Do Malých Karpát opäť Malokarpatským expresom (1. – 10.6.2019)

Turistický cyklobus bude premávať počas voľných dní od júna do septembra.

Od 1. júna do 29. septembra 2019 bude po tretí raz v prevádzke sezónna turistická autobusová linka z Bratislavy do výletných miest v Malých Karpatoch.

Malokarpatský expres bude premávať počas voľných dní (víkendy a sviatky) a navyše aj v piatok 30. augusta z Bratislavy cez Svätý Jur, Pezinok, Modru, Zochovu chatu, Červený Kameň do Budmeríc. V Bratislave bude autobus zastavovať pod Mostom SNP a na Autobusovej stanici Mlynské nivy. Autobus bude mať kapacitu 24 cestujúcich a zároveň odvezie rovnaký počet bicyklov. Cyklobus prevádzkuje dopravca Slovak Lines.

V autobuse sa bude nachádzať aj turistický sprievodca, ktorý bude cestujúcich informovať o jednotlivých turistických destináciách.

Malokarpatský región je zaujímavý pre všetky vekové kategórie. Prídu si tu na svoje milovníci histórie, kultúry, prírody, remesiel, tradícií, turistických trás či cyklotrás. Zabudnúť nemôžem ani na rekreačné strediská, výbornú gastronómiu a vynikajúce vína. K týmto cieľom sa dostanete pohodlne malokarpatským expresom a spolu s bicyklom sa dostať aj na jedinečnú pumptrackovú dráhu v Bike Parku na Zochovej chate pri Modre, ktorá je obľúbená u verejnosti, športovcov a rodín s deťmi. Odporúčam aj rozhľadňu Veľká Homola, z ktorej sa vám naskytne nádherný výhľad,“ priblížil bratislavský župan Juraj Droba.

Na linke neplatí tarifa IDS BK, využiť je však možné zľavovú kartu Bratislava Card. Cestujúci môžu využiť jednorazový, alebo celodenný cestovný lístok. V cene všetkých lístkov je zahrnutá preprava 1 bicykla. Cestovné lístky predáva vodič v autobuse. S celodenným lístkom je možné cestovať autobusom neobmedzene počas dňa. Ceny lístkov sú uvedené v tabuľke:

Typ Obyčajný Zľavnený (deti do 15 r.)
Celodenný 4 € 2 €
Jednorazový 2 € 1 €

Cestovný poriadok Malokarpatského expresu:

Smer Budmerice

Bratislava, Most SNP (nást. 7) 8:20 11:20 -
Autobusová stanica Mlynské nivy (nást. 9) 8:30 11:30 16:00
Svätý Jur, Krajinská ul. 8:54 11:54 16:24
Pezinok, nám. 9:04 12:04 16:34
Modra, Štúrova ul. 9:14 12:14 16:44
Modra - Harmónia 9:19 12:19 -
Modra - Piesok, Zochova chata 9:24 12:24 -
Častá, Červený Kameň 9:40 12:40 17:00
Budmerice, Podhájska ul. 9:48 12:48 -
Budmerice, nám. 9:50 12:50 -

Smer Bratislava

Budmerice, nám. 9:50 13:30 -
Budmerice, Podhájska ul. - 13:32 -
Častá, Červený Kameň - 13:40 17:05
Modra - Piesok, Zochova chata - 13:56 17:21
Modra - Harmónia - 14:01 17:26
Modra, Štúrova ul. 10:04 14:06 17:31
Pezinok, nám. 10:14 14:16 17:41
Svätý Jur, Krajinská ul. 10:24 14:26 17:51
Autobusová stanica Mlynské nivy (príchod)
10:48 14:50 18:15
Bratislava, Most SNP (príchod)
11:15 15:00 18:25

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: volod #6:
Uvedeny cyklospoj spoj v useku Modra - PK - Sv.Jur - Bratislava (Racianska, Jarosova, Bajkalska, Prievozska) AS urcite isiel. A velmi presne:)
Reakcia na: volod #6:
Nevidím absolutne žiaden benefit v zachádzaní autobusu pod most, ak najneskôr na ASMN všetci vystúpili. Nastúpiť tam nemá kto, keďže je to konečná zastávka, takže by ten autobus akurát tak zbytočne dymil po meste. Objednávateľ si objednáva prepravu cestujúcich v určitom rozsahu a to bolo (pravdepodobne) splnené obslúžením všetkých nástupných zastávok. Z toho že vodič sa nevyvážal sám hore-dole po meste objednávateľovi žiadna škoda nevznikla.
Asi jediné reálne využitie je vyviezť si bicykel na Zochovu chatu a naspäť do BA na ňom cez hory. Ale aj tak totálne nechápem, prečo to nemôže byť zaintegrované do IDS, hoci aj len ako zvláštna víkendová linka (keď už nie ako spoje normálnych liniek). Nehovoriac o CP pripomínajúcom noty na bubon...
By ma celkom zaujímalo, ako to dopadlo včera 2.6.2019 s posledným spojom s príchodom pod most snp o 18:25, pretože medzi 18:10 až 18:45 určite žiadny malokarpatský expres k zástavkovému označníku pri jednom z mostných pilierov určite neprišiel, osobne sme tam čakali dvaja. Takže buď sa pokazil niekde na trase alebo je proste nejaká dohoda (?) zmluva (?) že pokiaľ neveziem nikoho späť (čo sa teoreticky stať mohlo) pod most snp tak to "zapichnem" už skôr na dočasnej AS Mlynské Nivy alebo ako je to možné že ten bus tam vôbec neprišiel? Veď musí byť nejaká zmluva medzi objednávateľom a prevádzkovateľom kde je dohodnutý počet kilometrov, lebo potom mi to príde ako krátenie si cesty a tým pádom aj km? Ako sa to dá rozumne vysvetliť?
Reakcia na: Dispecer #4:
Ide o ex. SAD DS cyklobus. SL to odkúpil v máji.
Reakcia na: TeBeCe #3:
Bude foto?
Ide tam nejaka prerobena karosa B732.
Reakcia na: 810zssk #1:
Súhlasím, toto je čistá tragédia.
Vidno že mentalita na BSK sa pramálo zmenila, keď za podporu turistického ruchu považujú autobus v náhodných troch časoch, vždy po inej trase a s osobitnou tarifou, namiesto toho aby sa sústredili na dobrú dostupnosť turistických cieľov bežnými linkami. Nič do regiónu neláka viac ako nutnosť prispôsobovať cestu jedinému vhodnému spiatočnému spoju.