Dopravný podnik ponúka na predaj staré trolejbusy a električky

Na predaj je 79 električiek T3 a 33 trolejbusov Škoda 14 Tr a 15 Tr.

Dopravný podnik Bratislava vyhlásil verejné obchodné súťaže na odpredaj vyradených električiek a trolejbusov. Uchádzači môžu predkladať svoje ponuky do 28. 30. augusta 2016 do 10:00, kedy bude aj otváranie obálok s ponukami. Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude ponúkaná cena za všetky električky, resp. trolejbusy.

Na predaj DPB ponúka 33 trolejbusov Škoda 14 Tr(M) a Škoda 15 Tr(M), poväčšine nekompletné a nepojazdné. Ide o vozidlá ev. čísiel 6260, 6263, 6265, 6269, 6271, 6275, 6276, 6277, 6283, 6289, 6290, 6291, 6294, 6295, 6296, 6297, 6298, 6299, 6300, 6301, 6302, 6304, 6306, 6601, 6604, 6605, 6606, 6609, 6610, 6613, 6620, 6639 a 6640.

Z električiek je na predaj spolu 79 vozňov typu ČKD Tatra T3. Ide o nepojazdné a nekompletné vozidlá ev. čísiel 7719, 7721, 7731, 7732, 7735, 7736, 7737, 7738, 7761, 7762, 7763, 7764, 7807, 7808, 7829, 7830, ďalej kompletné a pojazdné vozidlá ev. čísiel 7723, 7724, 7739, 7740, 7741, 7742, 7747, 7748, 7749, 7750, 7751, 7752, 7753, 7754, 7755, 7756, 7757, 7758, 7759, 7760, 7765, 7766, 7769, 7770, 7773, 7774, 7777, 7778, 7779, 7780, 7801, 7802, 7803, 7804, 7805, 7806, 7809, 7810, 7811, 7812, 7813, 7814, 7815, 7816, 7817, 7818, 7823, 7824, 7825, 7826, 7827, 7828, 7831, 7832, 7833, 7834 a nakoniec školské a pracovné vozne 8135, 8137 a 8438.

V prvom kole sa DPB snaží o odpredaj všetkých električiek, resp. trolejbusov v celku a ak sa nenájdu záujemcovia, na predaj by mali byť aj jednotlivé vozidlá.

Detailné informácie o odpredaji nájdete na webovej stránke Dopravného podniku Bratislava.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viko #72:
Pardon, omylom mi tam skocil zly text a odoslanie ?
...(klesajuce predaje zaklincoval tym, ze do tendra pre Budapest ponukol Agoru s logom Ikarus napriklad, od r. 2003 nebezala vyroba atd.). Po Irisbuse prebral fabriku Gabor Szelles s ambicioznymi planmi na produkciu velkych serii doma i v pobocnych zavodoch v Cine (plan 10 000 ks/rok) a Rusku, ktoremu by takato ziadost asi tiez nezapadala do podnikatelskeho planu.
Reakcia na: Sebastian57 #71:
Neviem ci nasledujuce skutocnosti mali vplyv aj na tento pripad, ale Ikarus do februara 2006 vlastnil koncern Irisbus, ktory nemal ziaden zaujem udrzat znacku Ikarus pri zivote (klesajuce prtak to nie je az take prekvapive.
Tiež by ma zaujímal dôvod prečo ikarus neodsuhlasil prestavbu na CNG pohon?
Reakcia na: Rubber38 #69:

Ikarus údajne nedal súhlas na predĺženie skrine a namontovanie motoru na cng... (aj keď neviem čo na tom musel ikarus odsúhlasiť, či to nie je iba niekoho výmysel..Iba ak by sa mali vyjadriť k homologizácií typu...)
Reakcia na: S499.1023 #68:
Inak ale boli tu aj isté pokusy o prestavby Ikarusov na plyn (#1015), prečo to vlastne padlo ešte v zárodku?
Reakcia na: Rubber38 #67:
No, presne tak som to myslel. Prečo Cng. Zachar uprednostnil generálkovanie a plynofikáciu Vrakos, to asi len v Tudome budú vedieť, všakáno ? .
Reakcia na: S499.1023 #66:
To je možné, je hold faktom, že Ikarus v pôvodnom stave BOL o triedu lepší autobus, než pôvodná Karosa. Ale záležalo by od konkrétneho prevedenia GO, najmä motorovej časti
Reakcia na: Rubber38 #65:
Generálka diskutovaných Ikarusov v rovnakom rozsahu by priniesla o triedu lepší autobus ako Karosu a je úplne jedno, či 7xx alebo bakelitový facelift 9xx.
Reakcia na: S499.1023 #64:
Samozrejme je v nich menej plastu, ako v SORoch, či Urbanwayoch, ale najmä v posledných rokoch poskytovali Ikarusy rozhodne nižší prepravný komfort (hluk z motora, nechutné čalúnenia, rachot uvoľnených súčiastok trieskajúci pri každej nerovnosti na ceste), ako Karosy.

