Výluka liniek 65 67 75 78 79 201 202 N70N72 na Kazanskej (11. – 19.8.2018)

Počas likvidácie nadchodov bude premávka vedená obchádzkou cez Korytnickú ulicu.

Od 11. do 19. augusta 2018 bude z dôvodu demontáže nadchodov úplne vylúčená premávka MHD na Kazanskej ulici. Premávka bude vedená obojsmerne obchádzkovou trasou Uzbecká - Korytnická - Dvojkrížna. Nočné linky N70 a N72 budú presmerované už od noci 10./11. augusta 2018 a do noci 18./19. augusta.

Počas výluky nebudú obsluhované zastávky Hronská a Dudvážska na Kazanskej ulici. Náhradné zastávky budú na Uzbeckej, Korytnickej a Dvojkrížnej ulici.

Dotknuté linky budú premávať nasledovne:

  • Linky 65 75 202 N72 budú premávať medzi zastávkami Toryská a Čiližská/Žitavská obojsmerne cez Uzbeckú, Korytnickú a Dvojkrížnu.
    • Na obchádzke zastavia na zastávkach Bodrocká (zastávka 67 na Uzbeckej), Latorická (náhradná na Korytnickej pri Latorickej ul.) a Kazanská (náhradná na Dvojkrížnej ul. pri Kazanskej ul.)
  • Linka 67 pôjde medzi zastávkami Korytnická a Čiližská/Žitavská obojsmerne cez Korytnickú a Dvojkrížnu, kde zastaví na zastávkach Latorická a Kazanská.
    • Okrem zastávok Hronská a Dudvážska neobslúži ani svoju zastávku Bodrocká.
  • Linka 78 pôjde medzi zastávkami Toryská a ŽST P. Biskupice obojsmerne cez Uzbeckú, Korytnickú, Učiteľskú a Odeskú/Orenburskú.
    • Smerom k ŽST P. Biskupice zastaví na zastávkach Bodrocká, Korytnická, Nákupná, Učiteľská (všetky ako 67) a Ul. 8. mája (ako 70).
    • Smerom do mesta zastaví na zastávkach Petőfiho (ako 70), Nákupná, Korytnická a Bodrocká (ako 67).
  • Linka 79 pôjde medzi zastávkami Toryská a ŽST P. Biskupice obojsmerne cez Korytnickú a Uzbeckú, kde zastaví na zastávkach Bodrocká a Latorická.
  • Linka 201 bude premávať po skrátenej trase len v úseku Hlavná stanica - Cintorín Vrakuňa, od Cintorína Vrakuňa pôjde náhradný autobus X71 na Čiližskú.
    • V smere na Čiližskú bude potrebné pri prestupe medzi linkami 201 a X71 vykonať presun medzi výstupnou zastávkou Cintorín Vrakuňa na parkovisku a zastávkou Cintorín Vrakuňa na Popradskej (v smere do centra). 
    • Pri ceste na Hlavnú stanicu bude priamy prestup na zastávke Cintorín Vrakuňa na Popradskej smerom do centra.
  • Náhradná linka X71 bude premávať po trase Cintorín Vrakuňa - Popradská - Vrakunská - Uzbecká - Korytnická - Dvojkrížna - Čiližská.
    • Na trase zastaví na všetkých trolejbusových zastávkach a náhradných zastávkach Bodrocká, Latorická a Kazanská ako linka 202.
    • Zastávku Cintorín Vrakuňa na Popradskej ul. obslúži v oboch smeroch ako linka 202.
  • Linka N70 bude presmerovaná iba v smere na Hlavnú stanicu medzi zastávkami ŽST P. Biskupice a Toryská cez Korytnickú a Uzbeckú, pričom zastaví na náhradných zastávkach Latorická a Bodrocká. Od zastávky Toryská pokračuje na Hlavnú stanicu po stálej trase.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: piggee #67:
To už nie je povinné dávať na všetky aut./trol. zastávky? Smutné.
Reakcia na: piggee #67:
A načo? Tak či tak bude väčšina zastavovať pol metra od toho...
Tak dnes si tam uz naskladali obrubniky. Zase bez kasselskych.
