Virtuálna zastávková tabuľa ako služba pre zákazníkov
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

Bezplatné zobrazovanie informácií o aktuálnych odchodoch spojov MHD je možné kdekoľvek.

Portál imhd.sk ponúka už niekoľko rokov bezplatnú službu virtuálnej zastávkovej tabule, ktorá poskytuje aktuálne odchody spojov MHD v reálnom čase z ľubovoľnej zastávky. Zobraziť sa dá nielen na počítači, ale aj na smartfóne, takže ju cestujúci môže mať stále pri sebe. Okrem skutočného odchodu si cestujúci tiež môže pozrieť to, či je vozidlo bezbariérové, v lete klimatizované a tiež aké meškanie mal daný spoj na poslednej zastávke.

Virtuálna tabuľa je optimalizovaná tak, aby ju bolo možné zobraziť na ľubovoľnom monitore na celú obrazovku. To umožňuje jednoduchú inštaláciu tabúľ prakticky kdekoľvek, kde je k dispozícii internetové pripojenie, dostatočne veľký a kontrastný displej a zariadenie umožňujúce spustenie internetového prehliadača na celú obrazovku.

Virtuálne tabule v Avione a na Trnavskom mýte

V uplynulých dňoch spustilo nákupné centrum Avion Shopping Park pre svojich zákazníkov zobrazovanie aktuálnych odchodov liniek MHD prostredníctvom virtuálnej tabule priamo v priestoroch nákupného centra. V priestoroch centra si tak na niektorých obrazovkách môžu návštevníci pozrieť najbližšie spoje MHD. Tieto displeje sa nachádzajú na nabíjacej stanici v Gastro pasáži, ďalšie pri infopulte a tiež pri predajni Kaufland.

Koncom uplynulého roka boli virtuálne zastávkové tabule spustené aj v podchode na Trnavskom mýte, kde nahradili pôvodný častokrát nepresný alebo nefunkčný informačný systém. Displeje s virtuálnymi tabuľami sa v podchode nachádzajú pri všetkých východoch k zastávkam liniek MHD.

Aj vy môžete mať zobrazenú zastávkovú tabuľu pre svojich zákazníkov

Ideálnym miestom na zobrazenie zastávkovej tabule sú recepcie hotelov, priestory nákupných centier, vestibuly škôl, inštitúcií a podnikov či priestory reštaurácií rýchleho občerstvenia. Stačí mať k dispozícii veľkú obrazovku a zariadenie s prehliadačom a pripojením k internetu. Do prehliadača je potrebné zadať adresu, ktorú je možné získať nasledujúcim postupom:

  • v plnej verzii imhd.sk (nie v mobilnej verzii) si vyhľadať požadovanú zastávku podľa názvu
  • v pravej časti stránky sa zobrazí malá verzia zastávkovej tabule
  • pod zastávkovou tabuľou kliknúť na "Zobraziť na celú obrazovku"
  • použiť adresu z prehliadača
  • vhodné je nastaviť prehliadač, aby sa automaticky prepol do režimu celej obrazovky

Pre náročnejších používateľov sú k dispozícii rôzne môžnosti zobrazenia tabúľ:

Podrobnejšie informácie o prispôsobení zobrazenia radi poskytneme na imhd@imhd.sk.

Podmienkou bezplatného používania je bezplatné informovanie potenciálnych cestujúcich na obrazovke pevne umiestnenej vo verejne prístupnom priestore. Obrazovka musí zobrazovať virtuálnu zastávkovú tabuľu v pôvodnej forme bez upravovaného alebo prekrytého obsahu, v režime na plnú obrazovku, pričom počas zobrazenia virtuálnej zastávkovej tabule nesmie byť na obrazovke zobrazovaný iný obsah. Aktuálne podmienky používania nájdete tu.


15.1.2020
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

MatejBA20.1.2020 11:27  +1#50 Re:
Reakcia na #49 od Valec:
Tak verim, ze oznacovace sa budu postupne menit/nahradzovat spolu s vozidlami, cize tento problem by mal pomaly odpadat aj ked teda zatial stale je 🙂

Moze sa to este urobit napriklad nalepkou na dverach s QR kodom, ktory nacitas pri nastupe este vonku - tym by odpadla sanca nacitania pocas kontroly a mohlo by to byt pri viacerych dverach. A aby sa zamedzilo odfoteniu a pouzitiu neskor, mohol by mat kazdy voz unikatny QR kod napriklad s cislom vozidla a rokom, kedy bola nalepka nalepena.

