Na linkách N33X13 budú jazdiť kapacitnejšie autobusy (od 1.2.2013)

Dopravný podnik tým rieši sťažnosti cestujúcich.

Na kritiku preplnenosti niektorých spojov liniek N33 a X13 zareagoval dopravný podnik nasadením kapacitnejších vozidiel. Linka N33 bude počas voľných dní a v noci pred nimi obsluhovaná kĺbovými autobusmi namiesto doterajších 12-metrových vozidiel. Na linku X13 budú v pracovných dňoch nasadené 10,5-metrové autobusy miesto doterajších 9,5-metrových midibusov. Midibusy sa presunú na linku 23.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes X13 z Eurovei na Hlavnú stanicu Sor 10.5 stále málo 😃
Reakcia na: N/A #35:
Neviem, ci to suvisi s tym, ale vzdy ked je na L23 9.5BN s manualnou prevodovkou, tak ten autobus bezne chodi na -13 alebo aj -15, a potom sa stane, ze dalsi spoj, na ktorom uz chodi 10.5 BN/ 9.5BN s automatickou prevodovkou, dojde relativne nacas, bez meskania. Tie crepy s manualnou prevodovkov su fakt otras.

Viem o situacii rano v Lamaci, a viem aj o krizovatke 505 pri vyjazde z Dubravky. Ale za ten cas, co chodili 10.5BN to chodilo stabilne, par krat sa stalo, ze bolo vacsie meskanie. Mozno by chcelo pridat viac minut na prestavkovanie, lebo ked pride na Mlaku 7.16 a odchod do Lamaca je o 7.19, tak mi to pride dost malo, na to, ze po ceste len nabera minuty. Za to jedno kolo sa lahko nabrat aj viac minut. Ked boli skratene po VW bez zachadzky na Mlaku, tak aj v spicke sa premavalo nacas, kedze mal prichod k VW o 7.11 a odchod do Lamaca az o 7.22.
Reakcia na: N/A #35:
Dnes ste tam mali rovno klbak ?
Reakcia na: N/A #35:
Rozdiel v kapacite medzi tymi 2 vozmi je len + 1 rad sedadiel + 2 sklopne sedadla , mozno 2-3 stojaci ....... to fakt neprežiješ ?
Už sme si na linku vybojovali 10,5 m autobusy (kapacitnejšie než 9,5m) a teraz zase tam idú 9,5m a idú na rannú špičku chodím L23 už 3 roky každé ráno a autobus je plný aj keď je 10,5m a keď tam dajú 9,5m to bude problem
Reakcia na: TomJ #20:
ale ved sa vracajú vozy 4009 a 4010
Reakcia na: Saturn #32:
Otazka je preco su spoje SL prazdne a spoje DPB nie.

