Víkendová výluka linky 4 na Zlatých pieskoch (9. – 10.12.2017)

Medzi ŽST Nové Mesto a Zlatými pieskami pôjde náhradný autobus X4.

Z dôvodu podbíjania koľajníc bude cez víkend 9. a 10. decembra 2017 vylúčená premávka električiek v úseku Zátišie - Zlaté piesky. Linka 4 bude premávať po skrátenej trase Dúbravka - ŽST Nové Mesto.

Náhradná autobusová linka X4 bude premávať medzi ŽST Nové Mesto a Zlatými pieskami.

  • Odchody linky X4 od ŽST Nové Mesto budú v intervale 15 minút od 5:10 do 23:25.
  • Odchody linky X4 zo Zlatých pieskov budú v intervale 15 minút od 4:57 do 22:57.

Prvé a posledné spoje električiek z/do vozovne Jurajov dvor do/z mesta budú vykonané.

Zastávky autobusovej linky X4:

Smer:

ŽST Nové Mesto

Smer:

Zlaté piesky

Zlaté piesky (ako linky 57 65)
ŽST Nové Mesto
Shopping Palace Zátišie
PPA Control Odborárska
Jurajov dvor Magnetová
Magnetová Jurajov dvor (ako linka 65)
Odborárska Stará Vajnorská
Zátišie ZIPP
ŽST Nové Mesto Shopping Palace
  Zlaté piesky

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #32:
Nešli do Krasňan, lebo údržbová základňa je na Juráku, tak aby nemuseli denne behať nejaké jalové km.
Reakcia na: Solider #29:
Aha, to som nevedel.
Takze to, ze nesli do Kraksnan, aspon cast, je pekna blbost.
Otazne je kolko to zozere a za kolko sa to vrati pri vystavbe haly. Ono aj tu treba kurit..
Reakcia na: Solider #29:
Toto "aktívne odstavenie" je špecialita Schadefabriky. Výrobky iných značiek vyžadujú temperovanie až pri vyrazne nižších teplotách a nežerú pritom aj malé deti za plotom vozovne.
Reakcia na: david1 #28:
V T3SUCS bolo teplo aj bez zapnutých špirál, ak nebola arktická zima. A ak bola, tak sa zapli špirály a zimné nasávanie a T6 sa mohli ísť pásť - nie nadarmo bolo v označení to "SU". A káčery kúrili väčšinou aj v lete.
Reakcia na: Ámos #27:
Nielen. Ale staré vozy sa nemuseli temperovať v noci, neboli tak prešpikované elektronikou. Pri väčšej zime bolo nutné temperovať v bežný deň aj 130 vozov (trolejbusy + električky na Trnávke) a meniareň to nezvládla. Nuž, keď vozy nestoja pod strechou. Meniareň nezvláda na niektorých úsekoch ani dve súbežne sa rozbiehajúce električky alebo tri električky v jednom napájacom úseku. Ja som sa len ohradil k Tvojmu tvrdeniu, že nákupom nových električiek vznikla nejaká úspora. Odpoveď je áno aj nie. Náklady sú však vyššie. Nové električky priniesli nový komfort, ale ten niečo stojí a to sa do rozpočtu neprenieslo.
Reakcia na: Ámos #27:
Aj špirálami v sedačkách ak fungovali alebo to "nezabudli" zapnúť.
Až v T6 bolo príjemne teplo a pri druhom stupni kúrenia až moc.. ?
Reakcia na: Solider #26:
Chapem, v starych vozoch sa kurilo "odpadom"
Reakcia na: Ámos #13:
Rekuperácia je dobrá vec, ale všetko ostatné je nákladnejšie. Aj za temperovanie vozov chodia vysoké faktúry.
Reakcia na: shaggy #24:
Tento argument by neobstal. Ked zvladnu sluzby nahrat pri zmene CP, musia to zvladnut aj pri vyluke. Podstatne je sa na to nevyflaknut.
Reakcia na: Andy #23:
Áno, aj tomu rozumiem. Stará škola v spojení s verejným podnikom, ktorý nie je trhom donútený poskytovať lepšie služby, sa prejaví takto.
Ale absencia centralizovaného systému im môže slúžiť ako výhovorka, prečo to nerobia. Ak by vedel jeden človek z jedného miesta aktualizovať akúkoľvek linku (aj dočasne, počas výluk), tak by sa viacerí začali pýtať - a prečo to tak nerobíte? Teraz sa môžu vyhovoriť na to, že je to technicky náročné.
Reakcia na: shaggy #20:
Problém nie je v tom, či sa to robí diaľkovo, alebo zasúvaním niečoho, ale v tom, že sa ešte nedospelo do štádia, že by sa povedalo, že od zajtra všetky vozidlá budú musieť zobrazovať na tabuliach reálny cieľ aj počas všetkých výluk, lebo ak nebudú, tak bude problém.
Reakcia na: shaggy #20:
Stare vozy sa aktualizuju manualne (t.j. je nutne v kazdom vozidle fyzicky nahrat data z karty), nove cez internu siet vo vozovni. Kazdopadne, problemom tu nie je aktualizacia ale najma to, ze tie data nikto nepripravuje, teda nie su ani spracovane. A teda bez ohladu ako sa to nahrava, nejde to nahrat.
Reakcia na: shaggy #20:
Niečo ide na diaľku, niečo nie. Meniť linku a cieľ, ktorá je aktuálne na transparentoch nejde na diaľku, to sa musí naťukať v tom počítači vo voze. Databáza cieľov, služieb atď v palubnom počítači sa mení na diaľku.
Reakcia na: TomJ #19:
Ja som len hlúpy informatik, ktorý si všetko predstavuje príliš jednoducho, ale vie mi tu niekto povedať, ako fungujú tie systémy v autobusoch?
Dajú sa aktualizovať na diaľku, centrálne, z jedného miesta? Alebo je na to potrebné ručne vyrobiť dierny štítok a zasunúť ho do parného počítača v každom autobuse?
Reakcia na: 810zssk #17:
A dokonca ešte aj voz prišiel s cieľom ZP. Po zavretí dverí na Zátiší zahlásilo, že nasleduje Odborárska a my sme si veselo odbočili doprava. Iste si viete predstaviť tie zhrozené tváre cestujúcich.
Reakcia na: 810zssk #17:
Tak to je potom nové dno. ?
Reakcia na: 7ross7 #16:
Vsak ja som hovoril o tabuli: v dolnom riadku informacia ze na ZP sa nejazdi, nad tym 4ka s cielom ZP ?
Reakcia na: 810zssk #15:
Tak logicky by som sa ako občasný cestujúci, prípadne turista riadil zastávkovou tabuľou - na tej sú predsa údaje aktualizované na diaľku, čiže by mali mať vyššiu váhu ako nejaký zdrap papiera, ktorý ešte nestihli dať dole po tom ako sa podarilo trať sprevádzkovať skôr ako bolo pôvodne plánované. ?

