Presmerovanie MHD po silných búrkach (1.9.2018 17:30 – 2.9.2018 09:00)

Linky 65, 201 a 202 naďalej nepremávajú cez Gagarinovu.

Aktualizácia: Po 9:00 je premávka obnovená aj na Gagarinovej ulici.

Z dôvodu zaplavenia podjazdu na Gagarinovej ul. premávajú linky 201 a 202 cez Mierovú ulicu a neobsluhujú zastávky Gagarinova až Ríbezľová. Odporúčame využiť zastávky na Mierovej ulici.

Odklonom cez Ružinov premáva aj linka 65, preto neobsluhuje zastávku Ríbezľová.

Po ústupe vody budú linky operatívne presmerované opäť na stále trasy cez Gagarinovu ulicu.



S obmedzením je po ukončení premávky električiek potrebné počítať aj pri ceste do Rače. Račianska ulica, ktorou premáva linka N55, je pri Vozovni Krasňany uzavretá. Linka N55 premáva z Hlavnej stanice len po Vozovňu Krasňany a z Rače len po Malé Krasňany. Pri odchode 0:30 z centra mesta odporúčame cestujúcim pri ceste do Rače využiť linku N53 na Zlaté piesky a tam prestúpiť na linku N56, ktorá cez Východné premáva do Rače po zastávku Hečkova.

Po 0:16 bola obnovená premávka linky N55 až do Rače.

Po 21:37 bola obnovená premávka električiek liniek 8 a 9 v Ružinove.

Po 20:00 bola obnovená premávka linky 4 medzi Zátiším a Vozovňou Jurajov dvor. Od 20:30 premáva aj linka 51 po svojej trase.

Od 18:45 už nepremávajú ani linky 8 a 9 do Ružinova. Električky sú z Trnavského mýta odklonené k ŽST Nové Mesto. Medzi Trnavským mýtom a Ružinovom je už zavedená náhradná autobusová doprava.

Odklonená je aj linka 50 z podjazdu na Ružinovskej. Autobusy premávajú odklonom cez Bajkalskú. Obsluhuje však všetky zastávky. Rovnako obsluhujú všetky zastávky aj autobusy linky 98, ktoré obchádzajú zatopený podjazd Bajkalská - Prievozská cez Hraničnú.

Rovnako nepremáva linka 4 medzi Zátiším a Vozovňou Jurajov dvor. Linka 4 premáva z mesta k ŽST Nové Mesto a medzi Vozovňou Jurajov dvor a Zlatými pieskami. Zavedený bol náhradný autobus X4 medzi ŽST Nové Mesto a Vozovňou Jurajov dvor cez Tomášikovu, Rožňavskú a Bojnickú. Medzi Zátiším a Odborárskou premáva odklonom aj linka 51. Počítať treba s väčším meškaním.

Pri prestupovaní na Trnavskom mýte sa vyhnite podchodu. Len 6 dní po jeho slávnostnom znovuotvorení jeho časť pri električkových nástupištiach opäť zaliala voda z búrky. Podchod na Trnavskom mýte je opäť funkčný (okrem eskalátorov na električkové nástupištia).

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: gejza #53:
Nemám spisovateľský talent. Môžem to prerozprávať Irizarovi, nech to hodí na papier.
Reakcia na: S499.1023 #42:
toto by si mohol vydať knižne .... uvažoval by som o kúpe ...
Reakcia na: 810zssk #50:
A na jedno kolečko by sa dal stiahnuť buď záložák alebo nejaký končiaci voz na trati. Samozrejme na celú noc by museli niekoho nájsť, ale to už je o inom ?
Reakcia na: 810zssk #50:
Nemá, nič také neumožňuje platná kolektívna zmluva ani Pokyn ER 127/16.
Reakcia na: Solider #49:
100 percent je dost malo ak sa bavime o sluzbe ktora ma hodinu. Tu si predstavujem odmenu v desiatkach eur. Lenze to by DPB musel mat nastavene procesy tak, aby zamestnanec na niektorej z pozicii fungujucej nonstop (vypravca, niekto na DD a podobne) mohol mimoriadne takuto odmenu udelit (a vopred slubit) za "zachranu situacie", co skor predpokladam ze nema. Alebo...?
Reakcia na: richardhudec #45:
Keďže bol štátny sviatok, tak by to automaticky bolo za 100% ? Ale tu išlo o to, že dispečing si to zariadil sám a výpravňa sa do toho nemontovala.
Reakcia na: BigMac #46:
Komu, tebe? ?
Reakcia na: Solider #44:
V tom prvom prípade to boli dva, ale principiálne to je rovnako.
Reakcia na: Valec #40:
Pošli zoznam, kanály nik neopravuje a nečistí, prívalové dažde budú aj v budúcnosti, určite sa zíde... ? ?
Reakcia na: Solider #44:
V normálnej firme by to fungovalo tak, že keď je niekto ochotný operatívne pri probléme pomôcť zamestnávateľovi, tak okrem tých 30 minút, ktoré si odpracuje dostane väčšinou aj určitý bonus/prémie, ktoré spravidla výrazne prevyšujú mzdu za reálne odpracovaný čas. Ak nastane taká situácia, že je potrebné vypraviť nejakú električku, výpravca zavolá zamestnancom, ktorí bývajú blízko vozovne a ak má zamestnanec čas a ochotu okamžite nastúpiť, dostane prémie 🙂 Ale teda ok, chápem že sa bavíme o DPB a toto je asi scifi 😃
Reakcia na: S499.1023 #43:
Počet vodičov, ktorí by prišli do roboty kvôli jednému otočeniu sa do Rače, je veľmi blízky nule (ale môže to byť aj jeden) ?
Reakcia na: Valec #40:
Možno ešte nemal dodržaný odpočinok? Alebo ho nezháňali úplne úmyselne?
Reakcia na: BigMac #31:
To zháňanie vodiča a električky mi pripomenulo bájnu Hlavu XXII s vtedajším riaditeľom Závodu elektrickej trakcie, či ako sa to vtedy volalo:
Výpravca (Š) volá vodičovi (S): Spravíš mi poslednú desinu?
S: Spravím, ak tam bude 7610/09.
Š: Na desinu nesmie ísť duplák, riaditeľ ZET (R) zakázal.
S: Tak ***ať desinu, idem na pivo.
Š: Dojdi, dojdi, bude 7610/09.
Strih, zastávka električiek Odborárske námestie smer vozovňa JD.
R nastupuje do 7610/09 a zdraví S: Ahoj, kto Ti dal na desinu duplák?
S: Výpravca, inak by som mu to nezobral.
R: Idem s Tebou na výpravňu.
Strih, výpravňa električiek Erste verkehrstechnische Straßenbahnbetrieb Georghof.
R na Š: Ako to, že si mu dal na desinu duplák, keď som to zakázal?
Š: Keby som mu ho nedal, bolo by to nevypravené.
R: Strhnem Ti prémie.
Š: Kľudne. Tu si sadni, tu je kniha služieb, tu je poruchový list, tu sú kľúče od výpravne a ja idem na pivo.
S: A zožeň si rovno niekoho na tú poslednú desinu, lebo ja idem s ním.
R: Kľud, kľud, chlapci, to sa nejako vyrieši. Zoberiem prémie posunovačovi za to, že tam dal duplák.
Reakcia na: jozin #1:
Čo ste to vy debili, čo ste to porobili, hovoril som vám aby ste zrána nepili 😃?
Reakcia na: BigMac #31:
"a človeka do nej (čo už bol problém, nakoniec robil výpravca E z Krasňan)"

