Výluka liniek 3 4 6 7 9 na Špitálskej ulici (4. - 17.8.2018)
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

Počas výstavby zastávky Mariánska pôjdu električky obojsmerne po Obchodnej ulici.

Z dôvodu výstavby staronovej zastávky Mariánska na Špitálskej ulici v smere do centra mesta v termíne od 4. do 17. augusta 2018 budú električkové linky 3 4 6 7 a 9 presmerované na obchádzkové trasy cez Obchodnú ulicu.

  • Linka 3 bude premávať obojsmerne cez Nám. SNP, Obchodnú a Radlinského.
    • Neobslúži zastávky Kamenné nám., Mariánska a Americké námestie.
    • Na obchádzke zastaví na zastávkach Nám. SNP, Poštová, Vysoká a STU.
  • Linka 4 bude premávať obojsmerne cez Nám. SNP, Obchodnú, Radlinského, Blumentál a Vazovovu.
    • Neobslúži zastávky Kamenné nám., Mariánska a Americké námestie.
    • Na obchádzke zastaví na zastávkach Nám. SNP, Poštová, Vysoká, STU a Blumentál.
  • Linka 7 bude v centre premávať okruhom ... - Blumentál - Radlinského - Obchodná - Nám. SNP - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - nábrežie - tunel - Kapucínska - Obchodná - Radlinského - Blumentál - ...
    • Neobslúži zastávku Americké námestie a zastávku Nám. SNP obslúži v protismere.
    • Na obchádzke zastaví na zastávkach STU, Vysoká, Poštová, Nám. SNP, SND, Nám. Ľ. Štúra, Most SNP, Chatam Sófer a Kapucínska.
  • Linka 9 bude premávať obojsmerne cez Obchodnú, Radlinského, Blumentál a Vazovovu.
    • Neobslúži zastávky Kamenné nám., Nám. SNP, Mariánska a Americké námestie.
    • Na obchádzke zastaví na zastávkach Poštová, Vysoká, STU a Blumentál.
  • Výjazdové a dojazdové spoje linky 6 budú taktiež premávať cez Vazovovu, Blumentál, Obchodnú a Nám. SNP.

Miesto neobsluhovaných zastávok Kamenné nám., Mariánska a Americké nám. odporúčame využiť zastávky Nám. SNP, Poštová, Vysoká a STU.


