Čipové karty

Foto © imhd.sk, archív



Čipové karty slúžia ako nosič predplatného cestovného lístka (električenky) a elektronická peňaženka na zakupovanie elektronických lístkov v Integrovanom dopravnom systéme v Bratislavskom kraji (IDS BK). V rámci IDS BK je momentálne možné použiť niekoľko druhov kariet:

  • Karta Dopravného podniku Bratislava slúži ako nosič predplatného lístka aj ako elektronická peňaženka, môže byť tiež použitá na preukázanie nároku na študentskú zľavu v MHD a autobusoch Slovak Lines - túto kartu je možné objednať aj cez internet.
  • Karta Slovak Lines slúži ako nosič predplatného lístka aj ako elektronická peňaženka, môže byť tiež použitá na preukázanie nároku na študentskú zľavu v MHD a autobusoch Slovak Lines - túto kartu je možné objednať aj cez internet.
  • Karta Železničnej spoločnosti Slovensko slúži len ako nosič predplatného lístka.
  • Študentské karty slúžia ako nosič predplatného lístka, elektronická peňaženka a preukaz na študentskú zľavu v MHD, autobusoch Slovak Lines a vlakoch. Bližšie informácie o spôsobe výdaja študentskej karty a aktivácie dopravnej funkcie na nej vám poskytne priamo príslušná škola.
  • Bratislavská mestská karta je bezkontaktná karta Maestro PayPass vydávaná len obyvateľom Bratislavy, ktorá môže tiež slúžiť ako nosič predplatného lístka, pričom pri použití Bratislavskej mestskej karty má cestujúci nárok na zľavu 10 percent z ceny predplatného lístka pre zóny 100+101 - na túto kartu je možné predplatný lístok zakúpiť iba v DPB (platný je však u všetkých dopravcov).
Predplatný lístok nahratý na jednej z uvedených kariet platí u všetkych dopravcov IDS BK bez ohľadu na to, ktorý ju dopravca ju vydal a ktorý dopravca predal predplatný lístok. 

Ako vybaviť čipovú kartu

Karta Dopravného podniku Bratislava

K vystaveniu novej bezkontaktnej čipovej karty je potrebné v ktorejkoľvek predajni DPB vyplniť a podpísať (platí pre dospelých) resp. nechať podpísať zákonnému zástupcovi (platí pre deti) žiadanku. Na overenie údajov treba priniesť k nahliadnutiu hodnoverný doklad (občiansky preukaz, cestovný pas, v prípade detí výpis z matriky narodených a pod.). K vydaniu novej čipovej karty je potrebné priniesť 1 ks farebnej fotografie rozmerov 3 x 3.5 cm (neplatí pre predajne na Hodžovom námestí, na Hlavnej stanici a v Gaštanovom hájiku, kde bezplatne zhotovia fotografiu na čipovú kartu).

Poplatok za vydanie čipovej karty je 4,30 €, karta sa vydáva na počkanie. Zoznam predajní je uvedený na stránke Predajne.

Karta Slovak Lines

Dopravca Slovak Lines vydáva čipovu kartu na počkanie za 3,00 € na predajnom mieste na AS Mlynské nivy. Potrebné je priniesť doklad totožnosti (občiansky preukaz, resp. cestovný pas, pri deťoch do 15 rokov rodný list). Študenti predložia aj potvrdenie o návšteve školy na príslušný rok. V tomto prípade nie je nutné priniesť fotografiu, zákazník bude odfotený priamo na mieste.

Vybavenie karty je možné tiež v pondelok od 14:00 do 16:00 na autobusovej stanici v Malackách, v tomto prípade si však zákazník musí doniesť fotografiu 2,5 x 3 cm.

Karta Železničnej spoločnosti Slovensko

Železničná spoločnosť Slovensko vydáva čipové karty za poplatok 5,00 €, pričom vydanie trvá približne 30 dní. Zákazník musí predložiť doklad totožnosti, fotografiu rozmerov 3 x 3,5 cm a vyplniť žiadanku. Žiadosť je možné podať v každej pokladni Železničnej spoločnosti Slovensko, zákazník si kartu po vyhotovení prevezme v tej istej pokladni.

Cez internet

Dopravný podnik Bratislava ponúka možnosť zakúpenia bezkontaktnej čipovej karty aj cez internet s jej doručením Slovenskou poštou. Cestujúci, ktorý si chce vybaviť novú "električenku", tak nemusí navštíviť predajné miesto dopravného podniku, ale nákup čipovej karty a následne aj predplatného cestovného lístka môže zrealizovať priamo cez internet.

