Výluka linky 87 pod Prístavným mostom (od 15.2.2019)

Linka obslúži všetky svoje riadne zastávky.

Počas stavebných prác pod Prístavným mostom bude linka 87 od 15. februára 2019 (od cca 20:00) premávať medzi zastávkami Prístav a Lúčna obchádzkovými trasami. Počas výluky budú obsluhované všetky stále zastávky tejto linky.

  • V smere z Petržalky do Ružinova bude premávať od zastávky Prístav cez Plynárenskú, Mlynské nivy a Bajkalskú bez zastavenia a od zastávky Lúčna ďalej po svojej trase.
  • V smere z Ružinova do Petržalky bude premávať od zastávky Lúčna cez Bajkalskú, obrat v križovatke s Prievozskou, späť na Bajkalskú a ďalej na Prístavnú, kde sa od zastávky Prístav napojí na svoju trasu.
    • Na tejto obchádzkovej trase zastaví navyše na zastávkach Prístavný most (na oboch stranách Bajkalskej) a Prievozská (ako linky 70 a 96 smer Prístavný most).

Linky 70 74 a N74 budú pod Prístavným mostom premávať bez obchádzok priamo popod okružnú križovatku.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #25:
Už sa jazdí obchádzkou
Začala už táto výluka? Lebo v správe sa píše od 15.2. ale nový CP platí až od 18.2.
Reakcia na: Petto #23:
Po skončení výluky sa budú dožadovať výlukovej trasy... 😁 😁

Riešili sme iba zastávku Prístavný most lebo obsluhovať ju jednosmerne nedáva zmysel..
Reakcia na: N/A #22:
MHD je tu od toho aby vozila ludi k business centram alebo len okolo nich prefrcala ? Hoc aj pocas vyluky.
Reakcia na: Petto #21:
Preco by to bol vyssi level?Vsetky povodne zastavky budu obsluzene.Ziadne zastavky navyse netreba.To ze medzi Pristav a Lucna ide obchadzkou,nieje dovod na pridavanie zastavok.Pre mna je "vyssi level"ze opacnym smerom zbytocne dali Pristavny most (na oboch stranach)a este aj Prievozsku.Taktiez uplne zbytocne.Tiez tam nebude ziadna povodna zastavka vynechana.
Reakcia na: Jadran #19:
Ta zast. Pristav zostala podla mna hlavne pre EUBA intrak v okoli zastavky. Samotny obrat by az tak nevadil,ale chodit popri business centre BBC bez zastavenia je vyšší level. 😃 Dávam tomu týždeň a pribudne zastávka.
No, takže náhradné zastávky nebudú zriadené žiadne.
Linka 87 smerom do Ružinova obslúži všetky svoje riadne zastávky, za zastávkou Prístav (pri čerpacej stanici) vykoná obrat do opačného smeru a pôjde odklonom cez ulice Plynárenská, Mlynské nivy, Bajkalská (popod rondel) a od zastávky Lúčna po svojej stálej trase.
Reakcia na: Jadran #18:
Aha, počkať. V článku sa píše, že linka pôjde smerom do Ružinova odklonom až od zastávky Prístav. Čiže evidentne nepôjde doľava na tých svetlách pri tabaku - keby išla, obe zastávky (Plynárenská, Prístav) ostanú bez obsluhy.
Reakcia na: david1 #17:
Výluková trasa vedie mimo týchto zastávok.
Petto myslel "nové" akože "náhradné" (keďže v článku sa píše, že v dotknutom úseku sa pôjde bez zastavenia).
Reakcia na: Petto #16:
Veď tie obsluhovala aj predtým..
Reakcia na: dupe #12:
Super je to aj pre cestujucich ktori tade sice len prechadzaju, ale mozu si spravit kratku prestavku na cerstvom vzduchu, pripadne si zapalit cigaretu kym sa autobus otoci 😁
Reakcia na: david1 #13:
Preto som reagoval na Hrochov overkill.
Na obchadzkovej trase by sa mohla zriadit aspon zastavka Pristavny most pri budove GME. Je tam chodnik a moznost prestupu.
Reakcia na: dupe #12:
Veď to nikto nenamieta , ale riešili sme opačný smer.
L87 nemá vo svojej trase zastávku Prístavný most. Takto bude obslúžená jednosmerne čo je proti logike.
Reakcia na: hroch #10:
Z pohladu cestujuceho a asi aj vodica su 2x Pristavny most super. Neviem si predstavit, ked v case vrcholiacej zapchy bude jazdna doba Pristavny most - Pristavny most aj 10 minut, ako tam udrzis nas*atych cestujucich ktori chcu na Pristavnom moste VYSTUPIT, ale autobus musi odstat v zapche cele kolecko.
A to je problém šupnúť tam pár panelov a zrobiť zastávku? 🤔
Reakcia na: david1 #2:
suhlas, ze dvakrat pristavny most + prievozska je total overkill. chapem tu logiku, ze ved zastavi na kazdej zastavke, ktora po ceste je, ale toto je dovedene do extremu. 🙂
Reakcia na: Petto #8:
Písal som už viac krát.. aj o nevhodnom rozmiestnení zastávok N55 , kde máš buď vzdialenosti 200 m. alebo cez kilometer...
Reakcia na: pharel #5:
Pri vyluke 87 sa bavime o polroku,preto by bolo fajn nevystupovat do bahna, travy a zrovna pri busines centre. Romanova bola kolko mesiac ? Tam bola vobec nejaka moznost nahradnej zastavky na asfalt ? A zrusit ju len tak nemohli , lebo by dostavali 5mailov / telefonatov za hodinu.

To, co pise david1 o N55 beriem, ale zrejme nikomu to nevadi, takze asi NO PROBLEM pre DPB a ludi tiez.
Reakcia na: pharel #5:
Na N55 máme aj stále zastávky v tráve alebo na blate...
Reakcia na: TeBeCe #4:
alebo vystúpiš na prvej a na druhej strane budeš peši skôr...
Koho to bol blby napad aby zastavovala 2x na zastavke Pristavny most v jednom smere??? Och joj! A ze "zrychlenie" MHD, prestupte z aut do MHD.
@Petto: Odkedy su docasne zastavky podmienovane existenciou chodnikov?? :)))))) Taka docasna zastavka Romanova v oboch smeroch pocas opravy povrchu zastavky bola na trave.
Reakcia na: david1 #2:
Ak bude velka zapcha, cez podchod sa mozno bude dat stihnut predchadzajuca jedna-dve 87 😁
Reakcia na: Petto #1:
asi si chceli usetrit namahu s prerabkou grafikonu
V smere do Petržalky zastaví dvakrát na zastávke Prístavny most + bonus na Prievozskej a smer Ružinov ani jedna zastávka na obchádzkovej trase?
Aspoň Prístavný most mali vytvoriť ako dočasnú.
To su taki lenivi urobit 1 zastavku niekde pri business centrach ? Na plynarenskej je asflatovy chodnik, staci len docasny oznacnik na konci Plynarenskej asi 50m pred kruhacom