Krátkodobá výluka liniek 48 na Jesenského (13.1.2018 18:00 – 20:30)

V sobotu podvečer nepôjdu električky okolo divadla.

Z dôvodu zabezpečenia prístupu do historickej budovy SND v sobotu 13. januára 2018 medzi cca 18:00 a 20:30 bude vylúčená premávka električiek na Jesenského a Mostovej ulici. Linky 4 a 8 budú preto premávať v uvedenom čase po zmenených trasách.

  • Linka 4 pôjde v smere do Dúbravky cez Nám. SNP, Kapucínsku a tunel.
  • Linka 8 pôjde v smere z Ružinova medzi zastávkami Poštová a Šafárikovo nám. cez Kapucínsku, tunel, Most SNP a Rázusovo nábrežie.

Električkové zastávky SND, Nám. Ľ. Štúra, Most SNP a Chatam Sófer v smere do Dúbravky v uvedenom čase nebudú obsluhované. Autobusové linky 29 a 70 v tomto čase mimoriadne zastavia aj na zastávke Nám. Ľ. Štúra v oboch smeroch premávky.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Error 0x007 #32:
1) Ak by trať nešla priamo pod Most SNP, ale šla by cez Rigeleho ulicu, tak by šla úplne normálnym oblúkom na pomery Starého Mesta na rýchlosť 15 km/h.
2) Tu ide primárne o to, že ten, kto tie výluky povoľuje, tak nerobí úplne v súlade so zákonom. Okrem iného, trať by slúžila ostatných 360 dní v roku.
3) Však by to išlo mimo pešej zóny v telese cestnej komunikácie. Čo to má s nosným systémom? Podľa Teba v takom Brne alebo Krakove, kde električky rovnako tvoria nosný systém, nejazdia cez centrum mesta aj traťami s oblúkmi, okolo peších zón, kde majú zníženú rýchlosť?
Reakcia na: Solider #30:
Zaujimava uvaha, vratit elektricku na Hviezdoslavovo. Avsak je tu zopar otaznych bodov:
1.) Po Rybne namestie v pohode, ale ako dalej s trasovanim? Obluk hned za ex Danubom by bol dost ostry, viest elektricku cez areal terminalu zase asi trochu narocne...
2.) Nebola by tato trat vzhladom na vseljake "akcie" este nachylnejsia na vyluky?
3.) Vzhladom na to, ze elektricky papierovo hraju rolu NS MHD, je tu aj problematika, ci by sa elektricka moc nesuchtala kvoli zvysenemu pohybu chodcov (nie az tak ako Obchodna, ale predsa)...
Keby sa zdvojkoľajnila trať na Vajanského nábreží, urobila obojsmerná zastávka na nám. Ľ. Štúra a keby bola postavená zastávka pod Manderlom, tak by sa aj pri zatvorení Jasenského vlastne nič nemenilo na obsluhe územia. Lenže sme v Bratislave a tých keby tu je milión. Proste sa premrhala príležitosť a zabetónovala súčasná situácia.
Reakcia na: 810zssk #24:
Trať na Jesenského má dobrú polohu, ale to má takisto aj trať na Vajanského nábreží obsluhujúca Šafárikovo námestie, kde ako si uviedol, sú významné cieľové body aj prestupové možnosti. Preto v súčasnej situácii je jediné riešenie ponechanie statusu quo a vybudovanie zastávky Nám. Ľ. Štúra pre linky 4 a 6 na nábreží v koľajovom triangli. V budúcnosti po odsťahovaní Americkej ambasády by bolo vhodné obnovenie trate cez Hviezdoslavovo námestie pod Most SNP a potom by sa mohlo diskutovať o nejakom alternatívnom spojení, aj v súvislosti s dostavaním Vydrice a väčším dopytom po dopravnej obsluhe územia.
Reakcia na: 810zssk #28:
Ak tam máme zabetónovanú novú jednokolajku stačila by bohate zastávka na N.Ľ.Š. pre L4,6 + tam nechať zastavovať aj denné linky MHD. Opačným smerom to kompenzuje posilnená L29 prípadne prestup na SNP či Kamennom.

