Tak isto na Vajnorsku by prvy spoj L4 mohol ist o 15 minut skor (co by nebol problem, aj keby isiel uz z Chatama, vychadza to na vyjazd o 4:05 - ak by isiel az z Kamenneho tak este o par minut neskor).
Väčšina tu teraz diskutovaných problémov by sa dala vyriešiť (pri excentrickom umiestnení bratislavských vozovní) pridaním ešte jedného kola na nočných linkách. A výjazdy z Krasňan do Ružinova (ako tu už bolo napísané) nielen najkratšou cestou cez Vazovovu, ale aj cez n.SNP a Obchodnú (e-8) a n.SNP a Špitálsku (e-9).
Pani Sisa - adresujte to konštruktívne z Vašich príspevkov na DP (už Vám to tu tiež radili).
Pred priechodom pre chodcov to nepojde ? Dat prec zopar kvetinacov este + rozsirit trochu dany najazd na plnohodnotne 2 pruhy ( 1 zastavkovy + 1 normalny)
Tak zasa to sú +- 2 min. naviac a pri nočákoch je každá sekunda jazdnej doby vzácna (teda beriem noci pred voľným dňom). Teda u tej N34 je to také tesnejšie, N31 by tam zachádzať mohla, tá ma času dosť.
Ale na rozdiel od zastávky na rampe je toto "legislatívne" čisté riešenie a nepotrebuje žiadne iné schvaľovanie, iba v rámci DPB.
Mohli, ale kde im tam zriadis zastavku? Na rampe fakt nie, to je prilis blizko za riadenou krizovatkou. Ale aspon nocaky smerom hore na stanicu si predstavit viem (smerom dole je to tazsie).
Tak Sisa nám tu napísala v osvojoej podstate celkom zmysluplný námet, že je potrebné vyplniť medzeru medzi nočnou a dennou prevádzkou. Bohužiaľ to potom zahltia príspevkami o životohrozujúcich východniarskych študentoch na Obchodnej, ktorí ohrozujú len prechádzajúce dobre vyzerajúce staršie ženy, zatiaľ čo tie sité, čakajúce na Obchodnej na električku, by neohrozili. A vôbec najlepšie by bolo, keby lístok stál korunu a jazdilo by všetko odvšadiaľ všade stále.
Milí podporovatelia MHD!
Bol by dobrý nápad, keby linky N31 a N34 zastavovali v blízkosti mosta SNP, napr. na nájazde pri Rybnom námestí? V noci je minimálna premávka, vozidlá tam aj tak občas zastavujú pri dávaní prednosti chodcom na priechode...
N33 ide o 7 minút (zast. Lafranconi) skôr, prestup nie je možný.
Ide mi o to, že keď idem na skorý medzinárodný autobus z KV, tak dostať sa s MHD na AS je nemožné v rozumnom čase cestovania, k mostu SNP je to 1200 (700) m od zastávky Chatam Sofer (Zochova), čo je dosť veľa. Ak nemám veľký kufor a je pekne, tak nie je problém sa prejsť, ale nie je to ideálne.
Ďakujem za váš názor.
Čo si pamätám zo študentských čias (a nie je tomu tak dávno) Staré Mesto bývalo okolo 5:00 mimo soboty a nedele v podstate ľudoprázdne. Mimochodom koľko podnikov je otvorených cez pracovný týždeň do 5:00 ráno (mne napadá max. Storm, kasína, jeden podnik na SNP pri Manderlovi).
...vy hovoríte ako z inej planéty, lebo je strašný výber prác na skoré ráno ?, človek je rád ak chce robiť ešte popri svojej trvalej práci, že niečo nájde také, že časovo si to vie dať dokopy. Jednoznačne trvám na tom, že električky majú grafikony urobené v skorých ranných hodinách totálne od veci..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
tibor1
Bol by dobrý nápad, keby linky N31 a N34 zastavovali v blízkosti mosta SNP, napr. na nájazde pri Rybnom námestí? V noci je minimálna premávka, vozidlá tam aj tak občas zastavujú pri dávaní prednosti chodcom na priechode...
N33 ide o 7 minút (zast. Lafranconi) skôr, prestup nie je možný.
Ide mi o to, že keď idem na skorý medzinárodný autobus z KV, tak dostať sa s MHD na AS je nemožné v rozumnom čase cestovania, k mostu SNP je to 1200 (700) m od zastávky Chatam Sofer (Zochova), čo je dosť veľa. Ak nemám veľký kufor a je pekne, tak nie je problém sa prejsť, ale nie je to ideálne.
Ďakujem za váš názor.