Akí vodiči sú na trhu práce, takí jazdia.
Druhá vec, prečo by som sa mal čokoľvek pýtať vodiča, keď mám s ním zakázané hovoriť počas jazdy? Na zastávke je vylepený cestovný poriadok a vo vozidle je displej.
Ranná 61/2 - 3381, vodič autobusu nerozumie po slovensky.
Nevie reagovať na otázky cestujúcich, či ide /stojí na zastávke Sabinovská, rovnako na upozornenie že jazdí so zapnutými diaľkovými svetlami (reakciou je akurát nezrozumiteľné huhlanie, zvláštny pohľad a nezáujem).
Prines fľašku dobrej domácej slivovice (52-54%) alebo 10 ročný Ararat (modrá etiketa) a ukážem Ti, ako palubák (a je jedno či BS100 alebo BS300) vyhlasuje zastávky aj v režime Linka/Kurz.
Dokonca tam ani cieľ nemusíš ručne písať.
Pravdepodobne by bol vodic rieseny za porusenie pracovnej discipliny. To by sa musela naozaj zdvihnut velka vlna odporu aby sa nieco pohlo a to povazujem v podmienkach dpb za vylucene.
Napríklad z tohto som to vyčítal: “Tak do boha, keď stojí na tej konečnej, tak nech tú klímu na tom slnku vyhúli”.
Problem s tymi klimami je jednoduchy. Prehrievaju sa. Niektore klaknu uplne a nenahodis ich cely den. Niektore sa dari zapnut aspon na par minut kym sa znova prehreje. Je dost mozne ze vodicovi sa podarilo klimu na par minut ozivit, tak v nadeji chladku pozatvaral okna. A mohlo sa jednoducho stat ze za 3 minuty sa opat sama vypla.
Trolejbusy nemajú sólo klímu pre vodiča, je tam iba odbočka z klimatizácie pre cestujúcich, ktorá nestíha v takých teplách. Tie klímy sa prehrievajú. A ani v búde na CV nie je klíma.
Kde si vyčítal, že tam obviňujem vodičov. Tá reakcia bola na to, že sa to z mesiaca na mesiac zhoršilo do takého stavu, že aj pri trolejbusoch, ktoré s klimatizáciou nemali problém ako autobusy sa dostali do rovnakého prevádzkového stavu čo sa týka funkčnosti klimatizácií. A ak ten šofér sedí v tej búde na CV, ktorá má klimatizáciu, tak samozrejme nemá potrebu aby ju mal pustenú v čase pauzy vo vozidle. Ak je funkčná, tak nie je problém aby si kabínu vychladil rýchlo, keďže má sólo jendotku. Ale salón ťažko vychladí ak tam stojí 20-30 min. s vozidlom na slnku.
Je to tak ako pises. Len vodic by mal s vozidlom bez klimy ked je vonku 50 stupnov odmietnut vyjst z vozovne. Tu ide o zdravie vodica, aj cestujucich. A nech si to DPB riesi.
Áno, uhádol si, vodiči dobrovoľne nepúšťajú klímu, lebo sa tam chcú piecť s cestujúcimi 10 hodín. A garantujem ti, že v kabíne je ešte horšie než v salóne, bez poriadnej klímy nie je problém mať tam cez 40 stupňov.
Asi pred tristvrtehodinou tam bolo zdrzanie elektriciek 15 minut, teraz nic.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max