Ja viem minimálne o troch vodičoch, ktorí bývajú hneď pri vozovni... a minimálne jedného z nich ani nezháňali.
Reakcia na: Viko #38:
Elektrickovy plan je uplne super, hned ako som sa o nom dozvedel som ho pochvalil - pozri #26. "Velky odklon" bol navrhovany ako riesenie ked nemozno operativne vypravit elektricku.
Reakcia na: 810zssk #36:
Tak neviem, myslel som, že toto elinové nahrádzanie na Račianskej je dostatočne očakávateľný a známy scenár na to, aby bolo treba takto reagovať.
Pri minulom daždi začiatkom leta skúšali presne tento tvoj veľký odklon naokolo. Následný spoj do mesta už na Rostovskej meškal snáď 25 minút a keďže nebolo ZV, opakovať to by znamenalo úplný bordel v obslužnosti. Takže nočák sa od Meopty vrátil pekne krásne na Panty, vyčkal intervalový odchod a následne sme sa s nastupujúcimi vodičmi zviezli z Komisárok elinou na Vinohrady, kde nás čakal bus zo spoja z mesta.
Došiel som síce domov o hodinu neskôr, krízový plán to nebol, ale nemal som pocit, že by DP na mňa kašlal.
Zacalo silno liat, ak sa naplnia predpovede som zvedavy na zajtrajsiu rannu spicku, napr ked zatopi Vajnorsku a nevyjdu ziadne elektricky z Juraku (asfalterovi zacina zajtra dalsia cast volebnej kampane)
Reakcia na: BigMac #35:
Uzavery skutocne nerobim ? Inak amatercina vs. amateri su rozne slova, i ked s rovnakym zakladom, ale nevadi.

Vychadzal som prirodzene z informacii ktore som mal a sice ze nic do Race neslo (co by nebolo prekvapive, dispecingu DPB sa podarili aj zabavnejsie veci, vid nie tak davnych 25 uviaznutych tbusov na Prazskej). Kedze nieco islo tak samozrejme ten vyrok v danej situacii neplatil a myslim ze to kazdy pochopil aj z mojho prispevku o tom ze zvolene riesenie bolo super (este pred tvojim vylevom). Prenes sa cez to.
Reakcia na: 810zssk #33:
A aby sme to celé uzavreli:
Ono vôbec nejde o počet záložákov a električku v intenciách navrhoval som / nenavrhoval.

Ide o to, že sedíš (doma) na prdeli, možno aj vieš aká je situácia, možno tušíš, možno naopak vôbec nie, ale hneď robíš prehnané uzávery, kopírujem - citujem:

"Toto je ale amatercina. Odklon (napr. cez tie ZP) dispecing nepozna? Ano, viem ze je to zlozite a je tam vela problemov, ale je to lepsie ako nic. Jedno ZV snad volne maju, nie?"

Ono tí amatéri celú noc robili na tom, aby dostali vozy zo zatopených miest tam kam patria, teda do premávky, do vozovne a následne znova do premávky.
A to tí amatéri nemajú veštecké gule a ani čarovné prútiky. Rovnako nemajú vrtuľníky, aby sa presúvali medzi zatopenými miestami vzdušnou čiarou.
Taktiež tí amatéri nie sú svätá dvojica a ani boh trojjediný, aby sa dokázali rozdvojiť alebo roztrojiť, aj keď včera by im asi aj to bolo málo.

Nerob unáhlené závery a hlavne nie vopred na základe okamžitého pocitu. Ono sa Ti totiž môže stať, že v konečnom dôsledku tým amatérom budeš Ty.