Predĺženie trás liniek 41147 (od 22.9.2014)

Linka 41 bude predĺžená na Hlavnú stanicu, linka 147 v oblasti Kalvárie.

Od 22. septembra 2014 budú v súvislosti s blížiacimi sa komunálnymi voľbami predĺžené trasy liniek 41 a 147 nasledovne:

  • Linka 41: vybrané spoje počas špičiek pracovných dní budú premávať po predĺženej trase Búdková - Vozovňa Hroboňova - Hlavná stanica a späť. Na predĺženej trase autobusy obslúžia zastávky Hroboňova, Prokopa Veľkého, Sokolská, SAV a Hlavná stanica.
  • Linka 147: na Kalvárii bude minibus obojsmerne premávať predĺženým okruhom po uliciach Havlíčkova, Laučekova, Tajovského, Langsfeldova, Gorazdova, Lesná a Prokopa Veľkého, Havlíčkova. Na uvedenej trase bude len doterajšia zastávka Kalvária, minibus však na požiadanie zastaví kdekoľvek už zaužívaným spôsobom.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #29:
Na Trnavke sa ratalo so zachovanim dvoch liniek aj po zmene linkovania .
Reakcia na: Petto #30:
Podla informacii ktore mam od HMB sa pripravuje zmean CP 147.
Reakcia na: Petto #30:
Skôr by som sa obrátil na aktuálnu starostku... však je pred voľbami.
Reakcia na: interpreter #27:
Skor mam pocit ze by ste sa mali stazovat u svojich susedov, ktori si priali predlzenie 147 dalej na Kalvariu cim sa predlzila jazdna doba 147cky, a tym sa musel upravit aj cestovny poriadok 147čky.