Neviem, ako a odkiaľ sú tu CP 201. Do vozovne po rannej službe napríklad zaťahuje 201/7 a aj to má minimálne tá odchod 9:05 z CV.
Reakcia na: omg123 #64:
komedia pokracuje, 202 vcera nezastavila ani na jednej latorickej ale zhruba 40 m za krizovatkou s latorickou.
Reakcia na: Solider #63:
ja viem, vcera som tam vystupil 😮 aspon docasny prechod tam mohli namalovat, niektori vodici tam dost lietaju.
Reakcia na: omg123 #62:
Problém je v tom, že Latorická v smere na Čiližskú je nepochopiteľne blízko hneď za Bodrockou. Potom dlho nič. A od náhradnej Kazanskej nie je žiadny priechod pre chodcov na druhú stranu.
Reakcia na: omg123 #61:
dalsia vec , ze ani vodici nevedia kde vlastne zastavky su. dnes som videl 65 smerom na cilizsku zastavit na latorickej tam kde je zastavka smerom do mesta. nech to uz doprdele skonci. toto je totalne nezvladnute zo strany DPB.
Reakcia na: LUKY 87 #60:
no hlavne ze na X71 dali klbak. od cerpacky slovnaft som sa uz viezol sam vcera poobede.
Reakcia na: juraj76 #58:
12m vozy na L78 budú iba počas tejto výluky. Od budúceho týždňa tam už opäť budú kĺby.
Reakcia na: Melange #23:
Žiaľ, nepodarilo sa mi ho nájsť, no pamätám si, že som pred pár rokmi čítal článok na stránke Bratislavských Novín z roku 1999 o tom, že sa na nadchodoch odmontovalo zábradlie a čoskoro sa chystá ich búranie. To "čoskoro" sa ukázalo byť 19 rokov, čiže takmer dvojnásobok toho, čo tu odhadujete. Ale ten čas beží, čo? ?
Reakcia na: juraj76 #57:
Oprava: Na linke 78 budú 12m vozy len počas tejto výluky, alebo to bude natrvalo?
Na linke 78 budú 12m vozy len počas tejto výluky, alebo sa po nej vrátia na túto linku kĺbové vozidlá?
Reakcia na: mku81 #55:
-no neviem, ved tam uz namalovali ciary.
-teraz robia hradsku
-aspon jeden pruh bol doteraz vzdy prejazdny, aj pri dokonceni reko by to tak mohlo byt.
Reakcia na: omg123 #53:
pravdepodobne budu dokoncovat tie vynechane miesta so starym kobercom, co pri rekonstrukcii nechali tak... inak dnes som si to dal obchadzkovou trasou a super... korytnicka upchata parkujucimi autami... busy sa obchadzaju par cm od spatakov... 10 minut zdrzanie... ale pozitivne hodnotim zastavku na krizovatke dvojkrizna/kazanska...
Mňa by zaujímalo, na čo sú vyznačené zastávky na Železničnej a Žitavskej, keď tam v rámci výluky nič nejazdí.
inak netusim co budu robit do 19.8. ako som cakal v sobotu isiel dole jeden nadchod , vcera druhy. dnes ak to upracu , tak to mozu otvorit.
Reakcia na: JaNa #46:
to preto lebo ludia necitaju a idu cez cestu na zastavku. pritom je mozne nastupit aj na zastavke v smere do mesta.a ked pride dlha 202 tak do nej nastupia.
Reakcia na: sisinka1 #49:
Sisinka, to s tými nadchodmi tu už bolo prebraté, stačí nielen písať ale aj čítať.
Reakcia na: Solider #48:
Myslim ze kapacitne aj intervalovo by ten navoz na Linku 201 zvladli 65,75,202 kedze su prazdniny. V smere z mesta aj tak vzdy chodi vlacik 201,202 v spicke a stoja tam kolony cize nejake vyckavane X71tky na 201 by nemalo aj tak vyznam.
Tie nadchody neboly len priechody cez cestu ale pokracovali az na 1.poschodie na Hronskej zeleneho,na Dudvazskej cerveneho obchodu.Ta linka c.71 zbytocna a 78 cez Ucitelsku a kratke vozy tiez zle riesenie.
