Presne tak a este treba doplnit, ze odbocenie Letna-Zimna je ovela nebezpecnejsie, lebo elektricka zo Zimnej tu dostava dynamicku zelenu a lahko tu moze prist k priamej celnej zrazke. Pri odboceni linky c. 12 z B.Nemcovej na Letnu si vodic iba da pozor, ci mu nieco nejde v lavom subeznom pruhu, potom si nadide a plynule odboci. Na tomto mieste je mozne este prestavat obrubnik s vacsim oblukom. Pri odboceni na Zimnu sa to neda, lebo je tu roh budovy a chodnik je uzky.
) na to cíti, hor sa do fotenia
5
Ešte by som trochu nahlodal tvrdenia, že 15m Solarisy nemajú problémy s vyberaním zákrut. Dnes som bol svedkom, ako jeden SU 15 na L12 odbočoval z B.Němcovej doprava na Letnú. Odbočil asi tak, že musel trúbiť na auto stojace v križovatke na Letnej, aby mu "uhlo", auto sa posunulo za prechod, ale ostalo stáť medzi prechodom a križovatkou, čo teda neviem či je v súlade s dopravnými predpismi. Otáčanie SU 15 na niektorých križovatkách je teda možné, ale často len v spolupráci s inými autami a dobrou vôľou ich vodičov, a to nie je kto vie čo...