Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
aktualne asi testuju nabijacku na patronke s 3013
Elektricky solaris je na 61, smeruje aktualne na letisko, na Stefanikovej zdrzanie od stanice smer Hodzovo, tak do 10 min., kolony pokracuju az k mostu snp dalej, asi nehoda na Staromestskej
Reakcia na: Mhr1 #165229:
Mne to tiež vyhladalo /95+3/ tiež ako až piatu možnosť .
Keď som natiahol prestup tak dokonca iba L94 výjazd a peší presun...
Skúšal som to pred začiatkom špičky..
Reakcia na: lechynator #165228:
No včera o 11:09 to bolo naozaj tak, že mi to spojenie 99-95-3 nevyhľadalo. Ale išiel som tým, chytal som a-95 na Lúčanke o 11:17, na Farského meškala 1-2 min., prišiel som tam až okolo 11:32 a na e-3 som musel pobehnúť, išla presne o 11:33 a o 11:41 prišla na Americké nám., čiže presne podľa CP, vychádza to 32 min. od odchodu z nem. Antolská. Asi pri 8 min. intervale a-95 to takto vychádza, dnešné vyhľadávanie okolo 14. hod. je už pri hustejšom intervale, takže to vychádza rýchlejšie. Moja otázka sa týkala práve toho, že čo som mal nastaviť inak, aby to našlo aj spojenie na električku cez Farského.
Reakcia na: Mhr1 #165227:
V sedle je do do 30 minut podla imhd. Nemal si nahodou zle nastavene parametre vyhladavania?
Včera som potreboval cestovať z nemocnice Antolská na Americké nám. Dal som to do vyhľadávača a ponúkalo mi to všetky možné (ba až podľa mňa nemožné v zmysle nelogické) kombinácie cez Hodžovo + trolejbus i cez Kollárko (a-80) a t-207 a aj cez Blumentál a späť jednu zastávku e-3. Všetko v rozsahu 29-35 min. (možno i viac, horný limit mohol byť i väčší, pamätám si tých 35 min.). Podľa mňa najlogickejšiu trasu a-99, 95, e-3 mi to ani raz neponúklo. Tak som si to skombinoval sám a vyšlo mi 31 min., čiže v časovom limite ostatných spojení, resp. lepšie ako väčšina ponúkaných spojení. Tak som aj išiel a aj to naozaj tých 31 min. bolo. Električku z Farského mi to neponúklo ani keď som zadal ako východisko Lúčanku, čo by bolo len s jedným prestupom (95-3). Podotýkam, že som zadával dlhé časy na prestup, čiže som netrval na prestupe "na hrane".
Neviete mi to niekto z imhd vysvetliť?
Reakcia na: mirec240 #165225:
Akási nehoda v križovatke Košická - Prístavná - Landererova.
Košická ul. v smere do Petržalky úplne upchatá, odporúčam vyhnúť sa linke 68.
Reakcia na: Max #165218:
Ešte aj tá 2636 mešká 48 minút...
Reakcia na: Solider #165222:
Nepochybujem o zmysle JT trate ,ale ci to nie je len nejaky hlod. 6minutami v spicke neverim,to je moc velke scifi na mna - hlavne meniarne, priepustnost krizovatiek mi pride vacsi problem . To skor aspon 7-8 interval a 42m vozidla na linky 3,4.
Reakcia na: Mhr1 #165217:
Netreba si myslieť, že po nákupe nových vozov, ktoré prídu najskôr o štyri roky, sa všetko ostatné vyradí. Pri uvažovanom nákupe 30 nových električiek a predpokladanom otvorení II. etapy Petržalky len približne 12 električiek zhltne toto predĺženie. Takže reálne ostatne na doplnenie alebo obnovu vozového parku 18 vozidiel. V meste však počet ľudí narastá, pripravuje sa parkovacia politika, trať cez novovznikajúci downtown (Košická – Eurovea), hovorí sa o 6-minútovom intervale v špičke, takže reálne na obmenu nič nezostane. Čiže bude treba hovoriť aj o nákupe ojazdenín, napríklad košických alebo ostravských T6.
Reakcia na: volod #165214:
cca 7:15 rano som pri cintorine Vrakuna videl 212 s problemami s rozjazdom... zberace iskrili a tbus stal
Cca od 8:50 do 9:05 stali trolejbusy na Prievozskej niekde pred Bajkalskou smer mesto.
okolo 8:30 na Prievozskej smer centrum v buspruhu na blikačkách kúsok od zastávky Novohradská odstavené červené Iveco Slovak Lines, vodič vo veste niekam telefonoval (asi porucha?) a množstvo pracovných vozidiel DP na električkovom moste ponad Staromestskú ul. smerom do tunela - oranžová Karosa, Liazka valník a viacero dodávok, opäť tam niečo robia na trati
Na linku 212 vyrazila Karosa 2636, teraz nemocnica Kramáre smer cintorín.
Reakcia na: trolejbus6207 #165211:
Nuž neviem, aký je rozsah poškodenia 7927, ale nepripadá mi veľmi rozumné investovať do opravy električky, ktoré inde už vyraďujú. Potom sa podarí vybaviť nové vozy z eurofondov a všetko sa šmahom vyradí, vrátane vozov, do ktorých sa len pred nedávnom investovalo. Viď zbytočná VP pre 7757 a 7758, druhá aspoň jazdí v Charkove, ale 7757 sa asi nepodarilo na Ukrajinu predať, či? Neviete niečo o tom, teda o osude električiek - mimochodom tých najlepších - čo kúpil AZ Lokomat? Aj do trolejbusov 14Tr a najmä 15TrM sa tiež veľa investovalo a ich GO ani neboli ekonomicky "vyjazdené" a už sa vyraďovali...
Ako "šotouš" budem samozrejme rád, ak sa 7927 vráti do prevádzky, len neviem, či je to z ekonomického hľadiska efektívne.
Reakcia na: Mike #165215:
Na 211 3417 a 6113, zrejme aj k NUSCH chodi.
209 zrejme chodí (alebo chodila) k ŽST Žel. Studienka alebo na Valašskú, nie k NÚSCH ani NOÚ.
6830/212 uz meska 90 min. Smer cintorin Vrakuna
Z Kramarov viackrat hlasene odstavene trolejbusy, takze budu problemy a nepravidelnostami.....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.