Reakcia na: JaNa #46:
Priamy prestup vychádza z X71 na 201 iba v smere do mesta. Keďže X71 má odchod z Cintorínu Vrakuňa skôr, ako príde 201 zo stanice, a nie je tam povinné vzájomné čakanie, tak balík ľudí vystupujúci z 201 sa presunie na druhú stranu cesty, kde akurát príde autobusová 202.
Reakcia na: IBBI #45:
Po pravej strane cesty smerom k mäsiarovi.
Inak tusi niekto zmysel linky X71? Dnes odpozorovane pri Lidli na Vrakunskej prisla Linka 202 z mesta relativne obsadeny bus a 1 minutu za nou uplne prazdny Urbanway X71. Z a5 minut opacnym smerom detto slusne naplneny bus 202 a cca 2 minuty na to X71 a v nom 3 ludia.
Reakcia na: S499.1023 #44:
To mi je jasne. Ale kde presne?
Reakcia na: IBBI #43:
Cez železničnú trať, smerujúcu do Petržalky.
Reakcia na: Solider #42:
Kde tam bol nadchod?
Reakcia na: Melange #38:
To je ďalšia vec, ale tie nadchody neboli vybudované primárne kvôli tomu. Pamätníci isto radi spomenú nadchod aj pri novomestskej stanici (ŽST Bratislava Nivy), pričom tam tiež bol úrovňový priechod/prejazd.
Reakcia na: omg123 #35:
Keby bola frekventovaná, tak by si tam mal problém prejsť cez cestu, čo tam evidentne nie je. Poddimenzovaná je v lokalite jedine Vrakunská od Komárovskej po Popradskú, vrátane úrovňového jednopruhového odbočenia.
Reakcia na: Dezerter #37:
to by preco robili? ale mam pocit ze by to aj stacilo. aj ked ja vystupujem na maxhella.a pocas tejto vyluky as pojdem na L75.lebo L78 pojde uplne mimo svojej trasy.
Reakcia na: Dezerter #37:
Ak budú naozaj kraťase na L78, tak potom dúfam, že v DPB budú mať toľko rozumu, aby aspoň na L87 dali kĺby.
Reakcia na: Solider #31:
Bol to zároveň vstup priamo do stanice, takže tomu, kto prišiel na zastávku, bolo jednoduchšie ísť tade.
Reakcia na: omg123 #17:
Chýba mi tu info o nasadení 12M vozidiel na 78 počas výluky. Už to neplatí? Pri tom zhoršenom intervale to bude hlavne ráno celkom masaker aj keď nie je škola
Reakcia na: Solider #31:
uplne to nebolo zbytocne, dostal si sa priamo k nastupistiam bez toho aby si sa musel trepat cez budovu.
Reakcia na: Solider #30:
nieee, nie je frekventovana OMG. predimenzovana? skor ostatne ulice poddimenzovane.
Reakcia na: mku81 #33:
V čom sú nebezpečnejšie? Aj na schodoch si môžeš privodiť zranenie. Odhliadnuc od toho, že takmer nikto nepôjde zbytočne po schodoch, ak je prístupná logickejšia priama trasa bez takýchto umelých prekážok.
Reakcia na: Solider #31:
Dakujem za info, to som nevedel... kazdopadne, ked sa tam prestalo posunovat, tak ten podchod stratil zmysel a ludia radsej pouzivali urovnovy priechod, napriek tomu, ze je to ovela nebezpecnejsie... co je pripad aj zmienenych nadchodov vo Vrakuni resp. medzi Vrakunou a Podunajskymi
Reakcia na: SuchSoft #26:
povodna idea pri projektovani sidliska bola taka, ze pesia doprava mala byt na urovni 1. nadzemneho podlazia a nekolizne prekonavat cesty, pozostatok z tohto umyslu mozes vidiet v podobe garazi ktore vznikli uzatvorenim priestoru tychto nadzemnych chodnikov alebo chodnikov na hrebeni hlinenych nasypov vo vnutroblokoch kde sa nenachadza cesta
kvoli tomu maju aj povodne panelove domy v tejto oblasti 2 vchody situovane tak, ze ten na strane cesty je v urovni terenu a ten na opacnej strane kde mal byt chodnik je v urovni druheho nadzemneho podlazia, k tymto vychodom boli potom uz obvykle len dane exterierove schody na uroven terenu
a pokial viem tak cele to zakapalo hlavne kvoli tomu, ze tam odkial sa architekti inspirovali boli na "prizemi" bytoviek nebytove priestory, kdezto u nas v ramci potreby co najvacsieho poctu bytov sa aj na prizemi robili bytove jednotky a ti co tam mali byvat tak protestovali proti tomu ze im budu chodci pozerat do okien (casto este z vyssej urovne ako maju oni podlahu)
Reakcia na: mku81 #28:
Nadchod na Nivách tam bol predsa kvôli tomu, že sa v čase výstavby vtedajšej novej autobusovej stanice ešte na trati pod nadchodom posunovalo a počas tohto bola ulica na pár minút neprejazdná, takže zo zastávky vybudovali do stanice nadchod, aby ľud nemusel čakať, preskakovať vagóny, ale aby sa vedeli dostať zo zastávky na autobusovú stanicu. Samozrejme v čase, keď sa neposunovalo, to nemalo zmysel, zbytočne chodiť hore po schodoch, ak bol dostupný úrovňový prístup.
