Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #163161:
A co tam maju rano za ciel ? Ak idu z vozovne Spitalskou, tunelom po Chatama,
Reakcia na: david1 #163159:
Tie 4 od Chatama na vyjazde ludi beru. V podstate vsetko berie ludi okrem uplne prvej 4 z Dubravky ktora z casovych dovodov ide naprazdno (kedysi chodila s ludmi tusim 3:42 z Juraku). Preto smer Dubravka a Petrzalka ma spoje v akceptovatelnych casoch.
Blizke stretnutie tretieho druhu vyriesila L8 vycuvanim za ppomoci dispecerov. Kratke zdrzanie dotknutych liniek 🙂
Reakcia na: 810zssk #163152:
Kedysi L11 išla prvá o 4:20 z centra.
L5 tiež mala spoj tesne pred piatou čo začínal oficiálne na Poštovej smer Rača. Služobne však bral ľudí od Šafka.
V ére L3/8 išli prvé osmičky ako výjazd z Juráku tesne po štvrtej. S nimi sa aspoň dalo dostať na Vazovovu , kde už išli prvé výjazdy na Raču.

Teraz by úplne stačilo, aby aspoň jeden spoj liniek 3,4,9 cca o 4:30 zachádzal cez mesto a začínal na Kamennom. Obslúžil by aj Obchodnú aj keď v protismere.

L 4 myslím že prvé dve-tri začínajú na Chatamovi smer Zlaté Piesky. Nemám však odsledované či idú potiaľ ako Služobná jazda.

Momentálne ak chcem ísť po štvrtej MHD tak kostrbato. N93 z Hodžovho na stanicu o 4:18 , z hlavnej L210 o 4:29 a na Račku konečne prestup na električku.

Od nábrežia zase N33 o 4:09 po Račko.

Presne ako písal Solider. Pri spustení dvojlinkového variantu boli tie spoje na krajoch prevádzky lepšie organizované.
L5 ubrali večerný posledný spoj. Najskôr ho skrátili po Poštovú , kde slúžil ako prestup na nočáky. V ďalšej zmene ho zrušili úplne.
L3 sa točili do vozovne cez centrum. Potom to sekli cez Vazovovu. Nesedel však prestup. Dojazdová L8 ušla o minútu.
Reakcia na: Valec #163155:
Písal som, že idem na skorý autobus, nie na AS. Mám možnosť nastúpiť na AS, most SNP, Einsteinova. Zastávka Most SNP je z nich najdostupnejšia z KV.
Reakcia na: Valec #163155:
Ja myslím, že Tiborovi išlo o dostávanie sa na "autobusovú stanicu" pod Najstarším Novým mostom SNP.
Reakcia na: tibor1 #163140:
Jedna vec mi ale nejde do hlavy. Ako Vám pomôže zastavenie nočnej linky pri Moste SNP, ak idete na autobusovú stanicu? Však od Mosta SNP je to rovnako ďaleko, ako Hodžovho námestia.
Reakcia na: MatejBA #163153:
Petto riesil 31/39. Nocaky problem nie su.
Reakcia na: 810zssk #163144:
Co tak tu? Zastavku pre nocaky ako ma Nam. L. Stura a nemusel by byt problem sa preradit pri minimalnej premavke 🙂 https://goo.gl/soZqtB
Reakcia na: Mhr1 #163150:
A detto na Raciansku by ranne vyjazdy na L3 mali byt vo vacsej miere vedene cez centrum. Co ak si dobre pamatam kedysi existovalo.
Reakcia na: Mhr1 #163150:
Tak isto na Vajnorsku by prvy spoj L4 mohol ist o 15 minut skor (co by nebol problem, aj keby isiel uz z Chatama, vychadza to na vyjazd o 4:05 - ak by isiel az z Kamenneho tak este o par minut neskor).
Väčšina tu teraz diskutovaných problémov by sa dala vyriešiť (pri excentrickom umiestnení bratislavských vozovní) pridaním ešte jedného kola na nočných linkách. A výjazdy z Krasňan do Ružinova (ako tu už bolo napísané) nielen najkratšou cestou cez Vazovovu, ale aj cez n.SNP a Obchodnú (e-8) a n.SNP a Špitálsku (e-9).
Pani Sisa - adresujte to konštruktívne z Vašich príspevkov na DP (už Vám to tu tiež radili).
Reakcia na: 810zssk #163148:
To som si uz v BA zvykol , ze ani jednoduche veci nevieme vyriesit. ?
Reakcia na: Petto #163147:
To uz su stavebne upravy. Nie nemozne, ale pochybujem ze sa do toho niekto bude pustat.
Reakcia na: 810zssk #163144:
Pred priechodom pre chodcov to nepojde ? Dat prec zopar kvetinacov este + rozsirit trochu dany najazd na plnohodnotne 2 pruhy ( 1 zastavkovy + 1 normalny)
Reakcia na: S499.1023 #163145:
Tak zasa to sú +- 2 min. naviac a pri nočákoch je každá sekunda jazdnej doby vzácna (teda beriem noci pred voľným dňom). Teda u tej N34 je to také tesnejšie, N31 by tam zachádzať mohla, tá ma času dosť.

Ale na rozdiel od zastávky na rampe je toto "legislatívne" čisté riešenie a nepotrebuje žiadne iné schvaľovanie, iba v rámci DPB.
Reakcia na: 810zssk #163144:
Nejaké myšlienky by boli, napr. zachádzať do podmostového obratiska, len sa obávam, že by chýbala vôľa a nastalo by "vieštosanedá".
Reakcia na: Petto #163143:
Mohli, ale kde im tam zriadis zastavku? Na rampe fakt nie, to je prilis blizko za riadenou krizovatkou. Ale aspon nocaky smerom hore na stanicu si predstavit viem (smerom dole je to tazsie).
Reakcia na: tibor1 #163140:
Myslim ze aj 31/39 by tam mohli zastavovať. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.