7721+7722 na linke 1 umrelo pod La Franconi toť ráno čosik pred pol siedmou. A tak sa okolo siedmej podohadovali a vzala sa za tým sa vlečúca dvojelektrička neznámeho čísla z linky 5 a odtlačila nebožtíka ta het. Ale peknie húfy ľudkov sa medzičasom z radu električkovitostí vyrojili... Po siedmej sa to už všetko rozbehlo.

frenky
Keď som s ním šiel ráno vozu stále vynechával motor, vyšlapať kopec od Furmanskej smerom do Dúbravky bol strašný problém. Jazda s tým šerblom bola hrozná, stále to s nami trhalo. Ale budiž, vravím si, je to asi slabým tlakom plynu, asi je nedotankovaný, alebo čo.
Keď som s ním šiel večer, k OD Saratov prišiel od TESCA na -4, vravím si fajn, je to v norme. Ale čo robil ten voz s vodičovou "pomocou" to bola nehoráznosť. Vodič sa s ním rozbiehal permanentne na 2ke (aj keď sme sa rozbiehali do kopca), a to aj napriek tom, že sme boli poriadne naprataný. Jemu to nevadilo. S vozom to pri rozbehu trhalo a skákalo, vďaka skoro nijakým otáčkam pri rozbehu, motor vydával zvuk ako traktor a vyslovene pľul výfukové plyny, celé to skuvíňalo, škrípalo, (a vonkoncom neťahalo) proste vydávalo to veľmi škaredé zvuky na plyňák, ktorý je cca mesiac v premávke.
Už snáď len dodám, že do DNV na zastávku Š.Králika sme prišli na -7. ?