Na linke 37 budú jazdiť kapacitnejšie autobusy (from 11 Mar 2013)

Od 11. marca 2013 bude linka 37 premávajúca do Záhorskej Bystrice a Marianky posilnená kapacitnejšími autobusmi. Dopravný podnik na nej vymení doterajšie 10,5-metrové autobusy SOR za 12-metrové autobusy značky TEDOM. Autobusy SOR budú presunuté na linky 23 a 53. Všetky spoje linky 37 budú zároveň garantované nízkopodlažné.

Related stories

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: janstar #79:
Kĺby boli na linke 88 počas jarných prázdnin ako posila, lebo bol zhoršený interval.
V Sorke je kopa voľného priestoru? Bavíme sa o tých istých Sorkách?
Reply on: Dave177 #78:
Ja neviem,možno technicky nie ,ale ako cestujúci mám lepší dojem v Sorke.Mercedes je vo vnútri nejaký prehustený,ešte ked je prázdny vypadá ako plný,ale v Sorke kopu volného priestoru.Značka Mercedes mu dáva lepšie meno ako si ten autobus zaslúži.
Reply on: TomJ #77:
Ale už tam boli dlhé sorky a dnes sú tam opäť Solarisy.
Reply on: janstar #75:
Kĺbová Sorka lepšia ako Mercedes? Nominácia na blbosť roka ?
Reply on: janstar #75:
Čo je s linkou 88? Tam predsa jazdia Solarisy. Veľké autobusy nemôžeš mať všade, lebo sú to neživé objekty a teda nie sú schopné rozmnožovať sa.
Reply on: janstar #75:
ty si riaden výkvet
Reply on: TomJ #74:
Z ktorej linky zobrať,koho to zaujíma,a kde sú tie z l. 88,načo nakúpili malé a ešte menšie sorky,jediná sorka čo je dobrá je tá velká -klbová tá je lepšia ako ten Mercedes,tak majú dávať tieto velké autobusy a nie aby to bolo také nabité,to sú už také velké náklady o trochu nafty naviac plus štyri pneumatiky navyše.
Reply on: bagocina #71:
Otázne je, z akej linky zobrať kapacitnejšie vozidlá pre linku 37 bez toho, aby iná linka nejak utrpela. Je pravda, že posilňujú linku do dediny, ale 37 obsluhuje aj MČ Záhorská Bystrica a práve jej obyvatelia boli najviac znevýhodnení predĺžením linky do Marianky. A pochybujem, že môže DPB stopnúť jej premávku do Marianky, keďže je zrejme podpísaná nejaká zmluva a v prípade zrušenia zachádzok by zrejme musel DPB platiť nejaké sankcie za nedodržanie zmluvy. Na 37 mali ísť Citelisy z linky 50 a na tú mali dať kĺby. To by bolo v pohode, lenže po nasadení autobusov na linku 202 by asi aj to bol problém. Ideálne by bolo ešte vymeniť vozy medzi linkami 37 a 99, lenže SORky nevyjazdia celú službu na linke 99.
No a zostáva ešte jedno riešenie, ktoré by sa dalo zrealizovať, hoci by išlo o navýšenie vzkm: Posilniť interval na linke 53 v časoch kedy jazdí najplnšia. Dať tam vozy z liniek 54, 58 a 130 a na tieto linky dať minibusy a zrušiť dočasne linky 27 a 82 a na 128/151 dočasne vypravovať SOR.
Reply on: slavius #72:
Keď sa vlečieš mestom v preplnenom vozidle MHD a vonku je rýchlosť vetra na úrovni 0 m/s, tak žiadne prirodzené vetranie nepomôže.
Reply on: janstar #69:
Presne toto mi v autobusoch chýba najviac: prirodzené vetranie, prúdenie vzduchu. Buď je tam úplná sauna alebo vypeckovaná klimatizácia (Sor NB18 / česť výnimkám - MB Capacity) - ešteže sú električky, kde sa dá otvoriť v prípade prekúrenia horné okno a pekne sa vyvetrá 🙂 A v lete sú mnohé autobusy úplný brutál... Aj sa kúsok teším, že je ešte stále celkom zima a chladno 😉
