Kamenné námestie cez tunel, Kapucínsku a Námestie SNP.
    • Neobslúži zastávky Chatam Sófer, Most SNP, Nám. Ľ. Štúra, SND a Šafárikovo námestie.
    • Na obchádzke zastaví na zastávkach Kapucínska a Námestie SNP.
  • Náhradná autobusová linka X6 bude premávať celodenne v intervale 7-8 minút po trase Kráľovské údolie - Chatam Sófer - Most SNP - Šafárikovo námestie - Nové SND.
    • Zastávky linky X6 budú:
      • Kráľovské údolie (prestup na linky 4 a 9)
      • Chatam Sófer (v smere z centra zastaví na dočasnej zastávke pri vežiakoch na úrovni električkovej zastávky)
      • Most SNP (zastávky linky 29)
      • Námestie Ľ. Štúra
      • Šafárikovo nám. (obojsmerne na nových dočasných zastávkach pred križovatkou v smere jazdy, prestup na linky 1 a 3)
      • Malá scéna (iba v smere k Novému SND)
      • Nové SND (výstupište na zastávke linky 78 na Krupkovej, nástupište na Pribinovej smerom k Šafárikovmu námestiu)
  • Linky 29 30 31 37 39 N31 N33 N34 X6 budú obsluhovať zastávku Chatam Sófer pri jazde smerom z centra mesta v náhradnej polohe na úrovni rovnomennej električkovej zastávky. Autobusová zastávka pri židovskom pamätníku nebude pre stavebné práce obsluhovaná.

Okrem linky X6 je možné pri ceste z Karlovej Vsi na nábrežie využiť aj prestup z električiek na linky 29 30 37 pri Lafranconi a opačne.



Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: gejza #94:
Ved Srb jak Srb...🙂
Reakcia na: S499.1023 #93:
Kapitan vraj uz nie je kapitan, tu naozaj dnes uz nikto nic negarantuje...😁
Reakcia na: S499.1023 #93:
https://en.wikipedia.org/wiki/Vuk_Karad%C5%BEi%C4%87

.... toto vieme aj my červenofašisti 😁 😁 😁
Reakcia na: kecho #92:
Ktovie, či si napríklad taký JUDr. Kapitáň alebo Mgr. Kotleta nemyslia nozaj, že je Radovanova...
Reakcia na: Viko #89:
Horsie je vysvetlovanie, preco mame Karadzicovu ulicu. 😁
Reakcia na: Ma178rek #90:
Uz ano. 😁
už je istota že výluka skončí 1.5?
začne hneď 2.5 výluka v KV a Dúbravke?
Reakcia na: ufo #88:
Hodžov máme dostatok aj doma 😃
Reakcia na: david1 #86:
Námestie Envera Hodžu?😁
Reakcia na: david1 #86:
Na Mierku nebolo nič urážlivého, len sa mu vrátil názov.
Minulé Mierko je teraz Hodžko..
Reakcia na: S499.1023 #84:
A Gotko nie je zdrobnenina od Karla Gotta? 😁
Reakcia na: jr1961 #83:
No veď to sú tie paradoxy, že keď skončil boľševik, tak tomu mlamodyjovia začali hovoriť "Gotko".
Reakcia na: S499.1023 #48:
Tie boľševické názvy vadili ľuďom už za socializmu. Takže Firšnál bol Firšnál aj keď som sa narodil neskôr. Podobne "Námestiu ľudových milícií" každý normálny hovoril "Dullovo námestie" alebo "Dulák"...
Dnes sa tam dosť makalo a dokonca začali odkrývať zádlažbu aj na zastávke z koľaje DC. Okrem toho sa maká aj na oprave niektorých úsekov na trati po nábreží, oprava dilatácií a asi aj narovnanie krivice v blízkosti križovatky popri M.SNP.
Tak dnes už výluka začala. Šiel som okolo poobede, makalo sa aj v sobotu. Od Chatáma boli už koľaje bez zákrytu až po nasledujúce "horné" výhybky(smerom ku Kr. údoliu) a pri nich už aj chýbalo niekoľko metrov koľají.
Reakcia na: semtamdotaz #77:
Ak by bola zastávka v oblúku, vodič nevidí na dvere a nie je tam vybudovaný chodník, takže by to nebolo bezpečné. Pri mimoriadnostiach, ktoré som zažil, tam asistoval dispečer.
Zastavenie až v tuneli by bolo tiež problematické, lebo tunel nie je na prispôsobený na príchod a pohyb chodcov.

