Kde sa dá sťažovať na mestskú hromadnú dopravu?

Sťažnosti na mestskú hromadnú dopravu je potrebné adresovať na adresu Dopravného podniku Bratislava, a.s. K dispozícii je telefónna infolinka na čísle 02 5950 5950 (7:00 - 19:00). Podrobnejšie informácie o podávaní sťažností písomnou a elektronickou formou je možné nájsť na oficiálnej stránke dopravcu.


1.7.2017
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

pharelvčera, 10:09 #105 Re:
Reakcia na #103 od Henrieta:
Mysleli ste to tak, ze zo zastavky Jasovska odchadza nacas ale pri Luky II uz ma meskanie 10 min? To musite prehanat, v tej oblasti nie je nic medzi tymito zastavkami, co by ten autobus mohlo pravidelne zdrziavat.
mirec240včera, 0:56 #104 Re:
Reakcia na #103 od Henrieta:
Dobrý večer, akú odpoveď by ste očakávali? Že sa nebodaj koná na Jasovskej šachový turnaj pre zamestnancov DPB a preto niekedy nemôžu odísť včas? Ak je to pravidelné, nejaké rozumné vysvetlenie to mať musí. Dôvody meškania sú práve spomínané zápchy, svetelné križovatky, rozkopávky (rekonštrukcie ciest) alebo zlá poveternostná situácia. U nás v Dúbravke je problémom zlé nastavenie CSS na dvoch križovatkách, ak má autobus ˝smolu˝ a chytí červenú vlnu, tak mešká už zo štvrtej zastávky aj 3-4 minúty. V Petržalke musí byť problém inde. Môže to byť tým, že príde zmeškaný z opačného smeru a kvôli prestávke nejde hneď naspäť (neuviedli ste čas, kedy sa to tak deje). Linka 98 premáva cez Prístavný most a všetci vieme, ako to tam v čase špičiek vyzerá...

Okrem toho, stránky imhd.sk nie sú stránkami DPB a preto tu s prípadnou nápravou neuspejete a pravdepodobne sa nedočkáte ani rozumnejšieho vysvetlenia.
Henrieta16.12.2018 23:58 #103 Re:
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať prečo autobus číslo 98 PRAVIDELNE mešká??? Odchádza zo zástavky Jasovská a pri Lúky ll už má meškanie 10 minút?? Keď som volala na infolinku pani bola veľmi neochotná a dosť podráždená že vsade sú zápchy😵 ..... dnes nedeľa neboli nikde zápchy a predsa meškal 5 minút 🤔 .... Dalo by sa niečo napraviť? Dakujem
Valec22.11.2018 14:19  +2#102 Re:
Reakcia na #100 od janakan:
Väčšina ľudí z medzimestských autobusov (čo tu stoja) už predsa lístok má. 😉
mirec24022.11.2018 11:28  +1#101 Re:
Reakcia na #100 od janakan:
Dobrý deň, platí to, k čomu som sa vyjadroval v príspevku nižšie, a teda že asi nikto z DPB to tu nečíta a teda Vám v tom ani nevyhovie. Treba sa obrátiť priamo na dopravný podnik.
janakan22.11.2018 10:53  +1#100 Re:
Dobry den, chcem upozornit na chybajuci automat na listky na Prievozskej ulici smerom do mesta.
V okoli je vela bytoviek a na tuto zastavku ma prichod mnozstvo medzimestskych autobusov. Najblizsi automat je na zastavke Mileticova. Bolo by fajn ho tam nainstalovat...🤔
Jadran15.11.2018 6:54  +1#99 Re:
Reakcia na #97 od Jinnka114:
Za nezastavenie vozidla v zastávke majú vodiči tvrdé postihy, verte že ani tento konkrétny vodič Vás nepreviezol len tak z dlhej chvíle. Tak ako píše pán predo mnou, kontaktujte priamo DPB, je viac ako pravdepodobné, že ominózny autobus mal kamery, čiže zo záznamu sa dá ľahko zistiť, kde sa stala chyba.
mirec24014.11.2018 22:05  +1#98 Re:
Reakcia na #97 od Jinnka114:
Dobrý večer, rád by som Vás upozornil, že ste napísali príspevok na fanúšikovskú stránku MHD, ktorá nezastupuje žiadneho dopravcu, ani nezamestnáva vodičov. Dojazd do vozovne vykonáva vo večerných hodinách len jeden spoj linky 78, takže číslo si vie zistiť samotný DPB. K udalosti však treba doplniť informácie, či ste tlačidlo stlačili v dostatočnom predstihu a či bolo vôbec funkčné (svietila nad dverami stopka)? Verte mi, že väčšina vodičov ktorých poznám/registrujem určite úmyselne takéto veci nerobí. Pre viac informácií však odporúčam kontaktovať priamo DPB, kontakty tu máte uvedené.
Jinnka11414.11.2018 21:52 -3 +1#97 Re:
Dobrý deň, dnes 14.11 o 21:22 som nastúpila na Krížnej na 78 A keď som potrebovala vystúpiť na zastávke Odbojárov šofér ma odignorival, tak som stihla tlačidlo znovu aby som vystúpila o ďalšiu zastávku a on si išiel ďalej. Už som si myslela že sa poveziem na Jurajov dvor!? Vaši šoféri nevedia načo im tam svieti stop ?? Mohli by ste im to prosím znovu vysvetliť. Číslo autobusu som nezachytila, lebo momentálne mám zdravotné problémy a aj vystúpenie o jednu zastávku mi robí problém.
Ďakujem za pochopenie
trolejbus620726.8.2018 19:32  +1#96 Re:
Reakcia na #95 od JerryBA:
Naozaj netuším, o akých vozidlách píšeš, skús ma nasmerovať...
JerryBA26.8.2018 19:10  +1#95 Re:
Reakcia na #94 od trolejbus6207:
Aj keby myslel DPB, ja som si spomenul, že sa dá v Bratislave stretnúť s domontovanou klimatizáciou, ktorá stíha až príliš.
trolejbus620724.8.2018 17:28  +1#94 Re:
Reakcia na #93 od JerryBA:
To ma nenapadlo, že mohol myslieť lajnistov, narážal som na vozidlá DPB...
JerryBA24.8.2018 14:12  +1#93 Re:
Reakcia na #87 od trolejbus6207:
Tak Slovak Lines do starších SOR busov domontoval klimatizáciu a pri ceste z Červeného Kameňa som skoro zmrzol, tak to chladilo a tešil som sa až vystúpim do toho tepla v Bratislave. A to mi nevadí ak je v autobuse trochu chladnejšie než by bolo zdravé.
bobitwo24.8.2018 0:32 #92 Re:
Reakcia na #86 od MaxxSVK:
Ak už spomínate vlak, tak vlak nestojí každú 1-2 minúty a neotvára na vozni 5 dverí. Takže sa stíha lepšie chladiť. Ďalej má vyšší strop čo tiež zaváži a menšiu presklennú plochu.
S499.102321.8.2018 10:42 -1 +1#91 Re:
Reakcia na #85 od si:
Pani kúpila teplomer na eshope hlavnespravy.sk.
MaxxSVK21.8.2018 10:34 #90 Re:
Skôr sa obávam, že DPB skratka zapnutie klímy často zákaze, aby sa šetrilo na palive...
si21.8.2018 7:55 #89 Re:
Reakcia na #86 od MaxxSVK:
hlavne v pripade vozidiel pohananych spalovacim motorom je to trosku problem, pretoze ten vykon pre tu klimu musis niekde zobrat, a ak tam das dostatocne vykonnu klimu, tak musis mat na to predimenzovany spalovaci motor (a to predimenzovanie sa ti bude pohybovat v radovo az k cca 100kW)
v pripade vozidiel elektrickej trakcie je situacia predsalen o kus jednoduchsia, kedze sa da ocakavat ze trakcne vedenie je vcelku tvrdy zdroj....
MaxxSVK20.8.2018 17:45 -1#88 Re:
Neviem. Ak nie sú domontivane, potom sa musia byt schopne vychladit všetky vozy, ktoré klímu majú.