QR kod je zase menej ako sekundova zalezitost (rychlejsia ako oznacenie listka), castokrat ledva nasmerujem mobil na kod a uz je nacitany - napriklad by sa nim mohol potvrdzovat nakup listka (objednas listok v mobile, rezervuje ti sumu na karte/v kredite a potvrdis platbu QR kodom ako keby si to potvrdzoval otlackom prsta na iphonoch, tym zabezpecis platnost odkedy nastupis a zaroven ti nestrhne platbu neumyselne 🙂 )
Valec20.1.2020 11:05 #49 Re:
Reakcia na #47 od MatejBA:
Toto riešenie by bolo za určitých okolností v dnešných podmienkach možné. Akurát treba zvážiť fakt, že pre tretinu vozidiel to znamená nástup jednými konkrétnymi dverami (spolu s tými s BČK a v blízkej budúcnosti aj s bankovou kartou). Zároveň to pre používateľov čipových kariet sa zhorší použiteľnosť OCL, keďže časť displeja zaberie QR kód, bude treba niektoré typy lístkov odsunúť hlbšie do menu. Spolu s pripravovaným zavedením bankových kariet by tak bolo ideálne treba tri úvodné obrazovky, pre každý spôsob nákupu samostatná.
Stále to však nerieši problém, že musíš s mobilom čachrovať aj vo vozidle (čo popisuje Rišo).

#47, týmto úplne odstrániš nákup lístka pre tých, čo nemajú NFC vôbec, alebo ho nemajú kompatibilné (mne sa na mobile z jari 2018 nepodarilo rozchodiť NFC počas celej doby používania telefónu, bol to jeden z dôvodov, prečo som ho pred týždňom vyradil z používania). Resp. musíš NFC kombinovať s ďalšou možnosťou.
MatejBA18.1.2020 18:28 #48 Re:
Reakcia na #47 od MatejBA:
Alebo este klasicke NFC cez ApplePay/GooglePay/Predplatenu penazenku v mobile ako alternativu, ked sa uz ide spustat platba kartou vo vozidlach 🙂
MatejBA18.1.2020 18:26 #47 Re:
Reakcia na #46 od Valec:
Trebars QR kod, ktory nacitas z displeja v autobuse oznacovaca (tych novych) cez aplikaciu a to "oznaci" listok v mobile 🙂
Valec18.1.2020 17:27 #46 Re:
Reakcia na #44 od MatejBA:
A navrhuješ teda čo?
Valec18.1.2020 17:27 #45 Re:
Reakcia na #43 od 810zssk:
Údaje o karte sa ale ukladajú na platobnej bráne, nie v appke a čo viem, tak nie je možné poslať transakciu s nulovou hodnotou (na zrušenie uloženej karty). Preto to nevieme spraviť z nastavení. Ale v Lítačke taká možnosť je, musím zistiť ako to vyriešili.

Ak chceš kartu zmeniť, tak pri poslednom nákupe starou musíš odškrtnúť uloženú kartu (vtedy sa pri platbe uložené údaje vymažú) a pri prvej platbe novou kartou zas zaškrtnúť uloženie (a vtedy sa ti po vypísaní údajov a úspešnej platbe karta uloží). Údaje o karte teda vypisuješ len raz.
MatejBA18.1.2020 17:00 #44 Re:
Reakcia na #38 od Valec:
Lenze to nie je velmi pro-zakaznicky pristup. Minat svoj cas a peniaze, aby si vyhadal zrusenie pokuty. A to este neviem, ci stale plati, ze musis ist osobne na Olejkarsku alebo uz konecne staci napisat email/list s dokazmi.
810zssk18.1.2020 11:23 #43 Re:
Reakcia na #39 od Valec:
Dakujem, ide to takto spravit. Do buducich updatov by ale bolo lepsie zapracovat nejake standardnejsie riesenie, s tymto som sa fakt stretol prvy krat. Ma to dva problemy:
a) ak chcem ulozit novu kartu, musim najprv urobit dva nakupy kde udaje zadavam manualne (prvy krat aby som vymazal staru, druhy krat aby som ulozil novu)
b) niekedy z nejakeho dovodu (napr. bezpecnostneho) moze chciet uzivatel vymazat kartu aj ked prave nekupuje CL

Imho by tam bola idealna moznost vymazat ulozenu kartu (pripadne pridat novu) v nastaveniach.
810zssk17.1.2020 22:27 #42 Re:
Reakcia na #41 od S499.1023:
Lístok na 15 minút v BA stojí 0,63€.