Jediná škoda pri tých našich Plynosách je, že pri GO sa reko interiéru obmedzovala na min. možnú mieru, ale s novšími sedačkami, ovládaním/signalizáciou dopytu, príp. zopár ďalšími detailami by sa vyrovnali Karosám radu 900. Čo z nich samozrejme (najmä vzhľadom na ich vysokopodlažnosť) stále nerobí ideálne autobusy, ale na špičkové poradia vybraných liniek je to akceptovateľné
Reakcia na: Rubber38 #63:
Ikarusy 4x5 rozhodne neboli plastové hrkálky. V roku 2016 síce v MHD hlavného mesta krajiny EÚ nemajú čo hľadať ale o to menej tam majú čo hľadať krabicové Karosy.
Reakcia na: Sebastian57 #62:
A v čom ich je škoda? Je iste obdivuhodné, ako tie plastové hrkálky dokázali vydržať takmer 20 rokov v našich podmienkach a bez veľkých opráv, ale prečo ešte je škoda, že takýto typ autobusu nejazdí v hlavnom meste stredoeurópskej krajiny v roku 2016? Jediné, čo mi napadá, je príliš priestranná kabína vodiča, za tou bude beusákom ľúto ešte dlho
Máš pravdu ale podľa mna je ikarusov škoda?
Reakcia na: Sebastian57 #60:
Ikarusy sa vyradili skôr, lebo nemali GO, Karosy mali GO, aj tak sú do septembra takmer všetky odstavené.
Ikarusi nahodou neboli šroty je ich škoda ale myslím že prinajmenšom boli kvalitnejšie než karosi nechápem prečo sa vyradili skor ikarusi ako karosi? ? ?
Reakcia na: Kobenhavn #58:
Doplním, jedno šťastie, že Ikarusy sú už preč, veď to bola najväčšia hanba, také hnoje neboli hodné európskeho hlavného mesta, ostáva sa ešte zbaviť Karosáckych plesnívákov a už sa na to bude dať ako-tak pozerať.
Reakcia na: Sebastian57 #57:
Obávam sa, že tie sú už tak plesnivé, hrdzavé a rozpadnuté, že na to sa neulakomí už ani kovošrot ? Mimochodom, veď kapitálne hnoje typov Ikarus 415/435 a Karosa B 741 sa vyraďovali, resp. vyraďujú svojou plesnivosťou a polámanosťou aj samé ?
A budu na predaj aj stare vyradene autobusy?
Reakcia na: S499.1023 #54:
Ja som zasa za "M"kový kĺbový historičák. #67 80. roky, #6309 90. roky a #6617 začiatok 21. storočia až po dodávku trolisorov. Aby si mal pokryté celé obdobie a rôzne prevedenia. 15 Tr sa nebude okrem náteru v ničom odlišovať od historickej #6309, navyše historické 15 Tr sa určite zachvoajú inde. 15 TrM boli početnejšie a vhodne budú v zbierke dopĺňať 14 Tr. Ináč súhlasím že je škoda 14 Tr0, ale aspoň si to môžeme vynahradiť 14 Tr01 #67, ktorá by na rozdiel tej v Brne mala byť v pôvodnom stave. Ten je možné dosiahnuť a nakoľko ten voz potrebuje tak či tak kompletnú generálku spojenú s prestavbou do pôvodného stavu, tak sa môžu upraviť aj stĺpiky a doplniť sklá nad dverami.
Reakcia na: S499.1023 #54:
Ja si práve nemyslím, že kapacita je "nafukovacia", to si tu evidentne myslia úplne iní.

