Zmena trasy linky 26 (od 9.12.2018)

Spoje budú premávať po dvoch nových trasách.

Od 9. decembra 2018 sa mení obsluha Volkswagenu linkou 26. Zavedené budú dva druhy spojov linky 26, ktoré budú zároveň v Dúbravke predĺžené z doterajšej konečnej Žatevná až po obratisko Pri kríži.

Časť spojov linky 26 obslúži VW5 a VW1 a bude premávať po trase:

  • Pri kríži - Štepná - Repašského - Saratovská - Agátová - cesta do Devínskej Novej Vsi - Opletalova - Opletalova, VW5 - skratka popri Volkswagene - Jána Jonáša, VW1 a späť.
  • Zastávky budú obojsmerne: Pri kríži (ako linka 83), Homolova, Štepná, Žatevná, Pekníkova, OD Saratov, Pri kríži (ako linka 20), ŽST Devínska Nová Ves, Panské, Paulinské, Opletalova, VW5, Jána Jonáša, VW1 (ako linka 21).

Druhá časť spojov linky 26 bude premávať priamo k VW2 po trase:

  • Pri kríži - Štepná - Repašského - Saratovská - Agátová - cesta do Stupavy - Volkswagen, VW2 a späť.
  • Zastávky budú obojsmerne: Pri kríži (ako linka 83), Homolova, Štepná, Žatevná, Pekníkova, OD Saratov, Pri kríži (ako linka 20), Veľkolúcky potok, Volkswagen, VW2.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jadran #18:
Asi to postupne doladia, lebo dnesny ranny spoj uz robil voz, ktory ide potom na 68/14
Reakcia na: marek1978 #17:
Som zvedavý, koho tam pošlú, keď ZV bude zrovna niečo hradiť alebo keď nebude vypravený vôbec.

To že ten tretí "posilový" ranný spoj na L92 dali robiť ZV, ešte pochopím, ten voz (ak je vypravený) ide z vozovne tak či tak, a keby náhodou, náhrada sa dá pomerne rýchlo zohnať. No dať ten večerný odchod 26-ky k ZV, ktorý je v tej oblasti široko-ďaleko jeden jediný, je konina najväčšieho zrna.
Kľudne by ten večerný odchod mohol jazdiť od pondelka do nedele nejaký začínajúci nočný voz.
Reakcia na: Jadran #16:
Podla vsetkeho v tyzdni to poradie zatial robi ZV pri krizi a cez vikend je ranny prejazd na 93/8 a poobedny je prejazd na 68/5, kde este robi po 26 L92 a vecerny ako spominas ma robit tiez ZV
Reakcia na: IBBI #15:
To už bolo aj predtým. Novovzniknutý ranný a obedný spoj robí samostatný voz 26/3, ten večerný vykonáva ZV Pri kríži. Teda mal by - keďže včera nikto o ničom nevedel, odchod 21:08 od Kríža nebol vykonaný, ani hradený. Išlo sa až 22:14 od VW1, aj to len preto, lebo niekto zavolal, že prvá 26-ka z Dúbravky akosi nešla.
Morfuju na ne 83ky - zrejme prejazdy. Vcera som prisiel na konecnu do Dubravky 83kou a zmenila sa na 26 a pokracovala do DNV.
Reakcia na: Jadran #11:
Paradoxne par desatroci dozadu satotakrobilo aj v Bratislave 🙂
Reakcia na: Osky #12:
Pri tejto účelovke pre VW, ktorá má šesť odchodov denne to nevadí.

Máme kopec iných bežných liniek na to vhodných.
V DNV L21 skrátené spoje
V Rači 52 celodenné zachádzky na Potočnú, 56 celodenné zachádzky k OC Rača,
moták L57
v centre L80 s troma konečnými v Petržalke a pod.



Bývalo zvykom označiť variant kmeňovej linky "stovkou" (v tomto prípade 126). časy sa holt, menia. 😁
Reakcia na: andrew9999 #10:
Ja som to tu spomínal už x-krát, ale #nikdysatotaknerobilo #cestujucibytonepochopili
Prečo nevedia zaviesť aj u nás písmenové označenia na takéto prípady ako je to napríklad v Budapešti?
Reakcia na: 810zssk #5:
a v case precislovania sa vyskytla situacia, ked jeden vecer sla L30 spod noveho mosta do podunajskych biskupic a na druhy den rano do lamaca (a tu povodnu L30 precislovali na L70)
Reakcia na: Jadran #6:
92 ma na VW2 taktovu premavku (teda nie len ucelove spoje) v spicke 😉
Reakcia na: 810zssk #5:
92 je rovnako účelová ako 26, aspoň teda v úseku, v ktorom sa trasa jednotlivých spojov líši. V úseku, kde ju využívajú aj "bežní" ľudia, premávajú všetky spoje rovnako, nemá význam ju deliť na dve linky (na rozdiel od takej 80-ky napríklad).
Reakcia na: Petto #2:
Aj linky 37 a 70 maju jednu konecnu spolocnu, nechame ich jazdit pod jednym cislom? 😁 Robit z toho uzus je nezmysel a napr. pri 80 to povazujem vyslovene za chybu. Ale kedze pri 26 ide o ucelovu linku, tak tam to akxeprovatelne je. Uz pri 92 to povazujem za nestastne, kedze tam ide o dost vyrazny odklon od normalnych taktovych spojov.
Reakcia na: Petto #2:
Výnimočne ti musím dať za pravdu. Tí, ktorých sa to týka, vedia, do čoho majú nastúpiť.
Reakcia na: Martin Fundárek #1:
Lebo aj spoje linky 92 obsluhujúce brány 5+1 resp. 2 (identickým spôsobom ako od pondelka 26) premávajú pod jedným číslom?
Nebudeš tomu veriť, ale zatiaľ ani jeden roboš kvôli tomu nezablúdil.
Uz mame nejaky standard liniek s 2 konecnymi ale druha konecna je vzdy spolocna (tentokrat Pri krizi) tak naco oddelovat 26 na 2 rozne cisla ? Ciele su to takmer identicke, hoc len ina brana vw.
Prečo tie dve linky, ktoré majú natoľko odlišnú trasu, pôjdu pod jedným číslom?