Dočasná zmena na linke 202 (od 11.3.2013)

V pracovných dňoch budú trolejbusy nahradené autobusmi.

Od pondelka 11. marca 2013 bude v dôsledku nedostatku trolejbusov v pracovných dňoch trolejbusová linka 202 obsluhovaná autobusmi podľa štandardného cestovného poriadku. Nebudú však zabezpečované výjazdy a dojazdy z resp. do vozovne Hroboňova s výnimkou spoja o 5.53 z Vozovne Hroboňova a 8.18 z Čiližskej do vozovne Hroboňova. Ostatné spoje budú začínať a končiť na zastávke Rajská s výnimkou doterajších vložených spojov, ktoré po novom budú začínať aj končiť na Čiližskej. Všetky zmeny sú zapracované v cestovnom poriadku, ktorý nájdete aj na našich stránkach.

Počas víkendov ostáva premávka na linke 202 v nezmenenom režime.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Mna by len zaujmalo ako velmi bude docasna tato zmena, ci to bude docasne ako odstava tunela alebo ako elektricky pred X rokmi do petrzalky
Reakcia na: Jezo #72:
To si radšej porovnávaj NB 18 na 32 vs 25Tr na 33. Na rovine ma T-bus nevýhodu v prípade vyletenia z troleje čo je pri našom stave všetkého dosť možné najmä pri vyšších rýchlostiach. T-bus má najmä tuna výhodu, že aj plne naplnený má výborné jazdné vlastnosti oprosti akejkoľvek herke. A akonáhle príde kopček, t-bus vyhráva.
Reakcia na: Jezo #72:
No pomalosť či rýchlosť t-bus dopravy závisí celkom mnoho aj od infraštruktúry a jej údržby, takže ten argument je kúsok pomýlený 🙂
Inak teraz ked sa to da pekne porovnat by ma aj vcelku zaujimalo, ako je to s rychlostou t-bus vs a-bus. Kedze pomalost t-bus dopravy sa casto pouziva ako argumen proti jej rozsirovaniu.
Reakcia na: Mike #65:
daj pokoj, už neostáva veľa farieb, hlavne po tom IDS, ak sa teda niekedy zavedie... 😉 a tyrkysová je navyše veľmi blízko k verzii modrej (voda). jedine žeby hnedá (kombinovaná doprava) ?
alebo mohlo by byť prvé číslo zelené a ďalšie dve modré (ako približný pomer tbus-bus 2:7)? 😉
Reakcia na: Majo #69:
Ono je to asi v tej správe zle formulované. Myslené je to tak, že niektoré výjazdové spoje z vozovne nebudú začínať ani na Rajskej, ale na dané poradie sa voz napojí až na Čiližskej smer mesto a opačne, niektoré dojazdové spoje z Čiližskej nepôjdu vôbec, voz z daného poradia po príchode na Čiližskú pôjde priamo do vozovne.