Reakcia na: SuchSoft #26:
Lenže to nie je žiadna frekventovaná cesta, ani diaľničný privádzač, ale obyčajná predimenzovaná sídlisková štvorprúdovka.
Reakcia na: SuchSoft #26:
Na tom nebolo nič geniálne - tie schody musíš absolvovať tak či tak - buď na podchod alebo priamo v obchode. Ale nadchod okrem toho buzeroval ľudí, ktorí len chceli prejsť cez cestu preliezačkou. Dnes už našťastie nie je v móde stavať chodcom bariéry kvôli autám, dokonca už aj Bratislava sa aspoň po takýchto malých krôčikov vzdáva idey "autogerechte Stadt".
Reakcia na: SuchSoft #26:
iste... ak bol ten napad taky genialny a prinasal ludom tolko vyhod, preco to nikto nepouzival?? podobne ako nadchod na nivach
Reakcia na: gejza #24:
A žltý a modrý... akurát tie boli bez nadchodu 😃
Reakcia na: Melange #19:
To nie sú žiadne opachy, to bol geniálny nápad prepojiť priamo z obchodných centier sídlisko za freqentovanou viacprúdovou cestou nadchodom. Ale dnes sa už také nenosí, prečo by sme to zjednodušili, keď to môžeme skomplikovať, že? Myslím si, že by to bolo super, mať aj dnes možnosť prejsť zo zastávky cez nadchod ponad cestu až do horného podlažia dnešného "OC Hron". Myslím si, že je to škoda, že sa to neobnovilo, ale nechalo takto umrieť v čase.?
Reakcia na: gejza #24:
To si pamätám. Zelený obchod bol Latorica a červený Hron.
Reakcia na: Melange #23:
v detstve som po nich bežne chodil .... to ešte fungovali zelený a červený obchod ? ? ?
Reakcia na: IBBI #21:
Vyše desať rokov nefunkčné, nie tak dlho pred tým sa po tých nadchodoch ešte dalo chodiť. Aj keď teda nepamätám si, či po oboch, alebo iba po jednom.
Reakcia na: Mike #18:
neviem o com hovoris , do 25.8 to nie je tyzden.
Reakcia na: Melange #19:
Vyse DESAT rokov??? Ty budes asi este dost mlady.? ? ? ?
Reakcia na: LiOn #9:
V podstate súhlasím, pre Biskupice - dedinu slúži L67 a L70. L78 je sídliskový spoj, preto sa nemá čo trtošiť cez domčeky. Neviem, či je problém odbočiť z Dvojkrížnej na Korytnickú, ale to by mi prišlo ako lepšie riešenie. Obchádzka po Podunajskej je preto, aby neboli odrezaní obyvatelia Medzijarok od spojenia s Ružinovom.
Reakcia na: mku81 #6:
Pravda, ale zase konečne pôjdu tie opachy preč. Už to tam takto straší nevyužité aj vyše desať rokov. Len z toho kvapká voda a hromadí sa tam odpad. Normálne že asi otvorím fľašu, keď to zbúrajú.
Reakcia na: omg123 #17:
To je iba výluka na týždeň.
