Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Opravte si poznamku vo vyprave 4927 nepremaval od n.hraniciarov smer technopol z dovodu dopravnej nehody karosa 1638 naburala dozadu do 4927
Doplňte si do výpravy: 133/4 2649
Reakcia na: majky1602 #160581:
4046-4050 majky
4045 nema pocitanie
Reakcia na: majky1602 #160581:
Tipujem 37 a 32 primarne
Reakcia na: Quakeman #160580:
Ďakujem?
Od zajtra zasa pocitanie cestujucich?na juraku uz 4045-4050
Reakcia na: Lukyno87 #160579:
Prehliadka a 7104 je po nehode.
Na električkách 7101, 7104, 7105 a 7106 sa vykonáva prehliadka, alebo je dôvod odstavenia iný?
66/1 - 3404

Motor 1634 na 75/2 vydáva pri jazde veľmi zvláštny zvuk.
Reakcia na: Mhr1 #160576:
Tu jednoznačne je väčší nezmysel voziť 29T na L6 a to ešte do neskorých večerných hodín . Tie by mali ísť jednoznačne na L8.
Pri víkendoch je to skôr o potrebnej kapacite ktorá je v Ružinove dostatočná aj s kačkami no chýba tam spomínaná nízkopodlažnosť.
Kačky na L5 ísť nemôžu a pri vypravovaní súprav sa navýšia vozokm.
Reakcia na: Mike #160575:
Súhlas! Nemá to logiku, aby do Rače jazdili v So,Ne okrem plne NP e-3 aj ešte čosi naviac na e-5 a v Ružinove jen 2 NP poradia na dvoch linkách. Naozaj, nech si Krasňany robia e-5 a Škodovky nech namiesto toho jazdia na e-9. Bolo by to oveľa spravodlivejšie.
Reakcia na: Solider #160570:
Alebo sa cez víkend mohla vymeniť L9 za L5. Jediný dôvod prečo je v sn toľko Juráckych NP poradí na 5ke vidím vozokilometre.
Lebo ináč nech 5 v SN robia Krasňany a 9 Jurák (plusmínus voz-dva) a máš počet služieb podľa vozovní ako dnes. A Rača je stále obsluhovaná NP na 3ke (rovnako ako v popi) a Dúbravka na 4ke (tiež rovnako ako v popi). Akurát ten Ružinov má v sn menšie percento NP spojov ako prac. dni...
Reakcia na: Solider #160571:
Nechcem maľovať čerta na stenu, ale myslím si, že ak naozaj nebudú eurofondy na nové električky, tak by nebolo na škodu uvažovať nad kúpou pár súprav T6A5 z Prahy. Koniec koncov stále lepšie ako nič.
Reakcia na: 7ross7 #160555:
1857 detto, vpredu Most SNP, vzadu Nový most. 🙂
Reakcia na: Rubber38 #160569:
Praha je mesto paradoxov. Na jednej strane jazdia 55-ročné vozy T3R.P (napr. 8359 je ex 6124 z roku 1962, reko 2008), ale už rok predtým, kedy bola 6124 rekonštruovaná (2007) sa vyradili T3SUCS 7204 a 7219 z roku 1987, teda ako 20-ročné (oficiálne rekonštrukcia s použitím novej skrine VarCB3). V roku 2008 sa vyradili (de facto, oficiálne reko) vtedy len 18 ročné T3SUCS 7264, 7274 a 7281. Úplné zverstvo. No a rovnaké zverstvo je aj reko-reko - čiže likvidácia - vozov s novou skriňou - teda de facto nových - vyrobených v rokoch 2003-2007. Prvým je 8156 z roku 2004, ktorý bol troška poškodený pri havárii, čo sa využilo ako zámienka k "rekonštrukcii" s nízkopodlažnou skriňou. Druhým vozom, tiež mierne poškodeným, bude 8220 (reko 2001) ex 6519 (z r. 1966). Toto už má logiku, rekonštrukcia je po 15 rokoch amortizovaná, pôvodný skelet je 51-ročný, tu by som to chápal. Ale ak sa rozhodnú pre rekonštruovanie práve tých nových, je to kravina na n-tú. Ale svoje asi hrá i to že nový skelet (ako naše 7703,04,06,17,18) je kompatibilnejší s nízkopodlažným VarCB3 ako skelet klasickej T3, ktorý tam má miesto po zrýchľovači, kdežto nové skelety majú úplne inú konštrukciu. Takže sa asi využije viac náhradných dielov. Ale celkovo vzato, ja by som určite dával nové skelety na tie 40-55 ročné, než na 10-14 ročné!
Reakcia na: Petto #160567:
Povedzme si otvorene, ak nebudú eurofondy, tak na žiadne nové električky nebudú peniaze. Petržalka sa ešte s L1 a L3 pri 4-minútovom intervale v preklade vyjazdí, ale pri hustejšom intervale, ktorý sa v špičke bude vyžadovať, už nie.
Reakcia na: Mhr1 #160566:
Odpoveď na otázku je jednoduchá a to, že ak by celú L9 cez víkendy jazdili NP vozy, tak by bolo príliš malo víkendových služieb v Krasňanoch. Malo sa to vyriešiť tak, že vodiči by mali nástup a ukončenie služieb v JD s cieľom čo najväčšieho využitia nových nízkopodlažných vozidiel aj cez víkend, aby z toho mala osoh v prvom rade široká cestujúca verejnosť. Ako inak, „zabudlo“ sa na to.
Reakcia na: Mhr1 #160566:
V Prahe sa aktuálne plánuje zbastliť ďalšie Wane, a to dokonca z už raz rekonštruovaných T3, a prípadne ich radiť v kombinácii s "bežnými" T3R.P(V) ?

http://www.cs-dopravak.cz/aktuality-1/2016/10/5/posledn-nov-tramvaj-t3-v-praze-v-roce-2026
Reakcia na: S499.1023 #160565:
Ak by to umožnilo viesť prímestské vlaky v rozumnejšom intervale (čo by ale umožnila aj prestavba HLST a niektorých súčasných tratí BA uzla), lepšie prestupné väzby na MHD (najmä na južný a juhovýchodný smer), mierne odľahčenie Šancovej od MHD, odľahčenie Račianskej, príp. ďalšie plus, ak by sa to v podzemí ťahalo ďalej v smere Karadžičova, tak si myslím, že by výhody nad nevýhodami (horší prestup na Vinohrady/Predmestie) prevyšovali. Ale teda zďaleka nie natoľko, aby sa nad realizáciou najbližších 30-50 rokov niekto zamýšľal.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.