Lenže dnes v 93, opäť len otvorené okienka a klíma vypnutá....?
trolejbus620720.8.2018 17:42 #87 Re:
Reakcia na #86 od MaxxSVK:
Ty vieš o nejakých domontovaných klímach do starších vozov? Asi mi pamäť už dobre neslúži... ?
MaxxSVK20.8.2018 17:14 -1 +1#86 Re:
Tomu sa mi teda fakt nechce veriť. Akože Solaris, alebo Mercedes predávajú produkty, ktoré síce klímu majú, ale nie je dimenzovaná na to, aby dané vozidlo vychladila v reálnej prevádzke?

Úplný nezmysel, ak vozidlo chodi po zastávkach, môže sa teplota zvýšiť, ale počas povedzme 10 minút chladenia naplno v ideálnych podmienkach to skratka musí byt schopne vychladit na normálne podmienky.

Neviem o tom, že napr. Vlak, čo je na m2 podobný priestor, by bol už od rana chladený. A ak nevládzu domontovane klímy v starších vozoch, je to diletantizmus a vyhodené peniaze pri objednávaní tej montáže.
si20.8.2018 12:38  +2#85 Re:
Reakcia na #81 od Renata:
tak ako tu uz bolo napisane, ked nechate vyhriat interier a bude ho slnko stale vyhrievat, nemate sancu to uz uchladit (resp. na to potrebujete vyrazne vyssi chladiaci vykon)
naopak to co sa Vam zda ze klimu nepustia moze byt prave to ze ju nepustili dost skoro rano a uz to nedokaze znizit teplotu v interieri....

a snimace mam umiestnovane podla moznosti do podobnych podmienok ako to robia meteorologovia, a oni to robia tak prave preto aby obmedzili vplyv roznych lokalnych vplyvov...

PS: teploty podla shmu z dnes rano o 5:00 (3:00 UTC) pre zapadoslov. kraj tu mas v obrazku, v oblasti dlhych dielov bolo ~23stupnov
Petto20.8.2018 12:32 -1#84 Re:
Reakcia na #83 od Renata:
Suhlasim s tebou. Je nevhodne aby bols rano klima uz o 5.30. O 7.00 by malo podla mna stacit. Ja nemam na 33 nikde klimu cely den. Detto 32. Este ze ide ochladenie od nedele o 15 stupnov.
Renata20.8.2018 12:21 -1#83 Re:
Reakcia na #82 od Mike:
ten autobus už v špičke nemusí byť ani na trati, nakoľko nerobia vždy 8 a viac hodín.....
a to je blbosť, aby ráno od 5,30 chladil autobus na poobedie čo nie je isté, že poobede bude jazdiť ten bus
Mike20.8.2018 12:02  +1#82 Re:
Reakcia na #81 od Renata:
To je problém ten, že ak by ju zapol keď bude vonku 35 stupňov, tak už mu to nijako nepomôže, lebo už to ten autobus nevychladí. Veľa vodičov zapína klímu okolo 8:30-9. hod´, kedy začina byť naozaj teplo. To je už neskoro. Ak sa zapne tá klíma skoro ráno, keď ešte nie je slnko hore, tak sa autobus dobre vychladí a teplota sa drží aj keď je tam v špičke plno ľudí a teplota vonku vysoká.
Renata20.8.2018 11:48 -1#81 Re:
Reakcia na #80 od si:
si, pre info o 5.00 mi na Dlhých dieloch ukazoval teplomer. tento váš komentár si myslím, je úplne mimo daného problému i keď by bolo 20, 21, alebo 22 stupňov je choré zapínať klimatizáciu v autobuse na plné gule o 5.30 hod ,lebo teplota v autobuse ráno bola nižšia ako vonku. Tu je problém ten, že klímu púšťajú vtedy kedy nemajú. Keď je vonku 35 stupňov , tak ju nepustia.
Vám by asi vyhovovalo ráno premrznúť v autobuse a nevadilo, ochorieť s klímy....
ale hlavné je , že vieme kde máte snímače, ako vysoko......?
si20.8.2018 9:46 -1 +4#80 Re:
Reakcia na #79 od Renata:
celkom by ma zaujimalo kde v BA bola dnes rano teplota 19 stupnov, ja byvam v kopcoch a zeleni karpat, kde je vcelku bezne teplote oproti suvislo zastavanym uzemiam mesta aj o 4-5 stupnov nizsia, ale ked pozeram na grafy externych snimacov teploty ktore mam okolo domu (tienene voci slnku stromami, 2 metre nad zemou a so vcelku volnym prudenim vzduchu, kalibrovane na presnost (odchylku pod) 0.1 stupna) tak sa teplota dostala najnizsie na 20.8 stupna (o 5:28)...
Renata20.8.2018 9:06 -5 +1#79 Re:
V piatok 10.8.2018 som ráno cestovala o 5,35 hod autobusom č. 78 od malej scény až po Toryskú. Vodič ráno pri 18 stupňov mal klimatizáciu pustenú na plné pecky, takže keď ste nastúpili do autobusu, tak to bolo ako v hladomorni. katastrofa celú cestu mi bola zima a ráno v sobotu som sa zobudila chorá. Dnes 20.8.2018 tak isto autobus č. 78- 2229, ráno 5.35 hod. klimatizáciu vytunovanú naplno. poprosila som ho, aby bol taký láskavý a vypol klimatizáciu, nakoľko pri 19 stupňov ráno 5.35 hod. nie je potrebné mať na plné gule pustenú klimatizáciu. niečo ,si zafrflal a klímu nevypol. Bola by som rada, aby ste svojích zamestnancoch upozornili, že pri 19 stupňov nie je potrebné púšťať klímu!!!
Opäť mi bola celú cestu zima a ešte nie som vyliečená s predošlej jazde, kde som prechladla.