A cez týždeň pribudli dva odchody linky 207 z RD smer Voz. Hroboňova a tiež dva výjazdy v opačnom smere ako náhrada za zrušené posledné odchody linky 202, aby nebola taká diera z Hodžka na Palisády.
Reakcia na: Petto #52:
Nepochopil si otázku. "Ostatné spoje budú začínať a končiť na zastávke Rajská s výnimkou doterajších vložených spojov, ktoré po novom budú začínať aj končiť na Čiližskej." Tieto spoje som myslel. Samozrejme viem, že 202-ku robí 2. DPA.
Reakcia na: tbus #67:
Bežný človek nevidí rozdiel medzi autobusom a trolejbusom. Preňho je dôležité, aby ostala zachovaná ponuka spojov s rovnakou kapacitou.
Reakcia na: Valec #64:
Čo sa v Košiciach nepodarilo za 6 rokov v BA stihli za jeden víkend. Nahradiť komplet tbus linku autobusmi, a ešte sú ľudia spokojní. ? A ešte tá paralela s číslami 71 a 72, len dúfam že sa v KE nezačnú po dodávke nových autobusov zrazu záhadne lámať trolejbusy...
Reakcia na: Mike #65:
No, tak 202 by mala 4 spoje v rannej špičke a spoje cez víkend. L72 všetky ostatné spoje v Xc. ?
Reakcia na: Valec #62:
Cez víkend ostáva komplet tbus. Takže tyrkisová? ☺
Reakcia na: 810zssk #63:
Tak potom sa mohla od 11.3. zaviesť autobusová linka 72 ako náhrada trolejbusovej 202ky. Resp. 202 mohla zostať s tým jedným ranným poradím. ?
Reakcia na: Valec #62:
Alebo oranzovu ? Ale skor nie, kedze toto je docasne opatrenie (na docasne obdobie 50 rokov).
Nemala by byť teraz linka 202 prefarbičkovaná na modrú? ?
Reakcia na: Pajo #60:
Neboj sa, v druhom tendri to bude uplne inak. ?
Veru, veru, kym z narvanej SORky v strednej casti vystupia vsetci ludia, tak ten ich 5-dverovy bus si mozu strcit,,, trva to dlhsie ako stare vysokopodlazne Vrakosy. DPB ma teraz na linke 202 idealnu prilezitost realne vyhodnotit ci maju 5-dverove vozidla taky vyznam, kolko bodov im DPB v sutazi nachystal. ☠
Reakcia na: T458.0 #58:
Myslím, že tá pravdepodobnosť oboch možností je takmer rovnaká.
Reakcia na: tbus #56:
SOR má zas iné "lahôdky", ktoré vystupovanie tiež predlžujú. Keď sa ti vďaka tomu, že väčšina miesta na státie je vo dverách musí z každých dverí 5 ľudí vystúpiť, tak neviem o akej úspore čas hovorí DPB, alebo keď sa pol minúty nevedia cestujúci dostať zo SORky na Patrónke, tak buď žijem v inej dimenzií, alebo (ako inak) DPB zas tlačí kaleráby. Čo je pravdepobodnejšie?! ?
Reakcia na: Marek1978 #51:
Pána B. toto ale nezaujíma, preto sa budem držať jeho odborných vyhlásení a budem porovnávať všetky vozidlá. Ostatne nič sa nestane ak bude jedno aj druhé zachytené a možno sa aj pobavíme, že časová úspora je malá alebo žiadna. Veď ešte sme nevystrčili von ani nos na stopovanie a natáčanie, takže uvidíme, čo to prinesie ešte len. ?
Reakcia na: Marky124 #55:
Prave ze nemoze, lebo Karosa ma narozdiel od SOR schody, ktore samy o sebe predlzuju cas vymeny cestujucich.
Reakcia na: Petto #53:
na 31/39ke mozes porovnavat prave Sorku s Karosou, lebo kazdy pracovny den tam minimalne jedna beha
Reakcia na: Petto #52:
Aspon si Dolne Hony budu moct otestovat ako by sa cestovalo v Skode 31 Tr ?
Reakcia na: Marek1978 #51:
Tak ale na 39tke zase nemas co porovnat. Porovnatelne su len NP vozidla 4- a 5-dverove a ich kombinacia je fakt len na 83tke cez vikend, ale podari sa aj na L95 v pracovne dni sem-tam co davas vypravy na dispecerske.
Reakcia na: Majo #48:
Ake vložené spoje ??? 202tku bude robit Jurak (2.DP) ktory prenechal L34 1.DP . Teda na L202 by mali byt sem tam aj NB18. Druha vec: Ci bude mat Trnavka co vypravit na L34, ked uz teraz si poziciava 1636-1639 a teraz bude narast nejakych 6-8 vozidiel do vypravy ?
Reakcia na: T458.0 #50:
no porovnavat to s IK435 a karosou nemusis, nakolko sa nejedna o NP voz. A L83 mozes akurat cez vikend, lebo cez tyzden su tam MBCC. Odporucam na Zochovej L39
Reakcia na: Valec #44:
Ja mám dakedy čas počas rannej špičky tak môžem na Patrónke natočiť video so SORkovou L21,83 alebo s nejakou linkou na Zochovej, že ako dlho trvá nástup a výstup cestujúcich. A detto spravím aj s MBCC či Ik435 alebo ak sa poštastí tak aj s Karosou. Teda stále ešte som ochotný veriť tomu, že aspoň z časti Belfi povedal pravdu, aj keď dané argumenty niesú až také prevratné aby sa na nich stavalo. Uvidíme, čo prinesie výskum v teréne. DPB asi očividne neráta s tým, že niekto si na zastávku zoberie stopky a bude to stopovať, tak ja to zmením a bol by som rád, keby sa tu ešte niekto pridal ak má čas. Kľudne aj po ceste z/do práce/školy/kdekoľvek, stačí spoje počas čakania odstopovať, zapísať číslo vozidla, odchod, smer a potom to môžeme dať všetci nejak dokopy. ?
Reakcia na: Majo #48:
ako je zvykom v DPB, pôjde o náhodný výber ....
Z akej linky boli a po novom budú tie vložené spoje linky 202?
Reakcia na: Valec #44:
Ani by som sa necudoval keby s Ik 280 alebo 435. Aspon vidno, aka je objektivna ta teoria. Np vs. vysokopodlazny
To aj cez víkend budú behať pod drátami na L202 abusy ? Ani cez víkend nie je dostatok vozov ?
Reakcia na: Petto #43:
Ešte by bolo zaujímave vedieť, s akým 4-dverovým busom to porovnávali. Lebo ak s Ik280....
Reakcia na: T458.0 #42:
Citam teraz prave nejake veci o EBSF ( European Buss System of the Feature ) na stranke man.de . V Budapesti nasadili na linku 86 nove 5dverove MANy Lion s City GL 18,75 m a uvadza sa naozaj skratenie casu vymeny cestujucich.
http://www.mantruckandbus.com/man/media/en/content_medien/doc_1/Lions_City_GL_d_screen.pdf

