V Bratislave už aj midibusy Solaris Urbino 8,6

Do Bratislavy boli 29. decembra 2017 dodané už aj nové midibusy Solaris Urbino 8,6. Dodaných bolo 5 zo 6-kusovej objednávky dopravného podniku. Na malých Solarisoch nebol aplikovaný nový dizajn 4. generácie, takže sú ešte v pôvodnom dizajne.

Solarisy boli zaradené do vozovne Trnávka a číslované budú od #1911 vyššie.

Do premávky s cestujúcimi budú zaradené najskôr začiatkom roka 2018 spolu s midibusmi Iveco Urbanway 10,5M.

Related stories

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #45:
Ano,viem. ?
Reply on: Petto #43:
Alpino = Urbino 8,6
Alpino LE = Urbino 8,9 LE
Reply on: Viko #42:
Alpino LE je trochu iny model ako Urbino 8,6. A ten model asi jediny ostane kedze sa predava aj ako elektricke.
Reply on: 810zssk #41:
Malé Alpino LE tiež nemá nový dizajn a na webe im zatiaľ visí, takže neviem, či sa tým dá riadiť.
Reply on: Petto #40:
Skor by som povedal ze by to mohlo byt naopak - tieto vozy nemali novy dizajn, pretoze planovali/zvazovali ukoncit ich vyrobu. Ak je to teda definitivne. Ale samozrejme je to len moja teoria 🙂
Reply on: TeBeCe #39:
Nesuvisi to s tym ze uz skoncili s 3G karoseriou ? A tie modely nemaju uz v 4G verzii.
Zda sa, ze mame jedny z poslednych U8,6, ak nie posledne. V uplynulych dnoch vypadli z ponuky na webe vyrobcu spolu s U15.
Dnes sa testovala prejazdnost ulickami na 147cke. Videny 1911 pri Zochovej.
Reply on: Pajo #36:
„Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty dveře zakázala.“
A prečo nie sú 4-dverové?
Reply on: Infinity #34:
Eventualne ebusy 8 metrove sa mozu striedat na hociktorej delenej sluzbe (27,35,58,151), ale aj podla tohoto dokumentu z dpb je predpoklad na 27,151

http://www.dpb.sk/projekty-eu/elektrobusy/
Reply on: Petto #11:
27 151 58 35 budu solarisi Petto
Reply on: Valec #31:
To sa zatvára aj teraz. Je tam dosť slušný prúd nákladnej dopravy.
Tam jednoznačne chýba ďalšie prepojenie radiál samozrejme mimoúrovňové.
Reply on: Melange #30:
Ráno Račianska, Odborárska, Vajnorská po križovatku s Tomášikovou.
Poobede Vajnorská pred Križovatkou s Tomášikovou a späť Kukučínova pred križovatkou s Jarošovou, Riazanská , Odborárska - Nobelova ako kedy po pripojenie na Račiansku.
Stačí malý tukes na Račianskej a všetko to obchádza cez Nobelovu.

Spojenie s Trnavským mýtom je hlavne pre Novomestskú polikliniku Tehelná a dochádzanie nie je rozhodne 3 min.
Reply on: Melange #30:
Predpokladám, že odbočka na Nobelovu a Odborárska. Tam vedia byť ráno slušné kolóny. No, a ak začnú od leta jazdiť v pracovné dni ďalšie vlaky na Nové Mesto, priecestie na Nobelovej sa zavrie pravidelne 4x za hodinu.
Reply on: david1 #29:
Ktorý úsek spôsobuje to meškanie? Je to ten medzi Tehelnou a Trnavským mýtom, alebo (aj) nejaký iný? Úprimne, nie je mi úplne jasné, prečo je dôležité zachádzať až na Trnavské, keďže toto spojenie je veľkoryso zabezpečené električkami. Prechádzka od Odbojárov k poliklinike je fakt nejaké dve či tri minúty peši.
Reply on: Petto #28:
Tam sú problém meškania aj 15-20 min. na kolo v špičke. Ináč by to vyjazdila v pohode.
V smere z centra je velmi nespolahlivá. Do centra pre tú vatu ide vždy skoro presne ak nechytí závory na Predmestí.
Reply on: david1 #27:
Kolo L51 podla CP trva cca 30-35minut, tak by to mohlo prejst aj na 20minut bez pridania soferov/vozidla.
Reply on: mrkvakj #25:
Hej