Základné podmienky pre kúpu bezkontaktnej čipovej karty (BČK) cez internet:
  • cena čipovej karty je 4,30 € + 2,20 € poštovné a balné,
  • zakúpiť je možné všetky typy BČK - obyčajnú, žiacku, študentskú, dôchodcovskú, ŤZP/ŤZP-S, SeniorPas,
  • farebná fotografia a elektronické kópie požadovaných dokladov (*) sa prikladajú k objednávke ako prílohy,
  • informácie potrebné k platbe obdrží zákazník e-mailom po odoslaní objednávky,
  • zakúpenú BČK doručí zákazníkovi Slovenská pošta v rámci celej SR,
  • alternatívne je možné jej vyzdvihnutie vo zvolenej predajni DPB (príplatok 1 € k cene karty),
  • pre deti do 15 rokov preberá BČK ich zákonný zástupca,
  • požadovaná suma musí byť pripísaná na účet DPB do 5 pracovných dní, inak bude objednávka stornovaná,
  • elektronický predaj BČK je dostupný na tejto adrese.

(*) V prípade študentskej BČK (pre študentov od 15 rokov) je potrebné k objednávke priložiť naskenované potvrdenie o návšteve školy, ktoré je možné stiahnuť z tejto adresy. Na vydanie dôchodcovskej BČK je potrebné priložiť naskenované rozhodnutie Sociálnej poisťovne o výmere poberaného invalidného alebo starobného dôchodku (jeho výšku je možné začierniť). Pri BČK pre držiteľa preukazu ŤZP/ŤZP-S je potrebné priložiť naskenovaný preukaz ŤZP/ŤZP-S, alebo rozhodnutie o priznaní ŤZP/ŤZP-S.


Ako si aktivovať Bratislavskú mestskú kartu v DPB

Podmienkou pre použitie Bratislavskej mestskej karty ako nosiča predplatných lístkov je aktivovanie BMK vo vybranej predajni DPB. Pri návšteve predajne je potrebné vyplniť a podpísať (platí pre dospelých) resp. nechať podpísať zákonnému zástupcovi (platí pre deti) žiadanku. Na overenie trvalého pobytu je treba priniesť k nahliadnutiu občiansky preukaz, v prípade detí rodný list alebo výpis z matriky narodených. K aktivácii BMK pre dieťa do 15 rokov je potrebné priniesť aj 1 ks farebnej fotografie rozmerov 3 x 3,5 cm na preukážku. Poplatok za aktivovanie BMK je 2,30 €, pričom cestujúci získa nárok na zľavu 10 percent z ceny predplatného lístka na zóny 100+101 (z regionálnych zón sa zľava neposkytuje). Zľava na predplatný lístok platí po dobu platnosti karty, t. j. najviac 36 mesiacov. Pri kontrole revízorom je potrebné spolu s BMK predložiť aj občiansky preukaz (platí pre dospelých), platný študentský preukaz (v prípade študentov), alebo žiacky preukaz resp. preukážku vydanú pri aktivácii BMK (v prípade detí do 15 rokov).


1.7.2016, aktualizované 11.1.2017
-MK, Samo Muránsky-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