Domnievam sa, že riziká spojené s nastupovaním / vystupovaním na tom mieste vyhodnotili kompetentní ako väčšie než je prestup navyše pre cestujúcich dochádzajúcich medzi Karlovou Vsou / Dúbravkou a Zuckermandlom.
zdravím, moja prvá otázka, tak prosím nehejtujte. Počas výluky na Chatam sófer, nebolo by možné dočasne povoliť nástup/výstup do električiek pri vchode do tunela? aj keď by to bolo možno nie 100% komfortné, ale ľudia by sa určite sťažovali menej, než na zbytočné prestupovanie kvôli 1 zastávke. nehovorím samozrejme o tých, čo sa presúvajú pod most, tam je x6 logická.
Ďakujem za mierumilovnú odpoveď 🙂
Reakcia na: gejza #70:
To by som sa nečudoval, keďže to poznám. Ale na mojom postoji to nič nemení.
Reakcia na: SuchSoft #73:
Je to asi rovnako ďaleko, ako je vzdialený vstup do Polikliniky Ružinov od najbližšej električkovej zastávky.
Reakcia na: Valec #66:
Ale pre REÁLNE umiestnenie zastávky bude potrebné zmerať REÁLNU dostupnosť.
(Nejako to zblblo, nezobralo začiatok textu. Haluz!)
Čo si myslíte o zrušení zastávky Jurigovo nám. v súvislosti s výrazne horšou dostupnosťou zdravotného strediska?
Linka 139 je chabou útechou pre dôchodcov a ľudí so zhoršenou mobilitou.
ušení zastávky Jurigovo nám. v súvislosti s výrazne horšou dostupnosťou zdravotného strediska?
Linka 139 je chabou útechou pre dôchodcov a ľudí so zhoršenou mobilitou.
Reakcia na: gejza #69:
Budovy PKO nemali status národnej kultúrnej pamiatky a s výnimkou určitých detailov (sochy na priečelí, lustre, obraz "Dožinky") nemali ani nijak veľkú umeleckú či architektonickú hodnotu. A aj keď bolo konanie Ďurkovského a Nesrovnala prvotriedne svinstvo, samotné zbúranie PKO nebolo nijak protiprávne. Bohužiaľ.
Reakcia na: S499.1023 #48:
to by si sa čudoval, koľko lokalít a objektov má v Portugalsku názvy po Salazarovi, v Španielsku po Francovi, prípadne v Belgicku po Leopoldovi II. ....
Reakcia na: Valec #42:
lebo niekto protiprávne zničil národnú kultúrnu pamiatku ?
Reakcia na: Viko #67:
Cize pre presun o max 100m (a aj to prehanam) je to teraz nevykonatelna zmena? Posunutie zastavky o par desiatok metrov, stale v dosahu schodiska z Kralovskeho udolia?
Reakcia na: MatejBA #65:
Fajn, a teraz zohľadni, že ľudia nebývajú len na hlavnej ceste, ale aj na tom machnáčskom kopci, a dochádzka 5 minút ti kvôli vzdialenosti, uličnej sieti a sklonu vyjde horšie.
Reakcia na: MatejBA #64:
Preto, že tu nie sme na odbornej diskusii a medzizastávková vzdialenosť je ľahšie merateľná, ako izochrona dostupnosti (aj to myslím aj teoretickú, nie reálnu).

Ja tiež bývam v oblasti, kde sa pár krát v tejto diskusii navrhovali rušiť/redukovať zastávky, lebo sú "zbytočne" nahusto a využíva ich málo ľudí (keďže jeden veľký pozemok je momentálne nevyužívaný). Ich vzdialenosti v metroch sú A - 328 - B - 427 - C - 547 - D (bývam medzi B a C) pritom na najbližšiu zastávku (B) to mám pešo od vchodu 570 metrov, teda 6-7 min. pešo normálnou chôdzou.

