Presmerovanie liniek 84 95 99 N80N99 počas uzávierky Bosákovej ul. (23.3. – 1.7.2015)

Od 23. marca do 1. júla 2015 do 12:00 bude pre výstavbu električkovej trate uzatvorená časť Bosákovej ulice a linky 84 95 99 N80 a N99 budú premávať obchádzkovou trasou cez Farského, Muchovo nám. a Černyševského ulicu.

  • Linky 84 95 99 a N99 budú mať v smere do Ovsišťa, resp. na Nám. Ľ. Štúra zastávku Farského  presunutú na Farského ulicu. V opačnom smere obslúžia všetky svoje zastávky v stálych polohách.
  • Linka N80 v smere na Údernícku  nebude obsluhovať zastávky Muchovo nám. a Farského. Cestujúci môžu využiť zastávku Mlynarovičova. V smere na Hlavnú stanicu nepríde k zmene obsluhy zastávok.

Doplnené 1.7.: Od popoludnia 1. júla 2015 budú dotknuté linky premávať opäť po pôvodných trasách.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #49:
Najideálnejšie je to cez Muchovo. A nech tam pokojne aj stojí, prečo by nemohla?
Reakcia na: Petto #48:
preco by tam nestala? ved najjednoduchsie ju bude tocit Farskeho-Muchovo(bez zastavenia)-Farskeho
ako inak by sa mala otacat naspat do Pe? Na parkovisku pri tpd asi tazko.. 😉
alebo jednosmerny okruh Hrobakova-Starohajska-Lachova-Mlynarovicova-Farskeho-hraniciarov-Hrobakova? alternativne opacnym smerom?
Reakcia na: kecho #47:
od 1.1.2016 tam asi 95 stat nebude. No som moc zvedavy, kde ju chcu tocit na Farskeho + aby nebol prestup na TRAM "a la Molecova" .
este tam moze byt celkom sranda... ked na Farskeho zastavi kombinacia 95-84 mbcc-snb, tak vlecka soru stoji na tram kolajniciach ?
Stihnú to už konečne k tomu 1.7. alebo šupnú ďalší dodatok s mesačným posunom?
Lebo priechod napr. ešte stále nie je namaľovaný, jeden chodník/prechod nie je doasfaltovaný, ani diera madzi obrubníkom a zastávkou....
Reakcia na: 810zssk #44:
Prejazd je postavený už dlho, aj betón je už vytvrdnutý, ale keďže sa menila dokumentácia, tak kolaudovať sa bude, až keď budú niektoré súčasti prerobené podľa nových výkresov.
Snad by ste nechceli aby jeden prejazd cez elektrickovu trat stavali menej ako 3 mesiace? ? ? ?
Reakcia na: kecho #40:
keby tam bol dotyčný pán stavbyvedúcim, trvalo by to 14 ... rokov
Reakcia na: 110mat110 #41:
Nehovor dopredu, myslím, že ešte dokážu prekvapiť 🙂
Reakcia na: kecho #40:
Sa stazujete... Zatial vam to netrva 10 mesiacov 😃
Reakcia na: Michal111 #37:
cize namiesto 7 tyzdnov to bude 14... to maju Balla ako stavbyveduceho? 🙂
ten most stihnu aspon do konca roku 2019?
A prečo je táto správa v archíve, keď obmedzenie stále trvá?
"Od 23. marca 2015 na dobu neurčitú" ... nech žije neurčitosť 😃
Reakcia na: Michal111 #34:
nie je v jazdnej drahe, preco by mal prekazat?
Reakcia na: TeBeCe #33:
Evidentne sa este nenasiel nikto, kto by tu psku aj s paletami "premiestnil", takze v tomto case este stale kolecko...
No myslím, že to ešte nejaký ten piatok ostane uzavreté upravovala sa totiž dokumentácia a tak sa tam zrejme udeje ešte pár zmien pred úplným dokončením. Najväčší gól je ale ten zaasfaltovaný semafor v križovatke, ktorý nikomu zatiaľ neprekáža ?
Uz strihaju pasku? Ci opat sa nestihlo?
Reakcia na: TeBeCe #30:
Už treba len z tejto správy vyššie dať preč "na necelé dva mesiace" a druhý dátum z nadpisu a je to poriešené 😃
Reakcia na: kecho #27:
Beton dosahuje pochodznu tvrdost za par hodin. Uplne vyzretie prichadza po 28 dnoch.
to iste sa tyka aj pokladania kolajnic
Snad uz nikoho neprekvapi, ze termin 17.5. sa nestihol, novy termin je 31.5.