810zssk20.3.2017 15:53 #69 Re:
Reakcia na #68 od marta13:
Nie.
marta1319.3.2017 11:13 #68 Re:
Dobrý deň, funguje BMK aj ako elektronická peňaženka na priame kupovanie jednorázových CL v MHD?Ďakujem za odpoveď
810zssk9.3.2017 12:34 #67 Re:
Reakcia na #66 od megi13:
Ano. Dnes uz ani neexistuju samostatne listky pre MHD a pre primestsku dopravu - vsetky listky platia v oboch modoch dopravy. Teda aj karty su jednotne.
megi139.3.2017 12:28 #66 Re:
Dobry den,
stale si nie som ista, ci Karta Dopravného podniku Bratislava a Karta Slovak Lines su rovnocenne. Mam na mysli, ci aj Karta Slovak Lines plati bezne v MHD BA na elektr.predplatne listky alebo jednorazove elektr. listky v MHD BA.
Dakujem pekne za odpoved
810zssk28.2.2017 9:50 #65 Re:
Reakcia na #64 od 810zssk:
Ak ide o listok od DPB, ten tusim duplikaty robi len na Olejkarskej.
810zssk28.2.2017 9:50 #64 Re:
Reakcia na #63 od bryndzaz:
Treba navstivit predajnu toho dopravcu ktory listok predal a ten za poplatok vystavi duplikat na novu kartu (za ktoru taktiez treba zaplatit).
bryndzaz28.2.2017 9:04 #63 Re:
prosím vás, pri strate kartičky, na kt. som mala mesačný lístok, sa postupuje ako? ďakujem
810zssk8.2.2017 19:26 #62 Re:
Reakcia na #61 od Adriana111:
Kartu vratit nemozno, ale je mozne stornovat 3-mesacny listok. Bude tam zrazka za uz minute dni a storno poplatok.
Adriana1118.2.2017 19:03 #61 Re:
Dobry den. Od dnes mam aktivovanu kartu, 3mesacnik, na cestovanie po Ba. Avsak zrejme to nevyuzijem. Je mozne vratit kartu a ziskat peniaze spät? Dakujem za odpoved
Krokodíl2.2.2017 15:20 #60 Re:
Ďakujem za promptnú odpoveď.
Človek sa učí do smrti a potom somár sprostý zomrie.
pharel2.2.2017 10:10 #59 Re:
Reakcia na #57 od Krokodíl:
Presnejsie, vyzera ten obrazok ako rodinka, hned ako ukaze zapis na vasu kartu, treba kliknut na tych panacikov, samozrejme podla toho ci zakladny listok alebo zlavneny (dieta a dochodca na obrazku) a potom pocet ks listkov.
810zssk2.2.2017 3:09 #58 Re:
Reakcia na #57 od Krokodíl:
Ano, po kupe listka pre Vas je tam zobrazena moznost kupy pre spolucestujuceho.
Krokodíl1.2.2017 21:13 #57 Re:
Je možné zakúpiť súčasne v dopravnom prostriedku CL pre mňa a môjho spolucestujúceho, keď ja som majiteľom elektronickej peňaženky?
shaggy23.1.2017 11:00 #56 Re:
Reakcia na #50 od kivi:
Musím pochváliť DPB, už upravili ten nezmyselný údaj 3,5x2,5cm. Už tam majú 3,5x3cm. Síce je to stále zle, ale už aspoň čísla majú správne. Už iba zvoliť správne poradie a bude to super.
810zssk9.12.2016 12:58  +1#55 Re:
Reakcia na #54 od Giovanna:
Odpoved na vsetky otazky je bohuzial nie. Karta je neprenosna, teda plati len pre Vas a pripadnych Vasich spolucestujucich. Zostavajuci kredit nie je mozne pouzit na nakup elektricenky, odporucam teda dobijat vzdy len sumu na kratke obdobie dopredu (mesiac, dva.. podla toho ako dlho viete ze budete pouzivat jednorazove listky).

Zlavu 10% pre obyvatelov Bratislavy mozno uplatnit len na Bratislavsku mestsku kartu, ktoru vydavaju banky. Ak ste vsak mali na mysli zlavu 100% pre TZP a darcov krvi, tu je mozne uplatnit aj na kartu Slovak Lines.
Giovanna9.12.2016 12:54 #54 Re:
ked si vybavim el.penazenku napr. od Slovak Lines na jednorazove listky
1) mozem tu kartu aj pozicat niekomu na kupu jednorazoveho listka (ak necestuje so mnou)?

ak by som neskor potrebovala elektricenku a zmenila by som bydlisko na BA:
2) mozem zvysny kredit pouzit (s doplatkom) na kupu elektricenky?
3) zlava pre obyvatela by sa dala uplatnit alebo by som na to potrebovala inu kartu?

Za odpovede vopred dakujem
janabockova9.12.2016 12:45 #53 Re:
ked si vybavim el.penazenku napr. od Slovak Lines na jednorazove listky
1) mozem tu kartu aj pozicat niekomu na kupu jednorazoveho listka (ak necestuje so mnou)?

ak by som neskor potrebovala elektricenku a zmenila by som bydlisko na BA:
2) mozem zvysny kredit pouzit (s doplatkom) na kupu elektricenky?
3) zlava pre obyvatela by sa dala uplatnit alebo by som na to potrebovala inu kartu?