22.7.2018
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

S499.102316.8.2018 15:26 #99 Re:
Reakcia na #94 od ceres:
"Magistrála" nemá priamu súvislosť so stavbou metra hĺbením. Metro sa stavalo hĺbením ja napr. na Můstku a magistrála tam nevznikla.
S499.102316.8.2018 15:25  +2#98 Re:
Reakcia na #93 od david1:
A je to považované za mimoriadne nevhodné, ty trtko. Je to dedičstvom roštového systému ešte z medzivoijnového obdobia, kedy boli úplne iné predstavy o kvalite života.
Petto16.8.2018 14:39 #97 Re:
Reakcia na #96 od 3pa3ck3:
Ziadne take, ze chodec prednost pred elektrickou. To dokedy by davali elektricky prednost chodcom na Kamennom ? Jedina vynimka aj to len pre nevhodny prechod bez ostrovcekov by som nechal pri Casey na botanickej kde uz 1 cyklistu zobralo - ak by ho nezobrala elektricka tak zase auto.
3pa3ck316.8.2018 14:30 -2#96 Re:
Reakcia na #95 od pharel:
Pokiaľ budú električky stáť kvôli chodcom, tak to samo o sebe nebude problém, keďže pešia doprava má mať absolútnu prioritu aj pred hromadnou dopravou a takto možno naučíme ľudí chodiť pešo miesto MHD, keď sa už pomaly odnaučili jazdiť autom 🙂
pharel16.8.2018 13:33 #95 Re:
Inak teraz je zas rozkopana Spitalska pri Tescu, tak si myslim, ze zastavka Kamenne namestie (ta 1,5 roka docasna) nebude asi fungovat po obnoveni premavky po Spitalskej nie? 🙂 Auta teraz jazdia po kolajniciach, tak uz vidim, ako sa tam budu tvorit zapchy a elektricky stojace v nich, nakolko ten priechod pre chodcov na Nam SNP je nontop plny a auta tam preliezaju v spicke pomedzi ludi...uvidime 🙂
ceres16.8.2018 13:30 #94 Re:
Reakcia na #93 od david1:
A v tej Prahe to bolo podobné barbarstvo ako v Bratislave, keďže sa súdruhovia rozhodli stavať metro povrchovo, a všetci si teraz lámu hlavu, čo s výsledkom spraviť... (Zvyšok ZÁKOSu by si tam dobudovať nepožadoval, keďže tam na to miestami boli ostatné komunikácie tiež pripravené?)
V Berlíne TTS nejde cez vnútorné mesto, ale po jeho okraji. A ten sa okrajom nestal preto, že by tam niekto potreboval postaviť "priečny prepoj" ako v Bratislave, ale preto, že to, čo tam bolo, ľahlo zväčša kvôli Berlínskemu múru.
A v Paríži pod tým priečnym prepojom pod zemou myslíš konkrétne ktorú komunikáciu, prosím Ťa?
david116.8.2018 9:06 #93 Re:
Reakcia na #91 od Error 0x007:
Skôr bolo v pláne niekedy v 90 rokoch ju prekryť a plynulo schovať do podchodu na Hodžovom.
V Paríži, Berlíne aj v iných mestách máš tiež priečne prepoje no schované pod zemou.
Prahou ide 6 prúdová magistrála povrchovo tiež povyše Václaváka.

