Výluka liniek 3 a 5 na Račianskej ulici (8th – 9 Dec 2018)

V úseku Blumentál - Vozovňa Krasňany bude premávať náhradná autobusová doprava a v úseku Vozovňa Krasňany - Rača náhradná električková doprava.

Počas víkendu  8. a 9. decembra 2018 bude prebiehať podbíjanie električkovej trate medzi Račianskym mýtom a ŽST Vinohrady, preto bude v úseku Blumentál - Vozovňa Krasňany vylúčená premávka električiek.

Linky 3 a 5 budú mať zmenené trasy a náhradnú dopravu zabezpečí autobusová linka X3 v úseku Blumentál - Vozovňa Krasňany a električková linka X3 v úseku Vozovňa Krasňany - Rača.

  • Náhradná autobusová linka X3 bude premávať medzi Blumentálom a Vozovňou Krasňany.
    • Na Račianskej a na Račianskom mýte autobusy linky X3 zastavujú na zastávkach nočnej linky N55.
  • Náhradná električková linka X3 bude premávať v úseku Rača - Vozovňa Krasňany v časoch odchodov liniek  3 a 5.
    • Prestup medzi električkovou a autobusovou linkou X3 bude pri vjazde do vozovne Krasňany.
  • Linka 3 bude premávať po trase Petržalka - Štúrova - Špitálska - Americké nám. - Blumentál - Vazovova - Trnavské mýto - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor a späť.
    • Prestup na náhradnú autobusovú dopravu X3 je na zastávke Blumentál.
  • Linka 5 bude premávať po okružnej trase Dúbravka - Karlova Ves - Obchodná - Blumentál - Vazovova - Krížna - Americké nám. - Špitálska - Nám. SNP - Kapucínska - tunel - Karlova Ves - Dúbravka.
    • Prestup na náhradnú autobusovú dopravu X3 je na zastávke Blumentál.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #38:
Už vtedy som tu myslím komentoval, že tam to odflákli.
Reply on: david1 #37:
V októbri 2016 sa brúsilo od Bieleho kríža po Blumentál.
Reply on: Solider #36:
Úsek, ktorý som spomínal nebol prebrúsený. Od Gardy smer mesto došlo posledným prebrúsením k stíšeniu. Najviac v okolí Kominárskej , kde to hučalo brutálne..
Reply on: david1 #31:
Rozhodne ani tichá nebude, ale na vybrúsených úsekoch bola a je podstatne tichšia. Samozrejme, vybrúsenie ani podbitie z 27-ročnej trate neurobí novú trať, zvlášť ak je údržba minimálna až žiadna. Na Račianskej radiále sa v ostatnom roku začali objavovať veľké blaťáky, takže určite rekonštrukcia bude musieť skôr či neskôr prísť.
Reply on: si #32:
Priecestia totiž sadajú ináč ako šíra trať, a keď sú zriadené na DZP paneloch, tak sa podbiť nedajú.
Reply on: pharel #30:
Odkedy dokáže podbíjačka opraviť zle zhotovenú koľajovú trať? Tam vznikol problém vtedy, keď sa rušili priecestia a zhotoviteľ týchto prác to absolútne odflákol, DPB nepožadoval ani podbitie trate a takéto zbabrané dielo prebral a nikoho to absolútne netrápilo.
Reply on: si #32:
tam to hádže aj mimo nich..
Reply on: david1 #31:
tipujem skor ze podbite boli useky kde je otvoreny zvrsom a hadze to na priecestiach (ktore podbijane s istotou neboli)
Reply on: pharel #30:
Hej hučí to ako predtým. Rozhodne nie je tichá. Medzi Bielym krížom a Gardou to aj hádže ako predtým. Tam zjavne sa nič nepodbíjalo alebo to chce už väčší zásah do trate.
Reply on: Solider #28:
No nie je ticha 🙂 a teraz som isiel elinou od Ursinyho na Racko a teda ani vyrovnana nebola moc po tom podbijani. Hm.
Reply on: Solider #28:
po racianskej sa elektrickou vozim takmer denne, a je uz dost pocut rozdiel oproti stavu po prebruseni... a keby to prebrusili teraz, kym to nie je v az tak zalostnom stave, tak by to 1. nemuselo trvat az tak dlho, 2. nemuseli odbrusit az tak velku vrstvu