Ale napriklad v Goteborgu v ramci tohoto projektu sa robilo s 4dverovymi novym Volvom a tam sa spomina aj prijemny interier.
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7819

Nech si aj DPB urobi prieskumy na nejakej linke najlepsie z 1.DP kde su vzdy na 99% SORy NB18 na isty cas a potom nech urobi prieskum s inym vozidlom na rovnakej linke. AK preukaze skratenie casu, tak budem "zrat" argument 5 dveri v DPB. Nie vzdy je to len o pocte dveri, ale aj o rychlosti reakcie dopytu, rychlosti otvarania/zatvarania dveri, odblokovanie zastavkovej brzdy atd, cim NB18 neziskava podla mna ziadnu vyhodu voci napr. Citelisu 18. Nebyt fotobunky v Capacity tak by bol hadam na tom rovnako ako NB18
Reakcia na: Petto #16:
Dnes som sa presvedčil ako tých 5 dverí ozaj "zaváži" najmä ak 15-30 sekúnd nejdú otvoriť, alebo keď nereagujú dopytové tlačidlá, ako 5 dverí "zaváži". Skôr namiesto 5 dverí, by stačilo mať aj 4 a funkčné. Ale keď o doprave nám tlačia do hláv kaleráby ľudia, ktorí sú úplne, ale úplne odtrhnutí od reality a MHD sa odvezú možno tak pri propagácií týždňa bez áut, alebo keď je prezentačná jazda nového vozidla, tak sa niet čomu čudovať. Buď sú to klamári a klamú bez hanby, za čo by si zaslúžili zametať ulice a umývať verejné WC, alebo sú bohužiaľ fakt tak sprostí a veria tomu, čo hovoria, to ale potom si nezaslúžia lepšiu robotu ako rádový mukel za pásom, hoc aj to by som sa im bál dať robiť.
Reakcia na: NOKS #13:
No však to ma bez ohľadu na značku štve, že tieto rozbité cesty môžu starší vozidlám alebo aj novším so slabšou konštrukciou riadne zavariť. Bez ohľadu na značku si teda želám, nech to ešte chvíľu prežije, kým bude konečne seriózne vedenie mesta a DPB.
Reakcia na: fanatikmhd #38:
Pozri si fotky vyradených 15Tr z Kyjeva, nevyzerajú veľmi vábne. Určite nie sú v lepšom stave ako naše vyradence ?
Reakcia na: Valec #33:
Ako uz bolo napisane nizsie, skutocne vsetky tri netreba, ale nechat tam prebehnut aspon jeden spoj by nebolo zle (a nech je to prejazd z cohokolvek co vtedy konci).