V čom je lepšue mať uložené 2 lístky na 15 minút ( = hodnotu 1,26€) než mať uložený kredit 1,26€ ktorý môžeš rovnako použiť na dve 15-minútové cesty, ale môžeš ho v prípade potreby použiť aj na kúpu iného druhu CL?
S499.102317.1.2020 20:39 #41 Re:
Reakcia na #37 od Valec:
No vidíš a ja som takúto možnosť nikdy nevyužil ale je pravda, že to môže byť špecifickým používaním. Mne proste vyhovuje zásobník lístkov.
kecho17.1.2020 18:24 #40 Re:
Reakcia na #28 od IBBI:
Geriojet je v diskusii spominane minimalne od roku 2011, cize ziadna novinka 🙂 Ci si nebodaj Jancura osobne, ked si to tak kardiacky beries? 🙂
Valec17.1.2020 12:07 #39 Re:
Reakcia na #36 od 810zssk:
Ak chceš zrušiť uloženú kartu, pred potvrdením platby si odškrtni to zapamätanie... do platobnej brány to príde požiadavka na platbu aj s požiadavkou na zrušenie zapamätania si a pri ďalšom nákupe už budeš musieť zadať nové údaje.
Valec17.1.2020 12:04 #38 Re:
Reakcia na #35 od richardhudec:
V rámci reklamácie by sa ti to uznalo. Žiaľ, dnes nevieme viazať čas začiatku platnosti na konkrétne vozidlo a pri intervale posielania dát o polohe vozidla by to ani nefungovalo.
Valec17.1.2020 12:02 #37 Re:
Reakcia na #33 od S499.1023:
Kedykoľvek si v priebehu 40 sekúnd (aj s ochrannou dobou) vieš zaobstarať lístok aj kartou. Peňaženku spomínam ako náhradu toho predkupovania lístkov do zásoby - praktickejšie ako 10 lístkov s rôznou platnosťou mi príde dobiť si 5 € a potom si kúpiť práve potrebný.

Verzia s nákupom lístka ktorého platnosť začne niekedy podľa CP je presne tá, ktorá je v Lítačke a už sa na ňu niekoľko ľudí pýtalo. Samozrejme u 15-min lístka to nemá veľmi zmysel, ale u tých dlhších v pohode.
810zssk16.1.2020 23:35 #36 Re:
Reakcia na #33 od S499.1023:
V aplikacii IDS BK je aj moznost ulozit si platobnu kartu (aj ked nie prilis stastne, napr. som stale neprisiel ako sa vymiena za inu). Cize ked si chces kupit listok, staci jeden klik a zadanie 4 miestneho PIN kodu. To je proces na zhruba 5 sekund, po ktorych uz bezi 30 sekundova lehota a listok zacne platit.

Pride mi to ovela lepsie ako nejake "ukladanie listkov do zasoby" kde zas nezmyselne ukladam nejaku buducu hodnotu na ucte ROPIDu a nie na svojom ucte. Nehovoriac o tom ak potrebujem iny listok ako mam ulozeny.
richardhudec16.1.2020 22:37 #35 Re:
Reakcia na #29 od Valec:
Na IDS BK apke mi vadí presne to, že cestu do mesta na SNP mám akurát 15 minút. Vyhľadalo mi najbližšie spojenie, kúpil som lístok, ale lístok začal platiť o 30 sekúnd, električka však mala ísť až o 2 minúty. Čo pri 15-minútovej jazdnej dobe znamená, že ak by ma revízor kontroloval medzi Kamenným a SNP, tak lístok mať nebudem.

