Zrušenie linky 97 (od 13.11.2017)

Na linke 95 bude skrátený interval medzi spojmi.

Od pondelka 13. novembra 2017 bude zrušená linka 97. Náhradu v úseku Farského - Vyšehradská zabezpečí linka 95, ktorá bude premávať so skrátenými intervalmi medzi spojmi. Pri ceste do centra mesta je možný prestup na električkové linky 1 a 3 na zastávke Farského. Pri ceste k autobusovej stanici je možné prestúpiť z linky 95 na linku 88 na zastávke Nám. hraničiarov.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Spacer1 #58:
Za tych x tisic eur vyhodenych na L97 uz mohli aj prelozit cestu a presunut zastavky "na hranu"...
Tragédia celého je, že sa "veľmi dobre" prestupuje na tú električku na Šafku.
Reakcia na: Ike #56:
To som tam vari napisal dostatocne jasne. Ono to totiz aj tak nebude tak skoro uzavrete jednak na papieri a co potom este v skutocnosti. Ked sa na tom nasledne odbavi kazdy dalsi primator, ktovie, co z toho realne zostane.
Reakcia na: lostrail #54:
Mám info, že to nie je ešte uzavreté
Edit: osobne neverim, ze to do tych cias este 10x nepomenia...
Uz som to tu spominal, preto to rovno corknem z vlakna na Skyscrapercity. Ide o predbeznu mapku Bratislavskeho zeleznicneho uzla zo studie, ktoru pre ZSR robi Reming. Su tam niektore donebavolajuce nezmysly (tunel Petrzalka - DNV napriklad), ale aj niektore veci, ktore keby presli, vznikol by tu celkom pouzitelny S-Bahn (samozrejme, kedze sme na Slovensku, tak toto ma casovu visacku 2050 a osobne neverim, ze do tych cias do este 10x pomenia a budeme radi, ak sa postavia aspon planovane TIOPy).
http://dialnice.info/gallery/image.php?mode=medium&album_id=63&image_id=38395

Co vsak nechapem (zas a znova), su len dve stanice / zastavky v Petrzalke. Neviem, ci prestupna zastavka na Einsteinovej sa vobec riesila, kedze o tom, ze by bolo clekom vhodne ju postavit, sa zacali ludia ozyvat prakticky az po tom, co boli vypustene vizualizacie TIOPov (a chybala tam). Okrem tych troch (dve z mapy + Einsteinova), by mozno este stalo zato, zriadit jednu v mieste Panonskej, kde je trat najblizsie (juhozapad). Preto som aj spominal, ze jedna elektrickova radiala nestaci. Mozno tu zapadnu by mohol celkom efektivne nahradit vlak, ale vychodnu uz nie. Spojenie vlaku s elektrickou by do buducna vsak urcite malo existovat, aby to nebol presun, ako u retardov na dvore, cez bus k elektricke. Ako najvhodnejsie sa javia prave zastavky Einsteinova (ktora v tej mape nie je) a Janikov dvor. Prave Janikov dvor mnohym nevyhovuje, kedze je az na konci Petrzalky, cize to vykryje tak Slnecnice / Jasovsku.

Co sa tyka autobusov, tie vzdy budu trpiet zapchami na mostoch (a nepredpokladam, ze na hociktorom z nich zavedu take sci-fi, ze BUS pruhy). Skor by som to riesil tak, ze po nejakom roku, kedy vyprsi doba, kedy nesmieme tahat ziadne subezne spoje s elektrickou, presmerovat niektore spoje cez Stary most, samozrejme na uzemi Petrzalky aj mesta v inej trase, ako elektricka. Na to, aby autobusari chodili na elektrickove signaly, by stacila mala uprava vyhlasky (oni tak uz na divoko jazdia, tieto signaly maju po celom meste, len napr. v Poprade sa proti tomuto vodici MHD a primestskych spojov postavili, ze to nie je v sulade s platnou vyhlaskou a policajti ich pokutuju udajne preto, ze autobus de iure nie je drahove vozidlo, pre ktore taky signal plati).
Reakcia na: TomJ #46:
A co takto potiahnut 99 z Ovsista po Dolnozemskej cez Zehriansku (Ovsiste-Zehrianska-Slnencnice-Jasovska)? Plus ked je to uz taky vymetak, preco jej nespravit aj kolecko cez Einsteinovu (Halova-Dvory-Einsteinova-Kremnicka/Zaporozska-ZST)?