Takže ak sa bavíme o medzizastávkovej vzdialenosti 300/500 metrov, v skutočnosti sú dochádzkové vzdialenosti o dosť vyššie. A keďže tu aj tak len tárame do vetra, tak nemusíme si kresliť presné hranice danej oblasti, ako to bolo spracované napr. v prezentácii na ET Pribinova.
Reakcia na: MatejBA #64:
Ak zoberiem dostupnost do 500m od zastavky, tak by to po posune vypadalo takto nejak - https://i.imgur.com/0DhG66R.png
Reakcia na: Valec #60:
A preco vlastne operujes s 500m medzi zastavkovou vzdialenostou ako pevnou dogmou nemeniacou sa? Nema sa operovat s nejakym kruhom OD zastavky (5 min. ci 500m)?
Reakcia na: drink #61:
Ešte doplním, že samozrejmosťou musí byť dobrá prístupnosť zastávok z územia aj všetky pešie prepojenia na okolie.
#57
Je pravda že zastávka by bola vhodnejšia na úrovni cca kostola alebo Rybárskeho cechu, no uvidíme ako to nakoniec bude, keďže konkrétne plány zatiaľ neexistujú. Toto sa pravdepodobne bude riešiť až spolu so zrušením nájazdových rámp z Mostu SNP.

Vedenie lanovky je dobre viditeľné tu: https://i.imgur.com/vLE0p5f.jpg

#58 + #59
Bolo by logické posunúť Kráľovské údolie pár metrov východne, aspoň na úroveň budúceho námestia s "planetáriom" ( https://www.yimba.sk/upload/Projekty/Star%C3%A9%20Mesto/River%20Park%202/CPR%20B/sirsie_vztahy.jpg ). Na druhej strane, osobne by som si na mieste súčasnej zastávky vedel predstaviť vytvorenie prestupného uzla na štýl Riviéry, ktorý by značne odbremenil aj zastávku Lanfranconi - miesta je tam dosť, stačilo by iba zabrať súčasné platené parkovisko.
Reakcia na: Vladimír #51:
Odporúčaná medzizastávková vzdialenosť 500 m je OK, ale nie je to dogma. Umiestnenie zastávok závisí aj od "hĺbky" obsluhovaného územia. Na Segnerovej je to možno 400 m, v Ružinove a Dúbravke aj viac. Na nábreží, kde je z jednej strany rieka a z druhej strany hradný kopec, je "hĺbka" územia možno 100 m. Preto môžu byť medzizastávkové vzdialenosti väčšie.
Reakcia na: MatejBA #59:
"cca 700 - 650 - 700 (+ dlzka nastupista)" nie je odporúčaných 500 metrov. Také vzdialenosti môžeš mať niekde na periférii, nie v centre.
Reakcia na: Valec #54:
Ak posunies PKO za schody smerom k mestu (celo zastavky smer tunel na urovni prechodu medzi RP1 a exPKO) a Chatama posunies pod nadchod/krizovatke so Zizkovou (zastavky pred semaformi z oboch stran), tak dostanes vzdialenosti cca 700 - 650 - 700 (+ dlzka nastupista), kde po rovine a pri promenade si nemyslim, zeby to bolo prilis hrozne. Plus ak to je fakt take katastrofalne, stale mozes nechat zastavky autobusov v cca sucasnych polohach 🙂

https://i.imgur.com/jSkL6t9.png
Reakcia na: Valec #47:
ak ju posunieš 100m smerom do mesta bude riverpark 1 aj 2 mať dostatočne blízku obsluhu k nej, to isté maximálne o 1 minútu sa predĺži dochádzanie na zastávku ostatným, to isté nastane aj v prípade posunu chatám sófer, logickejšie rozmiestnenie zastávok, potom prečo je medzi Mostom SNP a šafkom skoro 1km, keď je to centrum...
Reakcia na: N/A #27:
Skoda, ze ju chcu umiestnit az k vodnej vezi, lebo tak bude pomerne blizko k zastavke Most SNP a zasa daleko ku Chatamovi. Geometricky to vychadza lepsie kdesi ku kostolu najsvatejsej trojice, resp. oproti muzeu.
Ale je pravda, ze pomerne davno som videl vizualizacie a ta lanovka tusim viedla sikmo smerom k ex-subclubu, aj ked z vizualizacie (nocnej) to bolo vidno dost zle.
A tiez predpokladam, ze ak bude chciet meste prachy od developera, zrejme sa bude musiet prisposobit.
Reakcia na: IBBI #52:
Cestovnej rýchlosti by omnoho viac pomohla preferencia a lepší atav tratí nevyvolávajúci nutnosť pomalých jázd.
Ružinov sa mal riešiť v rámci TIOPu presunom Astronomickej k železnici, keďže Chlumeckého nejde len tak zrušiť (napája dlhú pešiu os v zadnej časti Pošne). Mimochodom, žiadna Exnárova neexistuje.
Reakcia na: IBBI #50:
"Investori si zastavajú každú voľnú plochu"