Ale rozhodne diskusne forum vam nepomoze, skuste sem napisat rovnaky mail trochu v oficialnejsej verzii na zmenymhd@dpb.sk
Reakcia na: Ike #26:
64 na Trnávku - aký by to malo zmysel? Predpokladám teda, že na Trnávku by bola 1 linka, načo by bol taký hustý interval na Pražskú/Hroboňovu?
DPB chcel ušetriť traťou na Hroboňovu na výjazdoch z vozovne, namiesto toho minie ďaleko viac na vozenie vzduchu. Veď to by DPB viac ušetril, keby tú trať postavil zo svojich peňazí a nemusel míňať na zbytočnú linku, aby vyhovel eurofondom.
Reakcia na: interpreter #27:
Zdravim,
Toto nie je portal dopravneho podniku. Preto akekolvek staznosti na dopravu piste na kontakty uvedene na oficialnej stranke www.dpb.sk. Dakujeme 🙂
Nie je mozne pochopit, ako ste mohli zrusit linku 147 @8:15 & @16:45, teda v spicke, z Hodzovho nam. na Kalvariu. V tomto case vyuzivalo linku aj vela rodicov s malymi detmi (do skolok). Osobne som hovorila s niekolkymi a tiez nie su spokojni s takouto zmenou. Prave po tyzdni mobility zaviest takuto (z naseho pohladu) neopodstatnenu zmenu. Dalo by sa to napravit? Rano by mal spoj 147 odchadzat z Hodzovho nam. o 7:45 a 8:15 a poobede by to malo byt tiez tak, ako v predchadzajucom obdobi.
Dakujem.
Keď sa otvárala Hroboňka, tak som myslel, že v septembri 2014 budeme riešiť reorganizáciu trolejbusov a predĺženie 64 až na Trnávku. hmmm... tuším ideme v čase späť ?
Reakcia na: Palco #23:
Za ďalšiu linku s 30-minútovým intervalom by mali niekomu ufiknúť prsty alebo toho človeka okamžite prepustiť.
Reakcia na: kecho #7:
Nech hl.m. Bratislava láskavo vráti eurofondy, použité na výstavbu tejto trol.trate! ?
Podľa mňa sa tu porušila podmienka dotácie z EU o čerpaní prostriedkov na trolejbusové trate,kde sa hovorí,ze po dokončeni trate musí byť nahradený autobus trolejbusom,v rozmedzí aspoň 5 rokov,inak hrozí,že tieto prostriedky budú musieť byť vrátené.Preverili to kompetentní?Radšej sa už mohlo pár mesiacov počkať na trolejbusy s APU a potom to doriešiť.Keď k tomu nedajbože príde,tak to bude veľmi nákladný predvolebný prešľap....
Ďakujem Vam za vaše petície,ale garantujem ,po prečitaní cestovných poriadkov /L 41,64/budete prví,čo budete frflať. Malo to zostať tak ako bolo,už sme sa prispôsobili k odchodom,teraz zasa zmena,niekde trolejbusom,potom zasa autobusom,v konečnom dôsledku budeme prestupovať ešte viac ako doteraz.Dúfam že táto predvolebná aktivita pani Rosovej nebude mať dlhé trvanie.Pevné nervy od pondelka...
Reakcia na: TomJ #17:
No dakujem pekne, ze v suvislosti s komunalnymi volbami. Tiez byvam v danej lokalite. Nevadi mi zmena trasy, predlzenie intervalu sa da prezit, ale casovanim prichodu/odchodu na Hodzovo nam. to uplne pokazili. Doteraz boli ranne prichody na Hodzovo nam. 6:45 a 7:30, co bolo super a velmi vela ludi (obzvlast v zime) to vyuzivalo na cestu do prace alebo do skoly. Teraz? Cela 147 mi bude na jedno velke, ak mam byt v praci/skole o 8:00.
Interval 1h je v poriadku, ale naozaj mohli zachovat aspon ten cas 7:30, respektive nacasovat vsetky prichody na pol hodinu, nie na celu. Takto linka 147 stratila velku cast svojej uzitocnosti.
Pre mna je toto krok spat o 7 rokov, ked sme tu ziadny autobus nemali. Dakujem za predvolebnu kampan, uz viem koho urcite NEmam volit ?
Reakcia na: Palco #11:
Nikto neuverí, že dennodenne cestujú vlakom? Mne už to pripadá ako predpríprava na to, keď už budú môcť cestovať vlakmi zadarmo ?
Každopádne zbytočné mrhanie peňazí z verejných zdrojov jedno aj druhé. To radšej mohli železnice obnoviť dopravu na niektorých regionálnych tratiach, kde sa od roku 2003 rušila a prinieslo by im to viac cestujúcich aj na hlavných koridoroch. Taktiež sa malo na ďalších tratiach pokračovať v zavádzaní taktovej dopravy. Len to by tu musel niekto rozmýšľať a správať sa naozaj vlastenecky. Lebo skutočné vlastenectvo sa neprejavuje len pri zápasoch hokejovej a futbalovej reprezentácie, ale v každodennom živote. Nemyslieť len na seba a svoju rodinu a blízkych, to je asi moc na našich politikov. Radšej spravia populistické opatrenia, len aby sa udržali pri moci, lebo však sprostý národ im to zožerie a opätovne zvolí do verejnej funkcie. Zbytok občanov sa môže na tých dôchodcov a študentov, čo sa budú voziť zadarmo, skladať. A vyrovnaný štátny rozpočet v nedohľadne, furt len schodok.