Antolskaci ostanu spokojni, budu mat 99 pred vchod, L90 nebude potrebne zahustovat a vznikne aj na Dolnozemskej expres podobne ako 91/191 na Panonskej.
Reakcia na: cestujuci34 #51:
Ono zastávka tam dlhé roky aj bola....Potom po prekládke trate zas nebola, potom sa to zas začalo budovať (je tam také onaké priecestie uprostred ničoho), a zas tam nie je...takže.....ak veríš, bude to tam zas 😉
Reakcia na: kecho #50:
vsak hej ale keby nejaku povedzme vytvorili ako je janikov dvor alebo kdesi tam. aj tak ma chodit nejaky spoj petrzka - rajka - gyor
Reakcia na: cestujuci34 #49:
Zeleznicnu zastavku tam mas sakra daleko - az na konci Rusoviec
ale tak samozrejme tych kombinacii moze byt viac. 98 tiez chodi halabala kvoli zapcham na pristavnom moste ale aj na bajkalskej v jej roznych usekoch. niekedy to zacne uz ked sa stoci pri slimaku smerom ku kasarnam a trom veziam. a keby sa mala vyuzit 90 tak ta by si snad okrem intervalov vyzadovala rovno aj pozmenit, ci predlzit trasu. inak by to bolo zas asi nevyuzite dostatocne.
87 ma napadla lebo taktiez ako 98 spaja petrzku s jednou velkou castou bratislavy ale nezachadza az dozadu co je mozno trosku skoda, alebo by mohla byt v buducnosti. no je fakt ze nou az tak moc necestujem takze neviem ake dlhe zapchy zvykne mat.

mimochodom este v suvislosti so slnecnicami ma napadlo vyuzitie integrovanej dopravy, v tomto pripade zeleznice.
aj sa na to spolieham, masa ludi nastupujuca v sln a jas bude natolko velkym tlakom, ze jednoducho budu musiet riesit linky a intervaly, pretoze rano v spicke je cestovanie odtial neunosne, ludia na jas sa uz pomaly ani do busu nezmestia a to este neodovzdali byty A1, to je dalsich 346 bytov, pre porovnanie vo viladomoch je dostavanych 837 bytov + 70 domov

z pozorovania cestovat neskor po 07:16 je zabite, v sln sa nas tam nazbieralo kolkokrat aj 30 ludi, dalsich 30+ na jas, nebolo kam, L91 permanentne meska kvoli zapcham, L191 velakrat nezvlada pozbierat cakajucich na L91, jedinym riesim je cestovat este pred 07:00, nic ine nateraz nepomaha
Reakcia na: TomJ #46:
Tak taka L90 po trase Slnecnice - Jasovská - Dolnozemská (mohla by sa urobit aj zastavka na nadjazde pri nemocnici) - Dostihova draha - Starohajska - Bosakova - Apollo - Nove SND s intervalom 91 a spojom napriklad raz za hodinu do Arealu vodnych sportov urcite uzivila (ale az po otvoreni aspon casti Slnecnic) 🙂