V Bratislave momentálne chýba okolo 40 tisíc (!) bytov a ľudia jednoducho niekde bývať potrebujú. Buď tie byty postavíš na úplnej periférii mesta (Bory a pod.), odkiaľ bude logicky jazdná doba do centra dlhšia a kde niektorí budú vyplakávať a požadovať rušenie nácestných zastávok, alebo tie byty postavíš v priamo v širšom centre mesta (miesto na to v BA je).
Cieľom by malo byť kompaktné mesto krátkych vzdialeností a nie model a la Štokholm, kde síce majú rýchlu dopravu (a riedko rozmiestnené zastávky), zato sídla sú od seba neúmerne vzdialené a MHD je jediná možnosť prepravy, keďže pešo sa nikam nedostaneš.

Spomínané Kráľovské údolie JE centrum mesta a táto pozícia sa po dostavaní druhej časti River Parku ešte posilní. No v konečnom dôsledku aj tak nejde o to či niečo je alebo nie je centrum mesta, ide o počet potenciálnych cestujúcich v rádiuse tej-ktorej zastávky.

A netuším prečo hyperbolizuješ o piatich pridaných zastávkach v blízkej budúcnosti - okrem Vydrice sa ešte pravdepodobne pridá električková zastávka Nám. Ľ. Š. v smere na Šafko a to je všetko.
Reakcia na: IBBI #52:
Medzi označníkom Lafranconi a Most SNP je 2,2 km. Rozdeľ to na 500m úseky tak, aby si vystačil so súčasnými zastávkami.
Reakcia na: IBBI #50:
Je celkom pochopiteľné, že ak posledných 50 rokov nič na tomto kilometrovom úseku nebolo, tak tam nebola potrebná ani zastávka. Ale teraz tam má vzniknúť pomerne intenzívna zástavba, ktorá má byť súčasťou centra mesta a teda sa tam očakáva obrat stoviek ľudí, preto tam zastávka potrebná bude. Alebo potom kašlime na obsluhu lokality verejnou dopravou, lebo však tam budú bývať/žiť "zbohatlíci" a žiadnu tam nezriaďujme ale radšej tam spravme 3 križovatky s vjazdom do garáží.

Áno, môžeme špekulovať o tom, ako zastávky vyposúvať aby žiadna nová vzniknúť nemusela, ale treba pri tom hľadieť aj na na primerané dostupnosti zastávok (do 500 m/5 min., max. 750 m/9 min. pešej chôdze), na priestorové možností (napr. si nie celkom viem predstaviť, kde v smere do centra môže byť presunutá zastávka "PKO", aby sa na šírku ulice zmestili nástupné ostrovčeky) a aké sú nadväzné pešie väzby. Aby ľudia nemuseli po vystúpení ešte 200 metrov popri trati prejsť, kým sa dostanú k chodníkom vedúcim do územia. Vznikom novej zastávky síce možno 5 ľudí prejde do áut, naproti tomu nedomysleným presunutím ich možno bude 10.

A preto, že takéto riešenie nadväzných peších ťahov nie je také jednoduché (lebo sídlisko neprebuduješ), nie všade sa dajú zastávky len tak zlúčiť, ako v prípade Jurigovho.
Reakcia na: Vladimír #51:
Niekde su zastavky hustejsie, niekde redsie. Chlumeckeho - Exnarova su kolko od seba? Pisal som sice v poslednom prispevku o Kralovskom udoli (reagoval som na diskusiu o tejto lokalite), ale vratme sa teda k Chatamovi. Niekto tu navrhoval Chatama posunut blzisie k mostu SNP - OK, to je riesenie. A nie pridavat dalsiu zastavku.
Reakcia na: IBBI #50:
Odporúčaná medzizastávková vzdialenosť v mestách je 500 metrov.