Za odpovede vopred dakujem
7ross75.11.2016 11:15 #52 Re:
Reakcia na #51 od kecho:
Vtáky kivi majú slabý zrak.
kecho4.11.2016 19:33 #51 Re:
Reakcia na #50 od kivi:
imhd.sk ma e-shop?
Uz som tu videl, ze ma vodicov, busy/tramy/tbusy, ale toto je konecne nieco nove.
kivi4.11.2016 19:20 #50 Re:
V eshope na kúpu bezkontaktnej čipovej karty je chybne uvedený údaj, že treba priložiť fotografiu s rozmermi 3,5 x 2,5 cm. Teraz mi prišiel preukaz a fotka je roztiahnutá na 3 x 3,5 cm, takže tvár na nej je neprirodzene široká. Prosím, opravte si popis v eshope. Ďakujem

810zssk26.10.2016 22:24 #49 Re:
Reakcia na #48 od mrkvakj:
Preukaz totoznosti (ak chce vyuzivat zlavu pre Bratislavcanov alebo obyvatelov BSK, musi obsahovat aj adresu TP) a preukaz TZP.
mrkvakj26.10.2016 20:52 #48 Re:
Prosím Vas, osoba s preukazom TZP co potrebuje na vybavenie BCK u SL?
kecho19.10.2016 23:03 #47 Re:
Reakcia na #38 od TanickaZ:
"mladý človek keď chce pracovať a mať študentskú električenku nemôže"
Aj nemlady clovek chce pracovat a nemoze mat studentsku salinkartu.

Som zdeseny, co produkuje nase skolstvo...
Valec19.10.2016 16:17 #46 Re:
Reakcia na #45 od ceres:
Postup je nasledovný:
1. Od DPB si vybavíš novú kartu, alebo potvrdenie o zablokovaní starej (to ak by si si chcel vybaviť novú kartu inde).
2. Ak si si kúpil PCL v DPB, tak ti na novú hneď nahrajú aj jeho duplikát (za duplikát sa platí poplatok).
3. S potvrdením potom prídeš na Slovak Lines, kde ti zablokujú starý kredit. Trvá pár dní, kým sa vyčítajú všetky strojčeky a potom ti ho vedia nahrať na novú kartu. Nie som si istý, či sa dá karta zablokovať aj telefonicky (je to možné, treba vedieť SNR) ani či ti kredit na novú kartu vedia nahrať aj na diaľku. Každopádne minimálne jedna návšteva je nutná, lebo to by si mohol ktokoľvek akúkoľvek kartu zablokovať a nechať si z nej previesť peniaze.
ceres19.10.2016 15:34 #45 Re:
Ak som mal BČK od DPB, s momentálne platným PCL a s nejakým kreditom v EP (ktorej "správcom" ale asi boli SL), duplikát po odcudzení/strate si môžem vybaviť aj v SL, spárujú mi ju s tým ostatným PCL a zostatkom EP, alebo to musím riešiť v DPB?
Valec30.6.2016 14:48  +1#44 Re:
Reakcia na #43 od KDPV:
Slabo si hľadal.

http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/fotopracovisko-v-predajni-dpb-na-hodzovom-namesti/
KDPV30.6.2016 10:13 #43 Re:
"K vydaniu novej čipovej karty je potrebné priniesť 1 ks farebnej fotografie rozmerov 3 x 3.5 cm (neplatí pre predajňu na Hodžovom námestí, kde bezplatne zhotovia fotografiu na čipovú kartu)." Na oficialnej stranke DPB som nikde nenasiel, ze by na hodzovom poskytovali takuto sluzbu. Odkial ma imhd tuto informaciu? Mate to niekto potrvdene?
S499.10239.6.2016 20:29  +3#42 Re:
Reakcia na #38 od TanickaZ:
To je neuveriteľné, čo všetko dnes nechajú zmaturovať.
Valec9.6.2016 20:24  +4#41 Re:
Reakcia na #38 od TanickaZ:
Po zložení maturitnej skúšky nie si študentom pre nikoho. Môžeš si to overiť aj v školskom zákone. Jediné, čo nemusíš až do konca augusta je platenie zdravotných odvodov. V ostatnom sa na teba hľadí ako na dospelú, zárobkovo činnú osobu.

