Na Vinohradoch zastavuje linka 7 bližšie ku stanici

Zastavovanie sa upravilo tak, aby zohľadňovalo hlavný prúd cestujúcich – ráno z vlakov, popoludní na vlaky.

Význam Železničnej stanice Vinohrady sa zvýšil po tom, čo električky prestali jazdiť na Hlavnú stanicu. Pre cestujúcich prichádzajúcich od východu je často výhodnejšie vystúpiť na Vinohradoch a do centra pokračovať električkou než využiť náhradnú autobusovú linku X13 z Hlavnej stanice, ktorá historické centrum z veľkej časti obchádza. Od prelomu rokov preto bolo upravené zastavovanie električiek linky 7 pred Železničnou stanicou Vinohrady s cieľom uľahčiť prestup medzi vlakmi a električkami.

Počas rannej špičky a nedeľňajšieho večera, keď prichádzajú cestujúci vlakom a smerujú zo stanice na električku, vozidlá linky 7 zastavujú v smere do centra na spoločnej zastávke s linkami 35.

Počas popoludňajšej špičky, keď cestujúci smerujú z centra na vlak, linka 7 končí jazdu taktiež bližšie ku stanici – na spoločnej zastávke s linkami 35 pred staničným podchodom.

Bližšie ku stanici zastavuje linka 7 aj pri všetkých výjazdoch z vozovne a pri ukončení premávky. V opačných smeroch (proti smeru hlavného prúdu cestujúcich) vozidlá linky 7 zastavujú na vzdialenejšej zastávke v rámci obratiska.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Radšej by mali električkám povoliť vyššiu rýchlosť 60-70km,ved električka má svoju dráhu ,mohla by ísť na maximum.
Ešte by sem mohli pridať jej kombinovaný CP,ktorý je na zastávkach aj zo stĺpcom prevádzky počas prázdnin.
Reakcia na: david1 #4:
Alebo nech to proste poobede otacaju v Kraksnanoch ?
To nie je realne bez jeho predlzenia. Dva vozy sa na to nevyuzivane nastupiste nezmestia. Pri prichode vozu je este voz vzdy pred nim v obratisku.Hlavne je vsak to ze to zjednotili.
Pred tym si si musel tipnut ,ktory voz ti pojde skor.
Podla mna by bolo idealne celodenne vyuzivat vnutornu kolaj, aby v smere do mesta bola zabezpecena obsluha toho isteho nastupista vsetkymi linkami.

Blizkost k vlaku by celodenne mohla byt zabezpecena tak ze L7 by ludi "vyhadzovala" az na konci obratiska (cca tu: http://goo.gl/maps/0ZTSl)
Fajn. Síce detail, ale veľa malých detailov dokáže veľké veci... ?