K "novostavbám" nemám žiaden vzťah, naznačil som len jednu z možných ciest, ako si "zachrániť" modifikáciu a nezaťažiť pritom DP.
Reakcia na: Peter6607 #53:
A čo si myslíš, že DP má nafukovaciu kapacitu na historické vozidlá? Ak historičák 15Tr, tak osobne som rozhodne za verziu bez "M". Čo je na 6301 také úžasné? Pozliepaný trolejbus z ND. A čo s trolejbusom v MD?
Reakcia na: S499.1023 #52:
Súhlasím s tvojim názorom. Preto si myslím, že ak už DPB vyčlení kapacitu na vznik historického vozidla, musí byť schopné prilákať dostatočné množstvo ľudí a vytvoriť priestor pre možnosť komerčného využitia, z čoho by plynula potenciálna návratnosť investície.

Isteže je potrebné zaujať zodpovedný postoj aj k modernejším vozidlám, ktoré tvorili časť histórie dopravy. Napríklad TM Brno sa zameria na uchovanie exponátov s dizajnom od Ing.arch. Kotasa. Je to totiž múzeum.

Keby bolo keby a naši majstri by sa zaujímali o históriu vozidiel zodpovednejšie, mohla sa naozaj zachovať "Mka" aj u nás. Napríklad posledná vyrobená 14tka na svete, vlastnej kompletizácie, 6301. Múzeum dopravy Bratislava totiž na to kapacitu má a vozidlo bolo v dobrom stave. Nuž ale nejdem ja nikoho súdiť, chcú 6617, nech ju majú...
Reakcia na: Peter6607 #46:
Vlkodlakom je úplne jedno, aké brzdy či nápravy má historické vozidlo. A 15Tr proste vyzerá historickejšie ako 15TrM. Navyše 15Tr majú veľkú šancu sa zachovať v niektorom z mnohých iných miest, kde jazdili, takže aj keby sa v BA nezachovala v Bratislave žiadna, bude ma to štvať omnoho menej ako to, že sa nezachovala nejaká 14Tr0.
Aj vo Freiburgu riešili, či si majú zobrať z Lodže naspäť nejakú GT8 Geamatic ale zhodnotili, že keď je to inak až na nejaké drobné detaily (reflektory) zhodné s tyristorovou GT8K, tak by to boli len vyhodené peniaze.
Reakcia na: Peter6607 #50:
Ja neladím tému do výberu medzi 6607 a 6617 ale do výberu 6604 a 6607, ak niekto silou mocou chce dva trolejbusy. Prvý je jasný - 6617 a môžeš sa postaviť na hlavu, ostáva to zástupca väčšiny trolejbusov 15 Tr(M). Mne nie že nezáleží na osude 15 Tr, ale nevidím moc reálne že sa podarí zachovať 15 Tr aj 15 TrM a v tomto scenári volím TrM.
Reakcia na: zlomok #49:
V prvom rade si treba uvedomiť, že podnik nie je múzeum a nemá k dispozícii také kapacity, aby sa dalo vyberať. Teda si bez hanby dovolím označiť psychopatom toho, kto si myslí opak.

Priorita súčasných možností je celkom logicky opraviť Sanos a neskôr K2, lenže to naozaj spôsobí stav, že 14/15 Tr upadnú do podoby, kedy sa horko-ťažko, možno v roku 2030, opraví akurát 6207. Preto sa našla alternatívna cesta, ktorá nezaťaží súčasnú prácu a prinesie ďalšie adekvátne historické vozidlo.

Stále tému ladíš do nejakého výberu medzi 6607 a 6617, ale nič také neexistuje. Ak bude záujem opraviť 6617, nech si ju opravia. Ja len na základe toho, čo si tu napísal a čo som počul, usudzujem, že oni samotní pochybujú o svojom výbere a tak evidentne potrebujú hádzať špinu všade naokolo a hasiť tak svoju chybu. Skutočná dilema, ktorú totiž voľba 6617 spôsobuje, je dilema medzi 6505 a 6617 ?

Ja som nenapísal, že si želáš taký osud, ale že ti na tom nezáleží, to si predsa sám uviedol.