Pôvodná medzizastávková vzdialenosť na úseku Molecova - Nad lúčkami (ešte pred zrušením zastávky Jurigovo nám.) bola 280 - 400 - 400 m. Po novom je to cca 500 - 550 m.

Vzdialenosť medzi súčasnými zastávkami Most SNP a Chatam Sófer je 1 km.

Len mne sa zdá, že porovnávame neporovnateľné?
Reakcia na: Valec #47:
Nie, my nehovorime o ruseni zastavok - nam sa nepaci pridavanie novych! Vystavba v BA ide brutalnym tempom, investori si zastavaju kazdu volnu plochu. Tym padom bude stale potrebnejsich viac a viac zastavok medzi uz existujucimi (podla tunajsich teorii). Ale ak bude MHD stat MIMO CENTRA (napr. spominane Kralovske udolie) kazdych 100m, tak na taku MHD sa normalny clovek vykasle. Znova - mame tu ludi, co uz teraz preferuju IAD (Si) a maju na to podla mna neprestrelne argumenty. Aspon ja som este nezachytil, ze by im niekto vyvratil ich tvrdenia, preco jazdia IAD.
Sikovny tah bol zlucenie zastavok Jurigovo a Segnerova. Ale obavam sa, ze to bolo jedine zlucenie k piatim potencialne pridanym v blizkej buducnosti.
Reakcia na: lostrail #20:
Ja také niečo vídam úplne bežne, a to vrátane krajín vyspelého zahraničia.
Reakcia na: MatejBA #45:
Tak práve boľševické neázvy po masových vrahoch odmietam z tradicionalistických dôvodov používať. Takže pre mňa je to Firšnál, hoci som ten názov nezažil.
Reakcia na: Ma178rek #46:
Na Kráľovskom síce dnes vystupuje málo ľudí, ale až sa dostavia RiverPark 2, tak ich bude dosť. Ak posunieš zastávku smerom do centra, tak výrazne zhoršíš jej pešiu dostupnosť - všetci sa tu hrajú na rušenie/posun zastávok, ale nikto sa už nezamyslí nad tým, kadiaľ a kam ľudia z tých zastávok chodia.
Reakcia na: MatejBA #40:
toto by bol rozumný kompromis, aj tak na Kráľovskom údolí málokto kedy nastupuje, keby sa zastávka posunie o 100m v smere do centra obojsmerne a zastávka Chatám Sófer by sa dala medzi Žižkovu a ten nadchod to by bolo ideál 🙂
Reakcia na: Valec #42:
Ja som lenivy ucit sa nove nazvy 😃 Tak ako pre niekoho je niekde ul. vitazneho februara ci Gottko, pre mna napriklad ostali PKO, Novy Most ci Damborskeho 😁
Reakcia na: MatejBA #40:
Súhlasím s tebou, zástavky treba posunúť k tomu nadchodu pri Zuckermandeli, nemuseli by tak budovať novú zástavku pri Vydrici (spokojní všetci s y)? Uznám, moja vina.
V tom pripade chlapci, nech sa zlucia zastavky Chatam a ta nova do jednej a netreba budovat dalsiu zastavku.
Reakcia na: MatejBA #40:
Zastávka PKO sa už nejakú dobu volá Kráľovské údolie, skús hádať prečo. 😉
Reakcia na: IBBI #36:
Zbehni tam ráno a nekecaj do vetra.
Práveže vďaka ČSOB centrále tam začalo dosť ľudí ráno po 8:00 vystupovať.. približne 50/50 z 31/39 a električky.
Reakcia na: IBBI #36:
Ano, chodia elektrickou. Ked som tam bol na pohovore a pytal sa na parkovanie, bolo mi povedane, ze maju iba X miest a na kazde miesto pripada asi 5 zamestnancov, cize miesto by sa mi neuslo. Takze vsetci tam nezaparkuju a vsetci tam autami nechodia.

