Deň otvorených dverí v DPB bude 17. septembra

Bratislavský dopravný podnik otvorí svoje brány pre verejnosť už túto sobotu.

V sobotu 17. septembra 2016 v čase 10:00 - 15:00 usporiada Dopravný podnik Bratislava už tradičné podujatie Deň otvorených dverí vo vozovni Trnávka. Pre návštevníkov podujatia bude pripravená výstava súčasných i historických vozidiel DPB, prehliadka vozovne Cabrio autobusom, akcie a súťaže pre deti. Tradične nebude chýbať ani kultúrny program a možno príde aj kúzelník.

Záujemcovia si budú môcť vypočuť aj viacero odborných prednášok, napríklad na tému integrovanej dopravy, či histórie bratislavskej MHD.

Vystavené historické električky dopravného podniku sa o 14:00 vydajú na spoločnú jazdu mestom. Kavalkáda 6 historických električiek pôjde po trase Vozovňa Jurajov dvor - Trnavské mýto - Krížna - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná - Blumentál - Račianske mýto - Vozovňa Krasňany. Nástup a výstup bude možný po celej trase.

Do areálu vozovne Trnávka je možné dostať sa linkami 4 65 (vchod od zastávky Jurajov dvor) a linkami 53 63 96 (vchod od zastávky Vozovňa Trnávka).

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #8:
Myslíš niečo na spôsob Horná Dolná, Jednota, dolný koniec 23:47 qw*+
Poznámka za časovým údajom:
q - premáva len v dňoch školského vyučovania
w - premáva len 29. februára neprestupného roka
* - premáva len v deň astronomického splnu mesiaca
+ - premáva len v sobotu a v nedeľu

tzn.: spoj linky L, pôjde zo zastávky Horná Dolná, Jednota, dolný koniec o 23.hodine a 47.minúte v dňoch školského vyučovania, pokiaľ tento pripadne na 29.februára neprestupného roku a súčasne bude spln mesiaca a pracovná sobota? ? ? ?
Reakcia na: kecho #9:
To sú spoje do VW, kde končia. To je "logika" že čo spoj to originál. ?
Reakcia na: Ike #8:
Hádzal som čísla z brucha pre ilustráciu. Viem, koľko mi trvalo pochopiť rôzne trasy pri 727,30,40 atd A aj to som si nie úplne istý, či som trafil všetky... 🙂 A logika pri tuším 245 (či 260? proste jedna z nich - pamätám si, že ide cez VW) "veškerá žádna"...
Reakcia na: kecho #4:
S tými 2-3 si to prehnal. Taká L740 má konečných zastávok 13. A potom máme linky, kde sú občasné zachádzky na občasných zachádzkach na občasných zachádzkach ? ?
Reakcia na: Mirtschi #2:
Väčšia ostuda ako TQM je MDPO, ktorý striktne drží nástup prvými dverami, jednorazové cestovné z automatu pri prvých dverách, ak by si v Opave chcel denný lístok, tak si ho musíš vopred kúpiť a označiť niekde mimo Opavu (lebo MDPO si vynútil, že ani v pokladni na stanici v Opave sa nedá kúpiť. No ale ODIS je rád, že sa mu to podarilo zaintegrovať aspoň nejako.
Reakcia na: kecho #4:
A vieš že aj áno? Konkrétne hneď aj spomínaná linka 241 má varianty trás: 1. základný : Opava,,Bílovecká TQM - Vítkov,,aut.st. 2. skrátený: Opava,,Bílovecká TQM - Štáblovice,,U Křížku 3. niečo dlhší: Opava,,Bílovecká TQM - Mikolajice,,střed 4. skrátený s odbočkou do stredu dediny: Štáblovice,Lipina,střed 5. ešte niečo predĺžený: Opava,,Bílovecká TQM - Melč,,střed 6. úplne odlišný od základného variantu, sa divím, že tomu nedali iné číslo: Melč,,střed cez Nové Těchanovice do Vítkov,,aut.st. Najviac spojov má ale prvý variant L241. Tiež minimálne 2 Varianty má aj miestna L242, aj L240, hoci jeden je len skrátený. Cestovné poriadky na zastávkach sú typické pre medzimestkú dopravu s komplet všetkými zastávkami a časmi príchodu spojov. Inak tí, čo nemajú moc v obľube značku SOR, by sa tam moc netešili. dopravca TQM má skoro výhradne vozový park tej značky a typy C12 staršie i novšie + "hrbaté" CN12. Teprve asi pol roka dozadu kúpili niekoľko Crossway-ov.
Hmm, zda sa ze DPB (konecne) prijal schopneho grafika. 🙂
Reakcia na: Mirtschi #2:
Tiež tam majú linku s jedným číslom, ktorá jazdí 4-5 rôznymi trasami, v ideálnom prípade s 2-3 rôznymi konečnými v rámci centrálneho mesta danej oblasti? 🙂
Ale samozrejme že aj BID - zavádzanie prapratechnológií z 90. rokov, žiadne kompetencie v koordinovaní dopravy. Je to len nevýhodný tarifný zväz.
Reakcia na: BigMac #1:
"BID je ukážkou, ako sa to nemá robiť." Zase aj vedľa v Českej Republike nie je všetko zďaleka ideálne. Napríklad, keď si pozrie človek ODIS - Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje a hlavne autobusové linky v Okrese Opava a dopravcu TQM (Iné okresy nemám moc naštudované). Linky sú síce striktne očíslované ale o nejakom takte v drvivej väčšine nemôže byť vôbec reč. Jedna z najväčších "chuťoviek" je odchod spoja 37 linky 900241 (241) o 22:37 zo zastávky Východní nádraží MHD minútu (!!!) pred príchodom posledného vlaku Os 3448 z Ostravy, ktorý má príchod na Východné nádraží 22:38. To len na ukážku, že aj iné dopravné systémy i v relatívne vyspelejšej ČR majú čo zlepšovať.
Záujemcovia si budú môcť vypočuť aj viacero odborných prednášok, napríklad na tému integrovanej dopravy, či histórie bratislavskej MHD.


Záujemcom bude vysvetlené, že BID je ukážkou, ako sa to nemá robiť. Ani nie tak BID, ako Slovak Lines a ZSSK.