Reakcia na: kecho #27:
su aj rychlejsie tvrdnuce, v dubravke na priecesti vytvrdol takpovediac z vecera do rana ?
v smere na nadjazd po pravej strane trate bude cyklocesta? ci aky chodnik tam buduju?
do kolajnic v krizovatke nasypali drt v ramci zachovania bezbarierovosti?
Reakcia na: Solider #26:
tak preco po nom v pohode nechali chodit ludi?
ten pod kolajnicami urcite nebol 4 tyzdne pred polozenim kolaji...
Reakcia na: kecho #25:
Betón má tuhnúť 28 dní. Takže ešte si chvíľu počkaj.
Ved uz to tam vyzera tak, ze staci vyasfaltovat spoje medzi novym betonom v najazde na krizovatku a povodnou vrstvou cesty... Tak snad uz viac ako tyzden to nemienia natahovat...
Jasne, ze chodniky sa zrejme budu robit "za pochodu"...
Reakcia na: kecho #23:
takze dnes opat funkcny pesi prechod pri tpd-prekryty doskami
na chodniku pri nadjazde prave ukladaju kolajnice..
Reakcia na: kecho #22:
update-aktualne sa trasa zmenila: chodnik pri tpd (zast. Farskeho) uzavrety, doskami je prekryty a priechodny chodnik blizsie pri nadjazde
Reakcia na: tr3mp #9:
tak jeden chodnik (blizsie pri moste) je uz zlikvidovany a nepriechodny
druhy (pri TPD) je stale prekryty doskami a priechodny, na exzastavke Farskeho je uz polozeny aj novy obrubnik
Reakcia na: Martin Fundárek #20:
ZDZ je chaotické, ale prečo tam nie je dočasné VDZ?
Reakcia na: Martin Fundárek #15:
Tak sa musím trochu poopraviť - smerom k Dunaju nedali zábrany preto, lebo zmenili radenie. Stredný pruh je určený na odbočenie vľavo a je vyhradený pre MHD, pravý je priamy. Len to značenie:
Najprv je umiestnená tabuľa "Pozor, Bosákova ulica v úseku ... je neprejazdná".
Na ďalšom stĺpe sú nezakryté smerovky doprava Wien, Brno, Nitra, Komárno a pod tým zákaz odbočenia vpravo okrem vozidiel stavby.
Nasleduje stĺp s dvomi návesťami pred križovatkou. Modrá nie je prekrytá, len prelepená tenkými červenými páskami, a pod ňou žltá s novým spôsobom radenia. Bohužiaľ, vyhradenie pruhu pre MHD nie je zakreslené ako "vyhradený pruh", ale ako "zákaz vjazdu všetkých vozidiel v oboch smeroch" s "dodatkovou tabuľkou" "okrem MHD". Písmo je už také malé, že je čitateľné zo vzdialenosti max. 10 m, takže (ak predpokladáme, že značka je v zornom poli vodiča do vzdialenosti max. 2 m pred ňou) chudák vodič má cca 0,6 s, aby značku dekódoval. Podobne je zákazom s "dodatkovou tabuľkou" "okrem vozidiel stavby" označená aj šípka vpravo. A na spestrenie fólia jednej šípky sa už po dvoch dňoch začína odliepať a voľne povieva. (Takmer nikto tú značku nerešpektuje, autá jazdia aj cez stredný pruh ako sa komu chce, jedno doľava, druhé rovno.)
Na ďalšom stĺpec je značka "Pozor, Starý most uzavretý" s nezakrytou smerovkou obchádzky "Centrum" smerujúcou doprava...
No a celé to končí dvomi značkami obchádzky smerujúcimi doľava.
No značenie ako lusk...

V protismere sa tiež nikto neunúval zakryť značku "Hlavná cesta", aj tú len prelepili tenkými štráfikmi. Pod ňou je prenosná značka "Daj prednosť v jazde". Pred križovatkou je ešte na každej strane zákaz odbočenia vľavo. Upozornenie na neprejazdnosť z tohto smeru chýba.
Podľa mňa by stačilo vypnúť semafor a hlavnú cestu dať Jantárová (od N.Hraničiarov) - Farského. Z mosta zúžiť premávku do 1 pruhu a viditeľne označiť že je to vedlajšia cesta
Reakcia na: Error 0x007 #13:
Možno rátajú s tým, že tam ešte bude pyrotechnický prieskum - či tie bomby z Dunaja, ktoré sa nikdy nenašli, nepreliezli až sem 🙂
Reakcia na: Martin Fundárek #15:
Snáď si si nemyslel, žeby preferovali a zrýchlili (aj) MHD tým, že by zmenili cyklus na semaforoch 🙂 Veď "len" na 2 mesiace sa to asi neoplatí...?
