Prerušená premávka električiek a autobusov v Dúbravke (17 Jun 2021 13:40 – 16:35)

Medzi Karlovou Vsou a Dúbravkou premáva náhradný autobus X4.

Pre dopravnú nehodu nepremávajú od 13:40 električky linky 4 v úseku Kútiky - Dúbravka, Pri kríži.

Električky premávajú z mesta po obratisko v Karlovej Vsi, kde je zabezpečený prestup na autobusy náhradnej dopravy linky X4 do Dúbravky.

Aktualizácia: Od 16:10 pre uzavretie M. Sch. Trnavského premávajú linky 20, 83, 84, X4 v smere do Dúbravky cez Lamačskú cestu a J. Alexyho. Neobsluhujú zastávky Húščavova, Lipského, Záluhy a Švantnerova, namiesto toho zastavujú na zastávkach Pridánky, Stn. Lamač a Bilíkova.

Aktualizácia: Od 16:35 je premávka električiek a autobusov obnovená.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Adam3 #16:
Tou neprítomnosťou preferencie by som si nebol úplne istý. Pár dní od zapnutia týchto semaforov som tam bežne stál minutu-minutu a pol, ale odkedy sa mi začal palubák do tej križovatky prihlasovať tak som tam nestál ani jediný krát a to tadiaľ jazdím fakt často.
Reply on: pomaranc #18:
súdiš podľa čoho že na vine je práve auto a nie vodič električky? Inak na prechode nemusíš autom zastavovať hneď každému. 🙂
Pamätám na krásne 2 týždne ako minulý rok v marci začalo "covid - šialenstvo" (to či oprávnené alebo neoprávnené nehodnotím!) a vonku bolo ticho ... Žiadne autá takmer a bolo počuť také veci na takých miestach, že človek len žasol aký je svet bez automobilov krásny, pokojný a čistý! 💗 Keď už nič, tak aspoň motivácia, že môže človek vypiť alko by mala zabrať 😁 A potom sa to vrátilo späť do starých koľají a rachot a smrad z IAD non-stop... 🙄 Na jednej kresbe stojí Zem so šrámami, náplasťou a obväzom a podáva jej ruku batkéria Covidu so slovami :"Myslím, že nič nepochopili." Inak ako sa trochu život na Zemi skľudnil, tak sa vrátil vraj život na miesta, odkiaľ takmer vymizol, ako napr. kanále v Benátkach, kde sa voda prečistila a vrátili sa tam ryby, ale zjavne to ľuďom oči neotvorilo ... Preteky v konzume, výrobe a na cestách pokračujú.

Práve kvôli takýmto bláznom ako je na fotkách člen "montážneho tímu XXX Lutz" som sa tvrdé obmedzovania vstupu cestnej dopravy do miest, okrem PAD a MHD. Predvčerom sme skoro nabrali jedného "pacienta" s autom, ktorému je zaťažko vyčkať. Na prechode mi zastaví tak polovica šoférov a druhá sa tvári ako keby žiadny chodec na prechode nebol, dokonca už aj také vídavam, že chodcu na prechode obchádzajú v protismere, čo je nový "šport". Asi to chce 3. a 4. vlnu Covidu ako test či ľudia pochopili invaliditu svojho konania a zmýšľania.
Reply on: Ike #14:
V NTSB nepotrebujem pracovať, i keď by mi som mal slušný plat...
Je to môj názor, povedal som to z prvého pohľadu, čo som tú nehodu videl (aby bolo jasné, ja som okolo išiel a videl som to z rôznych uhlov).
Reply on: shaggy #12:
Lebo podla mna ta krizovatka nie je natolko vytazena aby tam boli potrebne. Zrovna na tejto krizovatke bolo najviac nehod s elektrickou ale problem je vo vodicoch a nie v krizovatke. Ja tadial jazdim cca od 13tich (na bicykli) a vzdy bez problemov. A navyse tu nie je nastavena preferencia ani len pre elektricky nie to este autobusy takze uplne zbytocna stopka a cele je to po celej dubravsko karloveskej radiale jedna cervena vlna a to ze rekonstrukcia zrychli dopravu ostalo iba na papieri. Za mna by tu a aj na vsetkych otockach cez trat v karlovke mala byt nonstop blikava oranzova s tym ze pred prejazdom elektricky dostane elektricka a hlavna cesta volno (zelenu) a koliznym krizujucim smerom da nachvilu cervenu.
A ceresnicka na torte je, ze tieto semafory su zapnute nonstop aj ked vsetky ostatne (ovela viac vytazene) krizovatky v dubravke su uz vypnute.
Reply on: HORVI #13:
Ako tam nasledujú fázy? Po ľavom odbočení z hlavnej cesty nasleduje voľno pre priamy smer, či pre výjazd z vedľajšej cesty? Čo poznám nejaké križovatky v BA, tak je to cca. 40 na 60 v prospech ľavého odbočenia až po priamom smere
Reply on: HORVI #8:
Počul som, že v NTSB robia nábor.
Reply on: IBBI #9:
Prečo? Mohla už bliknúť električke dve bodky nad/pod sebou.
Reply on: Adam3 #6:
Nevyskytujem sa v tých končinách, tak sa opýtam - prečo na tých križovatkách semafory nemajú čo robiť a ničomu nepomôžu?
Reply on: Trammat #10:
Aj 83,84 a zrejme aj 20

Edit: uz je to aj v clanku aktualizovane
Vie niekto, čo tam je za problém, že X4 jazdí okolo ŽST Lamač?
Reply on: HORVI #8:
To urcite nie. To by ho tramvaj netrafila.
Reply on: Andy #5:
Podľa mňa išiel na oranžovú, prípadne na červenú, ktorá mu vtedy naskočila a riskol to.
Reply on: S499.1023 #3:
A mal spolujazdca?
Nie ze by som sa tesil z cudzieho nestastia alebo akejkolvek dopravnej nehody ale dost som aj dufal ze sa nieco podobne stane a kompetentnym docvakne ze na tychto krizovatkach semafory nemaju co robit a nicomu nepomozu...
Reply on: IBBI #2:
Hovorí sa, že asi išiel na zelenú, ale na inom semafore. 🙂
Semafory boli zapnuté aj v čase nehody, alebo až po nej? Na to ľavé odbočenie je totiž zvlášť signál.
Reply on: IBBI #2:
Na spolujazdca.
By ma zaujimalo kam ten idiot v dodavke cumel?! 😃 Skoda, ze sa ho to nemozem spytat osobne.
XXX Lutz si mozu zmenit slogan na "ti s tou cervenou elektrickou".