Riesenie je proste Marianke zabezpecit kvalitnu taktovu dopravu v intervale aspon 30/60/60//60 na jednej linke. A nie tento bordel.
Uz aj samotne 37 do ZB su celkom preplnene, takze nemoze za vsetko len marianka a k rieseniu C, myslim si ze posilnit spoje SL nema zmysel ked tie uz teraz chodia takmer prazdne, neraz sa mi stava ze som v niektorych spojoch sam, alebo nas je do 5... a ohladom noveho spoja, to by mohlo byt fajn...
Reakcia na: Zvero #28:
K tomu ci sa vytoci asi tolkoto: http://imhd.sk/ba/galeria/galerie.html?
Reakcia na: Solider #27:
OK, len problem je ze ak vezmes tie klby zo 191 tak co das na 191? SORky vyhra nie su..
Na 37 klbove vozy a hotovo. Bude to najrozumnejsie riesenie. DPB sa nemoze donekonecna tvarit, ze tento problem nevidi. Raz to proste bude treba urobit. Len dufam, ze sa ten klb v tej Marianke na tom obratisku vytoci.... 😕
Reakcia na: 810zssk #19:
Včera tam boli minimálne 3.
Reakcia na: TomJ #25:
Ale hlavne uz aj po sucasnej trase 37 isiel klbak, to len v DPB maju zas nejaku haluz... Kazdopadne C by bolo najlepsie pre vsetkych.
Reakcia na: 810zssk #24:
Aj to by sa dalo vyriešiť:
a) zo Záhorskej by sa bus vrátil až na Bratislavskú a na Marianku odbočil z nej (to sa musí dať, keďže počas pútí jazdia do Marianky kĺby)
b) rozdeliť spoje linky 37 tak, že do ZB by išiel kĺb a tam by nadväzoval sólo voz do Marianky
c) zrušiť zachádzky 37 do Marianky a posilniť spoje SL, resp. zaviesť novú linku MHD s pravidelným taktom (niečo ako 630). Mohla by začínať na Patrónke a zastavila by len na zastávkach ŽST. Lamač, Vrančovičova, Pri Krematóriu, Krče, Trstínska a na zastávkach v Marianke. To by ale bolo navýšenie vzkm a je otázne či také niečo naozaj treba a kto by to platil.
Stav Vrakos si hodnotit netrufam. Ale nezabudajme ze tento rok bol novelizovany zakon a plati novy § domariankyklbakistnemoze...
Reakcia na: TomJ #22:
jak, ze v jakom stave? hadam povinnostou dopravcu je udrziavat svoj vozidlovy park v tip-top stave ?
Reakcia na: TeBeCe #21:
Otázne je, v akom stave sú tie zvyšné Karosy. Aby to nedopadlo tak, ako počas týždňa mobility na 32-ke, že viac nejazdili ako jazdili.
Reakcia na: 810zssk #17:
zeby denne vsetkych 70 CNG Karos bolo vonku?
Reakcia na: 810zssk #19:
No v posledných dňoch je tam vždy aspoň jeden, tak isto aj na 99. Petržalka má zrejme tentoraz nedostatok sólo vozov.
Reakcia na: Solider #18:
191? Klbaky?
Reakcia na: 810zssk #17:
Ale na takú 191 ich treba ako soľ ?
Reakcia na: Saturn #14:
Ked sa nejaky vygeneruje vo vozovni tak kludne ?
Reakcia na: tr3mp #9:
Alebo tak.. ako NAD je tvoja trasa lepsia. Druha vec je ale ze sucasna X13 ma uplne inu ulohu ako nahradu elektriciek (proste obsluhuje relaciu, ktora predtym nebola prepojena) a tu podla mna bude treba zachovat aj ked sa elektricky na stanicu obnovia ?
Co tak dat aj nejaky klbak aj na 37??
Reakcia na: kecho #12:
Boli, ale vtedy šefstvo na KDI nepracuje a hliadky spia.
Reakcia na: Valec #11:
neboli tam tie kvetináče aj v čase, keď tade ešte jazdila N95? 😉
Reakcia na: fanatikmhd #10:
Tu je hlavne § KDI PZ SR, lebo po odstránení kvetináčov by si tadiaľ jazdil autom každý ktorý si zaujieni:
§ ktobytokontroloval
Reakcia na: tr3mp #9:
Dakto pozabudol, ze podla vyjadreni renomovanych odbornikov autobus nemoze ist po elektrickovej trati. A teda cez SNP by trebalo odstranit tie kvetinace. A tu si v rozpore s §1 Nikdysatotaknerobilo 🙂
Reakcia na: 810zssk #5:
Podľa mňa lepšie Hlavná stanica - Štefánikova - Nám. SNP - Štúrova - Šafárikovo nám. - Eurovea ?
Reakcia na: Juraj76 #3:
Krásne vidno to porovnanie papierovej kapacity.
Bežný Citelis 107 miest, vozíčkársky Citelis (ktorý má menej sedadiel a teda viac miesta na státie) len 49 miest. ?
Reakcia na: 810zssk #5:
§ Nikdysatotaknerobilo. § Cestujucibytonepochopili.
A nezabudajme ze X13/1 robi N61 ktora je v piatok dost vytazena.
Reakcia na: Juraj76 #3:
Katalog je katalog, prax je prax... Inak najlepsie by bolo tu linku zokruhovat Hlavna stanica - Kollarovo namestie - Eurovea - Safarikovo namestie - Namestie SNP - Suche myto - Hlavna stanica... Potom by mohol byt aj lepsi interval.
Neskutocne. X13 ma interval 20 minut a 12m by sa tam bezpecne uzivilo.
Reakcia na: 810zssk #1:
810zssk, pri 12 metrových autobusoch by záležalo od toho, aký autobus by bol vypravovaný. Ak by bola lika vypravovaná z 2 kolóny (z JD), to by znamenalo, že by sa vyparavovali na ňu TEDOMY. Tie podľa katalógu vozidiel majú vraj rovnakú kapacitu ako 10,5m SORKY (87 miest)! Ak by zostali vypravované z Trnávky, a boli by vypravované Irisbusy, vtedy by sa navýšila viac kapacita, keďže tie majú kapacitu 107 miest (okrem 1031- 1036, ktoré majú kapacitu len 49 miest). Takto sa kapacita zvyšuje o 7 miest, čo sa mi veľké zvýšenie nezdá.
Reakcia na: 810zssk #1:
Veď niektorí z tohto fóra ti vysvetlia, že ten SOR je len o kúsok kratší ako krátka Vrakosa, a teda je kapacitne porovnateľný. ?
To je vtip? Po precitani nadpisu som sa potesil, ale ta X13 je vtip. To je jednoznacne linka na solo 12m vozy. Treba to dat naspat druhej kolone, ta ich tam vacsinou zvladala vypravovat.