pri 19 stupňov je choré púšťať klimatizáciu!!!!!

poprosím o nápravu a informujte vodičov a hlavne toho čo dnes šoféroval adnešnú 78
Renata
evzo28.7.2018 15:25  +6#78 Re:
Nechcem haniť, ale jednoznačne chváliť.
Dňa 28.7.2018 som cestoval autobusom 83 linka7 o 10,11 hod z Alexyho smer Aupark.
Som ŤZP vozíčkár, prišiel a usmiaty pohodový šofér. Mal vo voze 3 kočíky a ja som s elektrickým
vozíkom podľa milého šoféra zaujal miesto podľa jeho pokynov, vyhlásil, že pôjde opatrne a že má celú situáciu pod kontrolou.
Fakt pekný postoj, tak si predstavujem bratislavského "beusáka".
Eugen
Petto25.7.2018 16:04 #77 Re:
Reakcia na #75 od Neznáma:
Blizsie popis. No posledny spoj chodi o 23:33 - 33tka v prac.dni, nasledne ide az nocak - ten meskava 3-10 minut.
shaggy25.7.2018 16:01 #76 Re:
Reakcia na #75 od Neznáma:
To by bolo dobré sa opýtať DPB a nie tu.
Neznáma24.7.2018 23:54 -1 +1#75 Re:
Dlhé Diely - prečo dobrých 20 nešiel žiadny spoj Molecova-Kuklovska, podľa cestovného poriadku??? Ale až nočný spoj?
Nejaké upozornenie?
353323.7.2018 17:35  +1#74 Re:
Reakcia na #73 od majlooosss:
Dobrý deň, klimatizácia je buď nefunkčná alebo vodič ju len z nejakého dôvodu nezapol, prípadne zapol slabo. Problémy s klimatizáciou sú žiaľ časté, vozidlá ju buď nemajú, alebo v prípade že majú (ako tento) tak nejde.
Táto stránka nie je stránkou dopravcu DPB, takže dôvod naozaj netuším. Skúste poprosiť vodiča, ak neúspešne otvorte okno a viac vám asi neporadím
majlooosss23.7.2018 16:39 -1 +1#73 Re:
Zdravim Linka 2234 sme pouzivat klimatizaciu?trosku je tam teplo Dakujem za odpoved spoj 63
CePo6.7.2018 8:54 #72 Re:
Reakcia na #71 od 3pa3ck3:
Na zastavkovom CP by tiez malo byt 5:19 v stlpci skolske prazdniny, lebo chyby v datach nevidim. Horsie je to so spojom pred nim, kde sa ludia mozu stazovat na meskanie, kedze je to poposuvane az do 4 minut...
3pa3ck36.7.2018 7:15  +1#71 Re:
Reakcia na #69 od Maria30:
Momentálne platí prázdninový cestovný poriadok, podľa ktorého je odchod tejto električky 5:19. Ale nevylučujem, že na zastávkovom CP môže byť uvedený zlý čas, to by sa nebolo prvýkrát, čo by sa to stalo.
Mike6.7.2018 7:00 #70 Re:
Reakcia na #69 od Maria30:
Ja vidím na CP odchod 5:19. Takže chodí presne.
Maria306.7.2018 5:34 #69 Re:
Vodic linky 5 chodi na zastavku nad luckami o minutu skor. Je 5:20 a o elektricke uz ani nechyrovat.pekne krasne si odosiel 5:19. Stalo sa to uz viac krat. Pracujuci ludia ledva dobiehaju... Takze clovek co nestihne pekne caka dalsich 15minut na dalsiu 5 lebo inak sa nedostane na druhy koniec bratislavy.
810zssk3.7.2018 0:08 #68 Re:
Reakcia na #65 od Mike:
Ak dnes revizori pracuju na zaklade nejakeho rozpisu tak je to o to smutnejsie, lebo problem v takom pripade siaha vyssie. Taky pripadny rozpis by teda bol dost zly.
asaus2.7.2018 23:47 #67 Re:
Reakcia na #57 od biba:
?
asaus2.7.2018 23:46 #66 Re:
Reakcia na #57 od biba:
obsah ok jenom ta chybiška mališká
Mike28.6.2018 7:18 #65 Re:
Reakcia na #63 od 810zssk:
Nemalú rolu však zohráva aj to, že revízori dostávajú rozpis oblastí, alebo liniek, na ktorých sa majú ten ktorý deň pohybovať. (Asi také dačo, ako bývalo jednu dobu zverejnené ...).
Viko28.6.2018 2:35 #64 Re:
Reakcia na #63 od 810zssk:
To je sice pravda, ale uvedom si, kolko ludi hrdo hlasa, ze "pracuju len do vysky svojho platu".

