RegioJet zatiaľ nevstúpi do integrovanej dopravy
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

Cestovné lístky IDS BK nebudú platiť vo vlakoch dopravcu RegioJet.


Foto © Valec


Napriek pôvodne avizovaným informáciám dopravca RegioJet od 1. marca 2013 nevstúpi do Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji, preto lístky IDS BK vo vlakoch RegioJet platiť nebudú. RegioJet mal byť pôvodne zaradený do siete IDS BK na úseku Bratislava-Hlavná stanica - Podunajské Biskupice.

Cestovné lístky IDS BK bude možné použiť na linkách Dopravného podniku Bratislava, Slovak Lines a Železničnej spoločnosti Slovensko.


21.2.2013
-Samo Muránsky-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

barack4019.3.2013 15:19 #36 Re:
Reakcia na #35 od 810zssk:
Tak samozrejme ja chápem že si dopravcovia nemajú konkurovať vrámci IDS. Problém je v tom, aká na železnici platí tarifa (veľmi nízka oproti tarife SL)... Ja som len tlmočil slová Ing. Bičana.
810zssk19.3.2013 14:07 #35 Re:
Reakcia na #32 od barack40:
Ved ta zmluva je zverejnena, je zrejme co bolo schvalene. Ono to ustanovenie inak vyznam ma, v ramci IDS si dopravcovia nemaju konkurovat. Teraz si predstav ze by DPB len tak zacal predavat lacnejsie PCL ako tie IDSkove - pricom ich cena by bola podielom DPB z IDSkoveho PCL pre 100+101. Cela podstata IDS by skoncila v kybli.
Ámos19.3.2013 13:59 #34 Re:
Reakcia na #33 od Mike:
SL musi niekomu niekde pekne plnit vrecka
Mike19.3.2013 13:40 #33 Re:
Reakcia na #32 od barack40:
škoda, že pán Bičan neukázal priamo patričný výňatok zmluvy. Čo som ja počul, tak tam bolo že dopravca nemôže mať lacnejšiu tarifu ani iný marketingový produkt na území zaintegrovanom v IDS. Samozrejme že nejaká IDS BK - ani BID - ani SL - by nechceli aby si ZSSK kvôli nim zrušil všetky dlhoročné úspešné produkty platné pre celé Slovensko. Takisto (neolvádam tarifu RJ), ak má RJ akciu na traťové mesačné lístky BA - DS (napr.) tak to už je mimo územia IDS, aj keď toto by sa už niekto mohol sporiť.
Ale išlo o to, aby ZSSK alebo RJ povedzme neprišli s nejakou sezónnou akciou že ŽST P Biskupice - Hl. stanica vlakom iba 10 centov, hoci tarifa IDS BK (aj DPB aj SL) je drahšia.
barack4019.3.2013 13:31 #32 Re:
Reakcia na #30 od 810zssk:
Práve bol pán Bičan na prednáške na Žilinskej univerzite a bolo mi vysvetlené nasledovné:

SL si skutočne presadili, že žiaden dopravca nemôže mať nižšiu tarifu ako tarifa IDS BK, nesmie mať ani marketing ktorý by poukazoval špeciálne na jeho produkt.

A keďže ZSSK by tým pádom totálne rozvrátili tarifnú politiku (Maxi Klasik, Rail plusy, týždenné/mesačné lístky, packingy a podobne), vybojovali si z toho výnimku (teda bude platiť pre nich duálna tarifa), kdežto pre RJ takáto možnosť schválená nebola.
810zssk26.2.2013 16:34 #31 Re:
Reakcia na #30 od 810zssk:
Korigujem meno Bičan, to je chyba.. myslel som ufa
810zssk26.2.2013 15:57 #30 Re:
http://www.slovakrail.sk/sk/aktuality/jeden-listok-na-vlaky-i-autobusy-dnes-dostal-definitivne-zelenu.html
"ZSSK bude mať po spustení projektu takzvanú duálnu tarifu. To pre cestujúcich znamená, že vo vlakových spojoch zaradených do projektu môžu cestovať na predplatné lístky podľa cenníku IDS alebo podľa platných cenníkov ZSSK za nezmenených podmienok v zmysle Prepravného poriadku. Cestujúci si tak budú môcť vybrať, ktorý tarifný systém je pre nich najvýhodnejší."

