Prichádzajú ďalšie nové kĺbové trolejbusy
  • This is an archived page. Current information can be found in left menu.

V premávke by mali byť najneskôr od septembra.


Illustrative photo © DPB, archive


Do vozovne bratislavského dopravného podniku začali postupne prichádzať ďalšie nové kĺbové trolejbusy Škoda 31 Tr SOR. Do prevádzky s cestujúcimi by mali byť uvedené najneskôr od septembra tohto roka.

Prvé vozidlo Škoda 31 Tr #6801 bolo dodané už v priebehu júna 2014, no cestujúcich ešte nevozí. Dopravný podnik sa prostredníctvom svojej hovorkyne vtedy vyjadril, že nový trolejbus bude zaradený do prevádzky v priebehu júla, čo sa však nenaplnilo. Na trolejbuse ešte prebieha výcvik vodičov a školenie dielenských pracovníkov, ktorí budú zabezpečovať údržbu tohto typu trolejbusov.

Príchod nových trolejbusov zároveň ukončil prenájom šiestich trolejbusov od firmy 4Rail z ČR. Dopravný podnik ukončil zmluvu o prenájme trolejbusov dohodou s prenajímateľom. Prenajaté vozidlá dojazdili v priebehu júna, od začiatku letných prázdnin už do premávky nezasiahli.


13th Aug 2014
-mhd-

Comments

Login: Password:













You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB).
You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

endrucio12.9.2014 11:32 #23 Re:
Reply on #19 od Michal111:
to by som ako politik neriskoval, čo keď sa náhodou rozpadnú deň pred voľbami?
AAA12.9.2014 8:03 #22 Re:
Reply on #21 od trolejbus6207:
6801 som videl asi 31. 8. na Lovinského.
trolejbus620712.9.2014 0:18 #21 Re:
Reply on #20 od Andy:
podľa mňa je to veľmi divné, podľa výpravy bola 6801-ka na jazdách v autoškole koncom júla, zvyšných 6ks je ukrytých na Trnávke, nie je tu nich okrem tohoto článku ani zmienka, žiadne foto, fakt divné...
Andy12.9.2014 0:03 #20 Re:
Inak nezdá sa vám zvláštne, že zatiaľ čo na tých krátkych bolo dosť tých jázd autoškoly, tak s kĺbovými sa vôbec nejazdí? Alebo tie jazdy na krátkych už vtedy absolvovali aj vodiči, ktorí budú jazdiť na kĺbových?
Michal11111.9.2014 23:42 #19 Re:
Reply on #18 od Palco:
Neboj, tesne pred voľbami budú zázračne vonku aj tie čo budú v BA len pár dní.
Palco11.9.2014 16:42 #18 Re:
September je takmer v polovici a o 31 Tr ani zmienka. Nebodaj nám ich niekto odcudzil?
kecho14.8.2014 9:42 #17 Re:
Reply on #15 od Michal111:
neboj, Delfín vypíše tender na odhŕňanie snehu zo striech vozov DPB
s odhŕňaním snehu a upratovaním predsa už smeráci majú svoje skúsenosti...
http://www.pluska.sk/old/2008/01/29/politika/upratovanie-chceli-prihrat-kamosom.html
http://www.petrzalcan.sk/ftacnik-udajne-vypisal-sutaz-za-30mile-bez-vedomia-poslancov-mesta
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/samosprava/firma-poslanca-m.-borgulu-bude-upratovat-stanice.html?page_id=160042
Salomon14.8.2014 7:46 #16 Re:
len tak ďalej a nebude tu mať čo jazdiť lebo J&T riadi všetko a všetkých
Michal11113.8.2014 20:12 #15 Re:
Ja som si zase všimol ako sú niektoré vozy zatečené, nedávny búrkový monzún preveril aj 30tr, a to nie je ešte zima, kedy sa na strechách bude držať sneh a pod.
trambusak13.8.2014 19:26 #14 Re:
Len nech sa vodiči riadne zaškoľujú lebo už som videl ako sním chytili krásne obrubník chudák až tak prehol
marek3112213.8.2014 18:51 -3 +1#13 Re:
Reply on #12 od trolejbus6207:
neviem či je to pravda len som to čítal že vraj popraskali strechy ale aj tak sa nejak často kazia a len hovorím že som zvedavý na tu zimu ako to dopadne určite budu často vonku keď už teraz furt stoja
trolejbus620713.8.2014 18:45 #12 Re:
Reply on #11 od marek31122:
to s tým praskaním strechy je teda pravda? rozoberalo sa to tu, potom to nejako utíchlo, tak som bol v tom, že to bolo agentúrou JPP... nechápem, veď 30Tr v BB a ZA jazdia bez nejakých väčších problémov a tá klíma nemohla spôsobiť až také zaťaženie strechy, aby to spôsobilo praskanie
keď to tak sledujem, 6010-ina nebola vonku skoro mesiac, 6012 + 6015 viac ako dva týždne, ak zajtra nepôjde do premávky 6003-ka, pribudne do zoznamu odstavených vozov aj tá, ostatné viacmenej denne jazdia, aj keď občas s výmenami, čo som skôr považoval za problémy s odladením softvéru a nových palubákov
marek3112213.8.2014 18:30 -4#11 Re:
Reply on #10 od trolejbus6207:
len dúfam že budu kvalitné a nie ako 30Tr-ky keď im popraskali strechy s tepla a som zvedavý ako sa budu kaziť cez zimu
trolejbus620713.8.2014 18:18 -2#10 Re:
Reply on #9 od marek31122:
však práve toho sa obávam, aby v septembri malo čo jazdiť na kĺbových poradiach, niektoré vozy sú už na tom zle, tie nové vozy treba nasadiť čo najskôr, osobne pochybujem, že ich stihnú za tie necelé tri týždne pripraviť do ostrej premávky, keď si uvedomíš, koľko trvalo nasadiť 30Tr-ky
marek3112213.8.2014 17:44 #9 Re:
Reply on #7 od trolejbus6207:
ak budu lebo tu bol jeden príspevok že dôjdu v polovici júla a maš august čiže neviem či im to vyjde aj s tým septembrom viem že začina škola ale vieš aký je DPB
TeBeCe13.8.2014 17:43 #8 Re:
Reply on #6 od endrucio:
ale jedneho riadica nemozes dat sucasne na dva vozy
trolejbus620713.8.2014 17:39 #7 Re:
Reply on #5 od marek31122:
6801 do toho počtu nerátaj, najvyšší čas, keď od septembra majú jazdiť
endrucio13.8.2014 17:37 -1#6 Re:
V čom je ten voz 6801 taký zvláštny, že opäť treba riešiť niekoľkotýždňové školenia vodičov?
keď niekto bol zaškolený na nové krátke vozy, tak nový kĺbový by nemal mať iné ovládacie prvky... a keď vie šoférovať starý kĺbový, tak zvládne aj nový, nie?
Z pohľadu dieľne by som ešte pochopil, že je to konštrukčne niečo iné...
marek3112213.8.2014 17:30 #5 Re:
Reply on #4 od trolejbus6207:
aha vďaka
trolejbus620713.8.2014 17:24  +1#4 Re:
Reply on #2 od marek31122:
ak DPB prebral všetky doteraz vyrobené, maximálne 6ks, viac určite nie...