Rozumiem, ze terajsie nastavenie prinasa spominane problemy, lenze bohuzial od vacsiny revizorov akosi nedokazem ocakavat, ze po odobrati "vykonnostnej" zlozky budu nadalej rovnocenne kontrolovat. Ok, mozno vyberu menej pokut na nespravodlivom ocdhytavani cudzincov apod., otazne vsak vnimam, ci budu odchytavat vobec niekoho a nebude im stat za to vziat radsej drobny baksis vo vacku. Stopercentne na zasadach zalozeny tim ludi nestvoris zo dna na den. Bohuzial mi nenapada dobry system hodnotenia (idealne by bolo dosiahnut co najvacsi pocet kontrol v sucte s ich variabilitou, lenze pri sledovani iba tohoto kriteria sa opat neda ustrazit vola riesit neplaticov, cize tiez velmi nezlepsujes % vyberu cestovneho).
810zssk27.6.2018 22:37  +2#63 Re:
Reakcia na #61 od Viko:
Vacsina ludi ma fixny plat odvijajuci sa od pracovnej doby a predsa tu pracu robia.

Dalej si treba uvedomit, ze ulohou revizorov je zvysovat trzby z cestovneho, nie zarabat na pokutach. Dobry vykon ich cinnosti nie je merany suhrnom vybranych pokut, ale tym kolko percent cestujucich ma platny CL - co su dve rozne veci a nesuvisia az tak velmi ako by sa mohlo zdat. Napokon idealny stav by bol taky, ze by revizor nemali komu davat pokuty.

Sucasny system vedie k tomu ze revizori sa koncentruju na konkretne vysoko ziskove casti siete MHD, zatial co v niektorych lokalitach / na niektorych linkach sa dlhodobo cestuje zadarmo lebo vsetci vedia ze tam revizor nebol aj 10 rokov.
biba27.6.2018 22:32 #62 Re:
Reakcia na #34 od mrkvakj:
a comu fandis to ze autobusy su na rosipanie a vozia nas tu ako zver...
Viko27.6.2018 22:24 #61 Re:
Reakcia na #60 od Peon:
Zas ale treba priznať, že ak by mali fixný plat bez ohľadu na odrobené, asi by nemali motiváciu dôsledne kontrolovať...
Druhá vec, nakoľko je vôbec legálna ich praktika dokončiť úkony okolo kontroly až mimo vozidla?
Peon27.6.2018 21:39  +1#60 Re:
Reakcia na #57 od biba:
Revízori vraj za každú pokutu dostávajú províziu. No a peniaze sú veľké lákadlo...
S499.102327.6.2018 18:51 #59 Re:
Reakcia na #57 od biba:
NiE Ye tO NoRmAaAlNe. MaLa sI Mu nAsKuTkU PrIyEbAt. ;-* UmIiIrAaAm, ZhiWOT jE Na hOwNo!!!
kecho27.6.2018 17:33 #58 Re:
Reakcia na #57 od biba:
Strasny pravopis...
Chcelo by to popis celej udalosti a nie styl JPP.
biba27.6.2018 17:02  +1#57 Re:
je normalne aby revizor vitiahol 70rocnu starenku z autobusu a pital odnej listok mali by porozmislat co robia a racej nech dpb da doporiadku cesty a autobusy nech chodia na cas aby ludia stihali druhe autobusy ktore chodia raz za pol hod a nie vecne musia cakat na druhe... a nie ludi zatazovat skontrolami
Mike15.9.2015 17:50 #56 Re:
Reakcia na #51 od eMDi:
To bude asi číslo vodiča. Alebo môže to byť aj číslo vozu - tedomy to majú vnútri nad čelným sklom vpravo hore - je to výrobné číslo.. Tie vyrobené v 2009 majú číslo čo začína 90xx..
2xT3SUCS15.9.2015 12:45 -1#55 Re:
Reakcia na #46 od 810zssk:
...ale na pivo tam už potom radšej nikdy nechoď... ?
7ross714.9.2015 20:16  +1#54 Re:
Reakcia na #48 od Karl Von Bahnhof:
Sťažnosti je potrebné riešiť s dopravcom, ktorým je firma DPB, a.s. Vyššie nájdete uvedenú informáciu, že podrobnejšie informácie o podávaní sťažností písomnou a elektronickou formou je možné nájsť na oficiálnej stránke dopravcu.

Tu na fóre Vám žiaľ nemôže nikto pomôcť. Avšak do budúcna by som Vám poradil uložiť si číslo na nepretržitú linku, ktoré je uvedené vyššie. Ak by ste tam bezprostredne po danej udalosti zavolali, mohol dispečer vodiča upozorniť, že daná zmena prepravného poriadku ešte nieje v platnosti a mohli by ste s bicyklom nastúpiť.

Ak by ste sa rozhodli poslať oficiálnu sťažnosť dopravcovi, ešte by som Vám opravil číslo vozdila, kedže uvedené číslo je výrobné. Evidenčné číslo daného vozu je 2122.
mrkvakj14.9.2015 20:15 -1 +2#53 Re:
Reakcia na #52 od Karl Von Bahnhof:
TOTO NIEJE STRANKA DPB a.s.

Mate to aj pri registracii, ked to neviete precitat chodte k ocnemu!!!!

Stranka DPB je dpb.sk

Toto je stranka fanusikov MHD!!!!!

Admin/Dispecer: pls kviz, hocijaky pri registracii
Karl Von Bahnhof14.9.2015 20:03 -6#52 Re:
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. [Odkryť]
eMDi14.9.2015 19:35 -1 +3#51 Re:
Reakcia na #50 od CraneMan:
este aj cislo vozu dal zle :)))
CraneMan14.9.2015 19:30 -1 +3#50 Re:
Reakcia na #49 od mrkvakj:
Prípadne zaviesť nejaký povinný IQ test, lebo mám pocit, že doteraz každý jeden, čo sa tu sťažoval, má IQ niekde okolo 60. Iba sem vyšplechnú sťažnosť a už sem viackrát neprídu si ani len prečítať reakcie.
mrkvakj14.9.2015 19:24 -1 +2#49 Re:
Reakcia na #48 od Karl Von Bahnhof:
TOTO NIEJE STRANKA DPB a.s!!!!!!

