V Bratislave už aj midibusy Solaris Urbino 8,6

Do Bratislavy boli 29. decembra 2017 dodané už aj nové midibusy Solaris Urbino 8,6. Dodaných bolo 5 zo 6-kusovej objednávky dopravného podniku. Na malých Solarisoch nebol aplikovaný nový dizajn 4. generácie, takže sú ešte v pôvodnom dizajne.

Solarisy boli zaradené do vozovne Trnávka a číslované budú od #1911 vyššie.

Do premávky s cestujúcimi budú zaradené najskôr začiatkom roka 2018 spolu s midibusmi Iveco Urbanway 10,5M.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #45:
Ano,viem. ?
Reakcia na: Petto #43:
Alpino = Urbino 8,6
Alpino LE = Urbino 8,9 LE
Reakcia na: Viko #42:
Alpino LE je trochu iny model ako Urbino 8,6. A ten model asi jediny ostane kedze sa predava aj ako elektricke.
Reakcia na: 810zssk #41:
Malé Alpino LE tiež nemá nový dizajn a na webe im zatiaľ visí, takže neviem, či sa tým dá riadiť.
Reakcia na: Petto #40:
Skor by som povedal ze by to mohlo byt naopak - tieto vozy nemali novy dizajn, pretoze planovali/zvazovali ukoncit ich vyrobu. Ak je to teda definitivne. Ale samozrejme je to len moja teoria 🙂
Reakcia na: TeBeCe #39:
Nesuvisi to s tym ze uz skoncili s 3G karoseriou ? A tie modely nemaju uz v 4G verzii.
Zda sa, ze mame jedny z poslednych U8,6, ak nie posledne. V uplynulych dnoch vypadli z ponuky na webe vyrobcu spolu s U15.
Dnes sa testovala prejazdnost ulickami na 147cke. Videny 1911 pri Zochovej.
Reakcia na: Pajo #36:
„Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty dveře zakázala.“
A prečo nie sú 4-dverové?
Reakcia na: Infinity #34:
Eventualne ebusy 8 metrove sa mozu striedat na hociktorej delenej sluzbe (27,35,58,151), ale aj podla tohoto dokumentu z dpb je predpoklad na 27,151

http://www.dpb.sk/projekty-eu/elektrobusy/
Reakcia na: Petto #11:
27 151 58 35 budu solarisi Petto
Reakcia na: Valec #31:
To sa zatvára aj teraz. Je tam dosť slušný prúd nákladnej dopravy.
Tam jednoznačne chýba ďalšie prepojenie radiál samozrejme mimoúrovňové.
Reakcia na: Melange #30:
Ráno Račianska, Odborárska, Vajnorská po križovatku s Tomášikovou.
Poobede Vajnorská pred Križovatkou s Tomášikovou a späť Kukučínova pred križovatkou s Jarošovou, Riazanská , Odborárska - Nobelova ako kedy po pripojenie na Račiansku.
Stačí malý tukes na Račianskej a všetko to obchádza cez Nobelovu.

Spojenie s Trnavským mýtom je hlavne pre Novomestskú polikliniku Tehelná a dochádzanie nie je rozhodne 3 min.
Reakcia na: Melange #30:
Predpokladám, že odbočka na Nobelovu a Odborárska. Tam vedia byť ráno slušné kolóny. No, a ak začnú od leta jazdiť v pracovné dni ďalšie vlaky na Nové Mesto, priecestie na Nobelovej sa zavrie pravidelne 4x za hodinu.
Reakcia na: david1 #29:
Ktorý úsek spôsobuje to meškanie? Je to ten medzi Tehelnou a Trnavským mýtom, alebo (aj) nejaký iný? Úprimne, nie je mi úplne jasné, prečo je dôležité zachádzať až na Trnavské, keďže toto spojenie je veľkoryso zabezpečené električkami. Prechádzka od Odbojárov k poliklinike je fakt nejaké dve či tri minúty peši.
Reakcia na: Petto #28:
Tam sú problém meškania aj 15-20 min. na kolo v špičke. Ináč by to vyjazdila v pohode.
V smere z centra je velmi nespolahlivá. Do centra pre tú vatu ide vždy skoro presne ak nechytí závory na Predmestí.
Reakcia na: david1 #27:
Kolo L51 podla CP trva cca 30-35minut, tak by to mohlo prejst aj na 20minut bez pridania soferov/vozidla.
Reakcia na: mrkvakj #25:
Hej

Malo to byť na Petta. Tam by sa už dávno lepší int. v špičke uživil.