Dúfam, že už čoskoro príde deň kedy to tak bude aj v skutočnosti. ?
Na zastavkovych tabuliach to zas vyzera veselo: Dole oznam o tom, ze elektricky na Zlate piesky nepremavaju, nad tym odchody elektriciek na Zlate piesky. Cestujuci, vyber si ? ? ?
Reakcia na: Ámos #13:
Vyššia spoľahlivosť to åno, ale ūspora energie určite nie. Nové vozy sū energeticky nåročnejšie ako T3SU/SUCS. Naväčší odber tam må vzduchtechnika (kūrenie/chladenie).
Reakcia na: Solider #11:
Rekuperacia drahovych vozidiel primarne a ich vyssia spoľahlivosť. Vratane zarucnych oprav.
Reakcia na: Solider #10:
Tak novú trať už beriem ako niečo samozrejmé, čo je prípade Špitálskej ale bude prebrúsenie aj niekde inde na starších tratiach?
Inak, omlúvam sa, neuvedomil som si už dosť pokročilý dátum, takže typujem, že tento rok už asi ťažko, lebo pamätám si, že minulý rok to bolo časovo na celú jeseň.
Reakcia na: Ámos #1:
Úspora z akých nových vozidiel? ?
Reakcia na: Jojan #7:
Bude aj brúsenie. Špitálska už je napríklad vybrúsená, ale to bolo súčasťou rekonštrukčného projektu.
Reakcia na: Ámos #8:
Ostali, lebo boli rozpočtované a neminuli sa ani sa neminú.
Reakcia na: Mike #6:
Ostali ci su navyse vdaka vyssim prijmom? Statny rozpocet ratal s nezamestnanostou 8%, je 6%. To je kopec penazi pre mesta a obce v podobe dani z prijmu fyz.osob.
Rozpocty boli
Rok - celkove dan prijmy - dan z pr.f.osob
2014 - 149mil - 92,8mil.
2015 - 161mil- 104,7mil.
2016 - 170mil - 113,2 mil.
2017 - 188mil. - 127 mil.

Skutocne vybery boli potom vzdy este vyssie.

Smutne na tom celom je, ze mesto vybera rocne na daniach o 40 mil.€ viac, ale dotacia pre DPB sa skor znizila ako zvysila. Peniaze na posilnenie dopravy su!
Brúsenie nebude tento rok žiadne?
Aj v tom by bolo dobré pokračovať aspoň toľko čo minulý rok.
Reakcia na: Ámos #4:
Zastupiteľstvo to odobrilo. Ešte si tam špeciálne aj p. poslanec Žitný (predseda dozornej rady DPB) presadil že z toho čo ostalo sa dá časť aj pre DPB na opravy tratí. A peniaze ostali aj tento rok.
Reakcia na: Ámos #4:
Je to možné, nevyznám sa v tom moc. Každopádne je dosť zvláštne, že napríklad v decembri asfaltujú cesty, to si v minulosti nepamätám, takže preto mám z toho dojem, že ide o nejaký pokus minúť rýchlo peniaze tento rok, inak by počkali do jari.
Reakcia na: Andy #3:
Tak to myslim nefunguje.
Mestu ostalo minuly rok 26mil€. A nie kvoli nerealizovanym projektom, ale kvoli vyrazne vyssim danovym prijmom ako boli rozpoctovane.
Presuny penazi medzi kapitolami musi odobrit zastupitelstvo. Ak bolo nieco rozpoctovane na nejaky ucel, nesmu sa peniaze pouzit na nieco ine.
Reakcia na: Ámos #1:
Povráva sa, že mestu zostalo veľa peňazí kvôli nerealizovaným europrojektom, a tak sa snažia ich niekde rýchlo minúť.
Klobúk dole. Tu je fakt neskutočne veľa blaťákov aj , keď neviem či to už iba podbitie trate zachráni.
Ja fakt zasnem kolko sa tuto jesen investuje do dopravnej cesty. To DPB dostal dotacie navyse, alebo je to uspora plynuca z novych vozidiel a teda nizsi naklad na opravy a energie?