P.s adminy: nechcete pri registracii spravit 3.otazkovy kviz o MHD? Aspon ludia si uz uvedomia ze toto je stranka pre fanusikov mhd.
Karl Von Bahnhof14.9.2015 19:13 -6 +1#48 Re:
Chcem sa stazovat na vodica autobusu linka 37 cislo: 9021 ktory vychadzal z pod mosta SNP smer Z.Bystrica v case 17:00.
Pan sofer videl ze idem nastupovat aj s bicyklom,vysiel z kabinky von za mnou a hovori mi ze bicykle sa budu uz len cez vikendy prepravovat a odporucil ma za dispecerom.
Ale asi nema kalendar,kedze DNES je 14.9. a nariadenie ESTE neplati.
Spravte si uz poriadky s vodicmi,toto nie je 1x co mam zlu skusenost ohladom prepravy bicykla.

A este mohli by ste mi napisat dovod,preco sa od zajtra mozu prepravovat bicykle IBA cez volne dni????

Vas nespokojny cestujuci
660831.7.2015 18:03 -4 +1#47 Re:
Reakcia na #46 od 810zssk:
takze sa ich opytam kde robí a idem sa stažovat na druhy den..
810zssk31.7.2015 17:56  +2#46 Re:
Reakcia na #45 od 6608:
Kdekolvek kde ti poskytuju sluzby. Napriklad ak niektory z tvojich cestujucich robi casnika a nebudes spokojny s tym ako ta obsluzi, mozes sa na neho stazovat v danej restauracii/kaviarni/comkolvek.
660831.7.2015 17:23 -5 +1#45 Re:
Mam jednoduchu otázku.. KDE sa možem sťažovat ja na cestujúcich??? zatial som to nikde nezistil!!?
810zssk31.7.2015 10:43  +2#44 Re:
Reakcia na #42 od petoo:
Uz by imhd malo nakupit nejake autobusy nech konecne moze zacat riesit tie staznosti na vodicov ?
CraneMan31.7.2015 10:07 -1 +2#43 Re:
Reakcia na #41 od Tifany:
Jediný idiot ste tu akurát tak vy, Tifany...
petoo30.7.2015 16:55 -1 +2#42 Re:
Reakcia na #41 od Tifany:
A čo Vám bráni tu stažnosť podať ? mail kam sa majú podávať sťažnosti je uvedený vyššie ( vnutorna.kontrola@dpb.sk ) a dovolím si použiť váš slovník ale každý idiot si pri registrácii môže prečítať že toto nie je stránka DPB a.s. teda nikto odtiaľto žiadneho vodiča nezamestnáva ?
Tifany30.7.2015 16:33 -1 +1#41 Re:
Chcem podať sťažnosť na vodiča autobusu č.50 / BL 934JL / nakoľko jazdil ako keby bol na ceste sám a šiel ako zmyslom zbavený, myslel si že je Mek Gyver - letel ako opreteky. Autobus sa celý triasol a nadskakoval ako na kolotoči! Pán šofér si púšťal nahlas pesničky ako na techno párty. pospevoval si, nadskakoval si do rytmu! Hotová psychiatria !!! Pán šofér mal cca do 45 rokov, bol plešatý, mal na každom prste prsteň a na očiach slnečné okuliare.
Prosím vás čo to zamestnávate za idiotov ????
Skoro nás pozabíjal!!! ?
Error 0x0074.7.2015 20:27  +2#40 Re:
Reakcia na #35 od samueldu:
Kedže to niesu naši vodiči, neviem či sme oprávnení ich zaučiť, ako obsluhovať klímu v dopravných prostriedkoch...
7ross74.7.2015 19:54  +1#39 Re:
Myslím, že sa nemôžeme čudovať, že sa toľko cestujúcich chodí sťažovať práve sem. Keďže ide o funkčnú, profesionálne vyzerajúcu stránku na ktorej sú všetky dôležité informácie prehľadne usporiadané. Pretože presne tak by mala vyzerať stránka dopravného podniku.

Nehovoriac o tom, sťažnosť bude tu vybavená podobne, alebo dokonca ešte lepšie ako na oficiálnych e-mailových adresách/ web stránke. Lebo keď som im ja naposledy písal e-mail ani mi neodpísali.
A to nehovorím o tom, že môjmu známemu iba tak slečna na infolinke položila telefón, lebo považovala rozhovor za ukončený. Hoci nebol.

Takže si myslím, že je to podsta, že sa cestujúci chodia sťažovať práve sem.
1adad14.7.2015 19:47 #38 Re:
este viacej cisel mohli napisat
mrkvakj4.7.2015 19:12 #37 Re:
Reakcia na #36 od gejza:
V pohode 😃 kludne to pouzi zakazdym 😃
gejza4.7.2015 18:55  +3#36 Re:
Reakcia na #35 od samueldu:
TOTO NIEJE STRANKA DPB. TATO STRANKA JE PRE FANUSIKOV MHD(hlavne).

Inak doporucujem navstivit ocneho,ked ste to pri registracii nevideli napisane


.... mrkvakj, sorry za porušenie copyright ?
samueldu4.7.2015 16:34 -2#35 Re:
Dobrý deň, bolo by fajn, keby ste zaučili vodičov ako sa púšťa klíma v dopravných prostriedkoch, napr ako je autobus č. 87, ktorý má napísané veľkým pri dverách, že je plne klimatizovaný a pritom nie je pustená klíma a okná majú veľkosť "1x1" cm cez ktoré neprúdi žiadny vzduch, človek ma pocit, že je na Sahare.
Ďakujem
mrkvakj28.1.2015 18:54 #34 Re:
TOTO NIEJE STRANKA DPB. TATO STRANKA JE PRE FANUSIKOV MHD(hlavne).

Inak doporucujem navstivit ocneho,ked ste to pri registracii nevideli napisane
AdamTrubica28.1.2015 18:48 #33 Re:
Dobrý deň

Chcel by som sa opýtať, kedy mienite postaviť prístrešok na zastávkach Bory Mall v oboch smeroch,
až v lete, keď bude svietiť slnko a bude teplo???
ferdo30.9.2014 10:42  +1#32 Re:
Presne som vedel, ze niekto bude mat potrebu sa vyvrsit na mne. T o je take ....
Ja som ho pustil (cuvol som mu) a on mnan nie. Takze sa to tocilo len okolo mna 😃

Na to, ze vediet citat automaticky neznamena vediet pocopit citanemu textu, som si uz zvykol.