najvacsia blbost aka moze byt... sory su na 53ke na tretej zastavke od konecnej z Vajnor totalne preplnene a na Uhliskej sa uz ludia pomaly nezmestia... Tedomy tiez byvali dost napratane... na tejto linke by sa mali davat pomaly klbove busy a ne zmensovat... a tak isto na Ciernu Vodu Tedom byva... na keru rit von z BA chodia tak velke busy... o to sa ma start SAD a ne MHD... nech zide sneh a serem celu MHD... potom nech sa necuduju ze ludia chodia autami a nebudu sa tlacit v busoch... demencia na ntu....
co som videl zatial za tento tyzden 53 v spicke total plne, sory vobec nezvladaju tolko ludi. do tedomu sa ako tak zmestili.
takze zhrne si o DPB posilnil busy do dediny a ubral metstkej casti. som zvedavy kolko si marianka zaplatila... to je skvela, ze MHD sa podporuje do dediny a nie do mestskej casti.. asi malo aut je vo vajnoroch kazde rano...
Reply on: roman2 #67:
Niet nad prirodzené vetranie,klimatizácia sa hodí len v najväčších horúčavách aj tak ju vodiči vypínajú,vyhovárajú sa že sú otvorené okná,no a čo má to nechať aj tak zapnuté, čo sa to kvôli tomu pokazí alebo čo ,niečo to predsa len pomôže.
Reply on: roman2 #66:
Citelis sa hodí na pendlovanie okolo Miletičky kde sa ludia potrebujú odviesť jednu dve zastavky,lebo má málo sedadiel.
Reply on: roman2 #66:
Krátke Citelisy by som si tu vedel predstaviť,ale iba s determálnymi sklami,uzamykateľnými oknami a plne klimatizovaným interiérom ?
Reply on: TAMBUS2410 #65:
Osobne si myslím,že keby mali Citelisy poriadne zmontovaný a pevný interiér + v zime by poriadne kúrili tak sú to asi najlepšie krátke BUSy,ktoré tú máme ?
Reply on: janstar #63:
este dobre, ze niesu citelisy, tedomy buchaju a soferi idu pomaly a vyhybaju sa jamam, ktore su a nechcu poskodit voz
Reply on: janstar #62:
Sorry, ale na Obchodnej som z DNV rýchlejšie L21 pod stanicu (20min z Milana Marečka) + peší presun (7min), ako električkou L5 (30min z Pri Kríži + L20 do Dúbravky 10min) a nepredpokladám, že by električka bola rýchlejšie ako autobus do Dúbravky.
Ale ináč samozrejme vždy záleží kam cestuješ, ale momentálne do väčšiny miest v Bratislave si rýchlejšie L21+prestup (príp. L28+prestup) ako električkou z Dúbravky.
Ak by viedla električka do DNV sú dve možnosti: buď by nahrádzala iba L20 do Dúbravky (potom ale nečakaj lepší interval ako má L20) alebo by náhradzala aj L21 čo by bola úplná časová katastrofa pre mnohých cestujúcich z DNV.
Dnes sme sa viezli v Tedome.Má síce o tri miesta na sedenie menej ako Sorka ale zato je aj vzadu nízko podlažný a má vzadu širšie dvere.Tlačenica bola rovnaká až po Krematorium ,tak ako v Sorke ale je to predsa o nejaký bod lepšie.Zdá sa akoby bol pomalší,.má ťažkú strechu ,vodiči chodia opatrnejšie.Myslel som že chcú dať ten Citilis,tak to by bolo horšie.
Reply on: derik #59:
Dojdeš pod most,alebo pod stanicu ,ale potom musíš prestupovať a čakať na iný spoj ,napr. na Obchodnú to je narovnako ,možno električka tam bude o pár minut skôr.Ked pôjdem na obchodnú tak radšej pôjdem električkou aj z DNV.Električka chodí častejšie ako autobus a nebola by určite prázdna ani z DNV.