Malo to byť na Petta. Tam by sa už dávno lepší int. v špičke uživil.
Reply on: david1 #24:
Tam pojde podla mna novy Urban 10,5 kedze je to z 2.DP vypravovane a sucasne su tam kinderka.
Reply on: david1 #24:
Vsak to som napisal tiez, ze na 51 sa uzivi aj SU10. O 8,6 na 51 pisal Petto. 😉
Reply on: mrkvakj #13:
Na L51 je to krpaté. Ranné špičky su plné už teraz.
Reply on: N/A #22:
Ešte stále podnik tlačí stratégiu ísť s náhradnými dielmi "just in time" kvôli skladovým zásobám, ale robia to aj pri často menených dieloch s čakacou dobou mesiac-e? ?
Reply on: Petto #21:
Ano, caka sa na nahradne diely, najma na olej do prevodovky, ktory si nevedia objednat vopred, ale cakaju kym sa to pokazi. A casto stoja kvoli novym palubakom, ktore nekomunikuju.
Reply on: TeBeCe #19:
Necaka sa zase len na nahradne diely ? ?
Reply on: 810zssk #12:
Hlavne na 79 by toho bola skoda vzhladom na to po akych cestach jazdi a ake osadenstvo vozi je tam idealne kinderko, ktore som tam par dni dozadu videl po dlhej dobe.
A budu aj take spolahlive ako tie Urbina 10, z ktorych dnes jazdia 3 z 10?
Reply on: Petto #11:
na 77 bude vzdy hrbac pokial ich budu mat.na tu linku novy voz nepojde istotne
Reply on: Petto #15:
Tak tej nasej L35 by najviac pomohlo opatovne potiahnutie az k Tescu Lamac, ktore je v Karlovke a to by ti potom ani 30 min int obcas nestacil 🙂
Reply on: Sanos #14:
Na 51,153 tipujem nove U10,5 ktore nahradia stare kinderka LE
Aj Karlovka chce obnovenie (posilnenie) lepsej 35tky co bude znamenat tiez +1 voz. Kaufland Dubravka pomohol 35tke, min o 50% to slo hore hlavne poobede ?. 40-60 min. interval nie je extra lakavy a povodny 30min interval sa pri 35 nestiha s 1 vozom.
Reply on: mrkvakj #13:
Neviem, neviem..., lebo 51, 153 vypravuje 2.DPA a Solaris 8,6 bude patriť 1.DPA.
Reply on: Petto #11:
Ta 51 mozno cez vikendy, ale v pracovne dni sa v pohode zaplni aj BN 9,5/SU 10. Mozno radsej na 153.
Reply on: Petto #11:
Tou 79 by som si nebol isty, niktore spoje su v casti trasy celkom slusne naplnene. Skor ta 77.
Reply on: Sanos #10:
Solaristeky sa zrejme dostanu aj tam kde dnes mikrobusy neboli. 27 a 151 budu s EBN8 . T.j. moj predpoklad solaristekov 35,51 2ks,58,69 a 79 ? Vikend moze aj 77cka. Je uz nejaka predstava kam s nimi ?
Reply on: Infinity #8:
Pre linky 44 a 147 budú 1907, 1908 a 1909. A pre ostatné krásne mini Solarišteky!
Reply on: Infinity #8:
Tam som zvedavy ako to budu chciet riesit ,ked sa rozpadnu uplne posledne mikrobusy Iveca. Zase len kupit nieco nove. Keby lepsie zadefinovali tento 6ks tender tak maju po probleme
Reply on: Petto #7:
nebudu na linke 44 a 147
Krasavci pre mikrobus linky ?
Reply on: Ibiza #1:
"Na malých Solarisoch nebol aplikovaný nový dizajn 4. generácie, takže sú ešte v pôvodnom dizajne."

100x precitat alebo kym nepochopis 🙂
Reply on: Ibiza #1:
Och, ty tupidlo!
Reply on: Ibiza #1:
REALLY ?
Reply on: Ibiza #1:
Chúďa chudobná Bratislava, prečo nemohla dostať niečo, čo ešte vôbec neexistuje? ?
Prečo by chudobná BA mala mať nový dizajn, keď môže mať starý? A podobne to dopadne s elektrickými SORmi.