No ako tak pozerám nové CP L41 a 64 tak v špičke pracovných dní príde na oboch linkách k zlepšeniu intervalu z 20. na 15-minút a v sedle a večer cca do 20:00 k zhoršeniu intervalu z 20. na 30 minút. Linka 64 odchádza 2 minúty po L41 v smere na Hlavnú stanicu takže bude chodiť takmer prázdna. Zo SAV naopak pôjde L64 4 minúty pred odchodom L41. Zaujímavosťou je aj spoj L41 s odchodom o 23:18 z Búdkovej, ktorý denne zachádza na Hlavnú stanicu. Btw. keď spustili novú trolejbusovú trať a premávky L64 tak sa hovorilo, že podľa EÚ musí trolejbus nahradiť súbežnú autobusovú linku. Teraz to už neplatí?
Reakcia na: TomJ #17:
A ako tak pozerám nové CP, tak predĺženie trasy 147 je na úkor zhoršenia špičkového intervalu.
Ak tomu rozumiem dobre, tak na 147 sa robí nový okruh ale zároveň sa ruší premávka cez ulicu Pod Kalváriou? To už naozaj nemohol chodiť radšej tade ako cez Laučekovu. Tak išiel priamo okolo kostolu, čo podľa mňa ľudia využívali. Keď už silou-mocou chcem obslúžť novú lokalitu, nešlo by to bez toho, aby som tým uškodil inej lokalite?
Reakcia na: Pajo #14:
keď začneš do systému dávať "pár" výnimiek, tak sa ti časom rozpadne, lebo "keď majú oni, prečo nie aj my..."
super, to chcem zase vidiet revat vsetkych za obnovenie 22, kedze 41 tiez ide ?
Jedná sa o zopár vybraných spojov linky 41 a len počas špičiek pracovných dní, tak by som to tak moc neprežíval ?
Reakcia na: Palco #11:
toto napíš tete Táni, DPB, magistrátu a jednotke rýchleho nasadenia dôchodcov-voličov ?
Reakcia na: TeBeCe #10:
tak šup-šup zase zavrieť železničný prejazd, aby sa 95-ka krkolomne točila cez Viedenskú 😉
Bývam v tejto lokalite,no musím povedať,že mi vôbec nerobí problém prestúpiť na Hroboňovej zo 41 a počkať 3-4 minúty na 64 a cestovať do niakeho prestupného bodu na Rač.alebo Trn.mýte.Ludia si už na to zvykli a mnohí to aj ocenili,preto nerozumiem neustálym petíciam/hlavne z jednoty dôchodcov /a hlavne predvolebnému ťahu pani Rosovej o znovuzavedení 41 na Hlavnú stanicu.Je to naozaj zbytočné,pôjdu totiž duplicitne 2 vozidlá 41 aj 64 v rovnakom čase a rovnakým smerom.Ak pani Rosová nevyhrá,po voľbách sa to znova zruší.Nechápem čo vás dochodcov - tak strašne priťahuje prestúpiť na inú linku práve tu na smradľavej hl.stanici,lebo to že dennodenne cestujete vlakom asi neuverí nikto.Netreba byť taký sebec,lebo ten 1 pridaný autobus na41bol ubraný niekde inde,kde by sa využil omnoho viac.....
Reakcia na: gejza #9:
Bez debaty. Teraz ked tam zriadili to nonstop P+R parkovisko, tak sa to vyuzije ?
Reakcia na: kecho #8:
a k tomu nočný spoj N82 v intervale aspoň 10 minút ....
Reakcia na: shaggy #5:
keby to bol bobino, tak by chcel CapaCity v intervale aspoň 4 min s premávkou od 4:30 do do 23:30 😉
Reakcia na: 810zssk #3:
Škoda len, že pani Táňa si to nezaplatí zo svojho 😞 Btw. nie je to v rozpore s podmienkami dotácie z EÚ na výstavbu Tbus trate (xtisíc prepravených+likvidácia Abus+podpora Tbus)?
Dúfam, že tento nezmysel sa ku dňu 16.11. aj ukončí... Aj keď...napr. výdrž takej Sandtner linky ďaleko presiahla komunist...nálne voľby...
Reakcia na: shaggy #5:
To malo byť akože vtipne? ?
Reakcia na: Tester #2:
Ja som jednoznačne za posilnenie 82ky.
Akurát minule som čakal na 37ku pod Mostom SNP, ktorá mala ísť o pár minút a pohľad na nešťastného vodiča, ktorý sa neúspešne snažil naštartovať svoj autobus + odchádzajúce záložné vozidlo na inú linku ma vôbec netrápil tak, ako odchádzajúci preplnený autobus na linke 82. Okrem vodiča v ňom sedel jeden človek (aj keď podla bundy bol zamestnanec DPB) a priznajme si, 1 človek na tak malý autobus, to už je nátresk.

Dokonca mi napadla aj taká kacírska myšlienka, že keď už vypadla jedna 37ka, ktorá chodí raz za 20 minút, nebolo by na škodu ju nahradiť 82kou, ktorú asi nikdy nikto nepoužil. Ale bolo mi jasné, že to je nesystémové riešenie.
Vôbec to nie je okaté ?
Reakcia na: Tester #2:
Pani Táňa sľúbila, tak musí byť!
Ktoryze politik z Horskeho parku s dosahom na DPB sa boji o svoje teple miestecko? 147 mozno este zmysel dava, ale ta 41 su vyslovene vyhodene vzkm. Idealne nech tie odchody daju aj v nedelu vo vecernej "spicke" a teste pred odchodom 141, lebo ved preco nie... A 82ka sa nahodou kapacitne nebude posilnovat? Aspon Solaris, nech je to pekne vidiet, ved aj v Petrzalke budu volby ?
"v súvislosti s blížiacimi sa komunálnymi voľbami" ? ? ?