A rusit zastavovanie L91 je kravina. Pokial sa L90 a L98 potiahnu do Slnecnic, tak L91/191 to preziju, a do 4 rokov tam maju aj elektricku 🙂
Reakcia na: cestujuci34 #42:
87 by som v Petržalke nepredlžoval. Tá hodne trpí kolónami vo Vrakuni a na Slovnaftskej, čiže pre Slnečnice by to nebol najspoľahlivejší spoj. Ja som skôr za predĺženie linky 98 (len či po pridaní Slnečníc bude kapacitne zvládať, asi bude treba zahustiť interval).
Celkovo by ale bolo dobré prekopať dopravu v tejto oblasti, keď sa to tam celé dostavia:
L90 - posilniť na polovičný interval, pričom tie pridané spoje by mohli končiť na Slnečniciach. Zároveň upraviť trasu v centre, lebo teraz sa z nej zle prestupuje. Mohla by mať konečnú radšej na Krupkovej ako 78 alebo ju predĺžiť opačne trebárs na ASMN alebo Rajskú.
L91 - tu by som uvažoval o zrušení zastavovania na Slnečniciach. Táto linka by mala slúžiť primárne pre Jarovce, Rusovce a Čunovo.
L191 - nasadiť kĺbové vozy
+ predĺženie 98 alebo 99
Reakcia na: cestujuci34 #42:
Alebo priamo ovsiste-zehrianska-slnecnice-jasovska-zehrianska-ovsiste
Pripadne v okoli bosorky zriadit jednu novu zastavku na znamenie v lete.
Reakcia na: cestujuci34 #42:
Kedysi tak chodila ex.97 či 21. Bol to vymeták pre Slovnaft. Teraz je to na prestup v Ovišti z L98, 99.
Reakcia na: cestujuci34 #42:
Veď po rovnakej trase jazdí L90, ktorú treba tak či tak kapacitne (a ja by som navrhoval aj intervalovo) posilniť.
alebo teda aby sa 87 trosilinku viac najazdila a pobrala viac ludi mohla by ist od ovsistskeho namestia ako 98 smerom ku technopolu ale odtial by sa stocila ako 95 po jantarovej ceste trebars teda smerom k tej nemocnici. alebo uz rovno na jasovsku ku buducim slnecniciam 🙂
tak netreba byt domyslavy. tymi papierikmi kupim byt a dalsimi pripomienkami som netvrdil ze zadna cast petrzky je hovadsky lukrativna cast (hoci ma svoje vyhody ktore si viaceri novi obyvatelia pochvaluju). ja som iba poukazal ze zas taka prdel to nie je, cize ma zmysel uvazovat aj o inej nez len sucasnej existujucej prepojenosti spojov. cim ale samozrejme neobhajujem vznik linky 97. naopak v tomto sa asi zhodneme ze 97 bola od zaciatku (teda aspon mne od zaciatku bolo jasne) fiasko. ale je fakt ze hoci nikto necaka aby mu autobus stal rovno pred branou nebolo by od veci upravit spoje napriklad ako sa asi zhodneme dotiahnutim uz existujucich, alebo zlepsnim nadvaznosti jednotlivych liniek, proste nejakou upravou.

a tym sa zaroven dotykam aj tej sirsej temy respektive toho co nas caka v buducnosti. napriklad len tak uplne narychlo ma napada ze ok smerom na nivy nam jazdi 88ka, tak preco trebars nepotiahnut uz existujucu 87 trosku dalej hlbsie do petrzky trebars cez dolnozemsku. cez nu by to doslova prefrcala lebo to by bola kratka trasa a odtial smerom k nemocnici povedzme a dalej trebars na vysehradsku. to je ozaj kusok. cize by prepojili nivy s nemocnicou a do buducnosti aj so slnecnicami. a samozrejme aj ine casti bratislavy pretoze okrem pacientov ktori do nemocnice cestuju z roznych kutov bratislavy ale aj slovenska (vyuzivajuc aj nivy) by to vyuzili aj zamestnanci nemocnce alebo rozni ini ludia cetujuci za pracou sem a tam z tych koncin kade jazdia tieto spoje.
cize sice rusime 97 ale casom aj tak napokon budu musiet upravovat linky a mozno nakoniec aj tak nejake nove budu musiet vzniknut. minimalne uz len kvoli slnecniciam.
Reakcia na: cestujuci34 #36:
"preco asi mame v schrankach aj tam uplne vzadu stale papieriky "kupim byt""

No neviem, kde po Bratislave taketo papieriky v schrankach nepribudaju (snad len v okoli Pentagonu a okrem toho sa tazko urcuje, co z toho su realitky). Je to kvoli tomu, ze vseobecne je velky dopyt, cim samozrejme nejdem tvrdit, ze nejaka cast akehokolvek sidliska je vacsia alebo mensia prdel. Ale ani ako argument atraktivnosti lokality to nie je velmi objektivne.