Viko16.8.2018 0:25 -1#92 Re:
Reakcia na #90 od david1:
Láskavo si najprv niečo naštuduj o histórii Bratislavy, aby si nevypúšťal bludy typu že Staromestská je obchádzaním centra. Či, stačí nám vnímanie turistu z dvojhodinovej zastávky dôchodcovskej cruiseship?
Error 0x00715.8.2018 17:04 #91 Re:
Reakcia na #87 od david1:
Náhodou, zavrieť Staromestskú neznie zle 😏 (Aby som doplnil: Po zrušení tranzitu cez Mierko by sa dala zúžiť na 1+1+BUS smer centrum. Dala by sa nadvihnúť cca. na úroveň Židovskej a spraviť sa z toho normálna mestská komunikácia, žiadna diaľnica...)
david115.8.2018 15:13 -2#90 Re:
Reakcia na #89 od Solider:
Ale veď tu sa aj centrum obchádza. Buď priamo po Staromestskej alebo po nábreží čo je ešte bližšie k centru... Tvoje alternatívne trasy by len zaťažili miestne komunikácie
Nikto nechce aby autá behali po Michalskej.
Solider15.8.2018 14:14  +1#89 Re:
Reakcia na #87 od david1:
Za čo sa mi miestni majú poďakovať? Tá obchádzka je tam riadnym dopravným značením vyznačená už asi 20 rokov, čo tie ľavé odbočenia nefungujú. Mimo dopravnej obsluhy je tam vylúčený tranzit nad 3,5 tony, keďže ide o ulicu, kde sa po jednej strane parkuje (kvôli obchádzke je tam zákaz státia na pravej strane). Také isté obmedzenie je aj na alternatívnej obchádzkovej trase cez Jeleniu a Dobšinského ulicu. Môžu ísť po Šancovej ďalej, na Vajnorskú, Kutuzovovu a Kukučínovu a pri Zváračáku si odbočiť, kam chcú. Akou trasou podľa Teba jazdí tranzit kakaa a mlieka do Figara? Po obchvate a po Bajkalskej. Takže áno, Staromestská sa dá pohodlne obísť cez nábrežie a Karadžičovu, prípadne od Mosta Apollo cez Košickú a Miletičovu. Vo všetkých metropolách naokolo sa centrum obchádza a je to prirodzené, v Autoslave zatiaľ na to pozeráme ako na niečo nedosiahnuteľné. A dovtedy Autoslava ostane Autoslavou 😛
david115.8.2018 13:52 -2#88 Re:
Reakcia na #86 od S499.1023:
Ty sa rád chytáš za slovíčka 😁
david115.8.2018 13:23 -2#87 Re:
Reakcia na #85 od Solider:
Po Jiskrovej? To by sa ti miestni poďakovali... tade ťahať tranzit zo Šancovej. Prečo tam je asi tabula zákazu vjazdu nákladom..
Hej tvojou logikou zavrime aj Staromestskú ul. veď IAD pôjde okolo cez Mlynskú dolinu.
S499.102315.8.2018 12:58  +1#86 Re:
Reakcia na #82 od david1:
Objezd spôsobil môj autokorektor v mobile, uprednostňujúci češtinu. Pre nechápavých preklad:
Objezd (CZ) = objazd (SK).
Stačí takto?
Solider15.8.2018 12:11  +4#85 Re:
Reakcia na #81 od david1:
A pritom vyznačená obchádzka za zrušenie ľavého odbočenia zo Šancovej je po Jiskrovej a Legionárskej. Koľko ľudí ju využíva? Problém je to, čo si načrtol pár príspevkov dozadu. V Bratislave je stále X možností ísť IAD priamo a „logickejšou“ trasou, takže ak bude možnosť, ľudia ju budú využívať. Takisto, ako využívali priamy prieťah mestom cez Námestie SNP, Štúrovu a vtedajší Starý most. Takisto, ako sa dalo kedysi parkovať v pešej zóne. Takisto, keď boli dovolené ľavé odbočenia. Ľudia sa prispôsobia, lebo budú musieť.
Petto15.8.2018 10:20 #84 Re:
Reakcia na #82 od david1:
čechizmus 😃
mku8115.8.2018 10:04  +4#83 Re:
Reakcia na #78 od ceres:
Ale aspon vieme, ze aj vtedy mali zmysel pre sarkazmus... nazvat ulicu, kvoli ktorej zburali polovicu stereho mesta "Staromestska"... na tom sa musia bavit doteraz 😃
david115.8.2018 8:09 -1#82 Re:
Reakcia na #79 od S499.1023:
Čo je to objezd?
david115.8.2018 8:08 -3#81 Re:
Reakcia na #80 od Viko:
Drvivá väčšina dopravnej infraštruktúry sa urobilo pred rokom 89 vrátane tej električkovej. Aj ďalšie stavby išli v tých plánoch.
Tu nejde o ustupovanie IAD ale riešenie jednej z hlavných vstupných komunikácii do mesta. Pred rokmi sa tam zrušilo ľavé odbočenie zo Šancovej a všetko smeruje cez Radlinského. Pre zlepšenie priepustnosti aj električiek by tam boli potrebné dva pruhy v celej dĺžke alebo prerobiť Račianske mýto.
Nič viac nič menej.
Viko14.8.2018 21:27  +5#80 Re:
Reakcia na #76 od david1:
A ty si naozaj mysliš, že za 45 rokov sa mestské plánovanie nikam neposunulo? Že funkcie verejných priestorov, dopravná sieť, návyky obyvateľov a mnohé ďalšie vstupné parametre zostali rovnaké ako pred polstoročím? Že bezbrehé ustupovanie IAD nejako zlepší mesto?
(ak naozaj áno, stále sa to dá napraviť - študijná literatúra napr. Montgomery: Happy city)

A hoc by sme aj zanedbali odborné hľadiská, ani sedliackym rozumom mi nepríde zmysluplné všetko podriaďovať tomu, že raz niekto niekde niečo postavil. To rovno choď poradiť Rakúšanom, nech konečne dostavajú kanál Dunaj-Odra, keď už majú vykopaný pri Viedni ten prvý kilometer...🙄