DPB si prenajal ťahač trolejbusov

Stará tatrovka slúžiaca na ťahanie trolejbusov už doslúžila.

Dopravný podnik Bratislava si od marca 2015 prenajal nákladné vozidlo Scania P124CB 6x6 420, ktoré bude slúžiť na ťahanie trolejbusov. Prenajímateľom vozidla je senická spoločnosť Unistav a DPB si toto vozidlo prenajal na pol roka. Mesačné nájomné za vozidlo je 2500 € bez DPH.

Prenajatý automobil je náhradou za nákladnú Tatru 815, ktorá doslúžila v jeseni minulého roka. V priebehu tohto roka plánuje dopravný podnik zaobstarať nové vozidlo na ťahanie trolejbusov. Dopravný podnik na odťahy trolejbusov využíva aj svoje vozidlo ťažkého odťahu Iveco Trakker.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 4921 #52:
Tak vieš ako, ja tieto technologické vozidlá nesledujem, červenú Tatru si pamätám ešte od deväťdesiatych rokov.
Reakcia na: 4921 #51:
Jo, to je ona! V reale je krajsia - ako nova koxo!
Reakcia na: 4921 #51:
DPB ju kúpil už ako zgenerálkovanú od GTB, akurát teda s-eka sa tvári, že už aj dlho predtým bola na civilných číslach...
Reakcia na: S499.1023 #49:
Tú pôvodnú červenú vyradili ešte v roku 2015 (voľakedy v marci)
Reakcia na: IBBI #48:
Myslíš túto? Tú som vo vozovni videl už v júni alebo júli tohto roka a tiež som sa divil, čo je to zač (podľa vyhotovenia podvozku tipujem, že pochádza z vyradenej techniky našej armády)
Reakcia na: S499.1023 #49:
On má na mysli asi tú prerobenú ex-vojenskú.
Reakcia na: IBBI #48:
A nie je to tá pôvodná červená po oprave?
Dam to sem, bo neviem kde inde - odkedy ma DPB tu krasnu oranzovu Tatru 815 TP ??? Teraz tahala trolejbus do vozovne. Vyzera ako nova, zrejme po rekonstrukcii... ?
Reakcia na: Mike #46:
Ano Scania mala udrzbu plus este k tomu na nej trebalo par veci dorobbit aby bola schopna na tahanie vozov do servisu niesla opravovala a chystala sa na Hrobonke
Reakcia na: Beus #43:
Môže to niekto znalý potvrdiť, alebo vyvrátiť, ale ja som počul JPP info, že už aj tá prenajatá scania mala nejakú poruchu (alebo periodickú prehliadku?) a tento týždeň niekedy že išla do servisu...
Reakcia na: Petto #44:
Tak to teda bude veselo...? ?
Reakcia na: Beus #43:
Myslim si,ze sa uzivi pre odtah na vynovenej 210tke od aprila ?
Reakcia na: TeBeCe #41:
No, takže tu vidíme "výhodnosť" tohto obchodu. Nová Tatrovka dorazí za necelý mesiac, možno plus pár dní na vybavenie formalít, ale Scania je prenajatá na pol roka. Takže? 🙂
Reakcia na: Solider #14:
FMUK a FaFUK sú po trase linky 204 😉
Tak uz to dorazilo. Je to rovnaka vyklapacka ako ta dozita tatrovka, akurat v modrom ?
Reakcia na: Quakeman #37:
Óóóó, tak z takýchto technických vylepšení mám úprimnú radosť - ak to vydrží na dojazd do nasledujúceho napájacieho úseku, bude to bomba 🙂 Na 7501 sa to už otestovalo?
A je fakt nehorázna škoda a hanba kompetentných, že sa na to nemyslelo pri trofloch, to naozaj mali mať všetky. Nie mohli, mali. Tých 100-150 kíl bateriek s meničom navyše by už nikoho nezabilo, to je váha dvoch cestujúcich...a presne ako hovoríš, tým by Tbusy boli omnoho menej zraniteľné.
Reakcia na: Beus #33:
Ano bola to bola otazka casu kedy odpadne korba.A co sa tika vseobecnosti tatry nedam na to auto dopustit konkretne tato si svoje odtahala hlavne vsetky vozi do Zlina.Pocul som ze pocas tohoto najmu vozidla kupia novu Tatru tak som zvedavi ako to bude.Co sa tika toho eko len tolko stacilo ju nastartovat na hl.stanici a si si vypocul od nasho naroda.
Tu som to našiel .V texte v odkaze sa o tom píše že trolejbus s pomocným batériovým pohonom bez klimatizácie a kúrenia prejde 25-30Km. http://www.mhdzive.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=179:provoz-solarisu-ve-svedsku-v-roce-2013&catid=14:clanky&Itemid=143
Reakcia na: Beus #24:
Teraz ma napadlo že všetky nové električky budú mať núdzový batériový pohon na niekoľko stoviek metrov pre prípad že nastanú problémy na trati (uviaznutie pod úsekovým deličom,pokazený pantograf,posun v dielňach atď.) Takýto pomocný pohon aspoň na pár km mohol mať každý trolejbus a pri strhnutom vedení alebo iných nečakaných udalostiach by trolejbusová doprava nebola paralizovaná.Premrhala sa veľká príležitosť zatraktívniť a zrovnoprávniť voči autobusovej doprave s eurofondov.
Reakcia na: Ámos #34:
napriklad spojka na Americke namestie sa im podarila dobre, vratane toho obluku. Preco nepokracuju dalej nikto netusi. No tusi. Ako si pisal, nemohla by to urobit spriatelena firma za 1,3 mil€.