Na linke 21 pribudne zastávka Vápenka (od 5.5.2014)
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

Autobusy budú zastavovať na rovnakej zastávke ako linky 20, 120 a N21.


Foto © insider


Na linke 21, ktorá je nosnou pre Devínsku Novú Ves, pribudne od 5. mája 2014 nová zastávka Vápenka pred vstupom do Devínskej Novej Vsi. Pridaná zastávka bude na znamenie podobne ako doteraz pre linky 20 120 a N21.

Nejde o prvú pridanú zastávku do pôvodne expresnej linky 21. V minulosti boli pridané na trase medzi centrom a Devínskou Novou Vsou zastávky Mokrohájska a Bory-rázcestie. V súvislosti s dostavbou novej nákupnej zóny Bory sa očakáva ďalšie doplnenie medzi zastávky tejto linky.

Nové zastávky a tiež stavebné úpravy komunikácií a križovatiek na trase postupne predlžujú reálnu jazdnú dobu tejto linky. Do popredia sa tak dostávajú otázky riešenia rýchleho kapacitného prepojenia Devínskej Novej Vsi a centra koľajovou dopravou. Mesto dlhodobo plánuje predĺženie električkovej dopravy z Dúbravky, ktorá však rýchlosťou nebude konkurovať linke 21, a na ktorú zatiaľ nie sú k dispozícii finančné prostriedky.

Železnice Slovenskej republiky zase pripravujú výstavbu novej železničnej zastávky v Devínskej Novej Vsi. Problematická je však jej navrhovaná poloha mimo sídliska a mimo dostupnosti bežných liniek MHD a tiež slabý interval vlakov na linke S20, ktorý v niektorých časoch dosahuje až 2 hodiny. V apríli 2014 sa skončilo verejné obstarávanie na zhotoviteľa projektovej dokumentácie siedmich nových železničných zastávok vrátanej devínskonovoveskej, ktoré vyhrala spoločnosť Reming Consult.


28.4.2014
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

jesa7.5.2014 22:07 #12 Re:
Reakcia na #9 od Valec:
A ešte, cez Dúbravku je to strašne dlhé... A to nehovorím ešte o zápchach z Dúbravky pod diaľnicou... cez Dúbravku je to úplne neefektívne 92-ky nechodia často, ale keď si človek nájde správny čas, je to super...
jesa7.5.2014 22:05 #11 Re:
Cestu do Lamača musím potvrdiť, predtým moje decká museli chodiť cez Patrónku a teraz to majú skoro o polovicu kratšie... A 92-ka je komfortná a prázdna A čím viac ľudí bude Bory používať na prestupovanie, tým menej to bude pustatina
Roberto7.5.2014 20:36 #10 Re:
Reakcia na #9 od Valec:
práveže na boroch prestupujú hromadne kvôli tomu že sa nechcú mačkať v 21 a keď idem do Lamača chodím 92 pretože to mám rýchlejšie na vrančovičovu
Valec7.5.2014 20:33 #9 Re:
Reakcia na #7 od jesa:
Decká čo idú do školy do Petržalky hádam nebudú prestupovať z 21 na 92 na Boroch, keď na Patrónke to majú na hrane. Detto z DNV do Lamača musí vyť výhodnejšie prestupovať z 20/120 na 23 v Dúbravke a nie sa motať "pustatinou".
jesa7.5.2014 19:19 #8 Re:
Ešte som chcela pridať, tých ktorých sa to dotýka, píšte prosím na našu mestskú časť DNV mudnv@mudnv.sk a starosta@mudnv.sk a hlavne na DPB. Ja už som napísala
jesa7.5.2014 18:04 #7 Re:
Súhlasim s Tedomikom. Odkedy sú Bory, Bory sú super prestupný uzol. Nie je žiaden problém prestúpiť na 20 a 120. 21-ka je kapacitne hodne preťažená. Zachvíľu to už nebude žiaden rýchly spoj, bude stáť všade Skôr by mohli pridať ešte ďalší rýchly spoj z DNV. Celkom by bolo fajn, keby sa ľudia naučili využívať prestupovanie. Keď sa urobila zastávka Bory, tiež som bola smutná, že zastávka navyše, že radšej by mohol byť spoj do Lamača. Ale presne toto mi niekto napísal, treba využívať prestupovanie. Moje decká parádne využívajú prestupovanie na Boroch smerom do Lamača. A ráno spolu s nimi min. 10 ďalších ľudí - decká, čo idú do školy do Petržalky, prestupujú na 92-ku. Skôr treba robiť prestupovacie uzly ako pridávať zastávky na znamenie.
majak6.5.2014 3:16  +2#6 Re:
Reakcia na #5 od Roberto:
to vsak nie je riesenie aby tam zastavovala uz teraz preplnena linka 21ky... na to nech si presskamaci alebo dotycne firmy objednaju specialnu linku tak ako si 92ku plati bazka
Roberto28.4.2014 17:51 -2 +2#5 Re:
Zastávka vznikla /pribudla/ z dôvodu rozšírenia priem. parku v oblasti vápenky s odhadovaným vznikom cca 500 pracovných miest
PetoMHD28.4.2014 17:24  +3#4 Re:
Hlavná vec, že keď sa ľudia pred rokmi dožadovali aby zastavovala aj na Hroboňovej, tak im bolo povedané, že to nie je v žiadnom prípade možné a teraz jej veselo pridávajú zastávku za zastávkou...
Tedomík28.4.2014 15:42  +4#3 Re:
Od kedy pribudla zastávka Bory-rázcestie nie je problém ísť s 20/120 na ňu a tam prestúpiť. Je to úply nezmysel tie zastávky medzi Bormi a DNV sú veľmi nevyužívané
NOKS28.4.2014 13:27  +4#2 Re:
nechápem aký zmysel bude mať to keď tam bude stáť..aby záhradkari nemuseli čakať na L20 prípadne L120 (cez pracovné dni) ? keď už tak nech tam stojí len jeden spoj v hodinách kedy končia zmeny v Presskame a nie celodenné...21ka je jeden z mála rýchlych spojov a za chvílu z nej už bude chujovina čo stojí pri každej vŕbe...
JaSomTu28.4.2014 10:37  +6#1 Re:
Ďalšia zbytočná zástavka, nestačí, že odkedy pribudli kruháče, prechádza sa úsekom Bory oveľa dlhšie? Zrušiť by mali aj zástavku Kamenáče, je to len kúsok od zástavky Bory-rázcesie a nezriedka na nej stojí "až" jeden človek. Týka sa to síce spojov 20 a 120, ale nezmyselne blízke zástavky by bolo treba redukovať. Ak chcete dostať ľudí do MHD, musí byť cenovo vžýhodná a najmä rýchla. V Bratislave nie je ani jedno, ani druhé a zodpovední sa divia nárastu áut (vlastne nedivia, nepriamo ho podporujú).