Jasne som napisal, ze pred nim bolo miesto na ktotom OBVYKLE zastavuje. Nenapisal som, ze tam bola zastavka, lebo tento autobus zastavky nema. Zastavi tam kde mu clovek kyvne alebo povie. Plus minus 10 metrov nikoho nezabije. Hlavne ked ohladuplne prejde este 2 metre aby auta okolo neho mohli normalne prechadzat. To by ale ten vodic musel chciet byt ohladuplny. Evidentne to mal ale na haku.

Miesto: http://goo.gl/uJnco5
autobus odbocuje z Hlbokej na Laucenkovu. Zostal stat presne na napise "HLBOKA CESTA". Normalne zastavuje o kusok pred odbockou na Laucenkovu. Ak by potiahol len o 2 metre (mozno aj meter) dalej taak by sme vsetci presli.

Najlepsie na tom je, ze keby vodic kyvol na znamenie ze "par don" tak sa nic nestane. Takych som uz po ceste stretol a nikdy ssom sa nerozculoval. Len ked ti niekto ukaze prostrednik, je evidentne ze to urobil naschval.

To je tak. Keby som mu do autobusu nastupoval s flasou v ruke, potkol sa na schodoch a celeho ho oblial? Povedal by som mu "prepacte, velmi ma to mrzi". Vodic by bol sice nastvany a mokry, ale vedel by, ze som to neurobil naschval. Keby som mu ale hned po obliati ukazal prostrednik a vyskieral sa na neho? Doplnte...
810zssk29.9.2014 13:08  +4#31 Re:
Reakcia na #29 od ferdo:
Jasne, lebo vodic DPB ma uz len potrebu tebe robit napriek. Mozno by bolo lepsie keby si sa zmieril s tym ze zivot sa netoci okolo teba a autobus zastavuje tam kde ma zastavku, resp. kde to je potrebne, nie tam kde ti tym ublizi.
Dispecer29.9.2014 12:46 #30 Re:
Reakcia na #29 od ferdo:
Žiaľ, to ako sa podávajú sťažnosti upravuje nejaký zákon/vyhláška už nejaké 2 - 3 roky... Tuším pre mnoho nepravdivých/neopodstatnených sťažností...

Mohol by si aj konkretizovať miesto, kde sa to stalo?
ferdo29.9.2014 10:07 -3 +1#29 Re:
Tak som dnes nastval, ze som chcel podat staznost. To, ze musim uviest meno, priezvisko a adresu by nebol problem. Ale to, ze to musim poslat pisomne a podpisane vlastnorucnym podpisom, problem je. Este mam aj inu moznost. Poslat to elektronicky ale so zarucenym elektronickym podpisom. 😃

Pekne to maju vymyslene. Kym to vsetko clovek absolvuje tak ho to prejde a to nehovorim o tych co to vzdaju uz na zaciatku. Ako ja.

Ale neda mi napisem to aspon sem. Mozno to niekoho bude zaujimat akych ludi zamestnava DPB.

Dnes rano ma dost vytocil vodic linky c. 147. V jednom mieste bola prekazka a ked som ju obiehal (autom), tak som oproti sebe zbadal miniautobus. Rychlost oboch bola asi 10 km/k a ja som sa rozhodol cuvnut. Tak som mu cuvol a uhol z cesty a predpokladal, ze autobus prejde a umozni mi prekazku obist. Myslite, ze to urobil? Nie. Zostal stat presne vedla prekazky a nechal vystupit ludi. Ja a dalsie auta za mnou proste museli cakat. Clovek by povedal, ze asi nemal kde zastavit. Lenze pred miniautobusom bolo asi 10 m volneho miesta na ktorom obvykle zastavuje. Jednoducho to urobil naschval. A aby to bolo uplne dokonale, tak ked som sa na neho pozrel z okna a daval mu najavo "ci mu nesibe" poklepanim na celo, tak mi proste ukazal vztyceny prostrednik a usklabil sa.
Len tak z rana prosto niekomu urobit napriek a mam krasny den, co?

Stretavam ho skoro denne na celkom uzkej ceste. Auta sa tam vyhybaju niekedy len na zaklade "pustania toho druheho" a ja som ho vzdy pustil. Uz nie.

