Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: juraj76 #166979:
29/30T jazdia všetky z JD samozrejme. V Krasňanoch nemajú na ich údržbu prispôsobené haly tak ako v JD. To bolo myslené tak, že časť vodičov bola presunutá z Krasňan do JD a museli si dorobiť papiere na škodovky.
Dneska je na linkách 3 a 9 konečne dodržaná garantovaná nízkopodlažnosť (aj keď na autobusoch nie). Ináč všetky jazdia naďalej za Jurák? Alebo nejaké boli presunuté do Krasnian, kde si už niektorí vodiči urobili na ne papiere?

Reakcia na: Infinity #166977:
Ja narážam na dve veci - časté klamanie tabuľkou ZV a ZV majú byť Karosy a nie 10,5m SORy
Reakcia na: Viliam22 #166976:
skús najprv pred tvojim plačom pozrieť výpravu..vieš čo je ZV?????
Reakcia na: Viliam22 #166975:
Vallove Capacity 2 84 3433
Vallove Capacity 83 4007
Reakcia na: Samčo #166971:
Doplním, že tam bola ešte pred 4050.
Reakcia na: TomJ #166972:
Predpokladám že hlásenie na úplne každej zastávke nie je želaný stav, ale je to dané technickým stavom systému ktorý DPB používa (doteraz doplnkové hlásenia neexistovali, aj tie anglické sú natvrdo nahraté do súboru s názvom zastávky, čo spôsobuje celý rad problémov). Čiže buď to mohlo byť nijak, alebo takto, tak sa zvolilo že to bude takto.

Dúfam že sa tomuto niekto v DPB bude venovať a trochu ten systém modernizujú, aby sa dali doplnkové hlásenia časom riešiť zmysluplnejšie a následne aj na viac miestach (napr. na X5 končiacej na Borskej by to mohlo po odchode z MiÚ hlásiť niečo v zmysle "prosím pozor, spoj ide len po zastávku Borská - pre pokračovanie do Dúbravky prestúpte na nasledujúci spoj linky X5"), tak isto potom dojazdy do vozovní, 21 po Pri Sandbergu a podobne.. je toho kopa kde by sa to dalo uplatniť keď to systém umožní 🙂
Reakcia na: Ma178rek #166970:
A tie K2S na skrátených spojoch linky 4 to ako zvládajú? Dnes okolo 15.30 som jednou išiel smerom na Nové Mesto a bola dosť plná.

A chválim hlásenie o tom, že daný spoj ide na Nové Mesto (podobne hlásil aj dojazdový spoj linky 9 z Ružinova na Vinohrady), no myslím si, že by to nemuselo nutne hlásiť pri príchode aj odchode z každej zastávky, lebo pri dlhšej ceste to môže začať liezť na nervy.
som si teraz pozeral linka 3+9 má 33 poradí všetky jazdia hlavne ráno či?... to znamená pri intervale 4 minpty by mal mať okruh celý 132 minút, pozeral som jazdné doby ružinov-rača ružinov kde to vychádza okolo 102 minút. interval 4 minúty je iba 1 hodinu. viem že by to bola záťaž na vodičov, ale keby sa pridajú 4 poradia čo boli posilové električky (včera neviem či aj dnes) máme 37 poradí a možno by sa dal dať na tú kritickú hodinu v rači interval 3 minúty
od odchodu 6:19 do 6:47 by som nechal 4 minútový
následne by sa dal dať 3 minútový do cca 7:50 z Rače
a potom od 7:50 do 8:22 zase 4 minútový so spojmi do Vozovne nejakými 🙂 tak isto aj Ružinov by mal posilnenie
podľa tohto výpočtu by to vyšlo za toto kolo 36 električiek ale boli by iba v tomto kole kratšie prestávky 😕
1840 zvonku nefunguju dopytove tlacidla, ale vodic veselo dopyt pouziva
Reakcia na: danlo #166966:
a este k tomu sedlu a popoludniu:
z marianskej smer raca:
15 ... 46(a) 51(n) 56(X)
16 01(n) 06(a) 11 (n) 16(X) 21(n) 26(a) 31(n) 36(X) 41(n) 46(a) ...
takze rovnako v popoludnajsej spicke dnes, nie kazda druha ale kazda stvrta, raz za 20 minut....
Reakcia na: danlo #166966:
podla cestaku by mala byt ale aj v spicke aspon jedna z troch po sebe iducich nizkopodlazna+klimatizovana
realita z dnesneho rana, L3, odchod z konecnej komisarky:
07 02(n) 06(a) 10(n) 14(n) 18(a) 22(n) 26(X) 30(n) 34(n) 38(a) 42(n) 46(X) 50(n) 54(n) 59(a)
08 04(n) 09(X) 14(n) 16V(a) 19(a) 24(n) 29(a) 34(n) 36V(a) 39(a) 44(n) 49(a) 54(n) 59(a)
... (v zatvorke nizkopodlaznost vozidla podla realnej vypravy - n=nie, a=ano, X=nedodrzana garancia nizkopodlaznosti)
takze realne intervaly medzi nizkopodlaznymi klimatizovanymi vozidlami na racianskej v case 7-9 boli
8-12-20-21-
17(len po vazovovu)/20-10-7(len po vazovovu)/10-10-10

takze v case medzi 7:20 - 8:20 sa boli vykonane 3 oficialne garantovane nizkopodlazne spoje vozidlami vysokopodlaznymi neklimatizovanymi, takze interval medzi nizkopodlazakmi bol v spicke na urovni 20 minut.....
pokrok oproti povodnemu cestaku, kde chodila nizkopodlazna L3 kazdych 8 minut (a vdaka uvratovej konecnej v petrzalke nehrozilo ani omylom zeby tam doslo volaco ine...)
z pohladu cestujuceho na racianskej radiale sme sa kvalitou cestovania teda vratili o peknych par rokov spat.....
a to nehovorim o natreskoch vo vozidlach bez ohladu na typ....
Reakcia na: JaNa #166951:
v rannej spicke nie je kazda druha garantovana; plati to az pri 5min intervale v sedle a poobede
Reakcia na: BigMac #166952:
Oproti tebe sa asi taká zem s liatym betónom, prípadne zámkovou dlažbou, zdvihla a vyzerá to na poriadnu šlehu. Akokoľvek boli tieto komentáre myslené, len si dovolím upozorniť, že sa nachádzame v roku 2019 a nie 1989 a jazdia nám tu nízkopodlažné električky, ktoré majú byť vypravené na určité spoje. A oni tam vypravené nie sú. A to je problém.

Domnievam sa, že toto nemusím nikomu vysvetľovať. Len som si to dovolil poznamenať.
Reakcia na: pharel #166960:
Pokial je to ZV, tak to az tak neriesim - vsak Vrakosa bola v ten den aj na X5 a dokonca aj Tudom 🙂
Reakcia na: Max #166955:
Pokračovanie situácie zo včera, na Hroboňke so zmenou k ešte horšiemu, na Trnávke k lepšiemu (na L205 a L210 sú len degeše)
Reakcia na: pharel #166960:
Záložák, v priebehu dňa tam bol aj Tudom ako ZV

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.