Večerné výluky električiek v Karlovej Vsi a Dúbravke (21st – 23 Nov 2014)

Počas podbíjania električkovej trate budú električky nahradené autobusovou dopravou.

Počas realizácie opravy geometrickej polohy koľají strojnou podbíjačkou bude od 21. do 30. novembra 2014 počas večerov vylúčená premávka električiek liniek 4, 5, 9 v úseku Tunel - Karlova Ves - Dúbravka a zabezpečená bude náhradná autobusová doprava linkou X5. Výluky budú v týchto aktualizovaných termínoch:

Výluka v úseku Tunel (Chatam Sófer) - Dúbravka od 17:30 do ukončenia dennej premávky:

  • 22. novembra 2014 (sobota)
  • 23. novembra 2014 (nedeľa)
  • 29. novembra 2014 (sobota)
  • 30. novembra 2014 (nedeľa)
  • prvý spoj linky X5 (náhradná autobusová doprava) pôjde 16:40 spod Mosta SNP smer Dúbravka a 17:05 zo zastávky Pri kríži smer Most SNP, následne bude doprava zabezpečená každých 7 - 8 minút. Posledný spoj pôjde spod Mosta SNP 23:32 a z Dúbravky 23:42.

Výluka v úseku Tunel (Chatam Sófer) - Dúbravka od 22:00 do ukončenia dennej premávky:

  • 21. novembra 2014 (piatok)
  • 27. novembra 2014 (štvrtok)
  • 28. novembra 2014 (piatok)
  • prvý spoj linky X5 (náhradná autobusová doprava) pôjde 22:07 spod Mosta SNP smer Dúbravka a 22:22 zo zastávky Pri kríži smer Most SNP, následne bude doprava zabezpečená každých 10 minút. Posledný spoj pôjde spod Mosta SNP 23:17 (vyčká na prestup cestujúcich z posledného spoja linky 4) a z Dúbravky 23:42.

Počas vyššie uvedených výluk bude premávka organizovaná nasledovne:

  • Linka 4 pôjde zo Zlatých pieskov po zastávku Chatam Sófer a späť cez tunel, Kapucínsku, Nám. SNP a od zastávky Kamenné nám. sa napojí na svoju trasu na Zlaté piesky. Zastávky Most SNP a Jesenského smer Zlaté piesky nebudú obsluhované.
  • Linka 5 pôjde z Rače po zastávku Kapucínska a späť cez tunel, Most SNP, Jesenského, Nám. SNP a od zastávky Poštová sa napojí na svoju trasu do Rače. Zastávka Kapucínska smer Rača nebude obsluhovaná.
  • Linka 9 pôjde z Ružinova po zastávku Kapucínska a späť cez tunel, Most SNP, Jesenského a od zastávky Kamenné nám. sa napojí na svoju trasu do Ružinova. Zastávka Kapucínska smer Ružinov nebude obsluhovaná.
  • Náhradná autobusová linka X5 pôjde po trase Most SNP - Karlova Ves - Dúbravka. Prestup z električiek a opačne bude možný na zastávkach Chatam Sófer a Most SNP.
  • Upozornenie: Spoje električiek liniek 4, 5, 9 po cca 23:00 v smeroch Zlaté piesky, Rača, Ružinov, Vozovňa Jurajov dvor a ŽST Vinohrady nebudú vykonané.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vcera (sobotu 23.11.) sme isli zo Segnerovej smerom pod Most SNP na poslednu X5 (00:05). Ako sme isli okolo tunela, tak pozeram, ze uz tam stoji pekne pripravena elektricka 5, ze ked prideme pod most, tak prestupime na nu. Autobus zastavil pod mostom a kym stihol otvorit dvere, tak ta elektricka, co nas mala akoze cakat, tak si kludne odisla. Ostal som prekvapeny, nepovedal by som nic, keby X5 nebola docasna nahrada za 5 a pod mostom je prestup na normalny spoj. Viem, ze vodic elektricky musi dodrziavat cas, chyba asi nastala pri navrhu casov X5. Keby cca o 2 min X5 vyrazala skor z konecnej, tak si myslim, ze vsetci by sme sa stihli presunut na zastavku elektricky. Nic sa nestalo, chcel som sa iba podelit so svojim zazitkom z cestovania v MHD, nastastie v Starom Meste jazdi dostatocne mnozstvo taxi. Pekny vecer ?
Reply on: Petto #8:
Ja som isiel o 18:45 z KV do Dubravky a v ikaruse nas bolo 7.
Reply on: Petto #8:
To bol ZV.
Ako inak zase nezvladnuta NAD, spoje na useku Molecka-Most SNP o 18tej, 19tej natrieskane jak svina. Dobuducna radsej urobit X5 a X6 , obe s 10 min. int. Paradne to schytal aj kratky TEDOM na 28cke o 19:20 z pod Mosta SNP
Chodí X5 aj večer (po 21. hodine) každých 7-8 min? Lebo pred chvíľou som čakal na Borskej 15 min, kým niečo prišlo. Dodám ešte, že neviem, či na zastávkach nevisia oznamy, ale na každej zastávke niekto stál.
schvalne som isiel v strvtok z roboty cez Dubravku. Trat je jednoznacne kludnejsia. T6A5 mohla ist v medzistanicnych usekoch plnou rychlostou a vlak sa len trochu kmital Samozrejme hlucnost by vyriesilo prave az to brusenie.

Samozrejme o pol roka by to bolo treba podbit znovu. Stav trate nici podvozky, a znicene podvozky nasledne nicia opravene trate. Je to taky uzavrety kruh, z ktoreho sa snad dostaneme po dodani vsetkych novych elektriciek a modernizacii zvysnych radial.
Ako vodic viem a citim tie zmeny hlavne od vyhybky z tunela (pri Kempinskom hotel) smer KV je to uz ovela lepsie... Hlucnost by znizili iba tym, ze by zmenili cele podlazie. To mozno urobi buduce vedenie. Ak sa nebude vyhovarat na to predosle, ze co vsetko po nich musia opravovat a na ine veci neostalo... :o) Proste POZNAME...
Reply on: pharel #3:
nie je to síce nadzvukové, ale zmena nastala, už to tak nehádže a neškrípe, je to oveľa lepšie, ako bolo, najprv som si tiež myslel, že nič sa nezmenilo, ale už je to lepšie, ide to akosi rovnejšie, myslím, že aj tichšie aj v karlovke, podbíjačka vyrovnáva koľajnice aj vodorovne aj zvisle
Stale nechapem co vlastne podbijacka robi 🙂 nakolko po podbitom useku v KV som uz isiel a nezmenilo sa nic, ani hlucnost ani rovnost, iba su dierky v zemi vedla kolajnic 🙂
Reply on: Ámos #1:
Mohlo by sa ☺
a brusit sa nebude?