Apropo elektricka - problem s napojenim Petrzalky aj tak nevyriesi jedna radiala, ktora pojde zatial relativne prazdnym stredom (v porovnani s hustejsimi castami). Cakame na to ako vrana na sopel, lebo to tam malo fungovat uz desatrocia, no dnes uz mali byt minimalne vo vystavbe dalsie dve radialy: jedna smer Ovsiste, dostihova draha a potom spojit s centralnou, k tomu druha, ktora by obsluzila spadovu oblast Kopcianskej a Panonskej, kde este nadlho bude dominovat L93. Samozrejme, to sa bavime o tom, keby sa tu elektrickove trate stavali na Brnensky styl, t.j. takmer vsade a s cielom plosneho pokrytia. Ano, uz iba taku "drobnost" by tie dve dalsie potrebovali, ako samostatne mosty cez Dunaj a zodpovedajuce napojenia na siet v "starom" meste (a pripadne zokruhovanie spojkou medzi centralnou a zapadnou radialou).
Ono, ani navrh generelu, ktory obshauje v Petrzalke tangencialnu trat, nie je uplne mimo, len neviem, ci prave taky smer je ziadany. Skor ma tam zaujalo to pokrytie casti Ovsista a Panonskej (aj ked uplne nezmyselne zakoncene obratiskom).
Reakcia na: kecho #38:
Tak ono nemocnica obsluhu má stále. Okrem stálice 59 dozadu, im prakticky hneď za mostíkom o 50m dalej stojí už všetko...
Čo sa slnečníc týka, spravil by som to blokovou sľučkou rusovská-Žltá-Béžová-Fialová-rusovská, (možno by stačilo na voľnom pľaci len dobudovať záliv na odstávku vozov) a asi by aj stačilo.
Reakcia na: fanatikmhd #37:
Otázne je - dá sa prebudovať odbočka do Slnečníc pri zastávke na kruháč?Tým by sa elegantne vyriešilo otáčanie L98, ktorá by Mohla ísť aspoň jednosmerne trasou Žehrianska-Slnečnice-Jasovská.
Alebo teda dajme tomu že tej 99, aj keď v tomto prípade by frflali "nemocničiari" z Antolskej.
Reakcia na: cestujuci34 #36:
Tá prdel bola len a len zmysle k obsluhe 88. Za sa neurážaj, som petržalčan ako ty zjavne tiež...
Zas sa ale bavíme o dačom inom. l.97 išla po trase budúcej električky. Využiteľnosť nulová. Jej súčasný variant v kópii s električkou je l.95. Do všetkých smerov všade idú autobusy. Zas tak hrozné to nie je. Čo však skôr začínam vnímať ako problém je donedávna zabudnutá oblasť Jasovská/Vyšehradská. Slnečnice rastú, a ich jediná obsluha je pôvodne dedinský bus 91/191 (90). Spoje so sólo vozmií, dlhým intervalom primárne určené na spojenie dedín s centrom. 98 sa začína podľa mňa stávať dobrým kadetom na predĺženie na slnečnice (s vybudovaním alebo vyriešením obrátky priamo na slnečniciach) tak, aby okrem rusoveckých liniek po panónskej (možností prestupu je tu kopec na hádam celú sieť, viz Dvory, Aupark, most SNP), tak aj cez petržalku a a most do východnej časti mesta. Tu keby vznikla petícia na predĺženie, som za. Ale 97 o ktorej tu bola debata bolo totálne fiasko, a za tie prachy už fakt mohla pomaly električka jazdiť až ku kauflandu.....