Je mi sice luto tych cestujucich, ale mozu sa stazovat. Najlepsie pisomne.
endrucio29.9.2014 9:51 #28 Re:
Reakcia na #27 od Petarda:
V tom čase policajti práve odpratávali následky vážnej nehody na križovatke Ružinovská/Vrakunská pri Agipke, možno to malo nejaký súvis, keďže tam vznikali kolóny a premávku riadila polícia + dispečing.
Petarda29.9.2014 8:54 -1#27 Re:
Dobrý deň prajem.Nechcem posobiť ako provokatér,ale...Berie niekto ohľad na to,že ak nechajú jazdiť v buse(linka č.87) nejakého domorodca z dediny,bolo by ho najskor treba nechať aklimatizovať sa na skutočnosť,že je v meste?Napríklad ho na nejaký čas dať do klietky a voziť po meste-aby si zvykol na vačšiu koncentráciu stavieb...Rozumiem,že ak niekto dojde dakde z dediny s troma chatrčami,može byť trochen dezorientovaný-ale aby vynechal DVE(!) zastávky hneď za štartovou pozíciou?!Dnes ráno,linka č. 87 -odchod z Astronomickej 8:12.Suverénne zamieril po trase 78-ky okolo tej pumpy tu...Nejako asi zablúdil...?Možno by pomohla GPS navigácia,keď už teda je vo veľkomeste zmatený?!
810zssk27.9.2014 14:00 #26 Re:
Reakcia na #25 od Valec:
Prepravnej povinnosti, nie prevadzkovej.
Valec27.9.2014 13:13 #25 Re:
Reakcia na #24 od NN34:
Mali ste skúsiť volať na dispečing (ak ma pamäť neklame, číslo je na každom cestovnom poriadku) a žiadať ich, aby ho zo stanice otočili nazad po Vás... Mimochodom, toto je zjavným porušením prevádzkovej povinnosti, takže odporúčam sťažnosť poslať aj na Magistrát, aby z pozície správneho orgánu začali voči DPB konanie (lebo inak sa to asi nikdy nezmení).
NN3427.9.2014 3:55 #24 Re:
Ja chápem, že vodičom nočných liniek sa maximálne nechce a majú plné zuby ožratých indivíduí, ktorí aj tak najviac obťažujú ostatných cestujúcich a nie samotného vodiča. Chcela by som sa spýtať dotyčného pána vodiča N34, ktorý ma dnes nechal po 8 hodinách v robote stáť na zastávke pred 3 ráno , či už preto že meškal 10 minút a chcel si to dohnať, alebo šiel príliš rýchlo a pochopil, že to neubrzdí , alebo si proste myslel,že som ďalšia ožratá socka, akoby sa cítil on keby po tej svojej podradnej robote v noci o tretej ráno ostal stáť v daždi niekde v riti sveta. Áno určite ma videl pani adminka, aj pribrzdil a kď som sa rozbehla k nemu, v strede cesty, pridal a dovidopo - volaj si taxík. Sťažnosť som poslala , enjoy.
Jano322416.7.2014 23:08 #23 Re:
Reakcia na #20 od marsal:
Jasné, mal predsa zavolať na dispečing ?
810zssk16.7.2014 21:52 #22 Re:
Reakcia na #20 od marsal:
Mozem sa spytat preco nas informujete o tom ze ste podali staznost?
Valec16.7.2014 13:17  +1#21 Re:
Reakcia na #20 od marsal:
Zopakujem #17... však podajte.
marsal16.7.2014 13:16  +1#20 Re:
Podavam staznost na vodica autobusu c 54, ktory vcera 15. jula '14 siel z nastupnej zastavky ZST Vajnory o 17:47. Sofer autobusu dovolil nastup a viezol nepricetne individum romskej mensiny, ktore svojim hrubym spravanim a hlasnymi nadavkami obtazovalo vsetkych pritomnych cestujucich, vzbudzovalo verejne pohorsenie, narusovalo poriadok vo vozidle a znecistovalo vozidlo. Podla prepravneho poriadku mestskej hromadnej dopravy v Bratislave clanok 5 bod 1 pismeno d) a e) je dopravca opravneny takuto osobu vylucit z vozidla. Preco sa tak nestalo? Som dlhe roky riadnym platcom PCL a zelam si, aby mi dopravca zabezpecoval podmienky prepravy v linkach MHD, ktore su zakotvene v prepravnom poriadku. Bol sofer autobusu necinnym z obav o vlastnu bezpecnost? V takom pripade je nacase sa zamysliet nad ucinnym riesenim problemu.
Mike15.7.2014 16:18  +3#19 Re:
Reakcia na #18 od miskutka:
Dopravný podnik nežije tak celkom v dnešnej dobe.. ☺
miskutka15.7.2014 16:15 #18 Re:
Reakcia na #17 od 810zssk:
podala som. Len aj to je tak komplikovane registracia, napisat staznost, pak zahlasi ze sa da len pisomne a postou. V dnesnej dobe postou?...ale aj tak zajtra vytlacim a posielam postou.
810zssk15.7.2014 16:08 #17 Re:
Reakcia na #16 od miskutka:
Vsak ju podajte.
miskutka15.7.2014 15:40  +1#16 Re:
Dobry den,
chcela by som podat staznost na sofera linky 6274, dnes 15.7., ktori soferoval smerom na Trnavku okolo 15:00.
Do kazdej krizovatky sme prichadzali s prudkym brzdenim, vynimkou neboli ani zastavky, kde sa ludia ledva udrzali na nohach a vrchol bol ked na zastavke Hanacka vystupovala jedina pani o palicke, spolu nas sedelo v trolejbuse asi 8 takze ju vidiet musel kedze vystupovala strednymi dverami a on ju privrel do dvery. vsetci sme zvonili, kricali.
nestalo sa mi to prvy krat preto som sa rozhodla reagovat. Myslim si, ze soferi verejnej dopravy by mali byt zodpovedni, ohladuplni a nie aby sa ludia bali jazdit MHD.
dobsho19.6.2014 8:32  +2#15 Re:
Reakcia na #14 od endrucio:
Dobrý deň, šofér reagoval s posmešným tónom, a v tom čase žiadne zápchy nikde neboli, keďže už bolo po rannej špičke. Úplne by stačilo, ak by povedal - prepáčte, bola zápcha / havária..... Ale spôsob, akým "ospravedlnil" svoje meškanie bol povýšenecký a arogantný.

Čo sa týka ostatných spomínaných vecí, to už som adresovala na dpb všeobecne.

Sťažnosť som posielala na adresu vnutorna.kontrola@dpb.sk a na pk@dpb.sk. Snáď to stačí.?
endrucio19.6.2014 0:55  +1#14 Re:
Reakcia na #13 od dobsho:
Dobrý večer,

na akú e-mailovú adresu ste to poslali, prosím Vás? Dúfam, že na dpb.sk.

Podľa CP a čísla vozidla išlo skutočne o spoj, ktorý mal vykonať odchod o 8:42, takže mal meškanie.
Mňa by zaujímalo, prečo podávate sťažnosť na "správanie sa šoféra"? Čo od toho očakávate?

Môže vodič za to, že prišiel o 13 minút neskôr? Skutočne si myslíte, že spravil 13 minútovú trasu z konečnej na Pridánky za dvojnásobný čas zámerne? Môže vodič za tlačenicu a za smrad vo vozidle?
Mal vodič radšej jazdiť rýchlejšie, porušovať predpisy a nedajbože nabúrať, len aby prišiel načas napriek tomu, že to bolo nereálne? Ako sa mal správať vodič, keď ste sa ho spýtali? Mal zareagovať radšej arogantne? Mimochodom cestujúci má zákaz rozprávať sa s vodičom, ak to nie je nevyhnutné.