Peter6607:
Ľudia, ktorí vybrali 6607, pracujú nezávisle na pohnútkach psychopatov a narozdiel od teba im záleží, aby trolejbusy 14/15 Tr neskončili ako Ikarusy 280.

Presne tieto žabomyšie vojny, kde sú dve skupinky ktkré nespolupracujú ale iba sa označujú rôznymi slovami, sú najväčšou hrozbou že nebude historická ani 15 Tr ani 15 TrM. Skade berieš že by som si želal aby trolejbusy 14/15 Tr(M) skončili ako Ikarusy 280?

A aby si vedel, jednotlivé série 15 TrM sa od seba líšili, napríklad iným typom bŕzd... to je práve problém aj 6617.
V čom konkrétne je typ bŕzd problém? #6617 mal ako jediný iné brzdy od všetkých ostatných 15 TrM?

#8144 vs. #6310 - mne je to jedno, ja chcem aby sa spravilo to čo bude najlacnejšie. Z toho čo viem mi #8144 #6309) vychádza ako vhodnejšia. Ak poznáš prečo jazdí tak napíš a nerob tajnosti.

Mirtschi:
Ono zasa 15 TrM by vhodne doplnila historickú(é) 14 Tr, ktorá(é) by boli bez elektronických transparentv. Väčšina kĺbových trolejbusov Škoda 15Tr(M) bola vo vyhotovení "M"kovom, s transparentami.

***

Ja sa len obávam aby to nedopadlo tak, že nebude nakoniec vôbec nič, lebo si rôzne skupinky budú lobovať za "svoju hračku", robiť si naprieky a všetko za nakoniec zošrotuje, lebo takýmto prístupom iba znechutia politických nominantov čokoľvek riešiť (lebo oni vedia že sa v tom nevyznajú a nechcú sa nechať zatiahnuť do tých "sporov").
Reakcia na: zlomok #43:
A aby som nezabudol, opýtaj sa majstrov, prečo zo 14 Tr pri tejto logike nevybrali 6310 namiesto 8144, ktorá celú existenciu hnije pod holým nebom. 6310 mala do zimy najazdené najmenej zo všetkých 14 Tr a najvyššiu zostatkovú hodnotu, miesto toho bola oživená a "straší" na nočákoch... Ja odpoveď poznám, ale mohla by ťa zaujímať.
Reakcia na: zlomok #37:
Podla mňa je zbytočné mať historíčák 15 Tr aj 15 TrM , stačí nejaká 15Tr, napr. tá 6604. 6607 má jedine ten význam, že to prvý trolejbus 15Tr dodaný do Bratislavy, ale keď je v špatnom stave, tak radšej naozaj nejaký lepší. Inak 15Tr a 15TrM sa až tak moc nelíšia od seba akurát, že 15TrM má čelo prispôsobené na elektronické transparenty. Ono je to na pováženie, vozov 15TrM bolo zase viac ale 15Tr dlhšiu dobu jazdili.
Reakcia na: zlomok #45:
Oni si volili medzi 6604 a 6617 (pôvodne 6628), zvolili si 6617 a stanovisko znelo aj znie, že žiadnu 15 Tr prvej série neopravia. V preklade to znamená, že 6604 nemohla byť historická, lebo ju nemal kto opraviť. Že náhle otočili, ako píšeš, je následok toho, že 6617 skrýva nepríjemné prekvapenia, o ktorých sa mlčí. Nikdy neexistovala dilema 6604 vs 6607, to je len reakcia na problémy, ktoré sa vyskytli. Ľudia, ktorí vybrali 6607, pracujú nezávisle na pohnútkach psychopatov a narozdiel od teba im záleží, aby trolejbusy 14/15 Tr neskončili ako Ikarusy 280. A aby si vedel, jednotlivé série 15 TrM sa od seba líšili, napríklad iným typom bŕzd... to je práve problém aj 6617.
Reakcia na: Peter6607 #44:
Nie, práveže ju miesto 6607 chcú. Možno sa odvtedy niečo zmenilo.
Reakcia na: zlomok #43:
Teda tými, ktorí odmietli 6604 ?
Reakcia na: Peter6607 #42:
O 6607 vs. 6604 som sa bavil s ľuďmi priamo z DPB, zodpovednými za prevádzku aj dielne.
Reakcia na: zlomok #37:
Keby si bol dlhšie zasvätený do problematiky, vedel by si, že zachovať 6604 je od roku 2013 nereálne. Súvisí to najmä s (ne)ochotou ľudí, ktorí si ju vlastne pôvodne vybrali a istý čas aj deponovali v Krasňanoch, ako naznačil trolejbus6207. Celkovo zachovávanie historických trolejbusov v Bratislave je, odkedy prevzala údržbu Škodovka, problém. Bude zázrak, ak aspoň dokončia Sanos... Načrtol som ti problematiku, viacej si zisti sám, ak ťa to zaujíma. Názory, ktoré prezentuješ, sú síce pekné, ale nereagujú na komplikovanejšiu realitu.
Reakcia na: skopi #39:
A čo sa týka Ikarusu 435, tak si porovnaj aké iné to máš na výber a aká situácia je pri trolejbusoch. Máš luxus vybrať si vozidlo s ktorým bude najmenej práce a just si chceš vybrať práve také, ktorého oprava bude drahá. Fakt nechápem.
Reakcia na: skopi #39:
15 Tr #6607 neschvaľujem preto, lebo #6604 je voz identického vyhotovenia a je v lepšom stave. #6617 je zasa najpôvodnejšou 15 TrM, ktoré boli typickejšie než 15 Tr.
Reakcia na: zlomok #37:
Na jednej strane vravíš, že 6607 neschvaľuješ kvôli stavu, na druhej strane vyjadruješ sympatie voči 6617, ktorá nie je v o nič lepšom stave, ako 6607. 15 TrM je len modifikáciou 15 Tr, považujem preto zachovanie 15 Tr za lepšiu ideu, pokiaľ by nezostali obidve. V Bratislave navyše početnosť ako argument príliš neobstojí, veď aj historický Ikarus 435 pochádza z najmenšej série.
Reakcia na: Peter6607 #35:
Áno, dáva to zmysel, pôvodne som to prehliadol.
Reakcia na: skopi #33:
#6617/II je jediná TrM, ktorá vyzerá tak ako všetky TrM počas väčšinu času svojej prevádzky. Neviem prečo by mala byť "miešanina" pôvodnej #6617 a novej #6617/II, resp. aj keby bola, aký problém to je? V čom sa ten trolejbus odlišoval okrem toho že mal nehodu a bol opravený tak že dostal novú skriňu?

