Jednorazové lístky integrované zatiaľ nebudú
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

Integrovaná doprava začína iba s električenkami. Jednorazové lístky bude každý dopravca zatiaľ vydávať tak ako doteraz.


Ilustračné foto © Samo Muránsky


Upozorňujeme cestujúcich, že pokiaľ budú využívať jednorazové cestovné lístky v rámci mestskej a prímestskej dopravy, po spustení 1. etapy integrovaného dopravného systému (IDS) zostáva spôsob ich predaja a platnosti nezmenený. Každý dopravca bude naďalej vydávať jednorazové lístky tak ako doteraz. Zakúpiť si ich budete môcť naďalej nasledujúcimi spôsobmi:

  • jednorazové cestovné lístky a turistické cestovné lístky na MHD v Bratislave: v predajniach a automatoch DPB, v novinových stánkoch, na vybraných železničných staniciach, prostredníctvom služby SMS lístok
  • jednorazové lístky na prímestskú autobusovú dopravu: u vodiča Slovak Lines v hotovosti alebo platbou z dopravnej karty
  • jednorazové lístky na vlaky: na železničných staniciach, u sprievodcov

Rovnako sa nemení ani platnosť uvedených cestovných lístkov. Každý jednorazový lístok bude platiť iba u toho dopravcu, ktorý ho vydal. To znamená, že napríklad jednorazový cestovný lístok na MHD nebude platiť vo vlakoch ani v regionálnych autobusoch Slovak Lines. Podobne, jednorazový cestovný lístok na vlak zakúpený na železničnej stanici nebude platiť ani v regionálnych autobusoch ani v MHD.

Výhody IDS budú môcť v 1. etape využiť len majitelia predplatných cestovných lístkov (tzv. električeniek).


25.2.2013
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

samkoh8.3.2013 19:19 #11 Re:
Reakcia na #6 od slavius:
fakt nemám aspoň ja chuť čítať tu vulgarizmy a nie som rád, keď sa tu objavia- nemám problém so slovami typu hlúpy, nezodpovedný, skorumpovaný..., ale nadávky tu čítam nerád. Avšak kritiku ako takú nechcem umlčiavať- je potrebná.
810zssk26.2.2013 15:51 #10 Re:
Reakcia na #8 od ophis:
Sa tvaris ako keby si to zistil az teraz.
810zssk26.2.2013 11:15 #9 Re:
Reakcia na #7 od Valec:
No jasne ze prva bola vymena systemu, ale aby sa to nabalenie sa dalo realizovat, musel sa menit format, aby to EU zaplatila.

Keby sa slo podla Koncepcie BID tak v tejto etape staci namontovat do 30 oznacovacov na zeleznicne stanice a je to.
ophis26.2.2013 10:13 -1#8 Re:
Stojím si za svojím, že takúto dopravu si môžu strčiť niekam! Už neviem čo tam presne bolo ale asi vzhľadom na stúpajúcu precitlivenosť na ostrejšie no pravdivé príspevky si budem svoje a aj ostatných príspevky kopírovať a ukladať ... bohužiaľ! (aj keď niekedy chvalabohu, že žiaľbohu, a teraz chvalabohu, že žiaľbohu ) Tu sa nejedná o BID ale o BIO - Bratislavská Infiltrovaná Otrava!

Ja teda považujem JCL ako za jeden z pilierov toho, čo integrovaný systém ponúka popri :
1. možnosť cestovať na jeden cestovný doklad v rámci kraja
2. sprehľadnenie trás a zavedenie taktovej dopravy
3. jednotnom označovaní liniek
4. zjednodušenie orientácie cestujúcich aj na základe jednotného vzhľadu CP

