Po letnej prázdninovej prestávke sa od konca augusta do premávky opäť vracajú kĺbové autobusy Karosa B 741 CNG. Počas prázdnin ich zastúpili voľné autobusy SOR NB 18, ktoré vozovni Jurajov dvor zapožičali prevádzky Petržalka a Trnávka.
Viaceré z kĺbových autobusov Karosa B 741 CNG sa zároveň v lete podrobili, resp. ešte len podrobia menšej oprave laku a interiéru. Medzi prvými bolo opravené napríklad vozidlo #2647.
Po sprevádzkovaní nových kĺbových autobusov SOR NB 18 v najbližších týždňoch by sa vypravovanie plynových vysokopodlažných autobusov Karosa B 741 mohlo znížiť. Generálnymi opravami a plynofikáciou prešli posledné kĺbové Karosy pred 9 - 12 rokmi, pričom celkovo už slúžia v Bratislave v priemere 25 rokov.
Ámos
Co som nasiel parametre, tak svetla vyska KB741 je 185mm a SOR NB 18 je 240mm. A to je asi jeden z hlavnych parametrov na prejazd zleho terenu. Frezuje sa vyska 12cm.