Premávka trolejbusu Škoda 21 Tr v sobotu 16. novembra

Trolejbus bude nasadený na špeciálnu nostalgickú linku premávajúcu po dvoch rôznych trasách.

Dopravný podnik Bratislava vypraví v sobotu 16. novembra 2019 na špeciálnu nostalgickú linku prvý bratislavský nízkopodlažný trolejbus Škoda 21 Tr AC #6401, ktorý sa v bežnej premávke neobjavuje už celé desaťročie. Ide o posledné podujatie v rámci tohtoročných osláv 110. výročia trolejbusovej dopravy v Bratislave. Trolejbus absolvuje niekoľko jázd medzi Kolibou a Cintorínom Vrakuňa s premávkou okolo Vozovne Hroboňova a Hradu.

Na jazdu trolejbusom bude potrebný špeciálny cestovný lístok, ktorý bude predávať sprievodca v trolejbuse. Cena lístka platného celý deň bude 1 €, deti do 6 rokov budú môcť cestovať bezplatne. Cestujúci si budú môcť v trolejbuse zakúpiť aj suveníry s dopravnou tematikou.

Vzhľadom na plánovanú výluku trolejbusov na Patrónke nebude môcť trolejbus premávať po pôvodne plánovanej trase k ŽST Železná studienka. Trolejbus bude preto premávať po nasledujúcej trase:

  • Koliba - Podkolibská - Námestie slobody - Hodžovo námestie - Hrad - Búdková - Vozovňa Hroboňova - Hroboňova - Pražská - Šancová - Miletičova - Prievozská - Mierová - Cintorín Vrakuňa a späť.
    • Na trase zastaví na všetkých zastávkach.
  • Odchody smer Cintorín Vrakuňa budú:
    • Koliba: 11:11, 13:11, 15:11, 17:11, 19:11 (len po Vozovňu Hroboňova)
    • Hodžovo nám.: 11:19, 13:19, 15:19, 17:19, 19:19 (len po Vozovňu Hroboňova)
    • Vozovňa Hroboňova: 09:30, 11:30, 13:30, 15:30, 17:30
    • Trnavské mýto: 09:40, 11:40, 13:40, 15:40, 17:40
  • Odchody smer Koliba budú:
    • Cintorín Vrakuňa: 10:05, 12:05, 14:05, 16:05, 18:05
    • Trnavské mýto: 10:20, 12:20, 14:20, 16:20, 18:20
    • Vozovňa Hroboňova: 10:30, 12:30, 14:30, 16:30, 18:30
    • Hodžovo nám.: 10:39, 12:39, 14:39, 16:39, 18:39



9.11.2019, zmena trasy + doplnenie mapky trasy trolejbusu - 13.11.2019
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Peter660712.11.2019 12:11  +1#14 Re:
Reakcia na #13 od 810zssk:
Ak tam zostanú bezkamerové vozy aj po plánovanom rozšírení kamerových systémov, už to nebude len irónia, ale zdvihnutý prostredník cestujúcej verejnosti.
810zssk12.11.2019 11:54  +2#13 Re:
Reakcia na #12 od volod:
No a ja ich rátam. Nie je to len pred víkendom, 203/8 a 203/9 sú vysokopodlažné skoro denne (NP je tam len ak práve vykape 14/15Tr). Iróniou je že celé to teátro s povinným kamerovým systémom sa nevzťahuje práve na najhoršiu nočnú linku v meste 😂
volod12.11.2019 8:36 #12 Re:
Reakcia na #1 od 810zssk:
a ktoré linky a vozy máš na mysli? Pokiaľ viem tak denná výprava je tvorená nízkopodlažnými tbusmi celá, večerné poradia na 203 pred a cez víkendy nerátam......
trolejbus620710.11.2019 23:06 #11 Re:
Reakcia na #10 od S499.1023:
O tom by som príliš nežartoval, tá zrážka 3029 a 1715 bola fakt desivá...
S499.102310.11.2019 19:27  +1#10 Re:
Reakcia na #9 od trolejbus6207:
A v Brne ich používajú na kamikadze útoky na KT8.
trolejbus620710.11.2019 18:18 #9 Re:
Reakcia na #8 od Mirtschi:
U vás sa 21Tr tiež nemajú čím chváliť, tie tri exHK ako keby ani neboli 😂 Ale chápem, že poslať na školský spoj kĺb asi nie je príliš efektívne...
Mirtschi10.11.2019 14:43 #8 Re:
Škoda 21Tr ako historické vozidlo? Tak to u nás v Ústí nad Labem máme historickú snáď polovicu vozového parku trolejbusov. 15TrM aj ešte nejaké 15Tr sa nájdu i 21Tr. No 21Tr u nás jazdia akurát na školských spojoch v špičke pracovných dní.
Žáržo9.11.2019 12:49 #7 Re:
Reakcia na #6 od 810zssk:
https://www.dpb.sk/sk/sprava/dopravny-podnik-vrati-na-jeden-den-do-mesta-unikatny-trolejbus-skoda-21-tr
810zssk9.11.2019 12:47 #6 Re:
Reakcia na #5 od Žáržo:
Okej, tak je to na strane imhd 🙂 TS som nečítal.
Žáržo9.11.2019 12:45 #5 Re:
Reakcia na #4 od 810zssk:
V tlačovej správe som ju nazval špeciálnou. Viem, že nám jazdia aj staršie trolejbusy, ako nostalgickú jazdu to neprezentujeme. Ale to asi nie je podstatné. 🙂
810zssk9.11.2019 12:40 -1 +5#4 Re:
Reakcia na #3 od Žáržo:
O autoškole viem, narážal som na ten bizárik ze sa tu robí "nostalgická linka" (slová z článku, nie moje) s 21Tr, kým nám tu denno-denne jazdia 14Tr 🙂

Inak o investovaní do 21Tr si myslím svoje, ale to je iná debata. Likvidovať to nechcem, vhodný by bol odpredaj dopravcovi ktorý má takých vozidiel viac a teda ich vie ekonomicky prevádzkovať (však sa o tom aj rokovalo, len sa DPB postavil na hlavu s cenou, že...). Radšej malý profit, ako veľké náklady na prevádzku jedného kusu toho typu. Som zvedavý koľko to bude stáť (časovo aj finančne) najbližšie keď odíde nejaky diel a vodiči sa budú zas učiť na tej 14Tr.
Žáržo9.11.2019 12:34 -1 +5#3 Re:
Reakcia na #1 od 810zssk:
Ahoj, 21 Tr bola opravená pre účely autoškoly, keďže v súčasnosti sú na tento účel k dispozícii iba 14 Tr a 15 Tr, ktoré majú iný systém riadenia. Zatiaľ z nej historické vozidlo nebude, keďže ešte má čo ponúknuť.

Na vozidle sa akurát menil statický menič. Bolo by nehodospodárne likvidovať vozidlo s tak nízkym kilometrickým nájazdom. Nebolo lacné a za celú existenciu takmer nejazdilo.

Terajšia jazda nie je historická. Je to akési uvítanie vozidla po oprave pred preradením do autoškoly.
ufo9.11.2019 11:52  +3#2 Re:
Reakcia na #1 od 810zssk:
Aj trate z rokov 2004-2006 sa rekonštruujú (Dúbravka) a tratí z 80. rokov sa nechytí ani údržba (Rača, Zlaté piesky).
810zssk9.11.2019 11:16 -6 +4#1 Re:
Historický nízkopodlažný trolejbus, kým v premávke nám veselo jazdia vysokopodlažné rovnakej dĺžky. To nevymyslíš, to je DPB.