Večerná výluka električiek v Rači (29.9.2016 21:00 – 23:59)

V úseku Vozovňa Krasňany - Rača pôjde náhradný autobus X3.

Vo štvrtok 29. septembra 2016 od 21:00 nebudú pre opravu trate premávať električkové linky 3 a 5 v úseku Vozovňa Krasňany - Rača, Komisárky. Električky budú z mesta premávať po Vozovňu Krasňany, kde bude zabezpečený prestup na autobus náhradnej dopravy linky X3. Posledná električka z Rače do mesta pôjde z Komisárok o 21:13 (linka 5).

Náhradná doprava bude premávať v intervale 7,5 minúty, pričom prvé odchody linky X3 budú:

  • od Vozovne Krasňany o 21:00,
  • z Tbiliskej o 21:14.

Posledné odchody linky X3 budú:

  • od Vozovne Krasňany o 23:30,
  • z Tbiliskej o 23:45.

Linka X3 pôjde po trase Rača, Tbiliská - Pri vinohradoch - Púchovská - Detvianska - Čachtická - Hybešova - Žitná - Račianska - Vozovňa Krasňany - Račianska - Žitná - Detvianska - Rustaveliho - Rača, Tbiliská. Autobusy zastavia na zastávkach:

  • Tbiliská
  • Karpatské nám. (len v smere k vozovni) 
  • Púchovská (len v smere k vozovni) 
  • Trávna-Drevona (len v smere k vozovni) 
  • Detvianska (električková zastávka, len v smere k vozovni) 
  • Hybešova (električková zastávka, len v smere k vozovni) 
  • Závadská (len v smere do Rače) 
  • Čachtická (len v smere do Rače)
  • Bukovinská
  • Hečkova
  • Černockého
  • Pekná cesta
  • Malé Krasňany
  • Vozovňa Krasňany (pred bránou vozovne, prestup na električky)

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #21:
Že je to prvá trať, ktorá sa rekonštruovala v Bratislave týmto spôsobom a preto ešte nie je odfláknutá a osúložená.
Reakcia na: BigMac #25:
Len aby po odfrézovaní tam aj niečo zostalo ?
Reakcia na: BigMac #23:
? To ja iba citujem kometentných pánov z DPB, a. s. na rôznych oddeleniach a úrovniach, keď sme im povedali že X-ky mávajú zónu 0 (naposledy keď bola výluka na Trnávke tak 204 a 205 nemali nahodené služby, neukazovali zastávky, ale zónu mali 100), tak povedali že - tak odteraz už také nebude,,,
Reakcia na: Ámos #16:
Samotná strojná práca je lacnejšia ako ručná, ale... Máš predstavu, koľko taký traťový stroj stojí pre (len) normálny rozchod? A pochybujem, že existuje plnocenná čistička lôžka len na 1000 mm, to bude nejaký špeciál, ktorý tých rozchodov vie viac. Aspoň tých podobných. 1000, 1056, 950, 900. Na 1056 mm kapského rozchodu taká vec existuje určite, videl som osobne, žiaľ len na trajleri a aj to ešte cestnom. Značka Plasser & Thuerer.
Reakcia na: ufo #13:
No, chcel by som takú mašinku vidieť na vlastné oki a najlepšie v prevádzke.
Reakcia na: Ámos #15:
podjazdy popod Pioniersku a na Racku a P+R na Komisarkach

Rovnaká utópia ako električka do Sv. Jura a Pezinku po opustenom telese starej cesty (502)...
?
Reakcia na: Solider #11:
Kde nepomôže brúska, tam pomôže fréza.
Reakcia na: zlomok #6:
Ono nielen podbiť, ale aj doštrkovať a GPK premerať. A GPK kompletne, teda polohu ľavého koľajnicového pásu, pravého koľajnicového pásu, presadnuté styky, lomy, priečne vybočenie koľajníc, rozchod, prevýšenie, prechodnice, priečny sklon jednotlivých koľajnicových pásov, vlnkovitosť, priečny sklon pražcov, zaštrkovanie...
Reakcia na: Mike #5:
Si si istý? A ktorá poisťovňa Ťa poistila? ?
Reakcia na: 810zssk #3:
Nastane chaos a exploduje strojček Em-Test Miola duo COLOR na vydávanie bezplatných evidenčných lajnistických papierikov? ?

