Dopravný podnik obstaráva ojazdené nízkopodlažné kĺbové autobusy

Autobusy budú slúžiť počas modernizácie Karlovesko-dúbravskej radiály.

Bratislavský dopravný podnik obstaráva formou výzvy na predkladanie ponúk 12 ojazdených nízkopodlažných kĺbových autobusov za účelom rýchleho doplnenia vozidlového parku pred blížiacou sa výlukou električkovej dopravy v Karlovej Vsi a Dúbravke. Autobusy budú následne slúžiť na zabezpečenie potrebnej prepravnej kapacity náhradnej dopravy za električky počas modernizácie Karlovesko-dúbravskej radiály.

Dopravný podnik má záujem o 6 kĺbových štvordverových autobusov s rokom výroby od 2004 a 6 kĺbových trojdverových autobusov s rokom výroby od 2005. S výnimkou jedného vozidla pôjde o klimatizované autobusy a všetky s naftovým motorom.

Uchádzači môžu predkladať ponuky do 24. mája 2019. Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude najnižšia cena. Odhadovaná celková cena zákazky je 132 300 € bez DPH.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fanatikmhd #41:
Ja neviem, bolo niekde explicitne povedané, že po skončení opráv pôjdu prednostne preč tieto busy a nie to, čo bude zrovna najrozpadnutejšie? Alebo prečo s tým stále operuješ?
Reply on: jozin #10:
Prosim ta vysvetlis mi matematiku ako si prisiel na to, ze dve 12m vozidla maju mensiu kapacitu, ako jedno 18 metrove?
Reply on: fanatikmhd #41:
Však sa prihlás do výberka, vyhraj ho a budeš boháč!
Reply on: dupe #42:
Rozumiem kam mieris, ja som vybral prvý web, prvú ponuku. Veľká časť tých vozidiel však prevádzkyschopná je, dôjde po vlastnej ose. Vodičov tiež nie je tak obtiažne dopraviť. Keď som však čítal tie podmienky, je tam spomenuté len dovoz do JRD, prevádzkyschopné, a prepravu si má dovozca vyriešiť. Problém však je že tak ako pri kúpe auta prvých 1000km od kúpy to vydrží vždy....potom už je horšie. Ale tu sa žiadna záruka nespomína, ani podobné veci.
Btw, v tom stockholme je 2x citaro a 6x lionscity....vsetky 8500/kus, pri rychlom skuknutí ponuky. Navyše pri odbere 12ks sa dá debatovať aj o cene. A ešte raz, neprehľadávam weby, iba prvý čo som otvoril a nahodil parametre.

a btw, len pre zábavu - zmeň jediný parameter na rok 2003, a vypľuje ti plnú riť Citár za cxa 3000e. 🙂 to len keby dakto pochyboval o presnom nastavení ponuky...
Reply on: fanatikmhd #41:
Dopytuje sa 12 klbakov. V cene do 11.000 € za kus je v ponuke JEDEN klbak z Nemecka.
https://www.truck1-sk.com/autobusy/mestske-autobusy/z-nemecko?ybeg=2004

Zbytok klbakov je potom zo Stockholmu. Predpokladam ze naklady na prepravu - palivo, trajekt, ubytovanie vodicov, myto asi tiez nebudu zadarmo. Preto sa asi cielene dopytuje Nemecko.

Treba pri prevoze busov zabezpecit prevozove znacky, dat vozidlo do prevadzkyschopneho stavu, zabezpecit mechanika, sprievodne vozidlo, papierovacky, poistenie, Umweltplakette. Tiez to stoji nejaku korunu. Neda sa pozerat len na cenu v bazari na webe.

https://www.truck1-sk.com/autobusy/mestske-autobusy?cat_id=4&genre_id=44&ybeg=2004&sortby=price

neviem, nech kukam akokolvek tie citara idu odost lacnejsie....radovo 5-10 tisic za kus pri splneni noriem zadania ulohy, navyse za 11 tisic je tam aj ten dvojklbovy Van Hool 😃

a stale mi pride v priemere 7000€ v priemere za 12 autobusov (84 000€ spolu S dph) menej ako 132 300....

Navyse, pre potreby opravy KDR by stacili aj citara z roku 2000+ co uz idu okolo 2500€/ks. Na ten cas je to stale asi o tisic bodov vyssi standrd nez B741 CNG..... NP, klima na vsetky, 3-4 dvere......a asi 1/4 ceny
Reply on: mathre #38:
pozeral som, za tu cenu tam mas r.v. 2006.
Podľa môjho názoru tu nie je nad čím sa vzrušovať. Jednoducho potrebujú kúpiť jazdené vozy, ktoré budú schopné prísť v krátkom čase. Predpokladám, že v nejakom dopravnom podniku našli vhodné riešenie a tak vypísali tender šitý na mieru tomu, čo je k dispozícii a vyhovuje DPB. Nové vozy by obstarať nestihli a toto je dobré riešenie. Myslím si, že tá suma na ten počet vozov nie je nijako strašná. Ako núdzové riešenie dobré, teraz toto isté urobili aj v Liberci kde skrz rekonštrukcie električkových tratí nakúpili jazdené Medvede z Nemecka a Karosy z Prahy.
Reply on: marek1978 #35:
Sa pozri na DE bazároch po čom sa predávajú Citará kĺbové s rokmi výroby 2010-2011. Našiel som tam zachovalé kusy s 500-600 tis. km za 33tisíc za kus.
Reply on: marek1978 #33:
Aké Sorky z Arriva Nitra? Myslíš tie s rokom výroby 2009 bez klímy a piatimi dverami?
Čo to tu meliete za sračky?
Reply on: fanatikmhd #34:
Mercedesy za tu sumu? To by museli mat tak 20 rokov
Reply on: marek1978 #33:
No v tomto pripade kiez by

Inak pre tu hromadu dissov z ktorych polovica viem odkial veje: Klbaky nakupit LEN pre opravu tram trate mi pride zbytocne nakupovat 18m medaky za 132 000e, ked sme mohli vziat byt starsie ale asi rovnako spolahlive VP autobusy za 24 000e, ktore by to ten rok zvladli. Viz Liberec, co nakupil B941 len pre opravu tram trate a potom pojdu tahet....
Ide o to ze za tych 110 000e sa dalo poriesit volaco ine, nez na jeden rok znacka autobusu.....
Reply on: fanatikmhd #22:
Tak za tu sumu to budu predpokladam sorky z Arriva NR.
Reply on: 810zssk #27:
Kiežby to bolo 2014+ a nie 2004...
Na linky ako 91, 92, 21 su 3-dverove klbaky vhodne.
Reply on: Mike #20:
Tak tie medaky vyzeraju slusne a celkom za dobru cenu. Este by pojazdili par rokov.
Reply on: trolejbus6207 #28:
veď práve, takto si akurát zarobili na prúser, ak im to niekto napadne a bude sa to zdržiavať...