Posilnenie premávky MHD počas Európskeho týždňa mobility (17. - 21.9.2012)
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

Ilustračné foto © imhd.sk, archív


Na zvládnutie predpokladaných zvýšených prepravných nárokov počas Európskeho týždňa mobility zabezpečí dopravný podnik v pracovných dňoch od 17. do 21. septembra 2012 posilnenie vybraných liniek MHD prídavnými spojmi a väčšími vozidlami.

  • Linka 7 bude mať v rannej špičke skrátený interval medzi spojmi z 8 na 4 minúty.
  • Linky 3 a 8 budú kapacitne posilnené vypravením električkových súprav.
  • Linka 32 bude kapacitne posilnená kĺbovými autobusmi.
  • Linka 37 bude posilnená 12-metrovými vozidlami.
  • Linka 61 bude v čase 7:15 - 9:00 posilnená vloženými spojmi (6 kĺbových autobusov) z Hlavnej stanice na Letisko.
  • Linka 83 bude čiastočne posilnená kapacitnými autobusmi Mercedes CapaCity.
  • Linka 96 bude obsluhovaná kĺbovými autobusmi.
  • Linka 201 bude v čase 6:45 - 7:15 posilnená vloženými spojmi (6 kĺbových autobusov) v smere z Dolných honov na Hlavnú stanicu.

13.9.2012
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Mike21.9.2012 11:10 #40 Re:
Reakcia na #39 od TeBeCe:
Ale piatok je vždy menej cestujúcich.. aj ráno..
TeBeCe21.9.2012 8:45 #39 Re:
dnes na DD asi rekord, o 8.25 priviezla 33 z DD na molecovu az dvoch cestujucich, a to pred nim nic neslo. 5 minut zmeskana poloprazdna 32 prisla az potom a na zaver este tiez nijak vyrazne neobsadena 133.
810zssk20.9.2012 16:18 #38 Re:
Reakcia na #37 od 810zssk:
Posledny odstavec sa samozrejme cely vztahuje na L62
810zssk20.9.2012 16:17 #37 Re:
Reakcia na #36 od Petto:
Ja som reagoval skor na to ci by niekde mali uplatnenie, neriesil som teraz ci ich realne mame k dispozicii.. ale preco tie zostavajuce Solarisy nevypravit prave na vybrane poradia L50 Samozrejme musela by sa zmenit kolona ktora tie poradia vypravuje.

Ad. 15metrove vozy, ja by som si ich vedel velmi dobre predstavit na linke 212* keby sa nakupili napr. Trollina 15 v ramci pripravovaneho nakupu z ojrofondov. A este k tomu by poziadavka na 15metraky vyradila SORku takze win-win

* samozrejme otazka je co po reorganizacii... ak bude platit variant mixovanej vypravy sola/klby (ako je v navrhu) tak samozrejme je lepsi stale 15-metrak... ak by sa ale z eurofondov nakupili vozy tak ze sa cela 62 bude dat vypravit klbakmi tak je to lepsie
Petto20.9.2012 8:36 #36 Re:
Reakcia na #35 od 810zssk:
No tolko ich zase nemame pri sucasnom intervale. No dajme tomu, ze by sa zobrali aj z 88, tak by to mozno slo.
810zssk20.9.2012 8:30 #35 Re:
Reakcia na #34 od Petto:
Solarisy by mali zmysel napr. na L50...
Petto19.9.2012 19:55 #34 Re:
Reakcia na #33 od TeBeCe:
Majú vobec SOLARISy ešte dakde uplatnenie ??? napr. tento týžden 8 ks je len 88čke, no nikde inde ich nevidno. Možno by mal DPB už uvažovať o celotýždňovom nasadení Solarisov na 32ku.

ani 32/7 nie je tento týždeň s 1218
TeBeCe19.9.2012 19:24 #33 Re:
dnesna skusenost s L32: odchod 7:09 Janotova, klbova karosa (s meskanie uz asi 3 min), cestujuci natlaceni az po posledne schody u kazdych dveri, co vystupilo na molecovej sa v useku molecova - zoo opat nazbieralo. esteze isiel klb. o tyzden (ked uz pojde tedom) uz radsej pojdem IGK, po otvoreni noveho parkoviska na kramaroch sa da aj pred osmou zaparkovat...
Petto19.9.2012 19:18 #32 Re:
Reakcia na #31 od Sati:
No ked je bordel vo vyprave na L83 Sor vs. Capacity. Ako sam vravis Capy chytaju vacsie meskania ako SOR, tym padom interval asi vieme ako je dodržaný. Podobný bordel je aj na L68 kde vznikajú vláčiky vždy na čele s Capa a za ním prázdny iný klbak resp. prázdnejši.
Sati19.9.2012 15:57 #31 Re:
Reakcia na #28 od Petto:
rano 7:39 necakaj ze sa zapne klima a ano je to pohodlne cestovanie mat ksicht naskle dveri
Marek197818.9.2012 22:48 #30 Re:
Reakcia na #29 od Viliam22:
ja som isiel dnes vsetkymi poobede a klima bola zapnuta.
Viliam2218.9.2012 22:09 #29 Re:
Reakcia na #28 od Petto:
vo vozoch ktorymi som siel na 83 (po a ut) ani v soroch ani v medvedoch klima zapnuta nebola
Petto18.9.2012 21:37 #28 Re:
Reakcia na #27 od Sati:
Podľa mňa len otázka zvyku. Ale aspoň pohodlnejšie cestovanie pre cestujúcich a hlavne klíma.
Sati18.9.2012 21:28 #27 Re:
Takze po 2 dnoch s capom na 83 rozdiel ziadny len meskanie s capom je vacsie ako so Sorkou jedine pozitivum su klbaky na 96 pri takom intervale 20 minut aky ma cely den
David18.9.2012 9:38 #26 Re:
Tak ETM sa začal aj v DPB. Dnes už premávala L7 v 4-min.intervale. Vždy pred L3 a L5 z Rače.Dosť výrazne to pomáhalo ich odbremeniť.
Na L3/8 aj dnes boli K2S.
Dnes už boli štandartné zácpy na Račianskej. Kto to včera vyskúšal tak to asi po jednom dni vzdal.
Petto17.9.2012 20:50 #25 Re:
Reakcia na #23 od koco:
Ja som toho názoru,že na Hlavnej stanici nemá čo hľadať linka so solo vozidlom,ktorá premáva do vačsej mestskej časti, preto tedomová 32tka je výsmech. Aspoň že ten víkend sa vyriešil.
koco17.9.2012 20:44 #24 Re:
Reakcia na #22 od Petto:
a to som ešte nehovoril o dvoch kĺbových trolejákoch čo odišli pred 32
koco17.9.2012 20:43 #23 Re:
Reakcia na #22 od Petto:
no šak hej ... práve preto by mali dať ešte aspoň na tú 8. - 9. hodinu užšie intervaly ...
Petto17.9.2012 20:06 #22 Re:
Reakcia na #21 od koco:
to vieš ...rýchlik z hlavneho tahu KE-ZA-BA vs. jedna CNG Vrakosa a to tam býva TUDOM (resp. Solaris 32/7)
koco17.9.2012 19:50 #21 Re:
celkom v pohode, ale skôr by boli na 32 lepšie kratšie intervaly, dnes 32 smer Kuklovská 8/17 - CNG kĺbák praskal vo švíkoch ledvaj to vytiahol hore tými kopcami na kramáre ... ludia im tam skoro povypadávali cez dvere, a to veľká časť zostala na stanici čakať 20 min na nasledujúci spoj!