Ja sa na problematiku historickej 15 Tr/TrM pozerám z hľadiska toho, že početnejšie boli 15 TrM a jedine súčasná #6617 je v stave, ktorý sa najviac približuje 15 TrM-kám počas rokov 1998 až po ich generálky, po ktorých jazidli kratšie než pred GO. Pri budovaní zbierky historických trolejbusov si nerobím ilúzie, že podnik bude veľkoryso vyhadzovať peniaze a zachová plne pojazdnú 15 Tr aj 15 TrM. Ak si môžem vybrať iba jeden kĺbový trolejbus Škoda 15 Tr(M), tak mi ako najlepšia voľba vychádza #6617.

Ak však silou mocou niekto chce aj 15 Tr, tak prosím bojujte za #6604, čo je voz v oveľa lepšom stave než #6607. Za reálnejšie považujem zachovanie #6604 už len preto, lebo od opravy najazdil iba 30 tisíc km a ako potenciálny historičák vychádza oveľa lacnejšie než #6607, pričom sa od neho v ničom nelíši (okrem čísla, náteru a stavu). Spraviť zo #6604 historičák by znamenalo prakticky iba nový lak a úpravy interiéru (demontáž elektronických transparentov a označovačov) a vyšlo by lacnejšie než robiť historičák zo #6607. Neviem akú "magickú" vlastnosť má voz #6607, že by sa mal zachovať práve on. Má fakt že trolejbus #6607 pôvodne niesol číslo #6521 nejaký špeciálny význam? Nemá. Čo má význam je zachovanie trolejbusu identickej série a vyhotovenia, ktorý prešiel v roku 2013 VPčkou a nie vozidla, ktoré naposledy dostalo rozšírenú SPčku v roku 2005. Ak už teda chcete aj 15 Tr.
Tie vozidlá mali dať do predaja hneď ako ich postupne odstavovali, aspoň niektoré. Tak ich ani Ukrajinci resp. krajiny ďalej na východ nebudú chcieť, Chápem, že na istý čas bolo treba nejakú zálohu, ale tie vozy by sa aj tak všetky hned nepredali. Ako môžu byť tie trolejbusy a električky nekompletné? Veď od tej doby, čo prestali jazdiť až tak strašne náhradných dielov nebolo snáď treba. Hlavne, ak mám v pláne nejaké vozidlo predávať tak ho ako-tak udržujem a nekanibalizujem. Ono by mohli aspoň na tých trolejbusoch urobiť aspoň aké-také opravy, aby boli vôbec predajné. Dopravný podnik města Prahy tiež na vozidlách, ktoré predával urobil na nich základné opravy.
Elektčky neviem či vôbec, niekto bude chcieť. Napadol ma možno Kyjev ale ako akurát pozerám, už aj tam kupujú už nízkopodlažné vozy. http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2016/4/20/pesa-dod-tramvaje-do-kyjeva
Reakcia na: zlomok #32:
Možno keby si sa miesto vymýšľania lepšie pozrel, zistil by si, že v zozname sa nenachádza žiaden voz po GO v Zlineri s výnimkou 6639 a 6640. Väčšinou sa totiž ručí za úver, z ktorého boli tieto opravy financované.
Reakcia na: skopi #33:
Ju = 6607
Reakcia na: zlomok #29:
6617/ii je miešanina pôvodnej 6617 a novej 6617, tým pádom nezapadá do žiadnej série. Jej stav bol zlý aj pred odstavením.