Keby to bolo na mne, tak zastavku PKO by som posunul asi na uroven Hotela/KPMG a Chatama na uroven toho nadchodu aby sa nemusela stavat dalsia zastavka, ale tazko povedat, ci by to stacilo (mozno by sa naopak hodilo dat Chatam Sofera pred krizovatku, aby tam stali aj elektricky z Tunela).
Reakcia na: IBBI #33:
Najlepšia MHD je taká, kde nie sú žiadne zastávky.
Reakcia na: Solider #37:
ČSOB je navyše napríklad jedna z tých inštitúcií, ktoré zvažujú pre zamestnancov príspevok na električenku miesto bezplatného poskytovania parkovacieho miesta.
Reakcia na: IBBI #36:
Áno, dosť zamestnancov z ČSOB cestuje električkami.
Reakcia na: N/A #35:
Samozrejme stale mi pride zbytocna a porozpravajme sa o tom, ked bude v prevadzke. Mas pocit, ze ludia z Riverparku (ci ako sa volaju tie bloky kde byva Pelle) kazde rano stepuju na zastavke Chatam? Mas pocit, ze zamestnanci tych bank a firiem co tam sidlia stepuju na zastavke Chatam? Opakujem - na tomto fore su taketo vystrelky prirodzene (sme fanklub MHD), ale v reale to prinesie skor skodu. Mne osobne by sa nechcelo cestovat tramvajou z Dubravky, alebo Karlovky a este aby mi pribudali dalsie zastavky. Potom sa tu divite ludom ako Si a pod. ze preferuju auta?
Reakcia na: IBBI #33:
Takže si to zhrňme:
- Vo Vydrici vznikne 9000 m2 kancelárií a 9700 m2 obchodných priestorov. To znamená stovky zamestnancov, ktorí sa budú potrebovať nejak dostať do práce.
- Projekt bude obsahovať okolo 450 bytov. Na rozdiel od typických zbohatlíkov, ktorí si postavia gýčovitú vilu za mestom a všade sa vyvážajú na svojom bavoráku, tu sa dá predpokladať že obyvateľmi budú skôr "umelci a hipsteri" či najmä ľudia zo zahraničia, ktorí pred autom často dajú prednosť verejnej doprave či bicyklu.
- Keďže ide o podhradie a prirodzené rozšírenie historického jadra, štvrť bude navštevovať množstvo turistov a domácich ktorí sa prídu len tak prejsť, sadnúť si na kávu alebo nakúpiť.
- Ak sa postaví pozemná lanovka/inclined elevator z Floriánskej ul. na Nám. A. Dubčeka, Vydrica sa stane prirodzeným východiskovým bodom pri ceste na Bratislavský hrad.

Stále ti príde že je tá zastávka zbytočná?
Reakcia na: Viko #31:
A keby taký zbohatlík ešte bol aj developkár, tak by sa k Ibbiho hejtu pridal aj Gejza a sandersovské medziľudské porozumenie by bolo dokonalé.
Reakcia na: Viko #31:
Porozpravame sa, ked tam ta zastavka bude zriadena, kolko ludi ju vyuziva. Takto obhajovanie "cim viac zastavok, tym viac MHD" je tu na šotowebe sice prirodzene, ale realita je niekde inde.
Reakcia na: Jadran #30:
Čo je zástavka, to viem úplne presne - sa to stavia na stoly napr. v prípade návštevy významnej delegácie alebo sa tým máva v prvomájových sprievodoch.
Reakcia na: IBBI #28:
Ak toho "zbohatlíka" cielene odrežeš od alternatívy, je jasné, že ju nikdy nevyhľadá. A čudoval by si sa, ale poznal som dosť žiakov prestížnych medzinárodných škôl v BA, ktorí MHDčku využívali, keďže ich rodičia niekedy musia na to bohatstvo aj zarobiť.
Reakcia na: S499.1023 #29:
A zástavka? 😃
Reakcia na: Jajboli #25:
Čo je to Vidrica?
Reakcia na: N/A #27:
A ta nova zastavka tam bude pre koho? Pre zbohatlikov, co si tam kupia byty? Bezny plebs si tam byt kupovat nebude. A zbohatlik jazdi vlastym autom. Zas zbytocna zastavka.
Reakcia na: Jajboli #25:
Súčasná električková zastávka Chatam Sófer zostane zachovaná a okrem toho by mala vzniknúť nová zastávka približne na úrovni Vodnej veže. Do značnej miery to závisí aj od toho, či sa trať bude presúvať zo stredu cesty bližšie k Dunaju.