Avšak keď máme splnené iba bod č. 3., čiastočne 1., k dvojke sa boľševická mafia Slovak Lines nemá a som zvedavý ako ju k tomu ich bratia na BSK k tomu dotlačia Inak CP "á la SAD" by mohli byť za podmienky, že : pracovné dni budú zvlášť a víkend+sviatok zvlášť. Skončia sa voloviny typu, kladivká, krucifixy, šestky, sedmičky a pod. Keď tak môže premávať MHD, môžu aj prímestské linky. Čo mám brožúru IDS JMK tak tam to tak majú, hoc aj keď sú odchody v prac. dni pokope, tak sú nad nimi kladivká a takisto sobotno-nedeľno-sviatkové spoje majú nad sebou 6 a krížik, zriedkavo je tam 6 a 7 (čiže nechodí cez sviatky, aj keď neviem, že čo spravia ak sviatok pripadne na nedeľu). Občas tam majú nejaké vysvetlivky, že nechodí 27.12. - 31.12. alebo 24.12. - 26.12. Avšak keby aj napr. SAD mala odchody autobusov v CP na štýl DPB, stalo by sa niečo? Podľa mňa stačí zoznam zastávok v jednom stĺpci + chrono, Po-Pi, dole So+Ne+sv., vľavo hore číslo linky, vedľa neho názov východzej stanice, pod tým zoznam dedín kadiaľ linka prechádza, alebo ciele linky.
Valec26.2.2013 10:09 #7 Re:
Reakcia na #2 od 810zssk:
Bez ohľadu na zmenu formátu, tak či tak nie sú označovače na železničných staniciach. Takže aj keby sa formát nemenil, tak by sa to plnohodnotne spustiť nedalo. Mimochodom, zmena formátu súvisela práve s tým, že sa rozhodlo, že sa všetky zariadenia vymenia (teda bol to následok, nie príčina výmeny).
slavius25.2.2013 23:52 #6 Re:
Príspevok bol odstránený z dôvodu vulgárnych prejavov. ...ach, cenzúúra zúúúri, ako to zapnem?
810zssk25.2.2013 21:50 #5 Re:
Reakcia na #3 od MiroBA:
A este nam prezrad kto by zamestnaval Slovakov za trojnasobny plat? To uz radsej zamestna Rakusana
810zssk25.2.2013 21:50 #4 Re:
Reakcia na #3 od MiroBA:
Brno (IDS JMK) sa tiez spustalo postupne.
MiroBA25.2.2013 21:44 -1#3 Re:
Nechcem byť vulgárny ale ophis to vystihol asi najlepšie. To fakt na Slovensku nejde spraviť nič normálne krucinál?? To sú všetci tu kompetentní nesvojprávni?? Keď to už nevedia, prečo sa na to nejdú spýtať do Viedne ako sa to robí alebo aspoň do Brna?? Zaujímavé, že Brno to všetko zvládlo bez nejakých väčších problémov a komplet všetky zóny v okruhu naraz, a vedela sa spraviť optimalizácia, vedeli sa prečíslovať linky, vedeli vyriešiť cestovné doklady....ach.
A to tu tí ,nechcem byť vulgárny, majú ešte uľahčené, že tá sprostá Bratislava do polky okruhu hranice, že to má o polovicu zón takpovediac uľahčené. Nie, tu káždý rok sa otvorí jedna časť, a možno o 5 rokov bude zaintegrovaný celý kraj. A moožno sa dohodnú aj Rakúšanmi a Maďarmi.
Byť na mne, by som to urobil jednoducho. Obrátil by som sa na Viedeň, spoločnosť VOR, či nemajú záujem o pripojenie-zaintegrovanie Bratislavy do svojho systému. Dpb aj Slovak lines najlepšie zrušiť a nech to tu preberú Wiener Linien a Dr. Richard alebo Postbus prímestké linky.
Je to síce antinárodné ale verte, že by tu bol vo všetkom poriadok.
A že by to bolo trikrát drahšie, konečne by sa mala spraviť reforma cenových relácií na rakúsku úroveň. Nech je všetko trikrát drahšie ale nech je aj trojnásobný plat.
810zssk25.2.2013 20:55 #2 Re:
Reakcia na #1 od ophis:
JCL nemozu byt lebo niekedy v historii projektu si niekto zmyslel ze treba prechadzat na novy format CL. A tak sa caka kym sa niekto nabali na oznacovacoch a potom sa mozu spustit JCl.

Kazdopadne, toto je znama informacia, neviem co ta na tom tak prekvapuje.
ophis25.2.2013 20:26 -1#1 Re:
Príspevok bol odstránený z dôvodu vulgárnych prejavov.