BTW rovnako si myslím že l.99 nie je po rozrastení petržalky dostatočný kolotoč. Linka na spojenie celej petržalky so všetkým vo vnútri končí na Antolskej..pritom krásne mohla pokračovať okolo vozovne, jasovskej, až na slnečnice. Ďaľší variant. Ale myslím...že tieto úvahy sem nepatria pod článok o zrušení toho paskvilu....
no zadna cast petrzky urcite nie je prdel petrzalky. to moze napisat len somar ktory tam nebyva. zije tam mrte ludi, mnohi sa tam chcu nastahovat (preco asi mame v schrankach aj tam uplne vzadu stale papieriky "kupim byt"), zije tu aj vela vela cp-ckarov v podnajmoch a netreba zabudat ze tu mame velku nemocnicu ktora je denne prepchata. apropo staci si pozriet v spicke (a casto nie len v spicke) kolko ludi stoji napriklad na zastavkach lubovnianska, lucanka. jedine co sa ukazalo byt pravdou je ze na nivy odtial tolko ludi necestuje. takze kvoli tym par cestujucim sa neoplati tahat 97 az tam.

faktom ale ostava ze spoje bude treba nejak riesit lebo dotiahnutie elektricky az na koniec este nejake roky potrva. a ani elektricka neobsluzi vsetky trasy. pravdepodobne by bolo vhodne napriklad dotiahnut nejake uz existujuce spoje aj dozadu do petrzky alebo ked uz tak aspon zlepsit nadvaznost spojov. namiesto vytvarania novych ako bol tento vopred neuspesny pokus s 97.
netreba zabudat na jedno a sice ze tak ako cela bratislava sa coraz viac a viac zaludnuje tak isto to plati pre petrzalku (samozrejme kazda mestska cast ma svoje vlastne tempo zaludnovania vzhladom na vystavbu) ale pomaly no isto nam tu v petrzke pribudaju nove bytovky, ale hlavne nam tam celkom vzadu v tej "prdeli" ako ju niektori pomalsi nazyvaju, medzi petrzkou a jarovcami vyrasta v podstate uplne nova mestska stvrt Slnecnice ktora to tu este len zaludni. staci si pozriet plany. a ak tam vyrastu aj nejake verejne priestory pre volny cas a oddych. Family park myslim https://www.bakurier.sk/aktualne-dianie/clanok-na-deviatich-hektaroch-v-petrzalke-chce-bsk-vybudovat-family-park a Droba ma o neho zaujem tiez. a nech si niekto nemysli ze tam sa budu vsetci vozit iba autami a nikto z nich nebude vyuzivat mhd najma tam vzadu ako su zastavky jasovska alebo vysehradska. urcite nebudu vyuzivat iba elektricku ktora sa do janikovho dvora dostane boh vie kedy a ktora proste nemoze vyriesit vsetko 🙂
Reakcia na: Viko #31:
Zaujímavé...☺ Ja keď som cestoval 47/81, či už do školy, neskôr, do práce, bol plný ten spoj a pamätám sa aj na to, že dosť často sme stáli na schodoch a 43/93 si to veselo švihali podstatne vzdušnejšie! ? Aj dnes sa stáva, že niektorú hodinu sú prázdne spoje a stačil by sólo voz ale na druhý deň už môže byť plný. Tu, si mnohí myslia, že kultúra cestovania, to je jedno či už pred rokom 2005, či po ňom, je telo na telo a nie, že poloprázdny! ? Ale berie, ide o zblíženie sa až zoznámeniu sa?
Reakcia na: Ike #32:
Podstatné je, ktorým smerom nastupovali spolužiačky, ni ? ?
Reakcia na: Ike #32:
Jaj, prepáč, ja že hovoríme o rovnakom smere...
Reakcia na: Viko #31:
Ja som 81 cestoval do školy (v smere z HLST) ráno a ten spoj bol plný. To len na margo objektivity. Tiež je fakt to, že po 2005 sa mi prestup skomplikoval (+1 navyše), ale našťastie som objavil inú kombináciu a časovo to bolo ok. Subjektívnou nevýhodou bolo len to, že všetci spolužiaci potom nastupovali pri škole na opačný smer ?
Reakcia na: Salomon #30:
No, zaujímavé... Ja si pamätám tak z cca 2004-2005, že sme vždy ráno čakajúc na Romanovej púšťali iné busy ak za nimi išla 81, lebo zaručene bola prázdnejšia ?
Reakcia na: Oli61 #21:
Prepáč, ale linka 81 pred tým ešte 47 bol veľmi dobrý spoj a často preplnený. Mne po roku 2005 chýbal a áno bol som zvyknutý! Zvykol som si aj prestupovať a vôbec mi to nevadí, tak by to nemuselo aj tomu ktorému sa tu snažíte vysvetliť fakty! Lenže, ono vždy rušili linky z Hájov, Ovsišťa a Technopolu ale z konca Petržalky nie. Teda, nie tak veľa ako v lokalitách ktoré som uviedol! Skúsili by zrušiť v tom roku linku 93 a bol by väčší humbuk! Teraz, konečne tu mám električku a Hlavná Stanica sa nám vrátila. Neber to prosím v zlom, len som sa ti to snažil vysvetliť.?
Reakcia na: robinx86 #18:
Myslim, ze po tom, co si na tychto diskusiach (aj k clanku o tom, ako sa linka 97 neosvedcila) predviedol, by si mal jednoznacne dostat ban.