Reakcia na: Valec #10:
O to nejde, len pri docasnom rieseni vyleju krasnu zastavku na trvale riesenie, a tam, kde su zastavky trvale, to posobi ako nase obvykle docasne riesenie.........kocurkovo trosku, nie?
Zas, zober to z druhej strany, po dvoch mesiacoch (o ano, ti traja jedini pracovnici co robia na celej trati!! kym to stihnu) sa znovu premavka vrati na povodne miesto. A co bude s tamtou zastavkou? nic, dalsi kus travnika zabetonovany a koniec filmu.... Na muchovom namesti v protismere chodil kedysi nocak/dokonca denna tusim l.52 safko-muchovo a spat (3 zastavky, 7min kolo). Dodnes na travniku lezi "provizorium" betonovych panelov - zastavky. Avsak, tie sa daju vzdy vytiahnut, a znovu obnovit travnik. O to trosku islo, ak to po pracach zbortia, sklanam poklonu, ze myslia aj na ludi s provizoriom, ak nie, trosku zbytocne znicenie.....
Reakcia na: kecho #12:
Ja sa zasa čudujem, že semafory ponechali bez zmeny, takže odhadom tretinu cyklu stoja všetky autá, pretože zelenú má smer z uzavretej cesty...
A keby uzavreli zopár vodiacimi tabuľami odbočovacie pruhy, to by tiež nestálo veľa. Alebo aspoň zakryť semafory na ten smer... Zákaz mnohí prehliadnu a potom v svetelne riadenej križovatke zmätkujú.
Reakcia na: Error 0x007 #13:
+ natiahnut vedenie
To trva dva mesiace poorat cestu a polozit tam kolaje a zase cele zaliat? Ach jaj to nase Slow-ensko ?
Reakcia na: mark178 #7:
sa viac cudujem tomu geniovi, ktory nechal na Farskeho na lavom semafore "daj prednost v jazde" a napravo slahol znacku, ze je to hlavna cesta ?
a tabula "pozor, zmena organizacie dopravy", ak sa tam teda naozaj menil smer hlavnej (podla prenosneho znacenia je farskeho-doprava na jantarovu, t.j. trasa dennych busov)...to by uz asi nevoslo do rozpoctu 🙂
Reakcia na: tr3mp #9:
chodniky aktualne na oboch stranach neporusene, takze este sa da
Reakcia na: fanatikmhd #6:
Raz sa spraví niečo poriadne a aj to musí niekto ohundrať.
Pešo/bicyklom sa cez uzatvorený úsek dá prejsť?
Reakcia na: TeBeCe #2:
A ten beton zo zastavky/travnika pojde po skonceni aj prec, alebo zostane, "kym sa nerozpadne", ako ostal asfalt na travniku pri Starohajskej?
včera som bol náhodne na Farského, cesta už bola vyfrézovaná, tak sa čudujem normálne 😃
Reakcia na: TeBeCe #2:
Ano, uz videl, dva dni som nebol doma.... 🙂 OT2 - vybetonovat travnik koli dvom mesiacom malo ucel???? nestacili provizorne betonove panely? Ci to je predpriprava aj k dacomu inemu?
Reakcia na: Petto #4:
aspoň niekde robia ☺
Reakcia na: marek31122 #3:
Ano
idú tam dávať koľaje? ?
Reakcia na: fanatikmhd #1:
presne tam, kde uz minimalne vcera bola nova zastavka spravena...
Cize po prehodnoteni autobusy smer mesto/ovsiste odbocia vlavo, nakolko vpravo bude kompletna rozkopavka. OK. Ale kde chcu na ten travnik spravit dvojmesacnu zastavku Farskeho? Povodne som predpokladal vyuzitie starej zastavky Muchovo namestie v opacnom smere (4 betonove panely dostatocnej dlzky na jeden klbovy autobus)..ale "budu presunute na farskeho ulicu" je iba ten kratky usek medzi dvoma krizovatkami. A vsade stromceky s travnikom.... 🙂 No, moze to byt zaujimave riesenie 🙂
Ale naopak, pri N80 trosku nestastne riesenie. Uprimne, myslim, ze ak by vz siel cez muchovo, dole na namestie hraniciarov a potom supito presto nahor na sustekovu, stratil by 2-3 minuty, a dokonca spravil aj lepsiu obsluhu....Nuz ale ked sa uz hradny pani rozhodli 🙂