Asi to pôjdem vyskúšať. Mám doma na starej električenke nahratý nejaký (SAD)kredit, zvyšok cca 3 €, takže môže nastať experiment, či to bude vedieť vôbec načítať a predať a ak áno, tak čo z toho bude. Raz som to skúsil u DP Pardubice. Po priložení k miestnemu Em-Testomatu to ukázalo zostatok v Kč (!), ktorý by teoreticky mohol byť nejakým podobným číslom ako kurzový prepočet € vs. CZK podľa vtedy platného kurzu. Zadal som počet jízdenek dvě, vydal jednu, odpočítal 14,- Kč a vzápätí na to napísal "Karta jiného dopravce". Stál som tam sťa tydýt, čumel na to ako teľa na nové vráta od garáže, čo to trepem stajne a nevedel som odtiaľ odísť. Em-Test dokáže veci...
Pri ďalšom pokuse už tvrdohlavo trval na svojom chybovom hlásení o karte iného dopravcu, takže som vylovil v peňaženke "dvě pětky", vhodil do mincovníka, odobral lístok za 14,- Kč a 6,- Kč výdavku.
Reakcia na: S499.1023 #18:
Tak cim to je, ze Raca je najlepsia trat. Ak teda ratame useky z cca rovnakeho obdobia.
Reakcia na: Ámos #15:
Priveľmi si idealizuješ Račiansku, vlnky sú tam rovnaké ako na ostatných tratiach v meste, sú tam aj menej rozmrdané, aj viac rozmrdané úseky, asi ako na každej radiále. V porovnaní s KV radiálou však je podložie únosnejšie, stabilnejšie. Preferencia na križovatkách by mala byť absolútna – úplne by to postačovalo na existujúcich svetelne riadených križovatkách Gaštanový hájik, Pekná cesta, Hečkova a Púchovská, kde tieto svetlá fungujú podľa nálady radiča CSS. Plus vyriešiť križovatku Čachtická/Detvianska s červeným svetlom na základe komunikácie radiča cez Vetra s PP. Oblúk na Detvianskej je v dobrom stave, oblúk pri Záhumeniciach sa bude rekonštruovať budúci rok (mal sa tento). Podjazdy na Pionierskej a na Račku za xy miliónov eur vyriešia konkrétne čo?
Reakcia na: Ámos #16:
Samozrejme, že treba vyberať. Problémom blaťáku je, že trať je nesprávne odvodnená a nemá vhodné ako podložie, tak aj správne zostavený koľajový spodok. Určite sa to nevyrieši samo od seba tým, že vymeníme kamienky, ten problém sa zakryje na pár mesiacov alebo rokov, ale nevyrieši sa jeho podstata. Keďže však pri dielach vysokej technickej kvality je to systémová porucha, tak jediným cieľom by mala byť úplná rekonštrukcia zvršku a spodku. Lokálne odstránenie porúch je samozrejmosť, o ktorej nemusíme ani diskutovať.
Reakcia na: Ámos #15:
Je to kupodivu presne naopak - T6 sú k trati menej šetrné ako T3.
Reakcia na: Jojan #7:
Je zaujímavé, že omnoho menšie dopravné podniky majú vlastné brúsky.
Reakcia na: ufo #13:
Aj ked som mal pocit, ze ide o najlacnejsie riesenie.
Nic netreba vyberat, lozko sa zrecykluje, maximalne doplni novym strkom. Nasledne podbije, prebrusi a trat je nova.
Vzdy som mal pocit, ze praca stroja je lacnejsia ako ta rucna. Hlavne ked sa (ne)musi trat rozoberat.
Reakcia na: ufo #13:
No ved toto.
Po dlhom case som sa nedavno viezol po Racianskej aj Karloveskej radiale.
Robit reko KV je podla mna ok. Je tam strasne vela miest co treba vyriesit a uz vymenit lozko a kolaje je asi popritom minimum. Hlavne ked sa ide zatravnovat.
Za to Raca je uplne opacny stav, podla mna.
Tam staci zmodernizovat zastavky, preferencie na krizovatkach a zopar usekov poriesit (obluk na Detvianskej, rychlovyhybky pri vozovni). Dokonca ani ta vlnkovatost tam nie je nijak hrozna, ani na useku s BKV panelmi. Je to zrejme, ze dlhodobo tam jazdili T6 a nie T3, a su zrejme predsalen setrnejsie k trati.
Vacsie susto by mohli byt podjazdy popod Pioniersku a na Racku a P+R na Komisarkach. To vsak ma zmysel budovat az so zavedenim mestskej parkovacej politiky.
Reakcia na: ufo #13:
Žiaľ vidím to podobne.
Výhybky medzi Molecovou a Jurig. nám - nádhera, poohýbané na všetky strany, pekné blatiaky od Segnerovej do oblúka k Nad Lúčkami a keď náhodou niekedy oddychujem pri Dunaji na nábreží, to drnčanie... utešujem sa, že v krátkom čase sa má robiť modernizácia radiál a pevne dúfam, že potom už sa bude priebežne dbať na slušnú úroveň zvršku (chápem - som naivný) 🙂
Reakcia na: Ámos #12:
Existuje, ale na trate DPB je ľahký prístup, netreba sem najdrahšie riešenie. Stačí vybrať žeriavom koľajové pole a vymeniť v mieste blaťáku lôžko a zabezpečiť odvodnenie.

Ale DPB rieši blaťáky a vlnkovitosť svojskou pravidelnou údržbou typu kompletná už dokonca modernizácia z eurofondov raz za 30 rokov...
Reakcia na: Solider #10:
Cisticka kolajoveho lozka? Predpokladam, ze nieco take existuje aj pre elektrickove trate, na nebezpecny rozchod.