Vynadal si tu absolutne vsetkym, ale ked si niekto co i len okrajovo dovoli spomenut maminku, tak to trafil bolave miestecko a to sa predsa nerobi, je to tak? Nuz, zvykni si, ze nikto cudzi ti nebude tolerovat urazky a osocovanie (predstav si, tiez to nie je prijemne) a mozno sa dostavi aj naznak dospelosti. Mne uz tiez s tebou dosla trpezlivost, pretoze tato tvoja reakcia ohladne mamy jasne dokazuje, ze ty si sa skratka mentalne zasekol v desiatich rokoch a myslis si, ze neprestanes, kym ta tu ktosi nepolutuje, nepohladi a nepovie, ze su to strasni ludia, ti, ktori ti zrusili autobusik a nasledne ti nekupi zmrzlinu a mentolky. Ako take male decko, ktore reve, kym nedostane, co chce. Ty nechces argumenty, ty chces ucicikat. To ale nikto za tvoju mamu neurobi a po pravde, uz by to nemala robit ani ona.
Reakcia na: robinx86 #25:
Netrep.
Ako keby bolo Šafárikovo nám. v strede vesmíru. Drvivá väčšina prestupovala tam na električky alebo autobusy.
Teraz sa prestupný bod presunul za Dunaj pokiaľ nedokončia trať do Janíkovho dvora.
Reakcia na: robinx86 #25:
Chod sa uz prosim ta stazovat na magistrat, my tu s tou elektrickou nic neurobime. Ak ti vadia vyhodene peniaze a zbytocny prestup - napis Nesrovnalovi. Ja som tiez za, aby sa rozvijala elektrickova doprava, ale nic nezmozem, som len obycajny cestujuci. Mesto rozhoduje o tom, kedy zacne stavat projekty platene z EU - ale su tam aj individua, ktore to brzdia svojimi pripomienkami, na ktore sa vzdy vztahuju nejake uzasne 30-60 dnove lehoty 🙂 a samozrejme s roznymi inymi povoleniami je to rovnake.
Reakcia na: robinx86 #25:
Ja som 95 predtým nejazdím (ak nepočítam ešte jej staré časy a staré trasy).
Odkedy je električka, tak ju rád a dosť využívam, pretože cestovanie s ňou je oveľa pohodlnejšie, než autobusom a je to aj neporovnateľne rýchlejšie, než vyhliadková cesta cez Apollo.
Nerobím pre DPB, nie som poslanec, nebývam na Farského a aj tak mi električka vyhovuje. Podľa tvojej logiky by som nemal existovať a napriek tomu existujem.
Moje komentare sa netykaju len 97 ako takej, pred tym sme mali 95 ktora vozila ludi az do mesta, teraz tu postavili elektricku za miliony na zaciatok petrzalky a mame o jeden zbytocny prestup navyse, stalo to kopec penazi a nic to neriesi, elektracka ma byt potiahnuta po janikov dvor ale to bude asi na svateho dindi, proste cele zle, len sa niekto na tom dobre nabalil a nic sa nevyriesilo.
Reakcia na: MatejBA #22:
Už ho nechajte tak, aj tak ho nepresvedčíte.
Vždy, keď sa zruší nejaká linka, tak sa nájde aspoň jeden človek, ktorému to bude vadiť. Je to vcelku logické. Niekto sa cez to prenesie a iní budú do nekonečna omieľať, že to bol zlý krok, aj keď im stokrát vysvetlíte, že pre väčšinu ľudí to bude pozitívna zmena.
Reakcia na: robinx86 #18:
Očividne ťa mama nenaučila ani čítať s porozumením, keď tak hlúpo reaguješ. Nikto na tvojmu mamu neútočil, ale tvoja reakcia iba dokázala, že si hlupák.
Btw, ak sa chceš aj mne vyhrážať, tak sa môžeš so mnou tiež stretnúť. Len ti dám radu - nebuď ako v tom cigánskom vtipe a nenos si nožík tam, kde sa bude strieľať...