Alebo nech spoj L202 o 23:10 z Cilizskej robi trolejbus z 201/1 a autobus z 202/5 vykona spoj 23:05 na L201 (aspon moze ist na stanicu). Win-win.
To ano 😃 ale tka pozri, 21Tr je odstavena lebo je to jediny kus a kazdy diel na nu je special co nikam nepasuje. Ak by ich bola drobnejsia flotila, islo by to. Nemecke trolejbusy by sa rychlo naucili ovladat. A aktualne ako som napisal 280T alebo 9Tr..bol by v tom rozdiel? Ukrajna myslim ze teraz vyradovala nejake 9tr, dokonca aj 14Tr/15Tr. Teoreticky, ak by z 5tich vozov zoskladali jeden, mozno tych 10 vozov by sme aj ziskali. A aky je vlatne problem s obnovou ramou (Zlin to zvladal, tak? ) v oblasti klbu a zoskladanim novej casti?
Reakcia na: fanatikmhd #36:
Samozrejme, DP zozenie 21Tr, aby ich mohol zaparkovat k tomu vlastnemu nepojazdnemu, pripadne tie nemecke trolejbusy, s ktorymi vobec nema skusenosti, a tie budu stat s poruchami na dvore... to už rovno môže pohľadať po maďarských šrotoviskách Ikarusy 280T, na tie možno bude stačiť aj kladivo ?
Reakcia na: tbus #32:
Chces mi povedat, ze rychlejsie pridu a schvalia sa nove trolejbusy z tendra nez aby drazny urad vydal schvalenie pre prevadzku nejakeho vyradeneho hessu alebo ineho stroja? A 21Tr by si inak aj zohnal kebyze chces.....nie tak lacno..ale zohnal. Takze ano, aktualne hned po dodani by urcite nedokazal DP nasadit do prevadzky, ale do mesiaca urcite hej. A tender nam nedoda prve vozy skor ako o pol roka. A dovtedy sa takto "nahle" moze vyradit dalsich 10 trolejbusov. A potom co?

A uz len tak na margo tohoto - ak ja vyradene 14/15Tr, otocme hlavy na vychod....tam ich mame dost. A aktualne by DP pomohla aj 9Tr 😃
Reakcia na: Valec #33:
Nehovorím o všetkých, ale kým sa nepripraví niečo iné, povedzme s trolejbusmi, nie je vhodné rušiť tieto dojazdy - i tak sa vzkm ušetria výpravou autobusovej 202.
Reakcia na: Valec #33:
Hadam Ivanovi nejde o vsetky tri 🙂
Reakcia na: d3k0 #31:
Proti jednému nemám nič, ale v #3 sa píše hneď o troch. Tiež chápem že dojazdy tadiaľ chodili, však iná možnosť ani nebola, ale autobusy (všetky) nemusia.
Reakcia na: fanatikmhd #30:
Ake ojazdene NP trolejbusy by si chcel zo zahranicia poziciat? Ved take typy isto nie su schvalene na prevadzku na nasich cestach. Ratat mozes akurat s vyradenymi 14/15Tr, na slovensku okrem toho jazdia iba Skody 21, 24, 25, 30 a 31Tr a tie ojazdene zozenies tazko
Reakcia na: Valec #28:
Ak by medzi 23:07 a 0:25 siel jeden spoj, tak to urcite nebude 15-min interval. To, ze 23:25 nejde N47 na Valassku, je len preto, ze tadial chodia (chodili) dojazdy 202.
Takže zhrnieme si to pekne - Jedného nádherného dňa po nahodení hlavného vypínača na 10tich trolejbusoch sa jednoducho rozlamali z ničoho nič, (nik s tým nerátal) nosné rámy. Delfí(n) zistil, ze toto by mohol byt krok k urychleniu a "prehliadnutiu" istych bodov v novom tendri 🙂 CG! You have won the match! A tak sa nakoniec po zisteni realneho poctu vozidiel dospelo k tomu, ze 201 na hlavnu stanicu ako Abusova by bol riadny trapas, tak tam urcite trofle ist musia. A tak mudre hlavy vypocitali, ze 202 okrem jedneho ci dvoch poradi bude A-busova. Vyborne.