Ja plne chápem, že ste nespokojná, nie ste jediná v meste a nie je to jediná lokalita, kde dochádza k takýmto zápcham a meškaniam. Ale hádzať vinu na posledného človeka v reťazci je skutočne nespravodlivé. Keď si kúpite v obchode skazené mäso, tiež to nie je chyba pokladníčky, ale nadriadených, ktorí nezabránili predaju výrobku.
dobsho19.6.2014 0:16  +2#13 Re:
Podávam sťažnosť na šoféra linky č. 30 v Bratislave. Dnes, t.j. 18.06.2014 som čakala na zastávke Pridánky od 8:27. Podľa rozpisu odchodov mal spomínaný autobus č. 30 odchádzať z predmetnej zastávky o 8:42, následne o 9:02. To sa však nestalo, keďže autobus prišiel na zastávku Pridánky o 8:55. Po otázke na vodiča, či prišiel za autobus o 8:42 a mešká, alebo prišiel za ten, čo mal ísť 9:02 a išiel skôr, mi odpovedal, citujem: " Hmmm.... Neviem.... asi za ten 8:42. Tak 13 minút meškám, no a čo?" A s úsmevom na tvári pokračoval v jazde.

To ma dosť vytočilo, keďže nikdy nejazdím na čierno, kupujem si pravidelne trojmesačnú električenku, nepoškodzujem MHD a napriek tomu si vodiči jazdia ako sa im zachce, cestujem v tlačenici, so zapáchajúcimi občanmi a pod....

Podávam teda sťažnosť na správanie sa šoféra (foto pripojená v prílohe) linky č. 30, ŠPZ BA539SE, číslo autobusu: 3539.

poslala som to aj mailom, tak som zvedava, ci sa im uraci mi odpisat....
SuchSoft16.6.2014 22:15  +4#12 Re:
Ha ha, mne vôbec nevadí keď autobus mešká minútu 2, 3, či 8 alebo nejde vôbec (vynechá spoj). Ale absolútne ma vytáča, keď ide o minútu alebo o iba 10 sekúnd skôr!
Viď spoj č. 87 zastávka Toryská - smer Slovnaft. Asi 30 - 60 % spojov chodí skôr o 0.5 až 2 minúty. Hlavne v ranných hodinách. Keďže ja chodím na zastávku 20 - 5 sekúnd pred uvedeným odchodom v cestovnom poriadku a už viackrát mi ušiel (a cez víkend ide ďalší až o 30 minút), niekoskokrát som to nahlásil, a aj som ich žiadal, že ma nezaujíma, či postihnú vodiča, ale chcem, aby sa to neopakovalo. Nech prehodnotia cestovný poriadok. Ale doteraz žiadna zmena. Keďže už pracujem inde, neriešim to, ale všímam si to, a stav je stále rovnaký.
Raz som im aj nahlásil prvých 20 odchodov dňa, že išli skôr (neviem či išli), nech to preveria, ale na to mi ani neodpovedali.

Takisto ako vlaky, nikdy (takmer) neodchádzajú zo stanice skôr, ani autobusy by nemali, ako sa potom môže človek spoľahnúť na dopravu, keď ľahostajnosťou vodičov sú časté predčasné odchody zo zastávok?
luciluska16.6.2014 21:36 #11 Re:
Príspevok bol odstránený z dôvodu vulgárnych prejavov.
Tedomík11.6.2014 14:17 #10 Re:
Reakcia na #8 od sonicccca:
No teda ja neviem čo máte za štatistiku ale mne vo väčšine prípadov za posledný rok príde autobus načas. Možno mešká 1-2 min.
endrucio11.6.2014 12:57 #9 Re:
Reakcia na #8 od sonicccca:
Odporúčam Vám kontaktovať dopravcu cez kontaktný formulár:
http://www.dpb.sk/podnety/staznosti/

Ak im pošlete Váš príspevok bez poslednej vety, určite dostanete aj odpoveď. ?
sonicccca11.6.2014 11:22 -3#8 Re:
Nechapem, na čo sú na zastavke Pri Suchom mlyne vylepené odchody autobusov! Už cca rok nešiel žiadny z autobusov podľa toho čo tam je napisane. Chodim z tade kazdy den a kazdy den maju vsetky busy meskanie min 10 - 15 min, niekedy ani nepride vobec. By ste tam mali postavit toho, kto robi tie cestovne poriadky, nech si caka!!!
Mike17.3.2014 16:04  +1#7 Re:
Reakcia na #3 od N/A:
To je zastávka na znamenie.. Stáli ste viditeľne pri označníku, alebo ste boli schovaná niekde opodiaľ pod budovou, čiže Vás vodič nevidel alebo ak aj videl tak ste boli dostatočne ďaleko od zastávky na to aby si myslel že čakáte na autobus?
kecho17.3.2014 15:56  +1#6 Re:
Reakcia na #2 od matuskolang:
efektívnejšie bude spíliť ten bilboard 😉
810zssk17.3.2014 13:03  +1#5 Re:
Reakcia na #3 od N/A:
Co tak staznost poslat Dopravnemu podniku a nie na sukromne nezavisle stranky? Ak vodic naozaj nezastal, tak DPB to riesit bude ak sa o tom dozvie.
N/A17.3.2014 11:38 -1#4 Re:
Dobre top máte vymyslené: keď sa chce cestujúci sťažovať, komplikujete to, ako sa len dá, musí o sebe uviesť (v elektronickej forme) všetky údaje, dobre, že ni aj číslo spodných gatiek, navyše, vraj to má podať poštou! Je to nehorázne pri tých peniazoch, ktoré Vám platíme
N/A17.3.2014 11:36 -1#3 Re:
Včera, keď som čakala na 50-ku bus na zastávke Haburská pri Tomašíkovej (smer AS Nivy), bus, ktorý tam mal zastať o 17.28, ani nepribrzdil, išiel ďalej a nechal ma tam stáť, tak som tam musela na zastávke (ktorá nie je krytá z bokov) čakať ďalších 12 minút (keďže ďalší trocha meškal) v najväčšej víchrici. Žiadam, aby ste pokarhali vodiča a nech si uvedomí, že platíme dosť veľa za ročné cestovné na to, aby sa takto správal k nám, cestujúcim... (nás revizory v kuse kontrolujú a musíme platiť mastné pokuty, ak niečo nie je tak, ako má byť, tak nech kontrolujú aj vodičov, ako sa správajú a či dodržiavajú presné časy príchodov a odchodov.
Ďakujem
matuskolang10.6.2013 23:13  +2#2 Re:
Da sa aj toto nahlasit ako chybny oznacnik, kedze ho nevidiet vobec? ? http://goo.gl/PKK0L
pjj1310.6.2013 21:04 #1 Re:
A kam sa da poslat pochvala? Konkretne na vodica autobusu?