Inak si ale treba uvedomiť, že momentálne je medzi Chatamom a Mostom SNP medzizastávková vzdialenosť až jeden kilometer, čo je na absolútne centrum mesta neprijateľné.
Reakcia na: Jajboli #25:
Minimalne abusova by mohla vzniknut podla mna pre 29,30,31,39. Ci pojdeme strategiou "vsetci autami" ?
Vie niekto či sa po dokončení projektu Vidrice zruší zástavka Chatam Sofer a bude vybudovaná miesto toho jedna zástavka v strede projektov Zuckermandel a Vidrica? Alebo budeme mať ďalšiu novú zástavku čo spomalí MHD?
Reakcia na: Petto #19:
Už je to aj tak jedno, keďže UK a STU budú dva týždne zatvorené
Reakcia na: 3pa3ck3 #21:
Neviem, ale asi nie, to by potom chceli aj 50,70 😁
Reakcia na: 3pa3ck3 #16:
Ako studenti sme pouzivali vselijake sialene kombinacie, najma, ak dochadzalo k mimoriadnostiam. Ked zostane stat bus rano v zapche, lebo nejaky polovodic nieco zasa nevykryje, kombinacia 4/9+1 bude porovnatelne rychla, nedajboze rychlejsia. Niektori sa mozno prejdu z Kapucinskej. Sam som tak dochadzal napr. na Laurinsku do tej otrasnej zeleznej budovy, kde bola katedra inzinierskej pedagogiky a psychologie MTF. Vystupil som na Kapucinskej, zisiel po schodoch, odbocka na Bastovu, vysiel pod Michalskou branou, pokracoval poza hlavnu postu, po Nedbalovej a rovno do dveri, kedze ta budova je presne oproti tej ulici.
Pripadne sa da pekne prejst z Postovej. Onedlho bude teplo a pekne, no zaroven este nebude neprijemne horuco.
Reakcia na: Petto #19:
Budú stáť aj na dočasnej zastávke na Šafku?
Reakcia na: 810zssk #15:
Ja take nieco sice vidim prvy raz, ale chapem, ze pri tom, ako sa na Slovensku tieto veci robia, si uz mozno niekto povedal, ze naco vlastne...
Reakcia na: 3pa3ck3 #16:
Este bude vypomahat 29,133 takze staci
Reakcia na: 3pa3ck3 #16:
A ešte combo 31...
31/X6... tiež si nemyslím že ráno bude stačiť interbal 7-8... hlavne na 8 resp 9 ráno...
Reakcia na: kecho #14:
povodna sa docasne rusi
Reakcia na: FFF13 #6:
Teda teraz mi napadlo - budú 12 m autobusy postačovať, ak túto linku budú používať študenti fakúlt na Šafku? Nemyslím si, že budú uprednostňivať kombináciu 4 + 1
Reakcia na: lostrail #13:
"rozvrat moralky" 😁 😁 😁

Pri dlhodobejsich vylukach sa presny termin nestanovuje uz dlho, kedze odhadnut to na den presne je prakticky nemozne.
Chatam Sofer v smere z centra teda budu dve zastavky, ci sa povodna rusi?
Reakcia na: 3pa3ck3 #4:
Ani nie, skor mi je proti srsti, ak nie len, ze nedodrzuju terminy, ale uz sa ani neunuvaju ich stanovovat. To naozaj nastal az taky rozvrat moralky?
Reakcia na: N/A #9:
Ked uz tu vetvu uzavreli, mali to spravit komplet.
Kedze sa to nikde nespomina a planuju na to 1,5 mesiaca, tak asi sor nie...
Reakcia na: lostrail #2:
Cca do augusta tipujem, kedze tam je menej meniarni 😁

Zrazu uz je mozne vytvorenie zastavok v okoli krizovatky? Uz to Epanom z Eurovea nevadi? 🤔
Reakcia na: N/A #9:
Mala by sa.
Reakcia na: FFF13 #6:
Toto už DPB potbrdil na FB
Reakcia na: 3pa3ck3 #5:
Podľa schémy na obidvoch v každom smere
Tipujem že na X6 budú nasadené 12m vozidlá
Len sa chcem uistiť - L4 bude zastavovať na Kamennom aj SNP obojsmerne?
Reakcia na: lostrail #2:
Tak veľmi potrebuješ vedieť termín, do ktorého to aj tak nebude hotové?
Reakcia na: lostrail #2:
mája, presný termín sa ešte nevie