A teraz trosku z historie. Pri nedostatku A-busov DP dokazal neuveritelne rychlo zosnovat pozicku, ci MB 405, ci modrych vrakôs, ale akonáhle príde na inú trakciu, tak to, že vozidlá k dispozíci v iných štátoch (ba dokonca NP! ) sú, to už riešenie nie je. Opäť gratulujem. Tender nám minimálne pol roka nič nedodá. IK435/B741 idu postupne v pomere 2:1 stale von z premávky. Nepotrvá dlho než zahorí daľší IK či sa opäť rozpadne nejaký plyňák. Potom som naozaj zvedavý na výpravu, keď nebude dať čo ani na Abusové linky, natoš nie Abusmi hradiť ešte aj Tbusy.

Padlo tu dačo na čisto NB18tkovu linku. V medzizastávkovom úseku Malá Scéna - Čiližská linka 78. Porovnajte si, kto chce, stav ešte keď sa chodilo cez most (stačí aj skrátená po Muchovo námestie) kedy bola vypravená B741 alebo TAMbusmi (IK len zriedkavo). A aktuálny stav myslím (i keď to nie je vynútené) je plne NB18 22xx. Len pri jazde zistíme, že pokiaľ vozidlo nie je upravované (ako majú istý nemenovaní vodiči kedy rozbeh je umožnený so zatvárajúcimi sa dverami) tak ani jedno vozidlo nedokáže CP dodržať natoľko aby ho dokonca nadbehlo (V minulosti bolo dosť časté najmä ranné skoré spoje že vyčkávali na zastávke do odjazdu...! ) Ale aspoň že majú 5 dverí! 🙂
Reakcia na: Valec #28:
Urcite nepotrebuje. Otazka je ci v meste, ktore sa tvari ze chce podporovat prechod ludi do VHD mozme znizovat kvalitu s odvodnenim "ved tam ziju milionari a ti maju auto" 🙂

To ze prevazna vacsina casti mesta ma nedostatocnu dopravu v obdobi medzi poslednym dennym a prvym nocnym spojom (resp. z poslednych dennych spojov sa prilis neda dobre prestupovat a rano opacne) este nie je dovod to rusit aj na tych par miestach kde to funguje... a hodina a pol uz je dost..
Reakcia na: ivanbuto #21:
Nie tak dávno bola hodinová diera po 23tej pomaly do každej MČ. Nechce sa mi veriť, že práve dôchodcovsko-miliónárska štvrť potrebuje po 23:07 interval 15 minút.
Reakcia na: Sommelier #24:
Pekný návrh,ale to by sme museli byť inde a nie na Slovensku ?
Reakcia na: Petto #18:
No dufam, ze to vyjde.
Reakcia na: roman2 #23:
alebo taky... (tiez pravdivy)
Dojde slov. minister dopravy za nemeckym domov, vidi ze ma vilu, dva bazeny, neveritelny luxus
Slov.: skade mas tolko penazi???
Nem.: vidis tu 6pruhovu dialnicu??? kazdy pruh mal byt siroky 2,40, ale ma len 2,30
Dojde nem. minister dopravy za slovenskym domov, vidi ze ma dve vily, 4 bazeny, neveritelny luxus
Nem.: odkial mas tolko penazi??
slov.: vidis tu 7pruhovu dialnicu???
Nem.: nie
slov.: no vidis ?
Reakcia na #22 od Petto:
Imho by to ani nemusel byť agregát ? Veď nech skúsia súťaž na trolejbusy s článkami a dojazdom takých 10 - 15 km. Prípadné dobíjanie pri divadle a môže to behať na 133 ?
Reakcia na: Petto #18:
Nech ide do čerta celá J&T aj s tým ich nepodarkom ? kúpili sme za 270 000,ale zo základnou výbavou pričom v tej cene by mal byť minimálne s fóliami na oknách a kvalitnou klimatizáciou akú má napríklad CapaCity ? akurát ma napadol dobrý vtip o slovenskom "biznise"

