Nová zastávka pre linku 144 (od 1.3.2019)

Od 1. marca 2019 bude linka 144 pri jazde z Koliby na Kamzík zastavovať na znamenie aj na novej zastávke Koliba, parkovisko zriadenej vedľa parkoviska pri reštaurácii cca 180 m za križovatkou Cesty na Kamzík a Brečtanovej ulice. V smere z Kamzíka k obratisku trolejbusov na Kolibe autobus pri tomto parkovisku zastavovať nebude.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: majak #12:
Predlzenie Vlarskej je pokial viem mrtvy projekt. Zakapalo to myslim na pozemkoch, ktore by sa museli vyvlastnovat a vzhladom na pomerne nizky vyznam tej cesty nie je vola na to davat peniaze (ani politicku energiu).

A kym nie je cesta, nebude ani trolejbusova trat.
a ako to je s tou trolejovou tratou kramare-koliba? bude sa to niekedy realne aj realizovat alebo je to skor utopia ako vlak z filialky popod polikliniku z vyustenim v petrzalke?
Reakcia na: Viko #8:
Do kopca by baterku sice minal, ale z kopca zas setril (ak nie dokonca rekuperoval), takze o toto by som sa nebal.

Kedze 203 si ziada predlzenie mimo draty aj na druhom konci (Drotarska), tak je to jasny kandidat na parcialy. Aj ked by to bola celkom divoka linka pri pohlade na mapu ak predpokladame ze z Drotarskej by sla az na Hlavnu stanicu.
Reakcia na: 810zssk #7:
L43 ide až po Lesopark, čiže keby si pri Lanovke šiel hore na Kamzík, tak úsek Lanovka - Lesopark by bol neobslúžený. Ale dobre, povedzme, že by tam zachádzala a potom šla hore na Kamzík. Ale z akého dôvodu? Snežienku s Kamzíkom predsa spája lanovka. Keby sa veľmi chcelo, dá sa L144 predĺžiť niekam bližšie k hornej stanici lanovky, lebo v súčasnosti to tam tak trochu končí uprostred ničoho a neni tam ani len poriadna zastávka.
Reakcia na: 810zssk #7:
Keď už hovoríš o základnom prístupe pre menej mobilných, možno by na začiatok nebolo zlé pouvažovať o zriadení zvýšeného nástupišťa v obratisku Koliba aj s prístupovým chodníkom k tomuto nástupišťu.
Reakcia na: 810zssk #7:
Nápad s 203 znie fajn, ale bolo by účelné natiahnuť aspoň krátku stopu v stúpaní od konečnej k štúdiám, nech si parciál zbytočne neukrajuje z batérie hneď tam.

So zvyškom plne súhlasím, tá spojovacia cesta nie je veľmi široká a je lepšie, keď patrí prírode a nie motorovej doprave.
Reakcia na: Melange #6:
Konce 43 a 144 sa skutocne daju spojit, pocas rekonstrukcie cesty na Zeleznu studnicku tade jazdila nahradna doprava: https://imhd.sk/ba/galeria-media/14766/

Predpokladam ze Majakov zamer je vytvorit suvislu linku z Patronky cez Zeleznu studnicku na Kamzik (a potom k 203 na Kolbiu?).

Nicmenej, nevidim dovod to spajat. Nepotrebujeme viac autobusov do lesa. 43 a 144 su dobre tak ako su a zabezpecuju zakladny pristup pre menej mobilnych, resp. na zaciatky viacerych turistickych tras. Dalej sa uz da ist peso. Skor by to chcelo lepsi interval pre tieto linky a celodennu 144. Casom ked budu parcialne trolejbusy tak normalne predlzit 203 na Kamzik.
Reakcia na: majak #5:
Čo to splietaš? 43 a 144 majú úplne iné trasy.
to uz mozu rovno otvorit rampu respektive dat tam otvaranie na dopyt s rfid kartou v smere od / ku spodnej stanici lanovky ako sa dalo v 90tych rokoch jazdit autom cez zeleznu az hore do restiky. a tym padom by zlucili 43ku a 144ku co by mozno znizilo aj vozokm (?)...
Reakcia na: david1 #3:
Zastávka je fajn, ale mala by fungovať obojsmerne. Kľudne by sa táto zastávka mohla volať aj Cesta na Kamzík, alebo Brečtanova.
Kto a hlavne prečo vymýšla tieto jednosmerné zastávky? Fakt nechápem.
Na tom parkovisku nastupuju zrejme na 99% lenivi IADckari, ktori si urcite kupuju listok. 😃 Tam dat revizora 😃
A pri tom dube za zatackou by nemohol zastavit?