Ty možno historickú 15 Tr nepotrebuješ, uvedom si ale, že sú tu aj takí, ktorí ju chcú. Keby ju isté individuá boli bývali dali pod strechu, nemusel by byť žiaden problém, teraz je každému za ľahko povedať, že je to ,,hnilý šerbeľ". 6604 neviem, či je v obstojnom stave. Tiež stála dva roky pod holým nebom.
Reakcia na: TeBeCe #30:
A čo je zaťažené záložným právom? 6607 alebo 6618?
Zaujímavé že originálny dokument

http://www.dpb.sk/_media/obchodna_verejna_sutaz-odpredaj_elektriciek.pdf

uvádza na predaj aj voz #8435 z roku 1965, ktorý fyzicky zlikvidovali ešte v roku 2008. Zjavne sa pomýlili, mysleli voz #8438. No uvidíme či to kvôli tejto úradnej chybe nebudú musieť celé zopakovať.
Reakcia na: zlomok #29:
Ono sa tazko predava nieco, co je zatazene zaloznym pravom...
Reakcia na: trolejbus6207 #28:
#6617/II ako jediná TrM neprešla generálkou, vďaka čomu má pôvodný interiér. Osobne nejako extra historickú 15Tr nepovažujem za niečo čo by som vyslovene potreboval. Ale logicky mi vychádza že ak už teda chceme 15Tr, tak #6604 je oveľa lepšia než #6607. Neviem však prečo voz #6618 nie je v zozname vozidiel na predaj. Možno sa ozval už súkromník ktorý ho chce kúpiť a má ho zarezervovaný.
Reakcia na: Ttom #27:
pokiaľ mám info, tak ako historičáky má zostať jedna 15Tr a jedna 15TrM. Niektorí jednotlivci preferujú 6607 ako najstarší voz, aj keď v minulosti bola uvažovaná 6604-ka, dokonca aj tak bola "zgenerálkovaná" v ústredných dielňach DPB, len kritický nedostatok kĺbov v roku 2013 prinútil vedenie DPB ju poslať do premávky. Druhý historičák by mala byť 6617/II, je to najmladšia 15TrM-ka, otázne je, v akom je stave, keďže na ňu od príchodu v roku 2002 dielňa v podstate nesiahla
Reakcia na: zlomok #24:
uplne suhlasim co sa tyka 6604..cize 6618 je planovany ako historicak tiez?
Reakcia na: zlomok #24:
6607 je predsa absolútne prapôvodný povýrobný stav. Ten voz hádam do dielní za 20 rokov ani nepáchol.... 😃 A šotodôvody by sa našli pre 6521 🙂
Reakcia na: zlomok #24:
za túto myšlienku od Petra6607 plusku určite nedostaneš ?
Reakcia na: Ttom #23:
Miesto 6618 mohli radšej nechať 6604. Voz ktorý od GO najazdil 30 tisíc km a bol odstavený ako plne pojazdný. Osobne nechápem načo chcú silou mocou zachovať 6607, čo je hnilý šerbeľ. 6604 je voz identického prevedenia, V NIČOM sa neodlišuje, a je v oveľa lepšom stave.
a s 6607 a 6618 sa co bude diat, ked nie su urcene na odpredaj?
Reakcia na: Miro #20:
A čo takto "záhradná chatka T3" a pod. ?
Reakcia na: ross #19:
To nie je len o cene električky, ale musíš na ňu niekde mať miesto a zaplatiť dopravu
Hmm, co mozu chciet za taku nepojazdnu elektricku?
Reakcia na: Solider #15:
Podľa mňa práve z tohto zoznamu už je väčšina aj po "druhej" životnosti. Ja by som za taký vrak nedal viac, než je cena šrotu. Pochybujem, že na svete jestvuje prevádzka, ktorá by mala iný názor. Som zvedavý ?