http://www.rodinka.sk/vazne-veci/stat-pre-rodinu/povinnosti-po-ukonceni-studia/
piggee9.6.2016 16:29  +5#40 Re:
Reakcia na #38 od TanickaZ:
Tanicka, asi malo si do tej skoly chodila, ked nevies citat
mku819.6.2016 15:58  +5#39 Re:
Reakcia na #38 od TanickaZ:
Tanicka, Tanicka... na zlom hrobe places, na zlom...
TanickaZ9.6.2016 15:48 -7#38 Re:
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. [Odkryť]
810zssk30.4.2016 17:46 #37 Re:
Reakcia na #36 od hmla:
Nestaci sa spytat raz? Papierovy listok na 7 dni dalej existuje, vid odpoved inde.
hmla30.4.2016 12:47 #36 Re:
v minulom roku som velmi casto cestovala do BA a pacila sa mi moznost kupit si listok na cely tyzden v automate, preco od toho roku to neni mozne? preco mozu si ten listok dovolit iba "Cestujúci, ktorí vlastnia čipovú kartu akceptovanú v IDS BK"?
Roberto19.12.2015 10:56 #35 Re:
Reakcia na #34 od Roberto:
Nikto nič?
Roberto17.12.2015 6:52 #34 Re:
V suvislosti s ids bk pp bod a.12.13 uz k bmk na preukazanie totoznosti neplayi preukaz na tarifnu zlavu, bolo by dobre si to tu opravit
810zssk10.11.2015 11:12 #33 Re:
Reakcia na #29 od Laura123:
U ktoreho dopravcu ste PCL kupovali? Odporucam kazdopadne oslovit priamo Slovak Lines, kedze u nich je problem s akceptaciou. Problem by Vam mali pomoct vyriesit.
810zssk10.11.2015 11:11 #32 Re:
Reakcia na #30 od tatranka1946:
1. Ide o rozhodnutie dopravcu za kolko bude kartu predavat.

2. Samozrejme ano.

3. To zavisi od toho ci jej tam predali aj SeniorPas, alebo nie. Treba sa prihlasit do internetoveho predaja Slovak Lines (https://eshop.dopravnakarta.sk/Slovaklines/TimeTicketOrder.aspx). V pravom stlpci by mali byt uvedene pripadne platne PCL, vratane SeniorPasu. Ak SeniorPas nema, moze si ho objednat cez internet s platnostou od nasledujuceho dna.

4. Cipova karta plati 5 rokov, SeniorPas jeden rok.
pharel10.11.2015 10:29 #31 Re:
Reakcia na #30 od tatranka1946:
Dobry den, najlepsie Vam zodpovedaju na vase otazky na informacnej linke IDS BK: 0948 102 102. To iste plati aj pre prispevok #29 od Laura123. Toto nie je ani oficialna stranka Dopravneho pondiku Bratislava ani oficialna stranka Integrovanej dopravy ale fanusikovska stranka MHD. Dakujeme
tatranka194610.11.2015 10:06 #30 Re:
Dobry den,

mam niekolko otazok:

1. Preco cipova karta so Senior Pass pre cloveka nad 70 rokov stoji v predajniach DPB 5,30 euro a v
predajni Slovak Lines len 3 eura?

2. Dochodkyna zijuca v Bratislave, ma 75 rokov, si bola kupovat cipovu kartu so Senior pass v Slovak
Lines, zaplatila 3 eura. Moze ju pouzivat v MHD v Bratislave a zaroven aj na linkach Slovak Lines?

3. Je sucastou cipovej karty, ktory dostala spomenuta dochodkyna aj Senior Pass?

4. Aka je platnost cipovej karty a Senior pass? Kedze cestuje zadarmo, preco musi o rok znovu
obnovovat Senior pass?

Dakujem za vysvetlenie, zial informovanost je mizerna a ludia su zmeteni z nedostatocneho a miestami nejasneho informovania.

D.

