T3P #7791 testuje nové podvozky

Dopravný podnik testuje na modernizovanej električke T3P #7791 nové podvozky firmy SKD Trade. Vozidlo je možné denne stretnúť v uliciach mesta na skúšobných jazdách. Podľa našich informácií električka do konca roka najazdí s týmito podvozkami skúšobne 5000 km. Bližšie informácie o podvozkoch nie sú známe.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TARKAN #6:
Sme v 21. storoci, take sracky tu nemaju co hladat (ci by to vobec EU preplatila?)
Reakcia na: Quakeman #10:
Neberiem ti tvoj nazor... mas na neho pravo, respektujem ho... cas mi vsak da za pravdu...
Reakcia na: MatejBA #13:
26 T a 28T su v tuto chvilu v testovaniach a homologizacii, zatial podobne detske choroby ako prazska 15T
Reakcia na: TARKAN #7:
Neviem o tom, zeby 26T a 28T mali nejake vaznejsie problemy (z nich vychadza 29T a 30T)
Reakcia na: TeBeCe #11:
Už je kúpená výzbroj tak hádam onedlho bude.
Reakcia na: Quakeman #10:
zo supravy 7795+7796 este stale nie je ani jeden voz pojazdny?
Zrejme tento modernizovaný podvozok vychádza s tohto návrhu http://www.kll.cz/pages/podvozek%20tramvaje.htm
TARKAN - čo príspevok to perla ? ? ? tak dlho som sa už nezasmial na kope nezmyslov.
TeBeCe - asi preto že to chcú mať homologované na T3P a nie T3SUCS.
Poprosim prispevok 7 + 8 zlucit a dat za koniec prispevku cislo 6 a nasledne 7+8+9 odo mna vymazat... dakujem
Reakcia na: Pantograf1 #5:
este dodam... najdlhsiu brzdnu drahu sledujem na podvozkoch prave tohto typu...
Reakcia na: Pantograf1 #5:
Odstranit ani ee.... to je take iste akokeby si chcel od skody 13T,14T a 15 T a cochvila aj 29 a 30 T aby isli bez problemov a aby ich udrzba bola lacna a aby sa cestujucim zdala ulicka priestranna a komfortna- nerealne...
Reakcia na: Pantograf1 #5:
Zatial neviem o podniku, kde by s nimi bol problem - to ze bolo vybrate T3P nepovazujem za nahodu... jeden z mala tipov elin, kde to slo v poho... aj preto asi nedali nevyuzite sola.

Som dost prekvapeny, ze nevolili Pragoimex - od nich je lacnejsie vsetko a minimalna poruchovost a problemy.

Troska pomimo temy- som mierne zdeseny, ze volba elin padla na skodu a nie na vozy Vario - skoda ma pomaly v kazdom meste poruchy a problemy a drahu drzbu Vario s vynimkou KE vsade bez problemov....KE ak chcu by som SKodu doprial s radostou..... mam zly pocit, ze znova niekdo bude mat "kavicku"
Reakcia na: TARKAN #4:
môžu byť dôvodom tohto testovania práve chyby, ktoré si napísal? resp. myslíš, že sa môžu snažiť ich odstrániť týmto testovaním?

inak, súhlasím s tým, že nie je velmi šťastné riešenie rozpojiť kvôli tomu testu ucelenú súpravu, keď máme aj nevyužité (?) sólo. viete dokedy bude prebiehať ten test?
Reakcia na: Pantograf1 #2:
Iny typ brzdenia po case to vydava pazvuky ze ohluchces a vo viac typoch vozov hlavne ak to ma novsiu vyzbroj to ma problem s komunikaciou s inymi castami vyzbroje.... najvypuklejsie to bolo na RT6 vozoch a niektorych variantoch modernizacie K2, T3
to sme na tom tak dobre, ze kvoli nejakej sotozabave si rozpojime modernizovanu supravu a hrame sa? preco to neskusaju na 7719, ktora bola za tazke prachy opravena a teraz volakde stoji nevyuzita ?
Reakcia na: TARKAN #1:
v čom je ten podvozok zlý?
DPB testuje brniansku pohromu ako podvozok - gratulujem k "spravnej" volbe