Prichádzajú ďalšie jednosmerné električky Škoda 29T

Výrobca postupne dodá ďalších 15 nových električiek.

V priebehu prvých decembrových dní začali do Bratislavy prichádzať ďalšie nové nízkopodlažné jednosmerné električky Škoda 29T ForCity Plus. Český výrobca Škoda Transportation postupne dodá 15 električiek s číslami 7416 až 7430, ktoré si bratislavský dopravný podnik objednal v rámci využitej opcie na nákup tohto typu električiek. Celkový počet jednosmerných električiek Škoda 29T tak bude 30 kusov.

Cena jednej električky Škoda 29T ForCity Plus je 2,450 mil. € a nákup vozidiel z využitej opcie bude v roku 2016 spolufinancovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra 2014 - 2020. Dopravný podnik uzavrel so zhotoviteľom dodatok ku kúpnej zmluve, podľa ktorého výrobca nedoručí zálohové, alebo konečné faktúry pre jednotlivé električky skôr ako 31. januára 2016.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tr3mp #24:
ak sa nemýlim konkrétne 2.12 sa odovzdával do rúk staviteľovi 😃 ale to je detail 😃 😃
Reakcia na: roman2 #15:
Most sa nestaval skoro tri roky, ale len pár dní cez dva roky. Začalo sa začiatkom decembra 2013.
Reakcia na: Kobenhavn #18:
Ale žiadne ďalšie trate sa stavať v roku 2018 nebudú ?
Reakcia na: Infinity #2:
416 - 430 ostanú na Juráku. Do krasňan majú ísť až ďaľšie vozy 🙂
Reakcia na: roman2 #15:
Toto by som neporovnával.
Predsa stavba mosta a estakády je trochu zložitejšie ako ťahať trať na nezastavanom území.
Štúrovu rozkopali zbytočne skoro. Sami to priznali...

Ak budú velmi chcieť tak ten termín nie je nereálny. ?
Reakcia na: CraneMan #19:
Keď si zaplatíš, tak ti tam pošle kludne aj GANZ...
Môj sen je vidieť nemodernizovanú súpravu 2xT3 alebo 2xT6 na konečnej v Janíkovom dvore. Pevne dúfam, že keď už tam teda tieto električky nasadzované zrejme nebudú, tak DPB aspoň vyjde v ústrety dopravným nadšencom a aspoň jednu vyhliadkovú jazdu so súpravou T3 alebo T6 (ideálne oboje) do Petržalky spraví.
Reakcia na: Solider #13:
Má byť dodaných ďaľších 60 nových električiek, ale to nemá súvis len s II. etapou Petržalky, ale aj s ostatnými traťami, ktoré sa majú stavať podľa ÚGD ?
Reakcia na: Error 0x007 #16:
Makajú to nepopieram,len sa bojím aby to nedodrb*ali,keď tak rýchlo robia ?
Reakcia na: roman2 #15:
No ale ked horia terminy tak vis ake tempo vedia nasadit ? Staci sa kuknut ako makali posledne tyzdne a mesiace ?
Reakcia na: david1 #12:
Neviem ako ty,ale ja neverím tomu,že do 2020 bude dokončená komplet Petržalská radiála od Bosákovej po Janíkov dvor ☺ sme v predsa v Banánovej republike kde trvá jedna stavba mosta s reko 1km dlhej ulice (Štúrova) takmer 3 roky ? v inej krajine na západe by komplet stavbu dokončili ešte v lete tak ako to bolo na pláne,ale holt sme na Slovensku a termíny sú u nás na to,aby sa nedodržiavali ? nech žije Slovensko! ☺
Myslim si ze z logickeho hladiska kedze Jurak je jediny prerobeny aj na udrzbu nizkopodlaznych elektriciek tak vsetkych 60 bude umiestnenich tam. Ked sa Krasnany prerobia potom budu podla mna preradene do krasnan. 🙂
Reakcia na: david1 #12:
Na nový úsek na koniec Petržalky sa plánuje nákup ďalších električiek.
Reakcia na: Mike #11:
Nebudú naopak zase chýbať ,keď sa dostavia ďalší úsek v Petržalke?
No to bude síce asi najskôr o 4-5 rokov...
Reakcia na: david1 #10:
Budú sa musieť vyradiť staré zrýchlovačové súpravy.. aj po otvorení trate na Bosákovu a "zahustení" linkového intervalu na 7,5 min. ich bude stačiť iba zopár a aj to asi najskôr iba ako rezerva.
Reakcia na: Petto #9:
Všetky nové eliny sa aj pomestia na Jurák?
Reakcia na: JamaVOku #7:
Tak kto ma teraz pravdu, ty ci Infinity ?
Z tejto spravy plynie, ze 7416 dodali dnes? A je znamy aj plan, kedy maju prist tie ostatne? Dik za info, zatial z toho viem len to, ze povodny plan dodat ich v priebehu buduceho roka sa asi trochu urychlil.
Reakcia na: Petto #1:
Jurak.
Reakcia na: CraneMan #5:
Najstarsie k2s by som poslal na vrakovisko uz a K2S nech ostanu uz len na L2 a spickovej L6,L7 tj T6 na novej L8 k NLS a prip. L7 rano . Krasnany rekonstrukcia sa maju robit tiez v neviem ktorej faze 2016-2020.
Reakcia na: Petto #4:
A kam teda pôjdu vozidlá typu T6? Rovnako by ma zaujímalo, či príchod škodoviek do Krasňan znamená koniec iba vozom typu T3M, alebo si to odnesú aj vozy T3G? A ešte jedna otázka: je správne deponovať nové električky vo vozovni v Krasňanoch, keď na údržbu nových vozov tam nie je zriadená dielňa, ako na Juráku?
Reakcia na: Infinity #2:
Tak Raca bude mat novu L3 aj L5 ?
Reakcia na: Infinity #2:
Už je to isté? Škoda.
Pojdu teda na Jurak ci Kraksnany ?