Zaujíma ma tiež, čo chcú robiť s tými lepšími 14 Tr, ktoré by sa dali slušne predať, ale nie sú v zozname a niektoré ani majetkom DPB (?). Minimálne 5 z nich je nepojazdných.
Myslím si, že všetky nepojazdné a nekompletné vozidlá, 8135, 8137 a 8438 už nepredajú. Tie ostatné T3 majú šancu.
Reakcia na: 4004 #8:
Ako vidíš, zjavne nie.
Reakcia na: Andy #14:
Boli na nich urobené generálky predsa.
Reakcia na: Mike #9:
Nie je účtovná hodnota 25-ročného trolejbusu nulová?
Preco su inak pri novostavbach napr 6263 6265 a podobne roky vyroby 199x ked su to komplet novostavby z roku 200x.
Reakcia na: Mike #9:
To je zlý vtip, nie? Mesto neobmedzených možností ❤ ?
Fakt by ma zaujímalo, kto toto kúpi. Možno nejaké múzeá.
Reakcia na: Mike #9:
to mi je jasné, ale vtedy bola aspoň nejaká šanca ich predať, dnes je podľa mňa tá šanca takmer nulová, najmä ak je to tak, ako píše Peter6607 v príspevku #6. Vieš sám veľmi dobre, koľko trvá spojazdniť voz, ktorý stojí rok na dvore, aby sa na ňom vychytali všetky muchy, stačí pozrieť na občasné výjazdy historických 9Tr
Reakcia na: trolejbus6207 #4:
Už sa to tu viackrát rozoberalo. tie vozy mali vysokú účtovnú hodnotu, bolo treba počkať kým papierovo aspoň trochu klesne.
Reakcia na: Kobenhavn #7:
7719 nebude technologicke vozidlo?
Reakcia na: zlomok #3:
Nie, nemyslia.
Reakcia na: trolejbus6207 #4:
Tie vozy, už teraz vraky, z trávy na Juráku pritom rozoberali okrem "bežnej kanibalizácie" aj študenti v rámci duálneho vzdelávania. Pokojne im mohli radšej vyčleniť nepredajné vozy, napríklad 6274, 6284 alebo 14 Tr 08 ... čistý bordel ...
Reakcia na: trolejbus6207 #4:
Keď si prestanete brať príklad z Košíc? ?
inak toto presne odzrkadluje ignorantský prístup (alebo neschopnosť?) vedenia DPB - najskôr necháme vozy schátrať(však niektoré trolejbusy sú odstavené viac ako rok a pol) a potom ideme robiť obchodnú súťaž na odpredaj, proste urobíme všetko pre to, aby sa tie vozy predať nepodarilo. Kedy si už konečne zoberieme príklad z Plzne? 17.12.2015 tam vyradili štyri 14TrM-ky a po Vianociach už tie vozy boli fyzicky v Mikolajive na Ukrajine ? ? ?
Dúfam že číslom 7719 myslia pôvodnú SUCSku!
Reakcia na: MatejBA #1:
A nepredáva sa to len spolu? Teda spolu električky a spolu trolejbusy.
Som zvedavy, ako sa budu ludia prehadzovat o 7777 ?