Ministerstvo dopravy vyhlási tender na výstavbu diaľnice do 2,5 milióna €.Prihlásia sa traja uchádzači.Česká firma,Ukrajinská a Slovenský podnikateľ.
Prvý príde Čech.Príde niečo pomerá,zakreslí a prepočíta a povie:
,,Hm takže 2 000 000 samotný materiál,450 000 zamestnanci a 50 000€ je provízia firme"
Druhý príde Ukrajinec aj ten niečo pomerá,zakreslí a spočíta a povie:
,,Takže materiál 1 500 000.zamestnanci 400 000 a 50 000 provízia firme"
Slovenský podnikateľ sa ani neunúva niečo premerať,zakresliť a rovno ide za úradníkom a hovorí mu:
,,Takže spravíme to takto 1 200 000 tebe a 1 250 000 mne a tuto Ukrajincovi dáme 50 000€ a ten to celé postaví"
Reakcia na: ivanbuto #20:
Tak bude aspon aj nejake rezerva pre L33 ?.

Inak nebolo by zle,keby sa v novom tendri zakonponoval dieselagregat aj na zopar ks klbakov, predsa len vyluky/vypadky byvaju casto aj na DH. Cize 30 sol (15 bez AG+15 s AG) a 50 klbakov (15 s AG a 35 bez AG) a zaroven by to bola aj rezerva pre L33, aby nemuseli stale tahat nejake klasicke tbus klbaky.
Reakcia na: Valec #7:
Diera medzi 203 (23.07) a N47 (0.25).
Reakcia na: Petto #9:
Nebolo, pretože dnes už nedokážeš obsadiť plnú výpravu 201+202 kĺbovými trolejbusmi...
Reakcia na: Petto #16:
Nech si Delfi vyskúša aspoň jedno kolo na L21 alebo 61 aká je fasa 5.dverová karoséria aj zo sklopnými sedadlami,na ktorých sedávajú dôchodcovia alebo turisti a zablokujú tým pádom 2/3 interiéru v prednej časti vozidla ? potom by som chcel vidieť ako sa bude tváriť ?
Reakcia na: roman2 #15:
Stoji 130, zaplatili sme 272 a teraz sa nam rehoce Presov,ktory kupil za 270 klimatizovane Solarisy ?