Ako by sa následne postupovalo? Lebo eCL kupujem z konkrétnej zastávky, čiže podobne ako papierový ma označenú nástupnú zastávku, tak v prípade meškania sa zohľadňuje jazdná doba podľa CP. V prípade eCL je to tiež tak, alebo jednoducho v danom čase som nemal lístok a bodka.

Riešil to teda radšej tak, že čakám s aktívnou aplikáciou, ťukám do nej a keď vidím prichádzať električku z predchádzajúcej zastávky, tak kupujem odtlačkom prsta. Lístok začína platiť o 30 sekúnd akurát keď nastupujem. Ale nie je to veľmi pohodlné, čiže lepšie by bolo keby sa dal kúpiť lístok cestou na zastávku na konkrétny spoj, ktorý mi vyhľadávač vyhľadal.
lostrail16.1.2020 14:44 #34 Re:
Reakcia na #9 od FFF13:
Mega. O tomto som nevedel. Prave som chcel vycitat, ze je pomerne kostrbato pristupna. Inak skoda, ze na Google Play je nazov po slovensky, lebo samotna aplikacia uz potom ide podla jazyka v telefone (co uz je samozrejme dobre). Cudzincovi sa neda asi ani nic lepsie odporucit, kedze osobne mi pride Google maps s ich verziou odchodov dost nedotiahnuta. Pohyb MHD v takom Porte rozhodne nebol takto pouzivatelsky privetivy.
S499.102316.1.2020 14:33 #33 Re:
Reakcia na #29 od Valec:
Tak práve argument o možnosti dobiť si peňaženku etc. na mňa vytiahli prevádzkovatelia Poseidónu. Prečo by som si mal nabíjať nejakú peňaženku, keď môžem platiť kartou? A prečo by som nemal v zásobe pár lístkov? Keby ste skombinovali lístok v zásobe a ochrannú dobu len 30 sekúnd, bolo by to ideálne. Hovorím síce len teoreticky, keďže som držiteľom električenky ale už dosť ľudí som naviedol na Lítačku a nikto z nich by nepreferoval nejaké nabíjanie peňaženky, všetci kvitujú možnosť aktivácie lístka zo zásoby.
Verziu a s nákupom lístka, ktorému začne platnosť niekedy podľa CP, by som absolútne nesledoval. Vlak bude meškať alebo sa zdržím v krčme a čo teraz?
Valec16.1.2020 13:47  +2#32 Re:
Reakcia na #30 od Jajboli:
Je verzia len so SK popismi, ale aj verzia SK/EN (viď ostatné fotky, alebo tabuľa tu).
810zssk16.1.2020 13:39 #31 Re:
Reakcia na #30 od Jajboli:
Hoci súhlasím (a aj miesto tam je), v tomto prípade sa naozaj neobávam že by niekto nepochopil čo znamená ten text vedľa čísla linky 🙂
Jajboli16.1.2020 13:29 -1 +2#30 Re:
Super služba, ale chcelo by to doplniť anglický preklad v nadpise (slovo smer asi cudzinec nepreloží). Cudzincov je tu naozaj veľa, treba už štandardne prekladať texty do EN.
Valec16.1.2020 11:07 #29 Re:
Reakcia na #27 od S499.1023:
Tak ono všetky dopravné aplikácie majú viac menej obdobné funkcionality. Pri tvorbe sme tam navrhli najmä tie veci, ktoré by sme tam sami, ako používatelia verejnej dopravy, očakávali. Následne to zobral do rúk ITčkár a grafik a vytvorili tomu podobu. Len niektoré detaily sú podľa inšpirácie z iných riešení (napr. rozdelenie položiek menu v časti Viac je inšpirované z Lítačky), ostatné je výsledkom tímu ktorý na tom pracoval. Takže ďakujeme za pochvalu.

Po zakúpení lístka beží ochranná doba (už len) 30 sekúnd a následne začína platnosť. PID Lítačka síce má možnosť nákupu lístkov vopred, ale po jeho aktivácii beží ochranná doba 120 sekúnd. Je pravdou, že aktiváciu si možno načasovať tak, aby lístok platil v konkrétnom čase, ale pri použití v MHD to vzhľadom na možné meškania asi nemá veľký efekt.
Ale zvažujeme takúto možnosť pri kúpe lístka z vyhľadávania (lístok by začal platiť v čase odchodu prvého spoja podľa CP), aby keď si niekto nájde spojenie vopred (napr. pri príchode vlakom do BA), nech si môže rovno kúpiť lístok a nemusí sa hrať s appkou znova.
S nákupom lístkov do zásoby neuvažujeme, miesto toho je možné dobiť si peňaženku a kúpiť si práve taký lístok, aký teraz používateľ potrebuje.

