V Bratislave už aj midibusy Solaris Urbino 8,6

Foto © imhd.sk, archív


Do Bratislavy boli 29. decembra 2017 dodané už aj nové midibusy Solaris Urbino 8,6. Dodaných bolo 5 zo 6-kusovej objednávky dopravného podniku. Na malých Solarisoch nebol aplikovaný nový dizajn 4. generácie, takže sú ešte v pôvodnom dizajne.

Solarisy boli zaradené do vozovne Trnávka a číslované budú od #1911 vyššie.

Do premávky s cestujúcimi budú zaradené najskôr začiatkom roka 2018 spolu s midibusmi Iveco Urbanway 10,5M.


29.12.2017
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Petto8.1.2018 11:14 #46 Re:
Reakcia na #45 od Dispecer:
Ano,viem.
Dispecer8.1.2018 10:41 #45 Re:
Reakcia na #43 od Petto:
Alpino = Urbino 8,6
Alpino LE = Urbino 8,9 LE
Dispecer8.1.2018 10:40 #44 Re:
Reakcia na #43 od Petto:
Príspevok bol odstránený na základe žiadosti jeho autora.
Petto8.1.2018 10:30 -1 +1#43 Re:
Reakcia na #42 od Viko:
Alpino LE je trochu iny model ako Urbino 8,6. A ten model asi jediny ostane kedze sa predava aj ako elektricke.
Viko8.1.2018 9:31 #42 Re:
Reakcia na #41 od 810zssk:
Malé Alpino LE tiež nemá nový dizajn a na webe im zatiaľ visí, takže neviem, či sa tým dá riadiť.
810zssk8.1.2018 9:10 #41 Re:
Reakcia na #40 od Petto:
Skor by som povedal ze by to mohlo byt naopak - tieto vozy nemali novy dizajn, pretoze planovali/zvazovali ukoncit ich vyrobu. Ak je to teda definitivne. Ale samozrejme je to len moja teoria
Petto8.1.2018 9:03 #40 Re:
Reakcia na #39 od TeBeCe:
Nesuvisi to s tym ze uz skoncili s 3G karoseriou ? A tie modely nemaju uz v 4G verzii.
TeBeCe8.1.2018 8:21 #39 Re:
Zda sa, ze mame jedny z poslednych U8,6, ak nie posledne. V uplynulych dnoch vypadli z ponuky na webe vyrobcu spolu s U15.
Petto6.1.2018 22:31 #38 Re:
Dnes sa testovala prejazdnost ulickami na 147cke. Videny 1911 pri Zochovej.
Troll6.1.2018 10:41  +1#37 Re:
Reakcia na #36 od Pajo:
„Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty dveře zakázala.“
Pajo6.1.2018 10:02 -1 +1#36 Re:
A prečo nie sú 4-dverové?
Petto6.1.2018 1:14 #35 Re:
Reakcia na #34 od Infinity:
Eventualne ebusy 8 metrove sa mozu striedat na hociktorej delenej sluzbe (27,35,58,151), ale aj podla tohoto dokumentu z dpb je predpoklad na 27,151

http://www.dpb.sk/projekty-eu/elektrobusy/
Infinity6.1.2018 0:49 #34 Re:
Reakcia na #11 od Petto:
27 151 58 35 budu solarisi Petto
david15.1.2018 7:59 #33 Re:
Reakcia na #31 od Valec:
To sa zatvára aj teraz. Je tam dosť slušný prúd nákladnej dopravy.
Tam jednoznačne chýba ďalšie prepojenie radiál samozrejme mimoúrovňové.
david15.1.2018 7:57 #32 Re:
Reakcia na #30 od Melange:
Ráno Račianska, Odborárska, Vajnorská po križovatku s Tomášikovou.
Poobede Vajnorská pred Križovatkou s Tomášikovou a späť Kukučínova pred križovatkou s Jarošovou, Riazanská , Odborárska - Nobelova ako kedy po pripojenie na Račiansku.
Stačí malý tukes na Račianskej a všetko to obchádza cez Nobelovu.

Spojenie s Trnavským mýtom je hlavne pre Novomestskú polikliniku Tehelná a dochádzanie nie je rozhodne 3 min.
Valec4.1.2018 22:47  +1#31 Re:
Reakcia na #30 od Melange:
Predpokladám, že odbočka na Nobelovu a Odborárska. Tam vedia byť ráno slušné kolóny. No, a ak začnú od leta jazdiť v pracovné dni ďalšie vlaky na Nové Mesto, priecestie na Nobelovej sa zavrie pravidelne 4x za hodinu.
Melange4.1.2018 22:21  +1#30 Re:
Reakcia na #29 od david1:
Ktorý úsek spôsobuje to meškanie? Je to ten medzi Tehelnou a Trnavským mýtom, alebo (aj) nejaký iný? Úprimne, nie je mi úplne jasné, prečo je dôležité zachádzať až na Trnavské, keďže toto spojenie je veľkoryso zabezpečené električkami. Prechádzka od Odbojárov k poliklinike je fakt nejaké dve či tri minúty peši.
david14.1.2018 16:43  +1#29 Re:
Reakcia na #28 od Petto:
Tam sú problém meškania aj 15-20 min. na kolo v špičke. Ináč by to vyjazdila v pohode.
V smere z centra je velmi nespolahlivá. Do centra pre tú vatu ide vždy skoro presne ak nechytí závory na Predmestí.
Petto4.1.2018 15:50 -1#28 Re:
Reakcia na #27 od david1:
Kolo L51 podla CP trva cca 30-35minut, tak by to mohlo prejst aj na 20minut bez pridania soferov/vozidla.
david14.1.2018 15:23  +1#27 Re:
Reakcia na #25 od mrkvakj:
Hej

Malo to byť na Petta. Tam by sa už dávno lepší int. v špičke uživil.