Laura1239.11.2015 15:22 #29 Re:
Dobrý deň,
pravdepodobne sa mi nenačítalo predplatené cestovné zón 100 a 101 na ISIC kartu a úhradu týchto zón mi nechcú akceptovať v autobusoch Slovak lines. Ako mám postupovať? Pri úhrade predplatného cez internet je uvedené: "Pri kontrole revízorom je potrebné sa preukázať kartou, na ktorú bol internetový nákup realizovaný. Zakúpený ePCL Vám bude do čípu karty automaticky zapísaný pri prvej kontrole." Mám to teda zapísané na čipe ISIC alebo nie?
TeBeCe4.11.2015 8:15 #28 Re:
Reakcia na #26 od 810zssk:
Ide mi hlavne o vyhnutie sa radam dochodcov v predajniach
810zssk3.11.2015 23:54 #27 Re:
Ale teda multifunkcny automat na tu kartu PCL preda.. len to nevyriesi internetovy predaj do buducna.
810zssk3.11.2015 23:53 #26 Re:
Reakcia na #23 od TeBeCe:
Tie pokial viem nie su nijak prepojene so systemom SL, cize to by tiez nemalo pomoct (ale skusit mozes). Aby SL odblokoval internetovy predaj na kartu, musi vediet ze na nu uz bol predany nejaky PCL. To sa stane ak ho predaju oni, alebo ak ho na ich linke pouzijes.
TeBeCe3.11.2015 19:26  +2#25 Re:
Reakcia na #24 od Peon:
B.8.4 Kombinácia nároku bonusovej zľavy pre držiteľov kariet BMK s inými bonusovým
zľavami nie je možná.
Peon3.11.2015 18:12 #24 Re:
Reakcia na #18 od TeBeCe:
To bude asi 26,42 - 10% = 23,78 €.
TeBeCe3.11.2015 14:26 #23 Re:
Reakcia na #20 od 810zssk:
Este predtym skusim multifunkcny automat.
lucky893.11.2015 13:53 #22 Re:
Reakcia na #20 od 810zssk:
Dakujem za prispevok. Ospravedlnujem sa za ten moj, mal som ho dlhsie rozpisany. Admini mozu zmazat
lucky893.11.2015 13:52 #21 Re:
Reakcia na #19 od TeBeCe:
Príspevok bol odstránený na základe žiadosti jeho autora.
810zssk3.11.2015 13:48 #20 Re:
Reakcia na #19 od TeBeCe:
SL neumozni predaj PCL cez internet bez toho aby mal zaznam o tom ze uz na danu kartu bol niekedy predany PCL na predajnom mieste. To je preto, ze SL ma v obehu karty bez fotky na ktore sa PCL zakupovat neda (samozrejme je niekolko rieseni ako by to vedeli spravit, ale Slovak Lines..).

DPB zas neumozni internetovy predaj na SL kartu za ziadnych okolnosti.

Najlepsim riesenim je teda kupit jeden PCL na predajnom mieste SL a potom to uz cez ich web pojde. Druha moznost, ktora by teoreticky mala ist (ale neviem ci to je stale funkcne) je kupit prvy PCL na predajnom mieste ktorehokolvek dopravcu, pouzit ho na linke SL (cim sa do SL dostane zaznam o tom ze dany PCL existuje - toto moze trvat par dni) a nasledne by mal byt mozny predaj PCL cez web SL. Aspon mne to tak asi dva roky dozadu fungovalo.
TeBeCe3.11.2015 12:53 #19 Re:
Mam kartu SL, prvy PCL zakupeny v DPB a vysledok? Druhy PCL nekupim cez internet ani v DPB ani v SL
TeBeCe2.11.2015 19:39  +1#18 Re:
Reakcia na #17 od Peon:
staci si precitat Tarifu IDS BK...
Peon2.11.2015 19:32 -1#17 Re:
Reakcia na #16 od Salsaman:
Hmm tak toto by som rád vedel, že ako to naozaj je...
Salsaman2.11.2015 6:01 -2#16 Re:
Dobry den, mam ztp-s aj BMK. Ako citam, ze ZTP-S ma 90% zlavu a BMK 10% zlavu. Takze spolu je 100% zdarma. Ked nepisu, ze sa nemozu kombinovat.
Inak ked chcem si objednat na 365dni, musim si vybavit novu kartu Slovak Lines s fotkami?
samsan1.11.2015 10:44 #15 Re:
Dobrý deň, som občan nad 70 rokov veku a nemám bydlisko v Bratislavskom kraji. Často chodím do Prahy, kde mi na cestovanie po celej Prahe stačí občiansky preukaz. Podľa toho ako som sa dočítal v tomto materiáli budem v Bratislave od 1.1.2016 cestovať za 50% zľavu. Mám pravdu?
810zssk31.10.2015 15:01 #14 Re:
Reakcia na #13 od sanik:
Pouzitie PCL u SL bude prebiehat rovnako ako posledne dva roky. Vodic teda nebude vediet skombinovat PCL na jednej karte a doplatok z druhej. Jedna moznost je ze si doplatis cestovne v hotovosti. Druha, ze si najprv "kupis" nulovy listok z AS na Zlate piesky a tam si potom dokupis dalsi listok do Senca uz zo SL karty.
sanik31.10.2015 13:26 #13 Re:
Mam elekricenku 100a101 na bratislavskej karte a mam kartu Slovaklines. Ked pojdem z Niv do Senca, mam predlozit aj BMK , aby som len za cestu mimo Bratislavy?
Valec29.10.2015 22:37 #12 Re:
Reakcia na #10 od Helacat:
Môžete používať aj súčasnú kartu a to bezo zmeny. I keď mi uniká pointa využitia karty pri kúpe jednorazového lístka na železnici...