Pán Bičan, predpoveď Vám voláko nevyšla...
ufo24.2.2013 17:52 #29 Re:
Reakcia na #25 od intony:
Ak toto nezmyselné opatrenie zavedené na popud bratislavských sadistov zostane, tak asi BID bude mať len dvoch členov.
810zssk24.2.2013 15:19 #28 Re:
Reakcia na #27 od AAA:
Ostatne, inak to ani velmi nejde, kedze ZSSK ma aj vlaky, ktore do IDS zaradene nie su (rychliky, atd.) a siet vyrazne presahujucu hranice IDS BK.

Skor by som povedal, ze Marek keca
AAA24.2.2013 14:45 #27 Re:
Zväčša v každom IDS si železnica komerčné zľavy a aj zvyšok tarify určuje tak, že tá železničná tarifa platí popri tarife IDS. Viď Rakúsko Vorteilscard, SommerTiket a pod..
810zssk24.2.2013 9:52 #26 Re:
Reakcia na #25 od intony:
Podla mna je to len tazko predstavitelne. A obmedzenie uz predanych kariet by tiez asi nepreslo.
intony24.2.2013 8:11 #25 Re:
Reakcia na #22 od ufo:
Čiže od decembra môžem na Junior zabudnúť a budem si k zamestaneckej električenke DPB pri ceste z Vysokej zakupovať povinne drahší jednorazový celý lístok BID buď po zónu 101 alebo 100?
Čo ak si budem potrebovať zakúpiť si lístok ZSSK z Vysokej pri Morave alebo z Kútov do Polomky? Nič?
M@trixX23.2.2013 22:58 #24 Re:
Reakcia na #22 od ufo:
este mali dat do tej zmluvy podmienku, ze je zakazane poskytovat viac miesta ako "miesto BID", ktore bude z rozhodnutia VUC nastavene na podmienky 37 v popoludnajsej spicke v useku tesco lamac-zst lamac... a este ze je zakazane jazdit rychlejsie, ako je rychlost BID, ktora bude definovana ako rychlost elektricky v dubravke pri 12cm snehu a pod namrznutym trolejom. az potom to bude dokonale.
810zssk23.2.2013 12:29 #23 Re:
Reakcia na #22 od ufo:
Toto tam vo finalnej podobe preslo? Lebo bol taky navrh zo strany isteho dopravcu, ale v praxi si to len tazko viem predstavit, kedze siet ZSSK znacne presahuje hranice IDS BK.
ufo23.2.2013 12:05 #22 Re:
Reakcia na #18 od radob:
ZSSK možno po čase vystúpi, pre ZSSK , teda pre cestujúcich ZSSK je to nevýhodné rovnako vďaka obmedzeniu v prístupovej zmluve, kde je zakázané poskytovať lacnejšie lístky ako tarif BID.
slavius23.2.2013 6:56 #21 Re:
Reakcia na #17 od 810zssk:
To súhlasím. No myslel som to principiálne/všeobecne - aby sa zrušili tie súbehy všade, kde existujú. Však toto už nie je IDS, ale len nejaký neúplný paškvil...
810zssk22.2.2013 23:02 #20 Re:
Reakcia na #19 od AAA:
To suhlasim.
AAA22.2.2013 22:00 #19 Re:
Reakcia na #2 od 810zssk:
Chyba bola, že si to ministerstvo neošetrilo v zmluve o dopravných službách.
radob22.2.2013 20:25 -1#18 Re:
Pán Jan Čúra, toto je tá vaša strašne skvelá doprava, 1000 x skvelejšia, ako doprava skostnatelej psotkomunisticky molochovej ZSSK? Môžete sa hanbiť. jednostaj vytrububovanie o tom, ako sú štátne dopravné podniky zlé, nefunkčneé a skostnatelé si strčte za širák. Ešte že tie vyše mašinky vedia jhazdiť iba na 1 prevodovku z dvoch, keď tak kašlete na opravy tej druhej. Už je to horšie s dodržovaním jazdných časov, však...
810zssk22.2.2013 19:56 #17 Re:
Reakcia na #16 od slavius:
Tak zrovna so SL je ten subeh otazny.. v Rovinke a Luznej vlak nikdy nebude moct tvorit kostru.. zostava akurat Miloslavov...
slavius22.2.2013 19:14 #16 Re:
Reakcia na #15 od ufo:
Majú pravdu. Nech najprv zrušia súbežné spoje Slovak Lines a potom do toho určite pôjdu.
ufo22.2.2013 19:06 #15 Re:
Reakcia na #14 od albert.BKV.zrt:
www.regiojet.sk/sk/novinky/RJ_nevstupi_do_BID.html
albert.BKV.zrt21.2.2013 21:15 #14 Re:
Reakcia na #11 od ufo:
Ake nezmyselne poziadavky boli predlozene RJ?
810zssk21.2.2013 20:21 #13 Re:
Reakcia na #12 od ophis:
ophis21.2.2013 20:21 #12 Re:
Reakcia na #10 od 810zssk:
No čo myslíš ty cicinbrus, že komu tento bordel hrá do kariet? Cestujúcim rozhodne nie. A nechci mi nahovoriť, že viac ako 20% ľudí čo rieši BID a má dosah na jej konečnú podobu má záujem ozaj na kvalitnej doprave. Majú záujem predovšetkým na svojich vačkoch nenažranci arogantní.
ufo21.2.2013 20:13 #11 Re:
Reakcia na #8 od 810zssk:
Regiojet len nepristúpil na nezmyselné požiadavky.
810zssk21.2.2013 18:53 #10 Re:
Reakcia na #9 od ophis:
ophis21.2.2013 18:49 #9 Re:
BID = Bravúrne Impotentná Doprava