Vytlač si tento obrázok a každý deň sa na neho pozeraj: https://iwsmt-content-ok2nbdvvyp8jbrhdp.stackpathdns.com/1252015180219forgetsheisntontheinternetfunnycomic.jpg
Reakcia na: robinx86 #20:
Mozno ze ty si iba lietadlo a vsetci sme hlupaci ?

Jednoducho ta linka nema zmysel a bodka. Tu linku chcelo 3000 ludi, co je iba 0,66% zo vsetkych obyvatelov Bratislavy. A vyuzivalo ju este menej ludi. Takze dakujem, ze chces minat financie od 100% obyvatelov pre menej ako 0,6% obyvatelov na linku - linku ktorej vytazenost konkurovala aj hociaka minibusova linka 🙂
Reakcia na: robinx86 #19:
Pane, vy ste úplne, ale úplne mimo. To mi pripomína zrušenie linky 81 v septembri 2005, tiež tu zopár jedincov vyplakávalo, že im zrušili priamy spoj na (v tom prípade vlakovú) stanicu... ?
Lebo inat si to neviem vysvetlit.
Cele zle, treba si kupit auto, komentare tu pisu asi zamestnanci dbp
Reakcia na: lostrail #16:
Ty moju mamu nechaj na pokoji Ty potkan lebo sa mozeme stretnut aj osobne,
Reakcia na: robinx86 #15:
88 pokryva skoro polovicu petrzalky. Od ovsista cez dvory az po yotalne skoro nicim nepokrytu zaporozsku... Len trocha lukov a hajov nema pokrytie nou..to nahradza priama l68 na pristavnu/kosicku. Druha otazka-kolko petrzalcanov potrebuje jazdit len po ASMN? Toto je vari najlepsi argument. Peticiu pisala prdel petrzalky (od technopolu po vysehradsku) s cielom ist do centra (safko) bez prrdtupu ako mali niekolko desatroci....miesto toho vznikol paskvil niekam kam ho nikto enziadal a tak aj dopadol. Chapem nasratost tej prdele petrzalky ze musia zastavku pred cielom zrazu nutene prestupit a doteraz vybojovane sedenie vzdy rano nahradi prudka tlacenica v elektricke...... Ale tu treba niesto tlacenia a minania penazi na taketo hovadiny riesit predlzenie. Za cenu premavky tej uzasnej 97 uz elektricka mohla koncit pomaly pri kauflande....miesto toho vozime vzduch na nivy.....
Reakcia na: robinx86 #15:
Aha, takze 88 pokryva len velmi malu cast Petrzalky a preto na nu nasadili klbove vozidla. Jasne. Logiku si asi pred tyzdnom poslal mame domov, ze?
Boze, to je mi nareku pre jedno prestupovanie...
Reakcia na: railjet1234 #14:
Nejde o mna, 88 pokryva len velmi malu cast petrzalky a je to uplne neprakticke prestupovanie.
Reakcia na: Róbert123 #11:
A 88 nie je normálny spoj na Mlynské nivy? Asi nie, pretože nepasuje práve vám. A to, že asi pred mesiacom začali na linku 88 nasadzovať kapacitnejšie kĺbové autobusy (mimochodom z väčšej časti čisto nové) ste si nevšimli?