Že Poseidon nie je kto vie aký, asi všetci vedia. Zas treba vziať do úvahy, kedy vznikol (má už takmer 6 rokov) a za tú dobu neprešiel takmer žiadnym vývojom. Ale má sa to vraj v blízkej dobe zmeniť. Neviem, či vôbec existuje staršia appka (aspoň ja takú u seba nemám).
IBBI16.1.2020 10:29  +1#28 Re:
Reakcia na #23 od kecho:
Preco geriojet? Si chcel byt vtipny? Prevazna cast cestujucich su decka a mladi ludia.
S499.102316.1.2020 9:55 #27 Re:
Reakcia na #25 od Valec:
Nehovorím o grafickej podobe ale o funkcionalite. A beriem to pozitívne, nehovorím o plagiátorstve, bolo by horšie, keby sa podobala nevydarenému brnenskému Poseidonu. Akurát vám tam teda ešte chýba možnosť nákupu lístkov vopred a ich aktivácie podľa potreby, pretože kupovať lístok, ktorý má tuším tri minúty ochrannú dobu, presne na čas je fakt umenie.
fanatikmhd16.1.2020 5:30  +1#26 Re:
Reakcia na #13 od zakaznik:
Prvú americkú normu neviem a ani nechcem riešiť, ale zaujal ma ten druhý bod.
Ak ti ja poskytnem bezplatne službu pod podmienkou že ju budeš využívať v distribúcii tretej strane tiež bezplatne, určil som podmienky používania. Ak chceš zarábať a mať spoplatnené, logicky ti môže byť zamietnutý prístup. (To že je niečo dostupné ešte neznamená že si z toho môžem spraviť kšeft)
Valec15.1.2020 22:34 #25 Re:
Reakcia na #17 od S499.1023:
Neviem v čom sa podobá, akurát tak v menu umiestnenom v spodnom menu. Ale to sme mali nakreslené cca rok predtým, než sme sa o existencii PID Lítačky dozvedeli.
810zssk15.1.2020 22:21 #24 Re:
Reakcia na #17 od S499.1023:
Podľa mňa sa v prvom rade (žiaľ) nepodobá. Ak ale chceš naznačiť, že niekto niečo okopíroval, tak dávam do pozornosti, že aplikácia PID Lítačka vyšla 2.8.2018. Aplikácia IDS BK bola v beta testovaní od 1.6.2018 a môžem dosvedčiť že v tom čase vyzerala prakticky rovnako ako dnes, teda akékoľvek plagiátorstvo je vylúčené.
kecho15.1.2020 22:14 #23 Re:
Ak si spravne pamatam, tak virtualku prenasa aj GerioJet v komarnanskom vlaku pri vjazde do BA.
mirec24015.1.2020 22:01  +1#22 Re:
Reakcia na #21 od TomJ:
https://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/zastavka/3436/Vazovova
TomJ15.1.2020 21:57 #21 Re:
Reakcia na #20 od Urbanway 2423:
To mi nejako nejde.
Urbanway 242315.1.2020 21:49 #20 Re:
Reakcia na #19 od Urbanway 2423:
*linku
Urbanway 242315.1.2020 21:49 #19 Re:
Reakcia na #18 od TomJ:
Zobraz si hociakú zastávku a v linke zmeň ,,z" na z=455 a to ti nájde Vazovovu.
TomJ15.1.2020 21:28 #18 Re:
Ešte mi tu chýba informácia, ako zobrazím virtuálnu tabuľu občasných zastávok. Taká Vazovova by sa mi hodila, no vyhľadávač zastávok sa tvári, že taká neexistuje.
S499.102315.1.2020 21:09 #17 Re:
Reakcia na #10 od Valec:
A prečo sa aplikácia IDS BK tak nesmierne podobá aplikácii PID Lítačka?
zakaznik15.1.2020 17:30 -4#16 Re:
Reakcia na #15 od MatejBA:
Nebudem ti robiť Google.
MatejBA15.1.2020 17:17  +4#15 Re:
Reakcia na #12 od zakaznik:
Super, dal si Americky zakon, teraz zisti ako to je v Europe/EU/na Slovensku 🙂
zakaznik15.1.2020 16:52 -6#14 Re:
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. [Odkryť]
zakaznik15.1.2020 16:43 -6#13 Re:
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. [Odkryť]
zakaznik15.1.2020 16:38 -6#12 Re:
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. [Odkryť]
martinah15.1.2020 16:30  +2#11 Re:
Reakcia na #9 od FFF13:
zatial najpraktickejsie riesenie pre mt mi pride mat nonstop nacitane najpouzivanejsie zastavky v prehliadaci bez potreby vyhladavania, resp. ulozene ako zalozky
Valec15.1.2020 15:28  +3#10 Re:
Reakcia na #3 od martinah:
Zrejme treba dať zarobiť aj svojim. Inak, mesto prostredníctvom BID financuje vývoj aplikácie IDS BK, kde budú čoskoro tiež sprístupnené virutálne tabule, grafické zobrazenie na trase a neskôr aj poloha na mape, a to nie len v MHD, ale v celom IDS BK.
FFF1315.1.2020 15:17  +1#9 Re:
Ja už asi rok využívam v Androidovom mobile appku MHD Tabuľa, ktorá využíva virtuálnu tabuľu. Appka ukazuje najbližšie zastávky, môžem si tam vyhľadať zastávky zo zoznamu a označiť si ich ako obľúbené. Je to oveľa praktickejšie ako používať mobilnú verziu webu imhd. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mlazovy.pttable&hl=sk
davi.rau15.1.2020 15:07 #8 Re:
Reakcia na #7 od SuchSoft:
Presne takto som to spravil aj ja, podla tych prikladov co su v clanku som ponahadzoval do linku jednotlive premenne 😉 Zatail o inom verejne dostupnom sposobe netusim
SuchSoft15.1.2020 15:03  +3#7 Re:
Neviem ako sa to dá spraviť normálne, ale chcel som zastávku Toryská smer Prievozská, vyhľadal som zastávku Toryská, dal som zobraziť virtuálnu tabuľu fullscreen, do linku
https://imhd.sk/ba/online-zastavkova-tabula?z=434&skin=2&fullscreen=1
som doplnil n=2, to je smer Dolné hony, tak som dal n=1, a funguje to:
https://imhd.sk/ba/online-zastavkova-tabula?z=434&skin=2&n=1&fullscreen=1
ešte som zmenil fullscreen=1 na fullscreen=0, aby sa dalo rolovať.
https://imhd.sk/ba/online-zastavkova-tabula?z=434&skin=2&n=1&fullscreen=0