Kesice chystaju tender na solo/klbaky , nech si JaATy skusaju stastie tam, lebo tu im to uz s velkou pravdepodobnostou v 2.tendri na tbusy nevide.
Reakcia na: roman2 #15:
+ by som doplnil aj tie akože predné nápravy,ktoré nie sú o nič väčšie a pevnejšie ako má Toyota Landcruiser ?
Reakcia na: T458.0 #8:
Nemam pocit, ze by na frekventovanej 21tke nasadenim cisto SORov NB18 sa usetril nejaky ten voz ci chronometraz. Potom Belfiho argumenty rychlejsej vymeny cestujucich v 5dverovych busoch su len 1 velky žvást, ale tak už som si zvykol.
Reakcia na: NOKS #13:
Ja klobáSORom dávam životnosť na bratislavských cestách max 6 rokov a polámu sa jak zápalky ? veď čo môžeš očakávať akú kvalitu od autobusu,ktorý stojí cca 130 000€ ☺
Reakcia na: T458.0 #8:
Čisto NB18-ové by mali byť napríklad L21,31/39,61,70 ? ale samozrejme za predpokladu,že nie sú na Trnávku zapožičané Vrakosy,ktoré sa zväčša vyskytujú na špičkových poradiach menovaných liniek ?
Reakcia na: T458.0 #8:
neviem či je to 100% ale 21ka by sa dala nazvať čisto SORková tak tam by sa možmno mohlo sumarizovať nejaké rozdiely oproti tomu keď tam chodili karosy a podobne...ale tam sa bude onedlho asi sumarizovať skôr to že kolko vydržia nápravy keďže tá cesta do devínskej je momentálne rozmrdaná na šalát...
Reakcia na: T458.0 #8:
V prvom rade by tá úspora a rýchlejšia výmena cestujúcich bola daná nízkopodlažnosťou vozidla a až potom jeho piatymi dverami imho v pomere niečo okolo 3 ku 1
Reakcia na: Juraj76 #10:
Vidis niekde nieco o predlzovani intervalov? L202 sa nahradi okrem 12 poradia abusmi. Ostatne ostava.
Keďže sa tu hovorí len o linke 202, ako to bude s linkami 201 a 208? Tie zostanú trolejbusové? A budú dlhšie intervaly, tak ako sa písalo? Linka 208 bude naďalej vypravovaná čiastočne z vozovne Hroboňova a čiastočne z vozovne Trnávka?
Nebolo lepšie vypravit CNG vraky na L208 ??? Predsa len klby su tam potrebne tiež hoc aj vo full výprave a ušetrili by sa aj sola nejake pre solo tbus linky.
Ci to bolo kvoli blizsim dojazdom/vyjazdom na Cilizsku

btw. dávam dalsie 3 mesiace tomu, že bude dalsia tbus linka (tentokrat solo) nahradena abusmi, hoc neviem akymi lebo sola naviac nema ziadna d.p.
Na L202 si budú môcť ľudia otestovať aké by to bolo mať trolejbusy Škoda/SOR 31Tr na dolnohonskej t-bus linke. Už k dokonalosti len chýba aby bola nejaká linka komplente SOR NB 18-ková aby sa mohlo teda potvrdiť/vyvrátiť tvrdenie Belfiho, že vozidlá s vyšším počtom dverí zvládajú trasu rýchlejšie, ba dokonca tvrdenie, že umožňuje to ušetriť vďaka kratšej chronometráži vozidlá vo výprave. Máme čiste NB 18-kovú linku vážení? Ak áno, tak sa tam podarilo takéto zlepšenia zaznamenať?
Reakcia na: N/A #5:
Áno, presne
"Dočasná" znamená dovtedy dokedy sa nevydarí tender? ?
Reakcia na: TomJ #1:
Áno, presne
Reakcia na: 810zssk #2:
Neviem, či to komplikovať, pokojne môžu aj autobusy na poradiach 202/3, 202/5 a 202/8 spraviť dojazdy až po Vozovňu Hroboňova, následne pôjdu do svojej vozovne.
Pripomienku v tomto zmysle som poslal, verím, že sa to podarí vyriešiť.
Ehm, vsimol si niekto, ze posledne vecerne spoje L202 velmi zasadnym sposobom vyplnaju dieru v CP liniek 203+207 na Palisadoch? Ako to hodlaju riesit? Logicke by bolo, aby v predmetnom case autobusy vykonali nejake spoje na 201, pricom konciace tbusy z 201 by v danom case isli ako 202 cez Palisady, ale otazne je ci DPB hodla v tomto pripade aplikovat logiku.
202/12 teda zostane trolejbusová?