PS: prebrusena pred 2ma rokmi bola len cast racianskej, prebruseny usek konci v smere z mesta niekde kusok za zastavkou nam. biely kriz (a v smere do mesta tam +- niekde zacina), zvysok trate po koniec mesta je uz asi od macochy...
Reply on: pharel #26:
Račianska bola vybrúsená pred dvomi rokmi a je ešte vcelku tichá. Viac počuť vrčanie prevodoviek, než valenie kolies po trati.
Reply on: pharel #26:
To by museli pri ich rýchlosti na týždeň zavrieť.
Možno sa toho dočkáme v ďalších víkendoch...
Teraz mi to pripadalo , že treba ešte čoto vyfakturovať do konca roka..
Inak mohli ju rovno aj vybrusit, hucia eliny stale aj na rovine 😞 ale to by uz bolo na dpb privela takato komplikovana udrzba kolaji 😞
Reply on: Solider #23:
Predpokladám, že keď ich málo tak majú kopec nadčasov..
To zasahovanie do križovatky bude ten dôvod. Pre tieto situácie by sa tam hodila elektrická výhybka.
Reply on: david1 #22:
A čo vodiči, ktorí majú ako pracovný deň určený víkend, majú mať platené voľno doma? Na Novom Meste sú obidve koľaje zjazdné ALE 30-metrové vozidlo ktoré si ich prestavuje zasahuje do križovatky (blokuje obidva jazdné pruhy) a navyše tie úžasné Škodovky nemajú ani dvere pre vodiča.
Reply on: Solider #21:
To má, ale treba predsa čerpať aj volno.. zachádzanie na Jurák je naozaj zbytočné ak sú zjazdné obidve kolaje na N.Meste.
Reply on: david1 #20:
Cez víkendy nemá kto jazdiť?
Reply on: TomJ #17:
V dobe , keď pomaly nemá kto jazdiť mi to príde ako divný dôvod. Mohli jedno-dve poradia ušetriť.
Reply on: hroch #18:
To sa možno urobí v rámci projektu Modernizácia prestupového uzla Račianske mýto.
akoze, mierny off topic, ale keby sa poriadne spravilo pevne kolajisko na Racianskom s vyasfaltovanou odbockou na vozovku smer Raca (a naspat), mohla by nahradna doprava (a busy 59 a N55) stat na elektrickovom nastupisti a umoznovat normalny prestup na ine linky. to mi pride ako nizkorozpoctovy win, premyslam zle?
Reply on: david1 #12:
Na Jurák to ide buď kvôli dĺžke trasy (aby nemuseli meniť počet vozov vo výprave) alebo (aj keď to možno napadlo len mňa a nikoho iného) aby bol možný prestup z linky 3 na linku 65.
Reply on: S499.1023 #7:
Vydalo, cez víkend je na L1+3 10 vozov a rovnako tak aj na L5, čo je dokopy 20. Ak sa nebude jazdiť do Rače, tak sa ešte nejakých 5-6 ušetrí.
Reply on: david1 #14:
Ako sa dalo spojit prejazdovanie 1+3 s dalsou L5 ked pocas vyluky nebudu mat aj tak spolocnu konecnu. CP a terciky je samozrejme scifi 🙂
Reply on: Petto #13:
Si myslíš že tieto odklony budú nahraté v palubákoch? Nebodaj budú vyvesené CP či terčíky ?

Tá prejazdová L1-3-5 by bola fajn..
Reply on: 3pa3ck3 #6:
Skor sa mohla spojit L3 s L5 do trasy ... Petrzalka - Kamenne - Spitalska - Vazovova - Obchodna - tunel - Dubravka Len na 1 den sa nikomu nikdy nechce vytvarat CP, nedajboze nahravat.
Prečo vlastne ide L3 odklonom až po Jurák? Máme nezjazdnú vnútornú kolaj aj na N.Meste?
Reply on: kiki #10:
Skúste sa opýtať na adrese info@dpb.sk alebo priamo na adrese mestského zastupiteľstva.
dobry den
rada by som sa opytala ci nieco nedokazete spravit s kolajnicami medzi zastavkami hybesova a heckova. Ten hluk elektriciek je neunosny
Reply on: lostrail #8:
Prečo by nebola? Zarastie ako po minulé roky náletovými trvalkami..
Takze trat na Racianskej uz nebude zatravnena?
Reply on: 3pa3ck3 #6:
Asi nie, pretože potom by si musel mať aj na 5 obojsmerné vozidlá a to by nevydalo.
Neuvažoval sa o prejazdoch 1-3-5 s prestávkami na Hlavnej stanici a v Dúbravke?