Neviem prečo sa aj cestujúcim z L70 či L50 komplikuje prístup do centra mesta nezastavovaním na NĽŠ.
Reakcia na: david1 #27:
Ja som hovoril o L6 po existujucej trase, nie L6 do Petrzalky. A pokial viem, ked sa uvazovalo o L6 do Petrzalky, tak tiez malo ist o spickovu premavku, takze k tomuto problemu je to uplne irelevantne.
Reakcia na: 810zssk #26:
Tá L6 by už aj bola zavedená keby bolo v Petržalke normálne obratisko. Tým pádom by tam šlo poslať čokolvek. No nie som presvedčený o potrebe zmeny režimu na L6.
Reakcia na: Viko #25:
To je celkom dobre mozne, ale sam si poukazal na problem tejto argumentacia. Bud je ten prestup nutny obojsmerne, alebo vobec. Osobne som toho nazoru ze L6 by mala jazdit celodenne a celotyzdenne, jednak kvoli tomu ze vyznam Safka nadobudol za posledne roky na vyzname (Eurovea, prestup do Pe..) a podla mna by nan Karlova Ves mala byt napojena obojsmerne a jednak kvoli tomu ze 15-minutovy interval na nabrezi (cez vikend a vece) je nedostatocny.
Reakcia na: 810zssk #24:
Predpokladám, že L4 sa na Šafku drží kvôli prestupom. Ak by sme vedeli, ako veľmi (ne)chýba tá väzba v druhom smere, ľahšie by sa určilo, či vôbec tento jeden smer má zmysel držať. (Podľa mňa ani nie.)
Reakcia na: Kanarcan #23:
Aka by mala byt ta motivacia "odstavovat Jesenskeho"? Prave naopak, kedze ta trat je uplne idealna pre obsluhu historickeho centra, treba tam reorganizovat zastavky tak aby doslo k zobojsmerneniu zastavky pred SND (vo vazbe na zrusenie inych zastavok), ktora ma absolutne spickovu polohu. Rovnako by tade podla mohlo nazoru mala byt obojsmerne vedena L4 a praveze Vajanskeho by mala byt vyuzivana len sekundarne linkou 6.

Reakcia na: piggee #21:
Nezdá sa mi, že by to odpálilo dopravu pre polovicu mesta. Keď už sme pri tom, ak si zoberieme centrum mesta tak z hlavného námestia je práve zastávka nám. Ľ. Štúra najvzdialenejšia, najbližšia je Kapucínska a potom nám. SNP. Bola sobota večer, takže pohyb v tom čase bol skôr okraje BA smer centrum, čo v princípe moc nezasiahlo. Samozrejme nechcem tým obhajovať nejaké výluky, ale zas až taká tragédia to nebola, ako tu mnohí vyplakávajú.

Najsmutnejšie na celej veci je iné. Ako meste premrhalo vzácnu príležitosť na zdvojkoľajnenie Vajanského nábrežia počas stavby električky do Petržalky. Jesenského mohla byť dávno odstavená úplne, prípadne tam nechať špičkovú 6tku. Dávať tam len historičáky na prehliadky mesta.
Reakcia na: piggee #21:
Presnejsie iba medzi Schwarzenbergom a Dr. Karl-Renner-Ring/Volksteather... A samozrejme tam je metro a ostatne linky napr. 62 k opere jazdili normálne, len aby nikto netvrdil, ze sa v tej dokonalej Viedni musi smotanka popasovat s verejnou dopravou...
Reakcia na: Error 0x007 #20:
Ano, kona sa ta vyluka kazdy rok, ale vyluka je iba od Schwarzenbergplatzu po UniWien, takze neodpalis dopravu polke mesta ako u nas.
Reakcia na: 810zssk #5:
K teme Bratislava nie je Vieden:
Pred nedavnom, ked sa konal znamy Opernball, taktiez si dovolili vylucit elektricky na Ringu. Som zacal premyslat, ci to zacali kopirovat od nas, ale vyzera to tak, ze sa to robi kazdy rok...
Oznam o vylukach WL pre istotu uz zase zmazali...
Reakcia na: kecho #17:
Skôr finančné prostriedky a nedávno realizovaná rekonštrukcia (to som asi honosne nazval), ktorá nevyužila potenciál.
Reakcia na: SuchSoft #13:
Presne tak, vlani sa k SND dalo dostat tusim iba pocas 8 dni... Madaric by mal zacat uvazovat o odpredaji budovy a prestahovani kulturnej svatyne do proklientskejsie orientovaneho prostredia ?