Ale verím, že existuje aj užívateľsky prívetivejší spôsob. 😃
Petto15.1.2020 14:48  +1#6 Re:
Reakcia na #5 od davi.rau:
Podla coho si to dal ? Ci je to tajne ? 🙂
davi.rau15.1.2020 14:29 #5 Re:
Reakcia na #2 od Petto:
Konkretny pripad pre ZOO smer Patronka
https://imhd.sk/ba/online-zastavkova-tabula?z=358&n=2&skin=2&fullscreen=0
viktor67915.1.2020 14:25 #4 Re:
Reakcia na #1 od lostrail:
Máte pravdu. Napríklad v obchodných domoch je to super lebo pozriem kedy ide napr.65 a vidím že ide o 15 min. tak si môžem ešte nakúpiť.
martinah15.1.2020 14:25  +1#3 Re:
spolu s waze o kolonach prakticky must have app pre cestovanie mhd v tomto meste

otazka, preco mesto vyvija dalsiu podobnu app a nevyuzije imhdacku? su rozpory medzi oboma stranami alebo preco ten krok?
Petto15.1.2020 13:58 #2 Re:
Da sa aj dnes nejako selektovat na imhd virtualna tabula ? ked si zadam ZOO a chcem len smer Patronka pre 30,32,37.
lostrail15.1.2020 13:43  +2#1 Re:
Za mna je to najuzitocnejsia vec, aka na imhd.sk kedy prisla (a nechala dedikovanu aplikaciu v tazkom zabudnuti).