Predĺženie linky 7 do Rače v rannej špičke (od 16.9.2019)
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

Prepravná kapacita v smere z Rače sa zvýši o 60 %.

Od pondelka 16. septembra 2019 bude posilová električková linka 7 premávať v rannej špičke po predĺženej trase z Rače cez ŽST Vinohrady a Račianske mýto na Hlavnú stanicu. Popoludní bude naďalej premávať len v úseku ŽST Vinohrady - Hlavná stanica.

K tomuto kroku pristúpil dopravný podnik po tom, ako sa naplnili predpoklady, že 4-minútový interval linky 3 z Rače nebude dostatočný. Premávkou linky 7 z Rače sa na celej radiále dosiahne v rannej špičke teoretický interval 2 minúty. Pravidelnosť premávky však naďalej môže byť ovplyvnená chýbajúcou, resp. nespoľahlivou preferenciou električiek na križovatkách na Račianskej radiále. Rovnomernejšie rozloženie kapacity električiek v Rači však pomôže zlepšiť komfort pri cestovaní.


11.9.2019
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

david115.9.2019 15:18  +1#19 Re:
Reakcia na #17 od Solider:
Ja nechcem nič posilňovať , ale vrátiť interval na pôvodný stav. Na to musia byť vozy aj vodiči.
Teraz je pôvodný int. predsa iba jedna hodina ráno.
Ak by ostal jednolinkový variant tak by som to postupne redukoval.
4 min. od 14:30 do 18 tej .
Do 20 tej hod. 6 min. napr. a až potom 7-8 s ktorým sa ide do konca premávky.

Ike15.9.2019 13:36  +1#18 Re:
Reakcia na #17 od Solider:
Takéto obmedzenia v transport tycoone deluxe neboli😣 🙄 😫 😭
Solider15.9.2019 12:09 #17 Re:
Reakcia na #16 od david1:
Na jednej strane by si posilňoval odpoludňajšiu špičku na 4-minútový interval, zároveň jazdil do 19:30 a teraz mi vysvetli, ako chceš mať delené služby bez zákonného odpočinku s hodinovým výkonom 11 a viac hodín a kde zoberieš nových vodičov, ktorí by toto mali pokryť? 🙄
david114.9.2019 10:23 #16 Re:
Reakcia na #12 od Pajo:
Hej
Osobne by som ten prechod na večerný režim robil po 19:30.
Pajo13.9.2019 19:10  +1#15 Re:
Reakcia na #14 od Solider:
Cca pred 15 rokmi, ked bol prechod z 12 minut na 20 minut pri 3 linkovom variante na riadiale.
Solider13.9.2019 17:31 -1#14 Re:
Reakcia na #12 od Pajo:
A kedy sa jazdilo na „nočných” intervaloch až od 20:00?
Ma178rek13.9.2019 15:50  +1#13 Re:
Reakcia na #12 od Pajo:
ja by som dal medzi 18-21 interval 6 minút z Konečných, a to isté cez víkend od 10-22
Pajo13.9.2019 13:46  +3#12 Re:
Reakcia na #5 od david1:
Interval 7-8 minút od 19. hodiny v pracovné dni je v električkovej sieti tiež neúnosný, kedysi sa intervaly na nočné preklápali až tesne pred 20:00 z konečných na radiálach.

Snáď mi nikto nejde tvrdiť, že dopyt o 19:30 z Račianskeho mýta do Rače je rovnaký v pracovné dni, sobotu a nedeľu. ❗ ❗ ❗ ❗ ❗
david113.9.2019 10:17 #11 Re:
Reakcia na #10 od Solider:
Aha, nevšimol som si to.

Dúfam, že to nebude nastálo a ide iba o poruchu.
Solider13.9.2019 9:45 #10 Re:
Reakcia na #9 od david1:
Ako som písal v dispečerovi, je to minimálne od stredy vypnuté a križovatka ide v pevnom režime. Cez deň sa potom nedá stihnúť Pionierska, večer tam je už väčšia rezerva.
david113.9.2019 9:05 #9 Re:
Reakcia na #5 od david1:
Aj včera večer sme museli o cca.19:45 stáť na Kominárskej.
Keby nešiel potom zo Škodovicou dosť svižne tak by už nechytal svetlá na Pionierskej. Aj tak preletel na oranžovú čiže guličky už dávali stopku..
Tam sme dobehli aj dáky dojazd čo to nestihol prejsť.

Jadran12.9.2019 18:34 #8 Re:
Reakcia na #6 od Kotlár:
Ráno bolo 11 poradí, po novom ich bude 17.
david111.9.2019 20:34 #7 Re:
Reakcia na #6 od Kotlár:
Si pozri odchody z vozovne smer Rača ráno a zistíš kolko pridali poradí..
Kotlár11.9.2019 20:11 #6 Re:
Mňa by celkom zaujímalo k akej úprave služieb došlo, pretože ráno pribudli ďalšie 4 odchody, pričom začiatok rannej a začiatok/koniec poobednej zostali nezmenené pričom sa predĺžila aj trasa. Neviete či sa plánuje posunutie tej poobednej špičky v prospech pracujúcich na úkor žiakov a poprípadne končace 7 by šli až do Rače?
david111.9.2019 19:46  +2#5 Re:
Reakcia na #4 od david1:
Na Kominárskej sme stáli aj teraz večer smer Rača v T6.
Ináč pekná tlačenka v L3 o 19:30 smer Rača od Račka.
Poniektorí ostali čakať na niečo prázdnejšie.
david111.9.2019 18:46 #4 Re:
Reakcia na #3 od Solider:
Smer hore záložná Škodovica a dole T6.
Solider11.9.2019 18:41 #3 Re:
Reakcia na #2 od david1:
Nebol to voz 7837? Tam som mal pocit, že nefunguje preferencia, lebo ráno sme stáli aj na Kominárskej.
david111.9.2019 18:18  +1#2 Re:
Ešte jeden postreh.
Po úprave križovatky I.Karvaša- Mýtna sme stáli v električke na obidvoch svetlách, kde predtým prešla bez zastavenia.
Aj smerom hore aj dole.
david111.9.2019 17:55  +3#1 Re:
Som rád ,že sa to už zase porátalo a vyhodnotilo a dospelo sa k záveru , ktorý bol každému jasný.

Postrehy z dnešnej poobednej špičky na Vinohradoch.
L3 aj poobede jazdila z Rače zmeškaná. Väčšina 1-2 min. V pár prípadoch aj 4 min.čo spôsobilo že išla tesne pred L7.
Na dôvody nech sa pozrú grafikonisti.
Do Rače to jazdilo ešte viac nepravidelne.

L7 neviem prečo aj poobede išli všetky na vnútornú kolaj až na jednú výnimku.

Ľudia ktorých nebolo málo išli odtial krížom cez trávnik a park cca.pol na pol na vlak a na zastávku L3 do Rače. Niečo išlo aj k zastávkam SL.

Bola aj jedna vyše 10 min.pauza v int.L3 do Rače.
Vtedy doviezla L7 už pekné balíky.