Len tak namatkovo z roku 2017, kedy bola uplne zbytocne uzavreta trat Mostova-Jesenskeho
7.1. Plesen
2.4. Maraton
18.4. Demonstracia
1.5. Autopreteky
7.5. Dalsi pseudobeh
27.5. Globsec
19.8. Farebna demonstracia
25.9. Dalsia demonstracia

A chutovky likvidujuce spolahlivost nosneho dopravneho systemu typu pseudoNocny beh o 20tej ci lucenie s jarou, letom, jesenou, zimou, mandelinkou a Nesrovnalom do toho ani neratam...
Reakcia na: 810zssk #16:
Snad nechces tvrdit, ze by tou prekazkou snad bola skratka K...vime Dopravnu Infrastrukturu? 😉
Reakcia na: fanatikmhd #15:
Seriozne si myslis ze hlavnou prekazkou pre zdvojkolajnenie Vajanskeho je nedostatok kolajnic?
Rozmýšľam, kebyže sa počká pár rokov, nedajú sa tie 1435mm koľajnice vytrhať a použiť na zdvojkoľajnenie Vajanského?? Koľko rokov to tam "musí" byť?
Pekny den.
Tiez neviem preco na Vajanskeho po Safko nie je dvojkolajka, na zel. rozchod do Petrzalky sa vyhodili zbytocne Eura. Zrejme zacina plesova sezona v Opere. Panstvo sa chce bavit na ukor MHD.
Jozef
To mám tomu ako rozumieť? To akože počas roka sa nedá dostať do SND? Iba počas výluky? ?
Zase sa krásne ukazuje, to čo sa tu už Xkrát opakovalo, ako sa nevyužil potenciál zdvojkoľajnenia Vajanského až po Šafárikovo nám. počas reko.
Reakcia na: Mike #10:
To je ten slogan “My sme tu doma!” A potom to aj tak vyzera...
Reakcia na: Viko #3:
X rokov sa v SND hralo denne bez potreby nejakých špeciálnych výluk. Zbohatlíci môžu svojimi autami zaparkovať v garážach Carltonu a dôjsť pešo. Lugnera by vo Viedni s takou požiadavkou kopli do riti a to mu tam chodia iné celer brity, než na túto trápnu napodobneninu v Prešporku.
Reakcia na: Mike #7:
A v aprili oslobodenie Bratislavy.
Reakcia na: kecho #6:
V máji na 100% prvomájová Tatra veterán rallye ?
Reakcia na: 810zssk #5:
A je to vidiet...
Tipujem, ze do polovice aprila pribudne na Jesenskeho v ramci nosneho systemu este aspon 5 vyluk kvoli blbostiam...
Bratislava nie je Vieden.
Reakcia na: Viko #3:
Je ľahšie nebrániacemu sa vlastnému podniku povedať nechoď mi tam zajtra..než zhánať trilión majiteľov áut a každému vysvetľovať.... Bez ohľadu na to že električka mohla byť aj objednaná a ten plebs tam priviesť z celého mesta 😉 Eventuálne, vylúčenie len koľaje Štúra-Jesenkého, a tade "len na zastavenie" viesť IAD na vykládku....
Túžobne očakávam rok, kedy si mesto dupne a uzávierku neschváli. Veď stačí na jeden večer vyhnať autá z konca Gorkého a o prístup je postarané...
Reakcia na: on-line #1:
call-girls, ich pasáci a zvyšok podsvetia prídu predviesť, o koľko nás okradli v roku 2017 ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠
Pl(i)es(eň) v opere?