Reakcia na: Róbert123 #11:
Viezol som sa nou a nie raz. A bolo tam 5 ludi - neefektivita jak svina. To ich uz viac jazdi v 90-tke, ktora je kratka a ma vikendovy interval 60 minut. A to na 97 dokoncali nasadzovali aj Mercedesy, co je uz uplne chore.
Reakcia na: Róbert123 #11:
Myslím, že nikto netvrdí, že Petržalka nemá mať linku na Nivy - okrem 97 má stále 88 a 68 (aj keď uznávam, že oproti 97 sa viac motajú po Petržalke). Kritici tu iba predniesli zopár objektívne podložených argumentov, prečo je 97 v súčasnej podobe nezmysel a veľkej väčšine cestujúcich zhoršuje cestovanie MHD.
Hrozné že rušia konečne normálny spoj z Petržalky na mlynské Nivy. Škoda... hlavne že to tu komentujú ľudia čo sa ňou nikdy neviezli tak im je to jedno. Len viete? Nie každý má možnosť viesť s v autách. Niekto je odkázaný na MHD a takisto platíme dane.
Reakcia na: fanatikmhd #9:
Jemu nic nevysvetlis, pre neho by mal chodit autobus az do postele a odviezt az za stol v praci, lebo inak bude frflat ?
Reakcia na: robinx86 #8:
A financovať to budeš ty a daľší 2 jediní cestujúci v buse?......Zas chceš l.82 čo vozila vzduch a ráno a večer upratovačku z divadla aréna?
Mali nechat predlzenu 95 do mesta a nie nedostavanu elektricku za miliony ktora len komplikuje dopravu.
Reakcia na: fanatikmhd #6:
Upada to riadne s tou mhd dopravou
Reakcia na: kecho #5:
Určite.
Inak sranda, keď si spomeniem na detstvo, akú obslužnosť som tu mal doma na Farského:

52 - (Šafko-Farského a späť)
78 - Holíčška-Nám.Hraničiarov-Farského-Malá scéna-Čiližská
84 - Ovsište-Bosákova-Farského-Jungmanova-Prokopa Veľkého
85 - Technopol-Nám.Hraničiarov-Farského-Malá scéna-Voz.Jurajov Dvor
88 - Ovsište-Farského-Šafko
89 - Kopčany-Jungmanova-Farského-Malá scéna-Mlynské Nivy
95 - Antolská-Bosákova-Farského-Šafko

No, myslím že 3300 podpisov nebude taký problém.... Ideme hrdo do toho! Odvšadiaľ všade 1x za 120minút! 🙂
Reakcia na: Valec #4:
“Cestujúcich sme sa pýtali, či im bude táto linka od pondelka chýbať. „Strašne. Stojí mi rovno pri dome a dovezie ma priamo k práci. Teraz budem musieť prestupovať a cesta sa mi poriadne predĺži,” tvrdila nám mladá slečna.”

Duncova pribuzna? ?
? ? ? konečne.

To bol teda nápad, poslať ďalšie vozy do zápchy a rozbiť dovtedy pevný preklad s električkami od Farského dole.
Chvalabohu, konečne...
Na novu stanicu to je mozno aj blizsie so 68 z Pristavnej.
A prestup 95/68 je na hrane-Romanova, Hrobakova