Reakcia na: yellowcaptcha #15:
presne tak, dakujeme. ta trasa L78 je nadherna. pekne zrusili spojenie so svetom pre celu mestsku cast.ale aspon uz tam nie je to ohrozenie premavky pri ZST biskupice kde sa bus tlacil do protismeru a vznikali kolizne situacie.
Reakcia na: yellowcaptcha #5:
inac, vdaka ze to robis 🙂
Reakcia na: omg123 #12:
Pôvodná mapa už je upravená.
Reakcia na: omg123 #12:
V čase keď som mapu spracovával ešte výluka vo výluke nebola zverejnená, DPB ju zverejnil až niekedy včera pravdepodobne.

Už pracujem na jej doplnení. ?
Reakcia na: omg123 #12:
aha ty tam mas zakreslenu L78 iba po Billu, tak nic. ale plati ze inak bude jazdit tento tyzden a buduci.
Reakcia na: yellowcaptcha #5:
az na to ze zase tu mame vyluku vo vyluke a L78 nebude jazdit len takto, bude aj presmerovanie na podunajsku kvoli oprave Hradskej.
Reakcia na: LiOn #9:
Jasne cele PB budu prestupovat aby panacik z Cilizskej mal priamy spoj. Ulohou L78 je obsluzit co najvacsiu cast mestskej casti a nie priamo frcat prazdny z Cilizskej do Ruzinova.
Reakcia na: LiOn #9:
Jasne ze mohla, len by ste tym odstrelila obsluhu casti PB. Vyluky sa vzdy robia tak aby bol dopad co najmensi. 5 minutova zachadzka busu boli menej ako 20 minut chodze.
Reakcia na: 810zssk #8:
to bol čo za zbytočný a stupidný koment? cesta cez podunajské biskupice je snáď jediná možná? 78 by napríklad mohla ísť priamo cez čiližsku na kruhač a do ružinova, myslím, že by to ocenili aj tí čo prídu na ŽST PB keď nebudú musieť absolvovať ešte výpravu jazdu po podunajskych a vrakuni... a ludia z podunajskych nech prestúpila napr.na kazanskej na 87 alebo môžu ísť 67 na čo ma tadiaľ chodit ešte aj 78??
Reakcia na: LiOn #7:
Vymysla to fyzika, ktora autobusom neumoznuje sa teleportovat cez uzavrety usek cesty.
takže čo aspoň 67 z Čiližskej smer Astronomicka pôjde normalne? lebo už ma to vytáča, že taký kúsok do Ružinova a nedá sa to absolvovať normalne... najskôr odstrihnú 78čku z čiližskej, čo bol jediný priamy spoj až do ružinova, teraz už ani na ten neprestúpim bez okružnej jazdy po podunajských! kto toto vymýšľal??
Takze si to zhnme... Kazanska je mesiac rozkopana, ale nadchody sa idu demotnovat az ked je polozeny novy koberec a doprava sa ako tak vratila do normalu... vyborne nacasovanie
Reakcia na: LUKY 87 #1:
Súhlasím. Zbytočne to budú komplikovať. Pri cintoríne zasa bude chaos, keď budú ľudia prebehovať krížom cez Popradskú (pretože väčšina asi nebude vedieť, že sa bude dať do X71 nastúpiť aj na zastávke smer mesto a vykonať obrat cez most a možno to nebudú vedieť ani vodiči, že majú pri obrate brať cestujúcich).
Bude aspoň X71 garantovane vyčkávať na príchod 201? Alebo ju od cintorínu dajú v preklade s 202, čo spôsobí, že kým sa 201 otočí cez most, tak X71 odíde naprázdno a ľudia nakoniec pôjdu na 202?
Reakcia na: MatejBA #2:
Keď bola výluka začiatkom júla na Vrakunskej (6.7. bol dokonca pracovný deň) tak L201 a 202 boli s abusmi a v pohode to zvládli. Však pozri si výpravu L201 a 202 toho 6.7.2018.
Reakcia na: LUKY 87 #1:
Mozno uz nie je tolko volnych autobusov/vodicov na to aby vyjazdili aj celu 201 autobusy, ked uz na 202 su.
To už nemohli dať abusy na L201? Načo to takto komplikujú?