V prvom rade by bolo na mieste vyriešiť ten nekonečný mrdník v kompetenciách koordinácie objednávania výkonov VHD. Lenže k tomuto sa nikto nemá, lebo vyriešenie toho bordel-chaosu, by znamenalo koniec zlodejiny a to nevyhovuje tým hore, lebo by už nemali každý svoj piesoček a tiež by nemohli poslanecké sľubotechny tárať pred každými voľbami ako sa pričinia o lepšiu dopravu. Tu sa robí politika a biznis, žiadna doprava, tá je na poslednom mieste.
810zssk21.2.2013 18:41 #8 Re:
Reakcia na #4 od albert.BKV.zrt:
BID robia mesto, zupa a MDVRR, nie je to len projekt VUCky.

RegioJet si ale pekne natoto do ust, kedze kedysi velkohubo vyhlasoval ako sa prichod noveho dopravcu nedotkne negativne cestujucich. Dufam ze toto si vyzeru Maslo na hlave ma ale aj ministerstvo, ktore ako objednavatel nevedelo zabezpecit tak zakladnu vec ako zaradenie vlakov do IDS.

Technicky problem to nie je.
ufo21.2.2013 18:20 #7 Re:
Reakcia na #6 od Kami:
Alebo po pár týždňoch od spustenia vystúpi aj ZSSK. Dôvodov je viacero.

Napr. keď okrem pre cestujúcich nevýhodnej tarifnej koordinácie s žiadna iná nekoná, súbežné spoje SAD a ZSSK sú v rozpore so zákonom...
Kami21.2.2013 18:02 #6 Re:
Reakcia na #4 od albert.BKV.zrt:
Mozno pockaju na dalsiu etapu ked sa zacne integrovat aj region D. Luzna.
Andreas.Papak21.2.2013 15:42 #5 Re:
Reakcia na #4 od albert.BKV.zrt:
Neschopnosť toto...
albert.BKV.zrt21.2.2013 15:23 #4 Re:
Reakcia na #2 od 810zssk:
To su tie vynimky v systeme. A kto ich donuti? Nikto! Objednavatel vykonov na trati 131 je MDVaRR a BID "robi" zupa. Tak snad sa RJ casom zaintegruju a nateraz ide len o nejaky technicky problem, kt. by sa do 1.3. nestihol vyriesit...
MatejBA21.2.2013 14:15 #3 Re:
Reakcia na #1 od albert.BKV.zrt:
Pravdepodobne dostali ponuku, ktora nebola vyhovujuca pre nich.
810zssk21.2.2013 13:59 #2 Re:
Reakcia na #1 od albert.BKV.zrt:
Rozhodli sa tak.
albert.BKV.zrt21.2.2013 13:42 #1 Re:
A vie sa aj dôvod?