Po novom si na stanici môžete pýtať integrovaný lístok do Bratislavy/do zóny 100/do Petržalky/5 zónový... vždy Vám vydajú to isté. Tak isto si môžete ale kúpiť zvlášť lístok na vlak na Hlavnú a tam si v automate kúpiť 15 min. lístok.
Helacat29.10.2015 22:02 #11 Re:
Keď mám teraz čipovú kartu od Slovak lines, budem si musieť vybaviť novú? A keď áno, bude mi automaticky platiť aj na vlak a MHD v BA? Alebo si budem musieť kúpiť kartu od železnice?

Ak mi bude stačiť jedna karta (bez ohľadu od vydavateľa), ako to funguje pri kúpe jednorazového cestovného? Teraz si kupujem lístok na vlak z Pezinka do BA-hl.stanica a potom použijem 15min.lístok ďalej za Dunaj. Nerozumiem tomu. Po novom poviem predavačke lístkov na železničnej stanici, že chcem lístok na 5 tarifných pásiem???

Helacat29.10.2015 21:48 #10 Re:
Keď mám teraz čipovú kartu od Slovak lines, budem si musieť vybaviť novú? A keď áno, bude mi automaticky platiť aj na vlak a MHD v BA? Alebo si budem musieť kúpiť kartu od železnice?

Ak mi bude stačiť jedna karta (bez ohľadu od vydavateľa), ako to funguje pri kúpe jednorazového cestovného? Teraz si kupujem lístok na vlak z Pezinka do BA-hl.stanica a potom použijem 15min.lístok ďalej za Dunaj. Nerozumiem tomu. Po novom poviem predavačke lístkov na železničnej stanici, že chcem lístok na 5 tarifných pásiem???

Nejdem sa vyjadrovať k zrozumiteľnosti informácií tohto vcelku neprehľadného systému
Trolley29.10.2015 11:39 #9 Re:
Reakcia na #8 od 810zssk:
No veď preto som ju použil. Tá karta je pre Bratislavčanov takže podľa zdravého rozumu by platiť mala. Načo si teda zbytočne vybavovať ďalšiu čípovú kartu, keď človek už jednu má.
810zssk29.10.2015 11:23 #8 Re:
Reakcia na #6 od Trolley:
To je velmi zaujimava otazka, podla mna by to mozne mohlo byt.
Mike29.10.2015 11:10 #7 Re:
Reakcia na #4 od kecho:
Áno, presne
Trolley29.10.2015 11:06 #6 Re:
Ahojte, mňa by skôr zaujímala iná vec. Ak majú ŤZP občania BMK môžu si zakúpiť električenku aj na ňu?
Peon19.10.2015 16:45 #5 Re:
Reakcia na #3 od 810zssk:
A ako je to momentálne s novou dopravnou kartou Slovak Lines - treba PRVÝ PCL kupovať vždy osobne v Slovak Lines alebo dá sa aj cez ich internetový obchod?

A u nich teda vyzerajú všetky karty (obyčajné, pre študentov, dôchodcovské) rovnako? To len DPB rozlišuje farebne prednú stranu podľa typu cestujúceho?
kecho30.8.2015 15:34 #4 Re:
V DPB akceptuju aj ine formaty fotiek? Napr 2x3 cm? Ci to zavisi od toho, na koho clovek natrafi za okienkom?
810zssk5.11.2014 18:22 #3 Re:
Reakcia na #2 od TeBeCe:
Predaju.
TeBeCe5.11.2014 18:08 #2 Re:
Ak mam BCK Slovak Lines, na ktoru este nebol kupovany PCL, predaju mi ho aj v predajni DPB, alebo musim na ASMN?
misko3724.4.2014 12:34 #1 Re:
Príspevok bol odstránený.