Počas víkendu 8. a9. decembra 2018 bude prebiehať podbíjanie električkovej trate medzi Račianskym mýtom a ŽST Vinohrady, preto bude v úseku Blumentál - Vozovňa Krasňany vylúčená premávka električiek.
Linky 3 a 5 budú mať zmenené trasy a náhradnú dopravu zabezpečí autobusová linka X3 v úseku Blumentál - Vozovňa Krasňany a električková linka X3 v úseku Vozovňa Krasňany - Rača.
Náhradná autobusová linka X3 bude premávať medzi Blumentálom a Vozovňou Krasňany.
Na Račianskej a na Račianskom mýte autobusy linky X3 zastavujú na zastávkach nočnej linky N55.
Náhradná električková linka X3 bude premávať v úseku Rača - Vozovňa Krasňanyv časoch odchodov liniek 3 a 5.
Prestup medzi električkovou a autobusovou linkou X3 bude pri vjazde do vozovne Krasňany.
Linka 3 bude premávať po trase Petržalka - Štúrova - Špitálska - Americké nám. - Blumentál - Vazovova - Trnavské mýto - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor a späť.
Prestup na náhradnú autobusovú dopravu X3 je na zastávke Blumentál.
Linka 5 bude premávať po okružnej trase Dúbravka - Karlova Ves - Obchodná - Blumentál -Vazovova - Krížna - Americké nám. - Špitálska - Nám. SNP - Kapucínska - tunel - Karlova Ves - Dúbravka.
Prestup na náhradnú autobusovú dopravu X3 je na zastávke Blumentál.
3.12.2018, rozšírenie výluky aj na sobotu - 6.12.2018 -mhd-
Úsek, ktorý som spomínal nebol prebrúsený. Od Gardy smer mesto došlo posledným prebrúsením k stíšeniu. Najviac v okolí Kominárskej , kde to hučalo brutálne..
Rozhodne ani tichá nebude, ale na vybrúsených úsekoch bola a je podstatne tichšia. Samozrejme, vybrúsenie ani podbitie z 27-ročnej trate neurobí novú trať, zvlášť ak je údržba minimálna až žiadna. Na Račianskej radiále sa v ostatnom roku začali objavovať veľké blaťáky, takže určite rekonštrukcia bude musieť skôr či neskôr prísť.
Odkedy dokáže podbíjačka opraviť zle zhotovenú koľajovú trať? Tam vznikol problém vtedy, keď sa rušili priecestia a zhotoviteľ týchto prác to absolútne odflákol, DPB nepožadoval ani podbitie trate a takéto zbabrané dielo prebral a nikoho to absolútne netrápilo.
Hej hučí to ako predtým. Rozhodne nie je tichá. Medzi Bielym krížom a Gardou to aj hádže ako predtým. Tam zjavne sa nič nepodbíjalo alebo to chce už väčší zásah do trate.
po racianskej sa elektrickou vozim takmer denne, a je uz dost pocut rozdiel oproti stavu po prebruseni... a keby to prebrusili teraz, kym to nie je v az tak zalostnom stave, tak by to 1. nemuselo trvat az tak dlho, 2. nemuseli odbrusit az tak velku vrstvu
PS: prebrusena pred 2ma rokmi bola len cast racianskej, prebruseny usek konci v smere z mesta niekde kusok za zastavkou nam. biely kriz (a v smere do mesta tam +- niekde zacina), zvysok trate po koniec mesta je uz asi od macochy...
To by museli pri ich rýchlosti na týždeň zavrieť.
Možno sa toho dočkáme v ďalších víkendoch...
Teraz mi to pripadalo , že treba ešte čoto vyfakturovať do konca roka..
Predpokladám, že keď ich málo tak majú kopec nadčasov..
To zasahovanie do križovatky bude ten dôvod. Pre tieto situácie by sa tam hodila elektrická výhybka.
A čo vodiči, ktorí majú ako pracovný deň určený víkend, majú mať platené voľno doma? Na Novom Meste sú obidve koľaje zjazdné ALE 30-metrové vozidlo ktoré si ich prestavuje zasahuje do križovatky (blokuje obidva jazdné pruhy) a navyše tie úžasné Škodovky nemajú ani dvere pre vodiča.
akoze, mierny off topic, ale keby sa poriadne spravilo pevne kolajisko na Racianskom s vyasfaltovanou odbockou na vozovku smer Raca (a naspat), mohla by nahradna doprava (a busy 59 a N55) stat na elektrickovom nastupisti a umoznovat normalny prestup na ine linky. to mi pride ako nizkorozpoctovy win, premyslam zle?
Na Jurák to ide buď kvôli dĺžke trasy (aby nemuseli meniť počet vozov vo výprave) alebo (aj keď to možno napadlo len mňa a nikoho iného) aby bol možný prestup z linky 3 na linku 65.
Skor sa mohla spojit L3 s L5 do trasy ... Petrzalka - Kamenne - Spitalska - Vazovova - Obchodna - tunel - Dubravka Len na 1 den sa nikomu nikdy nechce vytvarat CP, nedajboze nahravat.