Z Patrónky na Kramáre a k Hradu by mohli trolejbusy jazdiť v roku 2013.
Mesto Bratislava vyhlásilo na konci februára 2012 verejnú súťaž na realizáciu stavby Trolejbusová trať Patrónka - Vojenská nemocnica, ktorá je súčasťou rovnomenného európskeho projektu. Zhotoviteľom stavby bude uchádzač, ktorý v elektronickej aukcii ponúkne najnižšiu cenu. V rámci projektu sa dobuduje obojsmerná trať v uvedenom úseku, ktorá je dnes len jednosmerná a neumožňuje priame prepojenie Patrónky s Kramármi trolejbusovou dopravou. Súčasne sa zrekonštruujú priľahlé trolejové križovatky. Dĺžka novej, alebo technicky zhodnotenej infraštruktúry v rámci projektu je 2,05 km a v roku 2014 sa očakáva počet používateľov nových, alebo inovovaných služieb na úrovni 3 miliónov.
Projekt je spolufinancovaný v rámci Operačného programu Bratislavský kraj z Európskeho fondu regionálneho rozvoja. Celkové náklady na projekt predstavujú sumu 1 742 462 €, pričom nenávratný finančný príspevok na projekt je vo výške 1 655 339 €. Zvyšných 5 % uhradí mesto. Zmluva o poskytnutí NFP bola uzavretá začiatkom roka 2012. Realizácia stavby je naplánovaná na obdobie marec - september 2013 a aktivity projektu by mali byť ukončené do novembra 2013.
Doplnené 27.3.2012: Začiatok realizácie projektu bude pravdepodobne posunutý na august 2012, čo si vyžaduje zmenu rozpočtu hlavného mesta. Na financovanie výstavby v roku 2012 zo strany mesta je potrebných 112 tisíc €, ktoré by sa mali získať vďaka nerealizovaniu projektu "Dobudovanie tarifného zabezpečenia na území hlavného mesta" v roku 2012, ktorý nebol schválený.
Doplnené 28.3.2012: Mestské zastupiteľstvo dňa 28. marca 2012 schválilo vyššie uvedenú zmenu rozpočtu. Nová trolejbusová trať by tak mohla byť dokončená už začiatkom roka 2013.
Petto
Poruchovost 25Tr sa podstatne znizila, ale semtam vypadavaju rovnako ako nove vozy SOR NB, ci Capacity. O to horsie je, ze 25 Tr jazdia na satelite DD len s 1 zaloznym vozidlom ( denne vyprava 5ks, ZV len 1 tbus) a ked vypadnu 2 vozidla, hned je to vidiet.